Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    27-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HELICOPTERS
    Volgens een der CHATTERS   bij DE VROEGE VOGELS had de eerste helicopter vlucht plaats op  13 NOVEMBER 1907.

     Mijn herinneringen van het operationeel vliegenmet helicopter gaat in bij 1947 en vooral bij de KOREAANSE OORLOG.

     Zelf leerde ik helicopter vliegen in 1968 bij het LT/AVN te BRASCHAAT-POLYGOON en ook bij de HEER( D)  en ALAT (FR)


      Meer hierover later?????

     

    27-03-2008 om 07:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. TV -NIEUWS
    Op TV kwam er heden een mededeling van de ELFAA voorzitter aangaande het probleem van de

    EUROPEESE VERKEERSLEIDING


     Dit is een probleem wwarmde we reeds vele jaren bezig zijn ik vemoed sedert 1970; ik ben er bij

    betrokken vanaf 1990 via de EU en EUROCONTROL

    En was betrokken bij:
     -ATLAS
     -EATSCHIP
     -SES
     -SESAR

    en mogelijk vergeet ik nog een van de projecten welktracten dir probleem op te lossen.

    In functie van EUROCONTROL bestaande uit 38 lidstaten en de verkeersleiding heeft daarvoor 64 VERKEERSLEIDINGSCENTRUMS of ACC genoemd waar de  USA + CANADA maar 7 ACC hebben.

    Tevens zijn de uitrustingen, procedures en reglementen in deze ACC niet dezelfde wat aanleiding geeft tot veel omwegen voor een vlucht  met gevolg langere vluchten , meer verbruik en ook vertragingen wegens de verschillende procedures.

     Elk lan tracht steeds zijn methode te behouden of op te dringen aan de andere 38 landen.
    De hoop is nu gevestigd op de EU welk een systeem tracht in te voeren met slechts maar een zestal ACC .

    Maar dit heeft zeer moeilijke economische, technische en vooral sociale aspecten op te lossen.


    Steeds beschikbaar voor bijkomende informatie of toelichting te bezorgen aan deze zeer korte en beknopte beschrijving in functie van het vermelde TV -NEWS van ELFAA.

    WWW.ELFAA.COM

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    27-03-2008 om 07:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEANTWOORDEN van E-MAILS
    Heden kjrijg ik regelmatig vragen over het BELGISCHE LUCHTVAARTREGISTER en over de vliegtuigenwelk in BELGIE op de LUCHTHAVENS en VLIEGVELDEN worden waargenomen.

     Ik zelf ben geen VLIEGTUIGSPOTTER maar ben lid van ASA ta Antwerpen waarvan een aantal zeer aktieve leden als SPOTTER de nodige informatie verzamelen en beschikbaar maken voor al hun leden via enkele zeer intresante tijdschriften zijnde:

     -AERONEWS of BELGIUM

      -BCARG NEWSLETTER

     -FASTEN SEATBELTS


    Tevens zijn er dosiiers beschikbaar over bepaalde vliegtuigtypen

     -

    zie     WWW.ASA-BE.COM


     Voor personen welk regelmatig informatie vragen adviseer ik  dringend van lid te worden want het telkens opzoeken kost mij veel tijd en ik ben ook niet zo goed op de hoogte dans de EXPERTS van de ASA

    26-03-2008 om 11:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    25-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADAPTED PLANNING SDW
    I have decided today not to proceed to the EU-ARENA due to the present weather conditions on the road.

    Planning:

     -Thursday 27 MARCH   0700 A EUROCONTROL HQ
                                             1100 A FLAG office

    -Saterday 29  MARCH    0800 A FLAG
                                            1100 A EBAW BELAIR Cafetaria at T-TERMINAL 
                                            1200 A RAAC at T-TERMINAL

    Sunday    30  MARCH     0800 B FLAG     Caution UTC +2
                                             1100 B RAAC

    Friday     04 APRIL         0800 B  EUROCONTROL HQ   participatin   in :
                                            GENERAL and BUSINESS  AVIATION organised by     
                                            IAOPA & EUROCONTROL

    Saterday 05 APRIL         0800 B FLAG
                                           1100 B EBAB BELAIR cafetaria
                                            1200 B RAAC

                                
    Sunday  06 APRIL          0800 B FLAG
                                           1100 RAAC
     
    NOTE:
      For a apointement pleas advise via E-MAIL
      Voor een afspraak gaarne vooraf een E-MAILTJE 

       SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR  

    25-03-2008 om 17:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. AIR RACE
    Een aantal SENIOREN stellen mij vragen over AIR-RACE aktiviteiten:


    Heden zijn deze ook te zien in EUROPA namelijk door de:

     RED BULL AIR RACE

    http://redbullairrace.showare.ch

    Speciaal aandacht voor 19 & 20 JULY  te          ROTTERDAM

                                        2 & 3 AUGUSTUS        LONDON

                                        19 & 20 AUGUSTUS    BUDAPEST


    23-03-2008 om 10:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADAPTED PLANNING
    On SUNDAY 23 MARCH and MONDAY 24 MARCH 2008 I Will NOT be present at ANTWERP AIRPORT.

      For futher contacts pleas advise at least 24 hrs in ADVANCE of your FLIGHT !!

     Heden ZONDAG  23 MAART en MAANDAG 24 MAART zal ik niet aanwezig zijn op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN


    Voor verdere afspraken is een E-MAILTJE ten zeerst gewenst:

     SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    23-03-2008 om 06:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI info over examens
    Heden weer een intresant gesprek met een colega examintor voor de PPL waaruit het volgende blijkt:

     -FI moeten meer aandacht besteden aan de
     
    1)-ZICHTNAVIGATIE

    2)-DE UITWIJKING tijdens de NAVIGATIE op ZICHT

    3)-De meeste kandidaten rekenen te veel op de RADIONAVIGATIE middelen

    4)-VFR LOOK OUT nogal ZWAK door te veel HEAD DOWN

    Het gebruik van de nieuwe moderne vliegtuigen met GLAS-COCKPIT hebbenvoor gevolg dat de kandidaten te veel bezig zijn met deze uitrusting , maar vergeet niet in VFR is DE SEE and AVOID nog steeds de prioriteit onafgezien de bekomen R/T informatie

    22-03-2008 om 17:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFORMATIE over VLIEGVELDEN

    Herhaalde malen vraagt men mij informatie over vliegvelden in EUROPA daarom verwijs ik u naar:


    WWW.NAV2000.COM

    22-03-2008 om 14:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. AIR SAFETY
    Heden vraag ik aandacht voor een inbreng van een SENIOR wat betreft de VEILIGHEID  op
     
    PASAGIERSVLUCHTEN


    Zie:  WWW.SENIORENNET.BE

         - FORUM

         -VRIJE TIJD

         -REIZEN

         -VEILIGHEID op PASSAGIERSVLUCHTEN     door     REDGYTJE

     Ik kan tevens deze tekst beschikbaar maken via E-MAIL   SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    of u een papieren versie te bezorgen


    Ook uw reactie of opmerkingen zijn welkom

    20-03-2008 om 17:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FREQUENCY UTULISATION
    I receive information thad there is a increasing illegal utulisation of the AVIATION FREQUENCY
     
    for communication at AERFIELDS who have not obtained a assingned FREQUENCY for their
     
    ACTIVTY

     PlEAS STOP SUCH a NON LEGAL ASSIGNED FREQUENCY UTULISATION ASAP !!!

    In the VHF band 118 Mhz - 137 Mhz

    19-03-2008 om 11:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. EU-OPS
    Vanaf 15-07-2008 is de EU-OPS van toepassing op CAT inplaats van de JAA  JAR-OPS welk heel wat vrijheden gaf aan de NATIONALE AUTHORITY'S.

     Ik denk dat dit gevolg kan hebben voor rondvluchten van historische vliegtuigen met passagiers tegen betaling zoals die in het verleden werden uitgevoerd dor DC3 of DAKOTA ??

     CAUTION !!!

    19-03-2008 om 10:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SYCOMORE
    Er is nu een BRISTOL-SYCOMORE HR14 van uit WESTON SUPER-MARE naar het RMM

    gebracht en dit omdat de BAF in het verleden drie van deze toestellen in gebruik had in de periode

    1950-1960


    OT-ZKA, OT-ZKB en OT-ZKC

    WWW.RMM.BE

    19-03-2008 om 10:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OL-A41
    Het betreffende toestel is nu ten toongesteld in het Helicopter Museum " WESTON SUPER-MORE

     WWW.HELICOPTERMUSEUM.CO.UK


     

    19-03-2008 om 10:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FINANCIEELE CRISIS
    Ik vermoed dat de huidige financiele toestanden  in de USA ook weer een invloed zullen hebben op de

    INTERNATIONALE LUCHTVAART  ????

    19-03-2008 om 09:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CIVIL-MILITARY ATM coordination Directorate
    Obtained this morning a update on the MILITARY GAT operations.

     Bekwam deze morgend een briefing over de MILTARY-GAT operaties.

     
     To who intrest there is a very intresting booklet avaible:

       MILITARY STATICS 2007

    contact:    anne-marie.nuhaan@eurocontrol.int

    WWW.EUROCONTROL.INT/MIL



     

    18-03-2008 om 16:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MEMORIES
    Ik verneem heden via een Engelse Spotter dat een ALII van de Belgischr Landmacht namelijk van het LT/AVN nu te bezichten is in een Engels HELICOPTER MUSEUM endat het hier de OLA-41 zou betreffen een toestel dat ik herhaalde malen heb gevlogen tijdens zendingen als piloot LT/AVN te EBBT ( BRASCHAAT-POLYGOON)

    Hoop van hierover meer informatie te bekomen ??

    17-03-2008 om 20:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLIGHT SIMULATORS
    Heden  liet men op de TV het bezoek zien van Prins FILIP  aan de USA en CANADA  een mijn collega van FLAG was daarbij aanwezig .

    Tijdens dit bezoek liet men de Prins met een simulator van een helicopter vliegen en bleek dat geheel niet hetzelfde te zijn als het werkelijk helicopter vliegen.

     Reeds enkele jaren geleden had ik eenzelfde ervaring met een Helicopter  vlucht op de PC van de FSCB

    16-03-2008 om 18:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INTRESANT GESPREK
    Heden vormiddag had ik een van mijn vroegere leerlingen  op bezoek op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN welk na een lange loopbaan bij VIRGIN nu als free lance piloot terug aan het vliegen is.

     Hij vliegt heden op de B737 van RYAN AIR en stelde vast dat men daar steeds met de meest up to date toestellen vliegt en ook dat de procedures zeer snel worden aangepast in functie van de laatste beschikbare informatie, waar men bij de grote compagnie dit steeds slechts na  een zeer lange periode  wordt gedaan

    16-03-2008 om 17:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERP AIRPORT
    Op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN is er nu een tijdelijke CAFETARIA aan de B loods

    onder de grote letters ANTWERP  LUCHTHAVEN   met witte plaat T-TERMINAL en


    open elke dag van 1100 a tot 1600 a


     Ik ben daar normaal elke zaterdag en zondag even aanwezig maar het best is om een

    afspraak te maken via:

     
    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    of telefonisch  03 236 29 54 TEL/FAX/REC

    16-03-2008 om 10:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERP AIRPORT
    Op de Antwerpse luchthaven is de volgende firma aktief in HELICOPTERVLUCHTEN:

    WWW.RWBHELICOPTERS.AERO

    15-03-2008 om 12:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!