Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    19-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    Heden ben ik normaal gezien voor mijn laatste maal dit jaar in 2007 aanwezig geweest in de EU-ARENA en op het eerste zicht zal ik maar eerst op -09 JANUARIE 2008 terug aktief zijn in BRUSSEL.

     Ik zal wel verder contacten hebben per E-mail met een aantal personnen, maar van 29 DECEMBER 2007 tot 03 JANUARIE 2008 zal ik geheel onbereikbaar zijn !!!!!

    19-12-2007 om 20:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OVERLIJDENS

     DE latste dagen krijg ik van VTB ( VEILLES TIGES DE BELGIQUE)  een organisatie van oud piloten de ene mededeling vanhet overlijden van leden na de andere, schijnbaar is de  regen en de koude en de naderende eindjaar een reden om een 6 tal l van onze  vrienden leden  van VTB deze aarde te verlaten en nu defintief de hogere sferen op te zoeken hoog in de lucht xaar wuj als piloot steeds zo gelukkig voelden

    WWW.HUISDERVLEUGELS.BE/

    17-12-2007 om 20:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WENSEN
    MERRY CHRISTMAS & HAPPY NEW YEAR for 2008.

    THANKS for the many WHISHES already received via POST,  FAX  and E-MAIL

     SORRY thad I will not react individualy to each received WHISH

    15-12-2007 om 17:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTDOPEN te winnen

     FEEST in t'STAD iedereen doet mee?

    WWW.WINTERVUUR.BE

    Kijken onder  PROGRAMMA   naar   OP HET  PLEIN  naar JAN OLIESLAGERS


    Tijdens  WINTERVUUR  op het STADSFESTIVAL  van 02 tot 06 JANUARIE 2008  onder het

    inpuls en i!n aanwezigheid van 

    LUCAS VAN DEN EYNDE
     
    zijn er een onder het moto             

    JAN OLIESLAGERS 1883-1942   DE ANTWERPSE DUIVEL
     
    een tiental (10) LUCHTDOPEN  met een SV4B te winnen via de

     GAZET VAN ANTWERPEN .  WWW.GVA.BE/WIN

    JAN OLIESLAGERS was op t'PLEIN de stichter van de
     
    WWW.RAAC.BE

    Zie ook

    WWW.STAMPE.BE


    WWW.ASA-BE.COM




    15-12-2007 om 14:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    PLANNING VOOR:

     Zaterdag     15 Dec  van 10:00 tot 12:00 u in cafetaria te ANTWERP AIRPORT
     Zondag       16 DEC van 0900 tot 1100 ANTWERP AIRPORT en 1100 tot 1200 RAAC.
     Maandag    17 DEc   DG-TREN en EP-TRA
     Woensdag  19  Dec EUROCONTROL
     Za&terdag  22 Dec 10:00 tot 12:00 cafetaria ANTWERP AIRPORT
     Zondag       23 Dec 09:00 tot 11:00 Cafetaria ANTWERP AIRPORT 11:00 tot 12:00 RAAC

    Maandag     24 Dec tot 03 Januarie 2008 niet beschikbaar

    14-12-2007 om 15:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU
    De  EU zet punt achter zes jaar sjacheren in Lisbon lees ik hier met een vreugde uitroep van dit bekomen succes door het PORTUGEESE voorzitterschap ????

    Ik plaats daar echter wel enkele VRAAGTEKENS achter , het zijn enkel de REGERINGSLEIDERS die hun handteken hebben gezet.

    Nu moet elke  land dit verdrag ook NATIONAAL worden aanvaard, indien er één lidstaat dwarsligt dan is er GEEN overeenkomst over dit verdrag  van LISBON.

    Dit zou moeten gebeurt zijn om tijdig op 01 JANUARIE 2009 van kracht worden .


    Mijn ervaring met  INTERNATIONAAL en EU middens  sedert 1980 als EU-LOBBYIST doet mij nog twijfelen ,,,,,,,,!!!!!!  Ik hoop ongelijk te hebben want er is dringend nood aan een vereenvoudiging van de struktuur en de belissings methode in de EU der 27 lidstaten.



     

    14-12-2007 om 14:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. WW II
    In functie van enkele vragen over mijn ervaringen met de WWII  1940 - 45 heb ik in het FORUM  bij SENIORENCAFE bij het onderwerp:

     DE TIJD VAN TOEN ; 70 PLUSSERS 

    Enkele van mijn ervaringen geplaats die ik mij nog herinner !!!

    14-12-2007 om 14:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. WARNING
    ATAG

    Is organising a meeting  the    AVIATION & ENVIROMENT SUMMIT 2008

    22 - 23 APRIL 2008

    GENEVA

    WWW.ENVIRO.AERO.


    Whe must folow this ENVIROMENTAL developments since this may develop in a number of projects who will have a vital influence   on  NON COMMERCIAL AIRSPACE OPERATIONS
     and particular on BUSINESS and GENERAL AVIATION operatoins

    13-12-2007 om 16:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EUROPEAN SUSTAINABLE ENERGY WEEK 2008
    FRom 28/01/2008  tll 01/02/2008 wil take place the EUSEW see agenda:

     WWW.EUSEW.EU

    13-12-2007 om 16:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STATISTICAL INFORMATION
    On many occasions I receive request for STATISTICAL INFORMATION on the AVIATION activity in the EU.

     A intresting website to be consulted is:  WWW.EUROCONTROL.INT    and search for STATFOR

     A very intresting new on line system is avaible to have information on  historical information on the AERODROMES  TRAFIC in EU is avaible via   STATFOR by registering as user via  MIGUEL.RODRIGUES@EUROCONTROL.INT


    I ame als intresting in your feed back on this new avaiblity ??

    13-12-2007 om 16:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DOVE PeERSONEN
    In functie van mijn uitleg over het behalen van zijn vergunning van PPL(A) JAR-FCL van HENRI kreeg ik reeds twee E-Mailtjes met de vraag hoe of  het nu in  BELGIE  ook mogelijk is om de vergunning te bekomen voor slechthorende ??

     Reeds geruime tijd wordt dit in BELGIE bij de dienst WWW.MOBILIT.FGOV.BE naar voor gebracht maar tot heden geen resultaat.

    Ik ga nu de aandacht vestigen van HELGA STEVENS in het VLAAMS PARLEMENT van het bekomen resultaat in FRANKRIJK om opnieuw trachten dit in BELGIE ook te bekomen.

    Het is wel belangrijk te weten dat HELGA STEVENS alvorens aktief te zijn in het VLAAMS PARLEMENT tevens betrokken was in de EU middens om via de IDPA de mogelijkhied voor dove personnen tot de LUCHTSPORTEN te bekomen.


    Onrechtstreeks hebben haar tussenkomsten toen ook invloed gehad op de ENGELSE en FRANSE LUCHTVAART AUTORITEITEN hun aanvaarding van HENRI zijn PPL(A) JAR-FCL

    WWW.HELGASTEVENS.BE

    12-12-2007 om 12:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PILOTE SOURDS en EUROPE
    Dans ne numero  INFO-PILOTE de Decembre de FFA vous trouveze l'article sur  Henrib CORDEROY de TIERS le premier  pilote Francais et a ma connaisanse European   sourds titilaire d'une license  PPL(A) JAR-FCL .

    Cela apres un terme de 25 ans de combat et dont que j'ai etais occupe pendant plusieurs anne en fonction de mon activite comme IAOPA liaison officer at the EU in BRUSSELS.

    A plusieur occasion j'etais present a BRUXELLES et a PARIS pour assister le projet D'HENRI et cela apret une demande de L'AOPA-USA et de du USA-DPA.

     Je doit feliciter HENRI pour sa tenacite et ausi pour la qualite de ces instructeur en France, pour les instrcteur een USA cela est un entrainement logique car pour volez en VFR on a pas besoin d'une RADIO en restant een espace aerien de ICAO CLASS "G"

    WWW.FF-AERO.FR

    11-12-2007 om 20:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. TV MISBRUIK van beelden
    Wat betreft het gebruik van TV beelden was ik een aantal jaren als Piloot-Instructeur betrokken bij een incident:

     Op bepaalde dag vervoegde ik een vergadering van Piloten bij het ABPNL te Brussel en werdt door de meeste piloten zeer loel behandelt wat ik geheel niet begreep.

     Een der piloten wees mij er op dat mijn gedrag had onaanvaartbaar geweest ten opzichte van de onderhandelingen tussen de vertegenwoordigers van den ABPNL en de toenmalige Minister van verkeerswezen Herman DECROO.

     Ik begreep er niets van want ik heb mij steeds zeer afzijdig gehouden over sociale aspecten van de Lijnpiloten( ATPL) en de toenmalige SABENA.

     Na eet tijd kwam ik te weten dat er op de BRT een uitzending was geweest over het conflict tussen de Minister en de vertegenwoordigers van de ABPNL waarin men beelde toonden van De MInister DECROO en waar ik aanwezig was.

     Wat stelde ik vast de BRT had geen beelden beschikbaar over het overleg tussen Herman DECROO en de ABPNL en toen had men gewoon een deel beelden genomen uit een vtoeger opgenomen vergadering over GENERAL AVIATION bij de RLW in aanwezigheid van Herman DECROO war ik aanwezig was en deze ingelast in hun reportage over het conflict met de ABPNL.

    Het heeft lang geduurt dat dit misbruik aan het licht kwam en ik terug het vertrouwen van de piloten van SABENA en de ABPNL terug kon bekomen.

    BESLUIT:    1)- Geloof zeker niet alles wat ge op TV met uw eigen ogen hebt gezien want     manipulatie is zeer gemakelijk door gebruik te maken van opgenomen beelden.
                        2)- vermijdt TV intervieuws welk niet  rechtstreeks worden uitgezonden.
                        3)- maak een schriftelijke overeenkomst dat men de beelden vooraf ter goedkeuring voorlegt.

    11-12-2007 om 20:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. VAN FOUTEN kan men LEEREN !!
    Het principe dat men van zijn fouten kan leeren klopt maar in DE LUCHTVAART  is het zeer nuttig om zo veel mogelijk van uw fouten of van andere hun fouten te leeren,!!

    Daarom bestaat er al jaren een ANONYME REPORTING systeem waar we als PILOOT, VERKEERSLEIDER ,MECHANIEKER of elk ander persoon geheel anoniem de door ons gedane FOUT of FOUTEN kunnen neerschrijven zodat iedereen die bij de operationele luchtvaart gebeuren betrokken is die kan lezen en dar trachten over na te denken om zodoende dezelfde fout in de toekomst niet zelf te maken.

    Tevens maken we daar ook een publicatie van met advies beschikbaar voor deze personen:

    CHIRP en CALL-BACK zijn zeer intense gelezen publicaties ( in het engels) die maandelijks verschijnen tevens zijn er ook zulke verslagen in het frans beschikbaar via het tijdschrift VOLEZ

         

           www.chirp.co.uk

           www.volez.com.

           http://asrs.arc.nasa.gov/

           

           


     
     

    Ikzelf was reeds sedert 1970 betrokken bij dit iniatief via een USA-PILOOT in een UNIVERSITEIT

    11-12-2007 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NADENKEN
    DE woorden die ik las van HTTP://BLOG.SENIORENNET.BE/AMOURETJE   geschreven door HARRY im mijn GASTENBOEK  hebben me toch even tot nadenken aangezet/

     Hebben mijn aktiviteiten in de verschillende periodes in mijn levensloop een invloed gehad op de maatschappij en hebben mijn daden veranderingen te weeg gebracht??

    Zoals ge kunt zien in mijn DRAFT CV heb ik zeer aktief geweest als niet vliegend personeel in de Belgische Luchtmacht in de veiligheid in het AIRCENT gebeuren.

    Later als Piloot-Instructeur op vliegtuig heb ik vele militairen en ook burgers de toegang tot de Luchtvaart aangebracht , ook als instructeur zweefvliegen in KEIHEUVEL, RAAC en LUCHTKADETTEN.( veel jonge mensen)

    Later als Helicopter piloot heeft vooral mijn vluchten voor operatie NIER, MEDEVAC  en voor de RIJKSWACHT een aantal effecten voor gevolg gehad.

    In mijn functie als lesgever  samen met mijn vrouwtje voor de SDW GENERAL AVIATION SCHOOL zie ik ook nog regelmatig leerlingen die hun weg hebben gemaakt in de LUCHTVAART.

    De periode als IAOPA liaison officer bij de EU en EUROCONTROL in BRUSSEL hebben schijnbaar toch ook sporen achter gelaten via mijn INTERNATIONALE betrokkenheid

    Alhoewel ik sedert 2004 niet meer aktief ben in mijn IAOPA functie heb ik toch nog regelmatig via persoonlijke contacten invloed op het EU gebeuren.

    Terugkijkend naar mijn verleden krijg ik toch een goed gevoel dat ik behoor tot de mensen die iets hebben verandert in deze WERELD en ik hoop dat mijn gezondheid en die van mijn VROUWTJE mij nog de kans zullen geven om van nut te zijn in deze samenleving


    "Sommige mensen maken deze wereld speciaal,gewoon door er te zijn. Wel U bent zo een mens"


    Warren de woorden van AMOURETJE  die deze tekst tot gevolg hadden wat enkele woorden toch allemaal kunnen losmaken in een mens !!!!

    DANK HARRY

    10-12-2007 om 15:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTIFICATION
    HEDEN MAANDAG om 0945 a doet mijn E-MAIL het weer niet en kan dus uw E-MAILTJES NIET beantwoorden

    Presently MONDAY 10 DECEMBER at 0845 UTC has my E-MAIL again broken down and can I NOT REPLY to your E-MAILS

    SORRY

    10-12-2007 om 09:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ABI
    Ik ga dit jaar geen WENSEN verzenden hoor en stuur via deze weg mijn BESTE WENSEN voor al
    de INSTRUCTEURS  in 2008 en hoop voor iedereen een goede GEZONDHEID en veel

    VREUGDE in uw dagelijks bestaan en zeker in uw LUCHTVAART AKTIVITEITEN  in  2008

    Tevens zal ik trachten in 2008 om onze LUCHTVAART verder te bevorderen in deze zeer snel

    veranderende maatschappij


     MERRY   CHRISTMAS   and   HAPPY   NEWYEAR

    10-12-2007 om 07:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. HELICOPTER VLIEGEN
    Een aantal SENIOREN uit WEST-VLAANDEREN vroegen mij informatie over HELICOPTERS in hun strrek  in functie van het artikel in PASC@L en daarom verwijs ik hen naar:

    WWW.WESTWINGS.BE

    Kijken onder " FOTOBOEK" en ga naar "HELIHAVENS"

    Ik heb persoonlijk geen enkele voorkeur Alhoewel mijn meeste voorkeur gaat naar :

    WWW.NHV.BE  waar enkele van mijn ex-leerlingen aktief zijn als piloot

    09-12-2007 om 20:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CHUCK
    Heden verneem ik via FONS DUMOULIN dat CHUCK ( CHARLES MATTERNE) overleden is en op 12 December wordt begraven te Koksijde.

     Details beschikbaar via VTB secretariaat.

     CHUCK heb ik leren aprecieren als HELICOPTER  MILITAIR-PILOOT op SYKORSKY alsook in het burger op de HUGHES 500 en de ALOUETTE III van de Burgerlijke bescherming en via de MEDEVAC van het hospitaal te Brugge

    09-12-2007 om 19:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (10 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFORMATION
    NOTIFICATION

      PRESENTLY my E-MAIL is working normaly and I will reply today and tomorow to al the present E-MAILS

     Heden werkt mijn E-MAIL weer normaal en zal ik al de nog openstaande E-MAILTJES vandaag en morgen trachten te beantwoorden.

     200712091600 UTC


    Dank voor de bekomen ADVIEZEN van enkele SENIOREN over mijn E-MAIL probleem, ik hoop dat het nu  normaal blijft werken !!!!

    09-12-2007 om 17:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!