Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    06-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EIGENAARDIGHEDEN van de PC
    Heden kan ik  hier thuis op de PC de SYLVAIN.D.W@YAHOO.FR   mailbox niet meer openen

    maar ik zie wel dat er 254 berichten in aanwezig zijn, bij  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM   werkt

    alles schijnbaar normaal


    OP bureel FLAG heeft men van SERVER verandert en kon ik gisteren niets meer openen kreeg

    enkel de informatie van WWW.FLAG.BE op het scherm

    Zal zoon ter hulp moeten roepen ???

    06-02-2009 om 14:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DAG 28 WINGS FOR CHILDREN 29/09/2009
    Even toelichten de dag  die wordt ingericht is niet enkel met MENSEN en VLIEGTUIGEN van

    ANTWERP AIRPORT

    Een kern van 5 personen van WINGS FOR CHILDREN VZW en van JEUGD & LUCHTVAART
    VZW zijn een gans jaar aktief betrokken bij alles in kannen en kruiken te brengen

    OP de dag zelf hebben we een 40 tal vrijwilligers die komen helpen en het personeel van de
     
    ANTWERPSE LUCHTHAVEN en de VERKEERSLEIDERS van BELGOCONTROL

    Er komen VLIEGTUIGEN van BELGISCHE FIRMA's en zelfs een DC3 uit NEDERLAND

    waarvan de bemanningen gratis werken , van de stad bekomen we

    NADARBAREELEN ,PLANTEN en WC's , SNOEJES, FRUIT en GIFTEN van een aantal

    SPONSERS; medewerking van de POLITIE -ANTWERPEN om de aankomende kinderen met

    BUSSEN of TREIN te begeleiden

    Van de LUCHTCOMPONENT van de KRIJGSMACHT wat we vroeger DE BELGISCHE

    LUCHTMACHT  noemden ook een VLIEGTUIG via FLAG  steun, om niet te vergeten het
     
    personeel van de instellingen om de gehandicapten te begelieden  en te verzorgen

    IK hoop dat ik niemand vergeten ben en indien zo ASAP een mailje a.u.b !!

    WIJ HOPEN DAT DE WEERGODEN de dag 28 weer gunstig gezind zullen zijn om van 29

    SEPTEMBER 2009  weer een ONVERGETELIJKE  dag te maken voor DE KINDEREN


    Voor OPMERKINGEN of VRAGEN mail mij op  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    06-02-2009 om 11:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vandaag
    Even verder werken aan de DAG 28 voor  DINSDAG  29   SEPTEMBER   2009 voor

     WWW.WINGSFORCHILDREN.EU


    Alle hulp is welkom ???

    06-02-2009 om 07:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW contacts
    CONTACTS toward SDW via E-MAIL are now since the 1th FEBRUARY 2009 only possible via
    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM


    However I receive notification thad via the old no more operationel used E-MAIL adress a large
     
    amounth of mails ( 250) are blocked and UFN I can not read them


     Pleas do NOT use  SYLVAIN.D.W@YAHOO.FR  anymore and circulate  to any of YOUR
     
    contacts my NEW e-mail in

    operation since 01 JANUARY 2009

     ACTION ASAP REQUIRED

    05-02-2009 om 12:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ECONOMIQUE APPLICATION in SESAR
    Out of many conversations with persons involved in the ECONOMICS of SESAR dit I breng forward the specifics needs of GA, AWO and MIL AIRSPACE USERS

     However most of the NEW EQUIPMENT on the GROUND and in the AIRCRAFT for the SESAR project are not delivering any benefit for this AIRSPACE USERS

     Out of the CBA does it apaer thad there is a NEGATIVE CBA resulting for this operations

    Some of the EXPERTS working on the FINANCIAL aspect are convinced thad the requirement to obtain SUPPORT for the IMPLIMINTATION of SESAR ther is a need to find a way to obtain a zero cost for the AIRSPACE OPERATIONS who have no benefit of SESAR.

     The BENEFIT are for the CAT and the BA operations and the cost involved with SESAR must be supported by this activity.

     For the GA,AWO and MIL operations the EU has so far I can conclude from the conversation the intention to use EU-BUDGET for the AIRBORNE EQUIPAGE of this activity who have NO BENEFIT

     I understand thad recommendation in direction of this are going to be presented to the ICB

    05-02-2009 om 11:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het NUT van ZWEEFVLIEERVARING
    Een der belangrijke aspecten bij het ongeval te NEW_YORK van de AIRBUS A320 landing in de
     
    HUDSON RIVER  was de ervaring van de PIC.

     Uit de opleiding blijkt dat deze man ervaring had in het vliegen met ZWEEFVLIEGTUIGEN.

     Ik blijf er bij dat de opleiding van een PILOOT via de iniatie in het ZWEEFVLIEGEN een

    belangrijke factor is in de vaardigheid van een piloot

    Jaren geleden zat ik in een vergadering met 10 CHIEF-PILOTS van de grootste LUCHTVAART

    MAATSCHAPIJEN en het bleek dat 9  ervan via de opleiding van het ZWEEFVLIEGEN in de
     
    LUCHTVAART waren gekomen

    Het ZWEEFVLIEGEN is niet enkel van nut in de vaardigheid van de besturing maar ook van het
     
    vormen vaan een strenge discipline in het vliegen en van het nemen van beslissingen.

    Ook de karaktervorming van de piloot in zijn initiele vorming is zeer vitaal om niet te vergeten dat dit

    ook een vorming  is van ploeggeest en  een bewijs van MOTIVATIE voor het VLIEGEN

    03-02-2009 om 20:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Toelichting over het WEER
    Ik bekijk regelmatig elke morgend de beschikbare weerkaarten van BELGOCONTROL en maak
     
    daruit een anelyse en een persoonlijke voorspelling voor BELGIE


    Heb er reeds op gewezn dat het zeer moeilijk is voor een WEERSVOORSPELING te maken voor
     
    een ganse dag en voor gans het Belgische grondgebiet


    In de LUCHTVAART maken we verschillende soorten voorspellingen.

    De TAF is een voorspelling voor de grote vliegvelden opgemaakt met een duidelijke aanduiding van

    het voorziene tijdstip in perides verdeelt van een aantal uren

    De ROUTE voorspelling wordt opgemaakt voor de reisweg en vlieghoogte en in functie van het uur

    van vertrek en voorziene uur van aankomst

    Dit vraagt een grondige besturingen van alle mogelijke weerelementen en het opvolgen van de

    veranderung van de METAR of met andere woorden de regelmatige waarnemingen van het weer

    met ook het vermelden van plotselingen veranderingen

    Ook de SIGMET is een belangrijk bericht van de gevaarlijke weersomstandigheden die er kunnen

    ontstaan op gebied van ONWEDERS, IJSVORMING en TURBELENTIE om er enkele te

    vermelden

    Voor het weder te begrijpen is het noodzakelijk voor elke leerling piloot hierover een diepgaande
     
    cursus te volgen

    03-02-2009 om 20:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLANDERS' MODELLING FESTIVAL
    Deze EXPO heeft dit jaar plaats op ZATERDAG 07 MAART 2009 van 0900 tot 18;00 uur in

    DON BOSCO te HOBOKEN/ANTWERPEN

    Salesianlaan nà 1 2660 te HOBOKEN

     GPS N 51°10.416 - E 4°22.139

    Alles over MODELBOUW,  boeken , dozen ....enz

    WWW.IPMS-ANTWERPEN.BE


    03-02-2009 om 11:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART POSTZEGELS
    De LUCHTVAART POSTZEGEL Baron de Caters is heden uitverkocht, maar zal terug

    beschikbaar zijn  voor aankoop tijdens de 10 daagse EXPO te SINT JOB in MAART 2009

    03-02-2009 om 10:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MISCONCEPTION on LOBBYING
    There is a number of misconception on the activity of a LOBBYIST.

     A INDUSTRY or ORGANISATION has usual a office in BRUSSELS near the EU

    INSTITUTIONS where a number of EXPERTS in various subject avaible are to REPRESENT

    their INDUSTRY or ORGANISATION

    Not mentioned in this activity are the LOBBYIST who his main purpose is to have contacts in the various EU-INSTITUTIONS and suply information and guidance for the benefit of the activity toward the MEP and toward the various services who could be involved in the subject of intrest.

     He also collect information for the EXPERTS and the REPRESENTATION og the INDUSTRY or ORGANISATION.

     He does also develop contact with the presse in vieuw to have the ORGANISATION make the required PRESS RELEASES toward the persons who would use them efectively

     The LOBBYIST do have contact at all levels but does not defent or promote the activity he is intrested in the public arena, the work is discrete  and without reely declaring the obtained postive results.

    He listen to all the PRO and CONTRA concerning what has effect on his activity but do not go in reel contestation with the CONTRA he try to inform them and change their vieuws without any publicity on the obtaind succes

    He always try to avoid to make speeces in front of a audiance this is the job for the representation of the organisation or industry

     ALWAYS avaible for any aditional clarification !!

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    03-02-2009 om 10:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Toelichting over BVSE
    DE EUROPESE ERESENAAT is een inatief van de BVSE/UEF welk gevestigd is te:

    Prins boudewijnlaan 323 bus 4 te B-2610 WILRIJK/ANTWERPEN

    Ik ben bij de BVSE/UEF betrokken sedert 1968 via mijn toenmalige contacten met en als Deelgenoot BVSE 


    WWW.BVSE/UEF.BE


    BVSE  =   BEWEGING voor de VERIGDE STATEN van EUROPA

    UEF    =    UNIE  Der EUROPESE FEDERALISTEN


     COPPE Albert

    BRUGGEMANS Hendrik

    NAETS Guido

    OTTO von ABSBURG

    PEETERS

    DAVIS LOUIS

    DEHAENE jean-luc

    DE BVSE is een V.Z.W gzsticht in 1965 door Walter KUNNEN       &  DIANE DEBRAY

    02-02-2009 om 14:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW PLANNING
    Y have reacted to ALL E-mails now, if not pleas transmit again on  

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM


    Alle E-mailtjes zijn nu beandwoord indien nie stuur het nogmaals naar bovenstaande nieuw mailadres

    Tout mes E-mails ont recu une repoànse, si non envoiez denouveaux a l'adress e mentione

    02-02-2009 om 08:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.47th EUROPESE ERESENAAT
    Op ZONDAG 01 FEBRUARIE 2009 was ij aanwezig op de 47tne EUROPESE ERESENAAT welk ik telkens heb bijgewoond sedert  1996.

    ZEER INTRESANTE SPREKERS:

     FRANS CROLS ingeleid door GUIDO NAETS

    SERGEY KISLYAK door JO HAAZEN

    Prof VOJISLAV MITIE door MARCEL VAN DE VOORDE

    GUNNAR RIEBS door PAUL DOMS

    Prof REMI BRAGUE door prof MATTHIAS STORME

    met als voorzitter WALTER KUNNEN Kanselier van de EUROPESE ERESENAAT sedert 1986

    Voor meer info zie  Dossier ERESENAAT en EURPA EEN -FEDERAAL N)5 van November/December te bekomen door mailtje naar :    BVSE@SKYNET.BE

    02-02-2009 om 08:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZWEEFVLIEGEN

    Tijdens het zeer intresante FORUM  over het ZWEEFVLIEGEN van LVZC te OOSTMALLE op
     
    31 JANUARIE 2009 werden er door een aantal jongere elementen in het ZWEEFVLIEGEN enkele
     
    intresante projecten naar voor gebracht welke onze steun kunnen gebruiken


    1)-  WWW.BEKERVANVLAANDEREN.BE

    2)- PROMOTIETEAM  ZWEEFVLIEGEN  door  HEIKKI DESCHACHT
         PROMOTIE@LVZC.BE

    3)- 100 JAAR ZWEEFVLIEGEN  verzamelen van FOTO's en INFORMATIE door
          BERT.SCHMELZER@BELGACOM.NET

    4)- WWW.ZWEEFVLIEGEN.BE

    5) Planning FORUM ZWEEFVLIEGEN 2010 op ZATERDAG 06 FEBRUARIE 2010 om 1400
        TE OOSTMALLE


    Tevens bemerkte ik een aantal nieuwe jongere elementen die prestaties leverden.in het ZWEEFVLIEGEN in 2008

    Ook wat mij opviel dat ik vele namen der prestatie vliegers herkende .......MAAR het betrof hier niet de door mij gekende personen maar hun nakomelingen die nu de fakkel in het ZWEEFVLIEGEN hebben overgenomen !!!

    Vergget niet het BELANG dat het ZWEEFVLIEGEN heeft on de vorming van JONGEREN welk de personnen zijn die we nodig hebben om de 92 gespecialiseerde beroepen in de LUCHTVAART in de toekomst te beoefenen en waarvoor we GEMOTIVEERDE jongeren nodig hebben die niet enkel DE LUCHTVAART zien om een goede wedde te hebben maar er ook in geintreseerd zijn mo onze LUCHTVAART verder te bevorderen voor het welzijn van de ganse mensheid op onze planeet  AARDE

    Ook heeft het ZWEEFVLIEGEN groot belang om de karaktervorming van onze jeugd te bevorderen en te vermijden dat zij o,geintreseerd op de straat  en in de kroegen rondhangen zonder DOEL en zonder TOEKOMST inde MAATSCHAPPIJ

    ALLE REACTIE is WELKOM: SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    01-02-2009 om 07:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    30-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GENERAL AVIATION SAFETY AWARD NOMINATION
    Heden melden er mij enkele ABI leden dat zij moeilijkheden hebben het formulier voor de steun aan RIK MOONS zijn nominatie te verzenden.

    daarom raad ik aan een mail te zenden aan het algemeen  E-mailadres van de IVW met de vermelding dit door te geven aan de verandwoordelijke van dit project


    REACT ASAP   closing date is 200901312359 A


    INFO@IVW.NL

    30-01-2009 om 08:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STATFOR
     In function of your question on AVIATION STATISTCS do I sugest to go to:

        WWW.EUROCONTROL.INT

      STATFOR.INFO@EUROCONTROL.INT

      OneSky Online


      This information only contain the IFR OERATIONS

    VFR there are no information avaible

    29-01-2009 om 22:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IATA/AEA JURG workshop
    PLAN YOUR AVIONICS investments for the short and medium term

    HQ EUROCONTROL 27-28 JANUARY 2009 at HAREN/BRUSSELS


     WWW.EUROCONTROLINT/CORPORATE/PUBLIC/EVENT/090127IATA_AEA_JURG_.html


    Zeer intresante informatie !!!


     of via:  WWW.EUROCONTROL.INT

    29-01-2009 om 18:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ABI EBAW NOTAM
    A108/2009

    Volgens ICAO is BUSINESS FLIGHTS een onderdeel van GENERAL AVIATION OPERATIONS maar dat schijnt men bij het DGLV & BELGOCONTROL  nog niet te weten

    A28/2009

    Schijnbaar moet men nu voldoen aan FAA( USA) CERTIFICATIONS ??

    29-01-2009 om 18:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI OPROEP voor STEUN
    Een der Belgische PILOOT-INSTRUCTEURS aktief in  de GENERAL AVIATION SAFETY EDUCATION door zijn briefings over HUMAN FACTORS is genomineerd voor de jaarlijkse GENERAL AVIATION SAFETY AWARD in NL .

    Er is dringend deze Nominatie te steunen om de eerste Belgische piloot deze award te doen toewijzen door de IVW.

     Dringend want de steun sluiten af op 31 JANUARIE 2009

     het betrefd:


     RIK MOONS
     geboren  13/05/1962
    Wonende JAN van RIJSWIJCKLAAN 153 bus 9
    2018 ANTWERPEN :
    BELGIE

    RIK.MOONS@SKYNET.BE

    WWW.IVW.NL

    Nomination GENERAL AVIATION SAFETY AWARD

    Kan u per E-mail meer informatie over zijn aktiviteiten en de manier van nominatie bezorgen.

    zie tevens:
     WWW.FLYFORFUN.BE
     WWW.VLIEGCLUBSEPPE.NL


    THANKS voor uw STEUN aan deze aktie

    29-01-2009 om 17:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REORGANISATIONS
    Presently whe see a number of REORGANISATIONS in EU structure and PAN-EUROPEAN
    ORGANISATION who apaerently have no reel purpose

     Operational it has no commen sense........BUT !!!


    Received a very intresting briefing from a internal very experienced advisor thad I schould see thad in the licht of the June 2009 EU elections

    This reorganisations are only done to create some positions for a number of persons in vieuw to give them a intresting nomination after june before they disapaer from the playing field due to the effect of the CRISIS.

    INTRESTING !!!

    29-01-2009 om 09:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!