Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    31-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CLOSING

    WHE ARE CLOSING until SUNDAY  04 November

    31-10-2007 om 08:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LT-AVN
    Verneem zojuist via FONS DUMOULIN via de VTB dat                     RIK( HENRY)  HAYOT op  23 October overleden is op de ouderdom van 83 jaar

     Hij stond mee aan de wieg van de overgang van AIR-OP  en vorming naar LT/AVN

     

    30-10-2007 om 17:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADS-B
    Noticed thad also CHINA is experimenting with ADS-B in COMMERCIAL AVIATION

    zie;  WWW.ADS-NETWERK.COM

    30-10-2007 om 17:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1e PILOTE SOURD
    Mr HENRI CORDEROY du TIERS est le 1e PILOTE SOURD detenteur d'une license de pilote privé en FRANCE

    Etant active depuis plusieurs annee  via les INSTITUTIONE de l' EU dans se projet avec Henri et d'autre personne SOURD je serais present le mercredi 21 novembre a 18h30 dans les salons de l'AERO-CLUB de FRANCE pour fete se resultat tres important pour la communite SOURDS de L'EUROPE

    Voici aussi l'avantage du TGV

    30-10-2007 om 10:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PASC@L magazine
    Uit gespreken op de CHAT en ook via E-MAIL contactjes verneem ik dat er SENIOREN geen exemplaar van PASC|@l kunnen vinden.

    Donderdag waren er in verschillende boekhandels exemplaren beschikbaar  in ANTWERPEN STAD maar mogelijk zijn die nu uitgeput.

    Heden morgend om 10:00 uur bemerkte bij de boekhandel op DEN DRINK ( zijstraat van de TURNHOUTSE BAAN in OUD-BORGERHOUT) nog een ganse doos PASC@L 's

    Stopplaats van TRAM 10 en 24

    Ik hoop dat deze informatie u van nut is !!!

    30-10-2007 om 10:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    I will be absent from my office until MONDAY 05 November and have no acces to my e-mail.

     Avoid transmitting messages.

     For questions about information about FLIGHT PLANNING I strongly advise to contact the NATIONAL AOPA: WWW.IAOPA.ORG

    29-10-2007 om 20:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REFUELNG with PAX ONBOARD (2)
    Aditional clarification :

     There is a regulation witch allows REFUELING with PAX on BOARD on request of the PIC and with all electronical devices switched of and the FIRE BRIGADE in STAND BY near the AIRPLANE

    During MEDICAL FLIGHTS it is in a number ocasions very dificult and time consuming to take the patient out of the AIRPLANE and transport to the SICK-BAY at the AERODROME

    I have drawn this probleme to the attention of EURAMI

    29-10-2007 om 17:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VTB
    De VIEILLES TIGES van de Belgische luchtvaart ( VZW)

    voorzien hun  Algemene vergadering en jaarlijks banket op 05 APRIL 2008 in het HILTON te Brussel

    Bent u nog geen lid en aktief in de BELGISCHE LUCHTVAART ga dan naar :

    Didier WAELKENS secretaris generaal 

    voor meer informatie   WWW.MAISONDESAILES.BE 

    VTB.SECRETARY@GMAIL.COM

    29-10-2007 om 15:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EBAW TARMAC
    Presently the PARKING MARKING has been adopted in line with ANNEXE 14 of ICAO.

     There is a special layout avaible via the ANTWERP SERVICES on request.

     Clarification was requested on the followxing indications:

     EPA  = EQUIPAGE PARKING AREA

     ESA  = EQUIPAGE STAGING AREA

     verbal clarification obtained to be verified via ICAO ANNEXE 14 ASAP

    28-10-2007 om 18:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NO BLAME CULTURE
    Via some intresting emision in BBC-WORLD on 27 October at 1200 UTC dit i learn some intresting information on the utulisation of       THE NO BLAME CULTURE in the FORMULE I development at world level !!

     This aplication in the AVIATION WORLD for PILOTS, ATCO,ENGINEERS  could SAFE a LOT of LIVES in the future ??

    ACTION REQUIRED ????????

    27-10-2007 om 15:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HISTORIEK WING-HELI te EBLG
    Heden is de WING-HELI gevestigd te EBLG bezig met het uitbouwen van een historisch lokaal over zijn ontstaan en dus tevens opzoek naar informatie over zijn wortels zijnde initieel  in de prille LUCHTMACHT het AIR-OP gevormd in Belgie in 1947 en later in APRIL 1954 verandert  naar de LANDMACHT als  het LT-AVN.

     Voor meer informatie zie naar:

       WWW.MIL.BE

     LUCHTCOMPONENT via EENHEDEN  WING HELI  - HISTORIEK

    27-10-2007 om 15:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLLOW UP SDW
    Heden VRIJDAG 26 Oktober om 1550 b heb ik al mijn E-mailtjes weer beantwoord en heb ook de bezoekers van mijn BLOG welk een berichtje achterlieten in mijn GASTENBOEK ook een wederbezoekje gebracht.


    Ik hoop dat ik niemand vergeten ben !!!

    HAVE A NICE W.E
     

    26-10-2007 om 15:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MILIEUVRIENDELIJK REIZEN
    Onder deze tiel vinden we in  MEDIA PLANET
     BUSINESS TRAVEL  een gans betoog over de CO-2 uitstoters!!

    Men verwijst naar de cijfers van het IPCC  studies over het VLIEGTUIG  met de vermelding dat het LUCHTVERKEER verantwoordelijk is voor 2% van de globale CO-2 uitstoot en dit in 2050 zou oplopen tot 3%

    Cijfers die volgens het IPCC worden gevonden.


    Maar wat zien we in vet gedrukt en zonder enige BRONVERMALDING daar staan in een kader ??


      "Sinds 1990 is de CO-2 uitstoot door internationaal vliegverkeer in Europa met maar liefst 83% gestegen "

    ???????????????????????????????????????????????????????

    26-10-2007 om 10:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOP TEN TIPS for GA & AW PILOTS
    I received via Antonio LICU the programme manager of the ESP of EUROCONTROL  

    the paper poster of the TOP TEN TIPS for GA pilots to avoid an airspace infringement, based on GOOD AIRMANSHIP and COMMON SENSE

    I also can transmit you the Electronic version if you suply me a usable E-mail

    Any sugestions, reactions or commrents are welcom via:

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    26-10-2007 om 10:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERPSE STADSFEESTZAAL
    Gisteren hebben wij met een korte wandeling de ANTWERPSE hernieuwde STADSFEESTZAAL bezocht en op de PADDESTOEL deze hernieuwing beklonken met een lekker glaasje champagne               LAURENT PERRIER

    Deze zaal heeft vroeger in onze jeugd een belangrijke rol gespeelt

    Het doel is nu wel niet meer hetzelfde maar het is een intresant iniatief om daar een overdekt winkelcentrum te hebben in het midden van de stad

     WWW.STADSFEESTZAAL.COM

    Wij zijn steeds fier om een SINJOOR te zijn , onafgezien dat er een aantal zaken beter konden zijn,,,,,,, maar ja wie zijn wij ,???

    26-10-2007 om 10:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. MODE "S" TRANSPONDERS

     During the  Stakeholders consultation workshop on the draft implementation rule on mode "S" Interrogator code allocation ( MSI)

    -out of the very technical agenda do i resume the folowing points to be verified!!

    a)-ICAO attachement "K" of ICAO-EUR air navigation plan( DOC7754) volume II , FASID

    b)- still some precautionwith the MILITARY aplications in Europe

    c)- Estimated cost seems to be too low according the manufacturers delegate present.

    d)-II/SI codes can give problems if not good coordinated between the various ATSP( via CAA)

    Note:
    Obtained off the record a agreement thad although thad EUROCONTROL han no requirements for the MODE "S" SSR for VFR operations in 2008 they will try to make a document avaible giving the updated CIRCULAIRES of the NATIONAL AUTHORITY ,as a guidance although from the NATIONAL EXPERTS I was informed thad the CIRCULAIRES are maybe not the final aplication for the VFR operations

    26-10-2007 om 09:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Ik krijg steeds vragen over het bekomen van Nederlandstalige luchtvaartinformatie over AOPA.

     Heden wordt de PILOTS & PLANE  van AOPA-NEDERLAND te koop aangeboden op ANTWERP AIRPORT in de BOOKSHOP voor een bedrag van 4€

    26-10-2007 om 09:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WINTERTIJD/ZOMERTIJD (3)
     Wij blijven de WINTERTIJD gebruiken tot 30 MAART 2008 en dan weer de ZOMERTIJD tot 26 OKTOBER 2008

    Ik ga niet in op de e-mails over de PRO of CONTRA en voorzie deze te plaatsen op SENIORENNET op het FORUM onder OPENBAAR DEBAT

    24-10-2007 om 18:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    op NOVEMBER 27. 2007

     om 1900 hrs

    BURT RUTAN

    THE NEW AIRSPACE RACE

     LOCATION: VRIJE UNIVERSITEIT BRUSSEL

    AULA-VUB campus ETTERBEEK

    toegang  6 triomlaan,toegang 13 pleinlaan

    Reservations at  WWW.FLAG.BE       asap 

    FEE:  85€

    24-10-2007 om 15:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.K.V.I.V JAARTHEMA
    WAs heden avond te gast bij  de voordrachtavond in het CENTRAAL STATION

    " BELGEN BOUWEN BUITEN EUROPA"

    Met een 600 deelnemers waren wij aanwezig van 18:00 u tot 22;00 uur op een zeer intresante avond.

     

    23-10-2007 om 21:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!