Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    26-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPROEP
    Ik doe nogmaals een oproep omdat de verschillende NON CAT AIRSPACE USERS in GAT en VFR dringend gezamelijk trachten voorstellen te formuleeren naar de EU INSTITUTIONS. via

    IAOPA en EUROPA AIRSPORTS-FAI  via AOPA-BELGIUM en de KACB

    En geef mok een copie van uw voorstellen??

    26-01-2008 om 15:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.A.O.C
    Heden krijg ik veel vragen over de toekomstige EU-EASA regelgeving van de EU-EASA wat betrefd de LUCHTARBEID en LUCHTDOPEN.

    Volgens in mijn bezit zijnde gegevens is daar nog geen duidelijke lijn welk men hier wenst toe te passen in de toekomst.

     IAOPA-EUR in functie van de NATIONALE AOPA's en EUROPE AIRSPORTS-FAI in functie van DE NATIONALE AEROCLUBS zijn betrokken bij de werkgroepen welk deze regelgeving trachten voor te bereiden voor de 27 EU lidstaten in de toekomst.

    Het BELGISCHE DGLV  via Mevr NICOLE RINGOIR heeft in het verleden een draft voorstel beschikbaar gemaakt voor commentaar bij de betrokken luchtruimgebruikers.

     Gelieve informatie op te vragen bij:

      www.iaopa-eur.org

      www.europe-airsports.fai.org

      www.easa.eu.int

      www.mobilit.fgov.be

    NICOLE.RINGOIR@FGOV.BE

    Tevens stel ik belang in de door u verzonden commentaren of voorstellen alsool de bekomen reacties gezien ik heden nog ten persoonlijke individuele titel regelmatig contact heb met de EXPERTS en de MEP betrokken bij dit onderwerp wat betreft  de mededeling  over  GENERAL & BUSINESS AVIATION van de EC     COM(2007) 869 FINAL  van 11 JANUARY 2008

    http://ec.europa.eu

    26-01-2008 om 15:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. 26 JANUARIE 2008
    Heden op de LUCHTHAVEN maar niet beschikbaar dan even om 1215 bij de RAAC, morgen ZONDAG  27 JANUARIE om 0900  tot 1100 aanwezg in de CAFETARIA van ANTWERP AIRPORT en beschikbaar voor advies.

    Liefst nog even bevestigen via E-MAIL:     SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    26-01-2008 om 09:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PARACHUTISME
    Mag ik adviseren om de MILITAIRE PARACHUTISTEN PLOEG te steunen door op hen te sremmen op:

       SPORT@ROBTV.BE

      en naar daar een E-mail te sturen met de vermelding=

    HAYBUSCA DEFENSE SKY TEAM


     WWW.SKYDIVEHAYABUSA.COM


    25-01-2008 om 19:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ABI R/T STUDY
    Een zeer intresant document over het gebruik van de R/T werdt in een studie van EUROCONTROL gedaan en daarom een intresant document voor de FLIGHT en SIMULATORS  INSTRUCTERS.

     AIR-GROUND COMMUNICATION SAFETY STUDY                                               CAUSES and RECOMMANDATIONS

    voor een kopie contact ASAP

    Contact HQ EUROCONTROL  ERIK.MERCKX@EUROCONTROL.INT    Head of DAP/SAF
    or ANTONIO.LICU@EUROCONTROL.INT      SSAF PROGRAM MANAGER

    23-01-2008 om 15:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SINGLE SKY
    Yestoday I dit I participate at the SINGLE SKY CONFERENCE 

     TOWARDS A MORE PERFORMING EUROPEAN AVIATION SYSTEM

     This took place by the DG-TREN in BRUSSELS and apaerently ther where 400 participants present in the two rooms.

     VERY INTRESTING INTERVENTIONS

    All documents and videa avaible  via:


    http://ec.europa.eu/dgs/energy_transport/

     The MAJOR intrest of the SPEAKERS was orientated to the COMMERCIAL AIR TRANSPORT of the future in the EU-SES project.

    However IAOPA by MARTIN ROBINSON made a schort intervention drawing the attentien thad AVIATION also included GENERAL AVIATION, BUSINESS en SPORTING AVIATION activity.

    Some speakers also refered to GENERAL AVIATION and I advise to follow up the various documents on the PRESENTATIONS.

    I myself developed a number intresting contacts drawing attention to the fact thad EUROPE:

    1)_"EUROPE is destroying its own aviation world by neglecting the NON COMMERCIAL AIR TRANSPORT AIRSPACE USERS and his own history.

    2)-#The major projects are only orientated on the direct revenue creating aIRSPACE ACTIVITY

    3)- EUROPE have to be creative about attracting YOUNG PEOPLE to AVIATION to satisfied in thre future the 92 different jobs who need  AERONAUTICAL MOTIVATED persons !!

    NOTE  I  sugest ORGANISATIONS ans also INDIVIDUAL PILOTS of ANY AIRCRAFT to adress their requirements toward DG-TREN ........ ASAP to  DANIEL   CALLEJA and also keep me informed in vieuw to take this up during my regular visit to the EC/DG-TREN ,the MEP from the EP-TRA. and  to some members of the COREPER at the EU-COUNCIL.

    23-01-2008 om 12:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BELGISCHE POLITIEK
    Tijdens mijn eerste dag van 2008 in het EUROPEESE PARLIAMENT   op 21 JANUARIE 2008 had ik de gelegenheid om enkele der Belgiche MEP mijn wensen voor 2008 aan te bieden. en enkele vragen te stellen over de vooruitzichten voor 2008 op gebied van LUCHTVAART.

     Van enkele kreeg ik ongevraagd hun meening over de Belgische politiek waarvoor zij geen rooskleurige vooruitzichten hadden en zelfs een voorzag een hecktique jaar ??

    23-01-2008 om 11:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DEUTSCHER AERO CLUB E.V
    Recently was I informed thad a close contact of me had been elected as President.

      WWW.DAEC.DE


    KLAUS KOPLIN

    Very intresting he was in the past the DG from the JAA in HOOFDDORP (NL) and has a lot of contacts and knowledge avaible for the NON CAT AIRSPACE USERS.

    23-01-2008 om 10:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACC STRIKE FRANCE
    Received a NOTIFICATIO?N for a AAC STRIKE  INDUSTRIEL ACTION in FRANCE on the 23th JANUARY 1800 UTC till  0500 UTC on the 25th .

     CONSULT the latest NOTAMS  or contact the AIRSPACE USERS CELL at EUROCONTROL CFMU:

    LEN HEARDEN,  or PETER VERCAUTEREN

    23-01-2008 om 10:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EEN LUCHTVAARTPROMOTER gaat heen
    Verneem zojuist het overlijden van JOS ( JOSEPH) VERBINENEN te LEUVEN op 19 JANUARIE 2008 op 85 jarige ouderdom.

      Voor degene die JOS hebben gekend een zeer gemotiveerde en aktief promotor van het ZWEEFVLIEGEN in ons landje en voor mij een goede vriend waar ik de laatste jaren nog regelmatig  een praatje kon voeren over het verleden.

     voor meer informatie contacteer mij :  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR    ASAP

    23-01-2008 om 06:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.COMMUNICATION FROM THE COMMISION
    Whe sugest you take note of the  COM(2007)869 FINAL from 11 JANUARY 2008

                                   FROM the E C

     An agenda for sustainable future in GENERAL and BUSINESS AVIATION

     HTTP://EC.EUROPA.EU

    21-01-2008 om 20:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLUCHTSIMULATORS
    Krijg weer enkele E-MAILTJES met vragen over VLUCHTSIMULATORS op de PC, heb die vroeger reeds behandelt of verwezen naan de experts op dat vlag/
     
     Ga in mijn blog ; ZOEKEN in ----ยจ. BLOG ;  met het woord     VLUCHTSIMULATORS

    20-01-2008 om 20:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI info on AFIS
    I already have informed in the past thad a AFIS is not a ATC and is only giving INFORMATION and no CONTROL.

     I advise again  thad there is a need to teach this to the STUDENT PILOT ASAP since out of conversation I understand thad there is a larhe diference in knowledge by the AFIS personel in certain AERODROME.

    for VFR in VMC whe schould make clear difference between a:

    TWR

    AFIS

    A/G 

    Be aware thad in VMC it is the responsablity of the PILOT to keep avoiding collision and the SAFETY of operation.!!!

     

    20-01-2008 om 15:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZWEEFVLIEGEN
    Verneem zo juist dat de VZA  in ANTWERPEN vanaf DONDERDAG 31 JANUARIE 2008 om 20:00 uur in het HUIS VAN DE SPORT in De boomggaartstraat 22  2600 ANTWERPEN  tijdens 8 avonden.

     WWW.VZA-WEELDE.BE

    20-01-2008 om 08:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NGC
    Wat betreft de uitzending van het vliegtuigongeval in de EVERGLADES op  11 MEI 1996 met de DC9 van  VALUJET vlucht CRITTER-592  ga ik niet trachten daar verder op in te gaan.

     Hier zien we duidelijk dat DE VEILIGHEID van eenvlucht afhankelijk is van heel veel elementen waar het nodig is dat iedereen de juiste voorschriften toepast.

     Sedert dit ongeval zijn er duidelijke bijkomende voorschriften ingevoerd om zulk een ongeval te voorkomen.

    19-01-2008 om 12:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SORRY
    Heb nog een tiental Nederlandstalige onbeantwoorde E-mails want moet de gegevens volgende week in de EU en EUROCONTROL verder uitzoeken.

      REGARDS
       SYLVAIN

    19-01-2008 om 09:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SORRY
    Heb nog een tiental Nederlandstalige onbeantwoorde E-mails want moet de gegevens volgende week in de EU en EUROCONTROL verder uitzoeken.

      REGARDS
       SYLVAIN

    19-01-2008 om 09:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACTION by SDW


    SORRY
    I will try to reply to all the E-mails tomorow !!!

     Ik zal trachten al de nog onbeantwoorde E-mailtjes morgen af te maken !!!

     J'essay de repondre a toutes mes E-mail demain !!!

     SDW/SYLVAIN


     SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR




    17-01-2008 om 09:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FUTUR DEVELOPMENT at EU level

     Today made a schort vist at:

      -EU-COUNCIL
      -EU-EC
      -EU-EP
      -EUROCONTROL HQ

       -Requested again a overal vieuw of the SSR-mode S aplication for VFR in perspective to have VFR excempted from MODE S UFN.
      -Reorganisation of the EU involvement on AVIATION in the EU
      -The GENERAL AVIATION & BUSINESS AVIATION at EU level
      - Basic draft Documentation on  JOBS  in AVIATION ??
      - folow up on contacts toward SESAR -J.U

    16-01-2008 om 17:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LOOPBAAN SDW
    Wat bereft mijn loopbaan heb ik op het SENIORENNET   op het FORUM bij het onderwerp SENIORENNET CAFE onder de hoofding  ; DE TIJD van TOEN-70 PLUSSERS .

     Gezien ik geboren ben heb ik ook ervaringen van tijdens WWII daar geplaatst, mijn aktiviteiten als WIELRENNER en nadien mijn MILITAIRE LOOPBAAN als NIET VLIEGEND PERSONEEL van de LUCHTMACHT .
     Nadien mijn periode na 1964 die ik nu nog verder moet uitwerken !!!!

    15-01-2008 om 19:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!