Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    26-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EBSH
     le Mardi 22 Avril 2008  je suis passe pour une courte visite a l'Aerodrome de SAINT HUBERT

     Avec une courte contact avec Mr B DERVAUX de MET 

       HTTP://AIRPORT.WALLONIE.BE

     Localisation via:

    WWW.NAV2000.COM

    Recherche PLATFORM sur CARTE    dans la region de Luxembourg

    Actuelement les heures d'ouverture sont limite a partir de 1100 b ( 0900 UTC ) a cause de manque de personnel et des changement d'exploitation en cours


     aussi une court visit aux CNVV (ASBL)

      WWW.CNVV.BE

    26-04-2008 om 18:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLRI information
    Tijdens de VLRI vergadering werden ons de volgende aanpassingen gemeld:

    REPLO (vzw)                                  WWW.REPLO.BE

                              Nieuw E-MAIL  =   INFO@REPLO.BE

    WWW.EURAVIA.EU

    JOZEF DE MOOR  president  JOZEF.DEMOOR@EUROAVIA.EU

                                                   WWW.EUROAVIA.EU

    FLAG     zie nieuwe website    WWW.FLAG.BE

    WWW.VLRI.BE     wordt kortelings aangepast
                                    Men voorziet tevens de bescihbaarheid van :
                                           -POSTERS
                                            FOLDERS
                                           -STICKERS

    VLRI vermoedelijk VOORDRACHT op 23 OCTOBER 2008 in het VLOC te
    OOSTENDE AIRPORT ( meer info volgt)

      info via    WWW.KHBO.BE
                     HTTP://FLY.TO/KHBO/

      Zie ook: WWW.EPMA.AERO

     

     STEDELIJK LYCEUM PAARDENMARKT

     De luchtvaart opleiding  ( 3e GRAAD) is nu onder het beheer van: Mr A CRESENS   A.CRESENS@TELENET.BE

       WWW.SLPL.BE

    26-04-2008 om 17:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VANDAAG
    Heden ben ik om 0730 aanwezig op DE ANTWERPSE LUCHTHAVEN in het gebouw van FLAG  VOSSTRAAT 343 op de parking van de ALDI tot 1200 uur.

     Tevens zal ik om 1000 uur deelnemen aan de ALGEMENE VERGADERING van VLRI.

     WWW.VLRI.BE

     WWW.FLAG.BE

    Telf 03-294 68 47

    26-04-2008 om 05:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. PROJECT voor POSTZEGELS 2009
    Heden  werkt de POST aan NIEUWE  POSTZEGELS met als onderwerp ;

     LUCHT en RUIMTEVAART

     Daarvoor zoekt men rekst en foto's over;

     -Vlucht BLERIOT over het KANAAL

    -EERSTE vlucht CONCORDE

     Ik stel daar belang in ten behoeve van:

     Annick JONCKERS
     STAMPE & PHILATELY
     MANAGER
     MARKETING
     Egide Walschaertstraat n° 1
     2800 MECHELEN

     TElf  015 285 844
     E-MAIL:  ANNICK.JONCKERS@POST.BE

    Gaarne  vernam ik ook uw reactie die u ASAP  aan Annick bezorgde

    25-04-2008 om 19:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW AKTIVITEITEN
    Volgens mij zijn alle E-MAILTJES weer beantwoord en alle gevraagde informatie op BLOG of FORUM bijgewerkt.


     I believe al my E-MAILS have been reacted to and information on BLOG and FORUM have been UPDATED


    REGARDS
      SDW

    24-04-2008 om 21:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STOPPEN met ROKEN ???
    Onlangs vroeg men mij naar een middel om het ROKEN te STOPPEN !!!


    Hiervoor verwijs ik nu naar het bestaan van de  "RUYAN  E-CIGARETTE  bestaande in

    verschillende uitvoeringen als CIGARET, SIGAAR en PIJP vorm

    Voor meer informatie zie :  WWW.DENSOMS.BE

     Het verhaal dat de verkoop in BELGIE zou verboden zijn klopt schijnbaar   NIET  ??

    24-04-2008 om 17:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VRAGEN over 100 LL
    Bekwam heel wat vragen over de toekomst van de 100LL

     Er staat een intresant artikel in AVIATION & PILOTE over de toekomstige brandstoffen ter
     
    vervanging van de 100 LL door JACQUES CALLIES


      Volg ook met intrest te beschikbaarheid van de 90/96 UL in SWEDEN !!

    24-04-2008 om 08:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.10 MILES van ANTWERPEN
    Enkele  E-MAILERS vragen mij naar foto's van de 10 MILES in ANTWERPEN;

     Ik heb zelf geen foto's getrokken maar ZONNEKE en GIPSY hebben dit wel gedaan hoor:

     ZIE op FORUM onder SPORTEN  !!!   bij      GIPSY

    21-04-2008 om 05:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SORRY
     NO REACTION to YOUR  E-MAIL AVAIBLE until WENDSDAY 23 APRIL

    20-04-2008 om 20:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NAVIGATION CHARTS
    Een der problemen bij de AIRSPACE INFRINGEMENT door VFR vluchten blijkt  voor een deel het gevolg te zijn van het gebruik van niet aangepaste NAVIGATIEKAARTEN

    Persoonlijk ben ik voorstander van het gebruik van de ICAO 1/500.000 kaarten welk elk land bechikbaar maken............. MAAR deze zijn nog steeds verschillend in symbool gebruik en uitzicht !!


     Daarom is er nu de JEPPESEN GPS + VFR CHARTS 1/500.000

     Heden kreeg ik de mededeling dat in het ANTWERPSE op ANTWERP AIRPORT bij de VERMEIREN AVIATION COMPANY -PILOT SHOP de recente kaarten van :

    DUITSLAND-IERLANS-ITALIE-SPANJE-UK beschikbaar zijn voor BENELUX is deze voorzien einde van de maand MEI 2008

    Het voordeel is dat deze kaart homogeen is over gans haar dekkingsgebied.

     Een vraag die ik reeds in de jaren 1968 via de MILITAIRE kanalen alsook   CAA, RLW,IGN, AOPA,en ICAO naar voor  bracht en in 1980 via EUROCONTROL en DG-7 ( EU) terug activeerde ( zonder resultaat) er werden wel veel vergaderingen en documenten over gehouden maar de NATIONALE BELANGEN  hebben dit steeds geblokkeerd

     Ook in de STUDIE AIRSPACE INFRINGEMENT komt dit als een oorzaak naar voor en een RECOMMENDATION in functie van de AIRSAFETY

      Reeds heden verneem ik dat in bepaalde landen de JEPPESEN GPS+VFR CHARTS niet aanvaard worden als de verplichte up to date NAVIGATIEKAARTEN voor VFR

     Ik stel dringend belang in PILOTEN welk moeilijkheden hebben ervaren ??

    20-04-2008 om 18:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. 27 MEI 2008
    Onze straat doet mee aan de ANTWERPSE BURENDAG op 27 MEI 2008 om 1800 uur


    ZIE:    WWW.BURENDAG.BE


    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    20-04-2008 om 08:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REACTION FROM SDW
    Be aware thad from 21 APRIL until 06 MAI I wil be ocasinally absent and unabel to reply to your E-MAILS  ????

    Gelieve nota te nemen dat ik tussen 21 APRIL en tot 06 MEI bepaalde dagen afwezig zal zijn en uw E-MAILS niet zal kunnen beantwoorden ??


     SORRY

    20-04-2008 om 04:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FRIENDS of GENERAL AVIATION
    I sugest strongly to the ORGANISATIONS representing the NON CAT AIRSPACE USERS to
     
    develop somme privileged contacts toward  some persons who openly and in a very postive way are

    promoting GENERAL AVIATION  OPERATIONS as defined in the EC document at               

     EU POLITICAL  and TECHNICAL level  !!!


     EUROPEAN PARLIAMENT:

     Mr Arunas DEGUTIS
     ARUNAS.DEGUTIS@EUROPARL.EU.INT


    Mr FRANK RIQUET
    EUROCONTROL
    FRANK.RIQUET@EUROCONTROL.INT


    Reaction Requires by:

    - WWW.IAOPA-EUR.ORG
       WWW.PPLIR.ORG
       WWW.EUROPE-AIRSPORTS.FAI.ORG
       WWW.EBAA.ORG
       WWW.FAI.ORG
        WWW.IAOPA.ORG
        WWW.IBAC.ORG



    19-04-2008 om 15:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JEPPESEN
    JEPPESEN heeft nu de BOTLANG geheel overgenomen en er is nu een volledige nieuwe samenstelling van  de MANUEL.

     Voor meer informatie contact.:

      www.vermeiren-aviation.com

    VAC@SKYNET.BE


     Zal trachten later hier een korte samenvatting te plaatsen

    19-04-2008 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZOEKEN van INFORMATIE
    Voor degene die hier op mijn BLOG komen om iets op te zoeken raad ik aan dat zij in de linkerzijde

    bij  ZOEKEN IN BLOG   een zoekwoord in functie van het gezochte plaatsen, indien dit geen


    resultaat geeft kunt u mij steeds een E-MAILTJE sturen dat ik zo snel mogelijk zal beantwoorden


    NORMAAL bekijk ik elke morgend om 0500 uur en om 1900 s'avonds minstens mijn E-MAILTJES behalve als ik op ZENDING ben wat ik hier echter steeds tracht vooraf te melden

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR


    Opgelet adres is met underscore tussen N_D_W     en eindigt met FR niet BE

    18-04-2008 om 21:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EUROPA BERICHT
    Wegens de vele vragen over de EUROPEESE UNIE die ik regelmatig bekom , adviseer ik om een

    GRATIS  abonnement op EUROPA BERICHT aan te vragen


        


      http://ec.europa.eu/belgium


      E-mail:  COMM-REP-BRU@EC.EUROPA.EU


     hier bekomt men maandelijks een aantal intresante  artikels en berichten in de:

    EUROPA in KRONIEK

    18-04-2008 om 16:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UW RECHTEN
    DE RECHTEN VAN VLIEGTUIGPASSAGIERS

    Wat betrefd uw rechten bij:

    -INSTAPWEIGERING

    ANNULERING

    LANGDURIGE VERTRAGING

    Ik ga dez hier niet plaatsen maar verwijs u naar:

    Zie:   HTTP://APR.EUROPA.EU

    17-04-2008 om 16:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. VEILIGSTE ZITPLAATS
    Herhaalde malen vragen SENIOREN mij welk de veiligste plaatsen aan boord zijn van een vliegtuig in geval van ongeval ??

     ALLE zitplaatsen zijn veilig is mijn eerste reactie en Er zijn te weinig Vliegtuigongevallen om een duidelijke  beeld te krijgen !!

    Uit enkele gegevens uit de USA blijkt dat bij vliegtuigen met de motoren ter hoogte van de vleuges de kans voor overleven bij een ongeval is gebleken dat de achterste zetels geven de meeste overlevende bij een ongeval

    Kans tot overleden is:
    Voorzijde 49%
    Midden    56%
    Staart       69%

    Herman DEWULF welk een journalist met vliegervaring en deze onderwerpen volgende stelde vast dat de plaatsen met de MEESTE BEENRUIMTE de veiligste zijn


    Schijnbaar werden deze gegevens vermeld in de GVA van 17 APRIL 2008

    17-04-2008 om 16:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AERODROME SAFETY
    During the explenation of the expert of DG-TREN concerning the BLACK LIST of the AIRLINE
     
    OPERATORS was ther a very intresting Question By Y PAGE of EUROCONTROL who is very
     
    actvely in the RUNWAY INCURSIONS if there was the intention to develop in the future a

    BLACK LIST of AERODROME

    The DG-TREN expert clarified thad in the future the AERODROME will require to be licenced via

    the EASA and if there is a SAFETY problem this licence will be cancelled


    NOTE:
              acording   anonyme information from PILOTS there are a large amounth of AERODROME who are

    not in line with ICAO ANNEXE 14 SARPS and where there are SAFETY problems witch have

    been reported but not adapted.

    For the moment I can only advise PILOTS to be very carreful  during their ground operations

    17-04-2008 om 16:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPMERKING over ZWARTE LIJST
    Een bijkomende opmerking waaraan men moet naar laten kijken betrefd de mogelijke negatieve
     
    gevolgen op gebied van verzekering indien men in het buitenland betrokken geraakt bij een ongeval

    als passagier van een vliegtuig dat op de EU-ZWARTE lijst is vermeld. ???


     De gevolgen zijn dan niet voor de betrokken persoon zelf maar voor de erfgenamen.

     De juiste toestand is mij  niet duidelijk en hoop in de toekomst dat er een duidelijk advies van enige

    jurische experts in luchtvaartrecht met een toelichting zullen komen  

    16-04-2008 om 20:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!