Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    19-10-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPACE VLUCHTEN
    Er werden reeds vele vragen gesteld over " SPACE VLUCHTEN" waarover ik zelf niet zoveel kan antwoorden.
    Nu bekom ik gegevens over de mogelijkheid om een                           " ZERO GRAVITY" vlucht uit te voeren op 5 november 2005 via het KENNRDY SPACE CENTER & SHUTTLE LANCE PLATFORM

    Kostprijs 4500 USdolars + tax  met een B737, maar er zijn maar 27 plaatsen beschikbaar.
      
     www.space.com

    donotreply@HQ.SPACE.com

    NOTA:  moet de bovenstaande E-mail en website terug doen nazien want schijnbaar werken zij niet( 200510181400UTC)

    VERBETERING uitgevoerd op  200510181410UTC ( 1610 lokale tijd) schijnbaar zijn de problemen nu opgelost indien nog moeilijkheden zend me dan een e-mailtje

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    19-10-2005 om 04:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-10-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FTDT
    FTDT (flight time & duty time)

    Uit veiligheids overwegingen zijn de werktijden en vliegtijden van het vliegende personeel streng gereglementeerd en ook de minimale verplichte rusttijden en dit in functie van heel wat verschillende aspecten van de uitgevoerde vlucht.
    VLIEGTIJD,AANTAL NADERINGEN,DAG of NACHT,VERSCHIL in doiorvlogen TIJDSZONES.
     Ik kan hier de ganse toepassing niet uitleggen die heden nog steeds niet E.U dezelfde is in de 25 lidstaten en ook in de 188 ICAO lidstaten verschillend worden toegepast.

     SAFETY is zeer belangrijk maar kost veel  GELD en dat is een zeer gevoelig aspect in de huidige sterke concurentie tussen de AIRLINES at GLOBAL level. welk allemaal zo goedkoop mogelijk hun vlucht wensen aan te bieden .
    tevens zijn dit zeer moeilijke criteria te bepalen tot wanneer het veilig is en onveilig wordt .
    In de LOW COST AIRLINES welk meestal op kortere afstanden vliegen heeft men door de invoering der ELECTRONICA heel wat niet vliegende werknemers kunnen doen afvloeien door een zeer sterke georganiseerde MANAGEMENT met zeer weinig administratieve staf.
    De FTDT worden echter zeer nauwkeurig toegepast en ex-leerlingen van mij die nu als PIC vliegen zijn zeer goed opgevolgt en zeer goed gemotiveerd welk een veilig klimaat in deze LCA doet ontstaan.

    18-10-2005 om 10:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LOW COST AIRLINES
    Veel vragen gaan over de LOW COST AIRLINES zie tevens  naar FORUM  onder NIEUWS.

    18-10-2005 om 05:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-10-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EGASF
    EGASF = EUROPEAN GENERAL AVIATION SAFETY FOUNDATION werdt opgericht  in 1988 via een aantal personnen behorende tot de NATIONALA AOPA's met als doel de E.U te benaderen om de VEILIGHEID in GENERAL AVIATION & AERIAL WORK te helpen bevorderen door het verspreiden van SAFETY informatie zoals de AOPA-USA dit doet via ASF (AIR SAFETY FOUNDATION  www.ASF.ORG  )  maar an aangepast aan de EUROPESE toestanden, een onzer groote problemen was het probleem van de verschillende talen gebruikt in het EUROPA !!!! (nu in de EU 20 talen)

    17-10-2005 om 12:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SAFETY
    Een aantal  aktieve PILOTEN stellen via mijn BLOG vragen over  FLICHT SAFETY in functie van mijn vroegere aktiviteit als IAOPA en ook als VICE PRESIDENT van EGASF .
     Il moet hen er echter op wijzen dat de EUROPESE AOPA de EGASF hebben opgegeven en elk AOPA  voor zijn eigen land deze aktiviteit nu verzekerd.
     Ik kan u echter verwijzen naar WWW.ASF.ORG. van AOPA-USA welk een aantal cursusen via hun website voor E-mail gebruikers gratis beschikbaar maken en dit via vrijwilige bijdragen die zij bekomen.

    Ik ben steeds bijkomende vragen te beantwoorden maar kan onmogelijk via deze BLOG deze onderwerpen opbouwen.

    17-10-2005 om 11:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EVENTS
    Enkele E-mails vragen ons of . het mogelijk is om SINTERKLAAS of KERSTMAN met de HELIKOPTER te laten brengen.
    Deze mogelijkheid bestaat zeker en voor de streek van KORTRIJK zou ik verwijzen naar  HELIKOPTER EVENTS welk een aantal evenementen organiseren :
    Zie:  www.helikopterevents.be. of vraag info via  e-mail :
            info@helikopterevents.be.

    17-10-2005 om 10:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-10-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. E-MAIL

    Wegens omstandigheden zal het tussen 12 en 18 october niet mogelijk zijn om onmidelijk op de gestelde vragen per E-mail te antwoorden en zal trachten deze nadien zo spoedig te beantwoorden indien u voor het einde van october geen reactie hebt gekregen gelieve dan uw vraag of opmerkingen te herhalen.

    12-10-2005 om 04:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-10-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SINT NIKLAAS in BERCHEM
    Zoals reeds vroeger gemeld komt SINT NIKLAAS dit jaar in BERCHEM via de ANTWERPSE LUCHTHAVEN zie bericht over vroegere stoet in 2003 in onderstaande bericht  van SP.a               Voor 2005 is het in NOVEMBER  voorzienen bijkomende informatie zal volgen.

    www.sp.be/common/showdocument.asp?iID=178

    11-10-2005 om 09:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.50 jaar KEIHEUVEL
    DE viering van 1956  - 2006 bestaan van het vliegveld KEIHEUVEL te BALEN in de omgeving van MOL heeft plaats in AUGUSTUS 2006.
     
     sie www.aeroclub-keiheuvel.be

    11-10-2005 om 08:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. AIRSPACE
    Zoals we vandaag vernemen brengt CHINA  dezer dagen 2 TAIKONAUTS voor 5 dagen in de ruimte en voorzien in 2010 een onbemande landing op de MAAN.

     Dichter bij huis verneemp ik dat de VRI(vlaamse ruimtevaart iniatief) een derde SPACE EXPO voorziet in APRIL 2006 te OOSTENDE, maar gegevens volgen kortelings op mijn BLOG en ook in de pers.

    11-10-2005 om 04:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ACROBATIE
    Uit de E-mails van deze morgend blijkt de invloed van het media TV, gisteren was er een uitzending over ACRO in de USA en deze week was er de uitzending over de RED BULL westrijd .
    Gevolg een 12 tal vragen van SENIOREN aver ACRO vluchten welk ik individueel beantwoorde.
     Tevens kan ik er op wijzen dat er een kleine kern van piloten bezig zijn om te trachten een RED BULL demonstratie te organiseren op de SCHELDE te ANTWERPEN op een nader te bepalen datum!!

    dit is een financieel en administratief niet zo eenvoudig dossieren kan er nu nog geen datum op zetten ( 2006,2007,2008 ...........)

    11-10-2005 om 04:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-10-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTTAXI
    en aantal e-mails stellen belang in de mogelijkheden voor LUCHTTAXI vluchten en kan ik verwijzen naar:

     - www.asl.be.
       www.abelag.be
       www.airventure.be.
       www.flying-partners.com.
       www.flying-group.com.






    10-10-2005 om 17:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vijf voor twaalf voor ZAVENTEM
    Via de medewerking van een mijner colega piloten kwam in in het bezit van het zeer intresant artiken  uit ACV-VISIE van 07 oct 2005 aangaande de cruciale weken voor de luchthaven ZAVENTEM , het gaat hier over de toekomst van 80.000 banen.

      www.acv.org

    10-10-2005 om 14:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART ONDERWIJS
    Uit een aantal gespreken met SENIOREN eb de bekomen E-mails is er veel intrest naar de LUCHTVAART in BELGIE en niet enkel om over de LUCHTVAART te klagen maar om er de nodige kennis over op te doen of er zelfs een loopbaan in op te bouwen.
    Natuurlijk is de heersende vraag opm PILOOT te worden maar er zijn 92 vzescillene beroepen in de LUCHTVAART;

    Hier verwijs ik naar enkele mij bekende informatiebronnen maar moet nog verder uitgewerkt worden.  

         www.khbo.be.

          www.fly.to/khbo/

         
          www.UFSIA.BE

          www.vlri.be

          www.ua.ac.be

          www.aeronautical.ch voorlopig buiten gebruik

          www.aanzee.be.

    10-10-2005 om 04:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-10-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLUCHT VOOR BEREIDINGEN
    Een aantal E-mails van "PRIVAAT PILOTEN" welk VFR vliegen van een der BELGISCHE ongecontroleerde vliegvelden stellen via E-mail vragen over VLUCHT VOORBEREIDINGEN in VFR voor  hun eeste vlucht naar UNITED KINGDOM.

    Ik ga hier niet ingaan op deze vragen gezien dit afhankelijk is van de gebruikte vliegtuigen en de ervaring van de piloot.

    Via  ELETRONISCHE  midelen of gebruik te maken van de NATIONALE AIP en de geschikte ICAO kaarten moeten julie de nodige informatie kunnen  uitwerken.

     zie: www.belgocontrol.be.
           www.dgac.fr.
           www.caa.co.uk.
           www.ais.org.uk
           www.caa.co.uk/charts.
           www.caa.co.uk/publications
           www.metoffice.com/aviation.



    09-10-2005 om 16:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIR NOSTALGIE
    Het FOTOMUSEUM heeft een SABENA- AIR NOSTALGIE en EUROPALIA
      van 07 october tot 8 januarie 2006

     voor info zie:  www.fotomuseum.be
                           www.b-dagtrips.be.

    09-10-2005 om 05:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-10-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GOED WEDER om te vliegen
    Een vraag die ik regelmatig krijg betreft of het goed weder is om te vliegen:
    We moeten duidelijk een onderscheidt maken tussen de verschillende soorten van vliegen;

     Vliegende als HOBBY is meestal volgens VFR in VMC dit betekend vliegende met buiten te zien in weder met goede zichbaarheid en hoge bewolking, dan is er nog duidelijk een verschil met welk soort luchtvaartuig zij het motorvliegtuig,zweefvliegtuig,helicopter,luchtschip,ulm/dpm;vrij vlucht delta,parapante en ook in welke streek men vliegt.

    BEROEPSMATIG vliegen voor LIJNVLUCHTEN (schduled of charter) gebeuren in IFR zowel bij VMC of  IMC en dat wil zeggen dat we  gebtuik maken enkel van de instrumenten tijdens de vlucht zowel voor opstijgen, kruisvlucht,nadering en landing met zeer beperkte zichbaarheden tot zelfs met 100 meter zicht naargelang de uitrusting van het vliegveld,het vliegtuig en de bevoegdheid van de piloten.

    AERIAL WORK of  luchtarbeid is dan weer een geheel andere vorm van vliegen welk  meestal in VFR wordt gedaan maar kan ook IFR zijn.

    Dus de vraag is niet te beantwoorden met JA of  NEEN  maar is afhankelijk van heel wat aspecten.

    Ik hoop dat dit een beetje klaarheid brengt aangaande uw vragen maar bijkomende vragen zijn steeds welkom hoor en vergeet niet er bestaan geen stomme vragen !!!!!!!

    08-10-2005 om 07:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-10-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TESTING
    TEST

    voor een instrumenten bord van een licht vliegtuig ga naar " www.RAAC.BE. en dan naar CLUB en naar VLIEGTUIGVLOOT en daar op klikken.

     Het lukt me niet ze op mijn BLOG te plaatsen zoals gevraagd

    07-10-2005 om 09:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HELICOPTER VLUCHTEN
    gezien er veel vragen over HELICOPTERS gesteld worden verwijs ik ook nog naar de website: www.paramountheli.be. welk een firma is die gesticht werdt door een colege instructeur en nu overgenomen door een sterk gemotiveerde persoon GUY STROOBANTS. welke ik gisteren ontmoete;

    07-10-2005 om 06:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.aanpassing voor ASA
    Wat betreft het zoeken naar al de plaatsen waar er gevlogen wordt in BELGIE verwijzen wij naar de website van ASA ,waar men in de linkerzijde onder de groene blokjes moet gaan welk vermelden:
    -AIRPORTS
    -AIRFIELD
    -HELISPOTS

    www.asa-be.com.

    07-10-2005 om 05:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!