Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    02-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABIS GROUP at ICAO
    The ABIS GROUP is located  at 

    999 Universsity street

    suite 14.05

    QUEBEC  H3C 5J9

    MONTREAL

    ABIS@ICAO.INT

    WWW.ICAO.INT

    Bestaat uit:

    AUSTRIA
    BELGIUM
    THE NETHERLANDS
    LUXEMBOURG
    IRELAND
    SWITSERLAND

    02-03-2009 om 12:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VRIJWILLIGERSWERK
    DRIE BEMERKINGEN


    1)-Persoonlijk ben ik in DE LUCHTVAART sedert vele jaren aktief als             

    VRIJWILLIGERS WERK

    naast mijn BEROEPSAKTIVITEITEN in mijn VRIJE TIJD



    2)-Ook hiet op SENIORENNET is er een ganse ploeg die zijn diensten gratis beschikbaar stellen

    voor DE SENIOREN



    3)-Op het FORUM,  en ook de CHAT ontmoet ik personen welk zeer aktief zijn in

    VRIJWILLIGERS WERK maar daar geen woorden aan vuil maken zij doen dit en praten er niet

    over, het is enkel als je ze persoonlijker benadert dat je dit te weten komt

    02-03-2009 om 11:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.B737-800 ongeval te EHAM
    Degene willen discuteren over dit ongeval kunnen aan hun trekken komen op het:


    -SENIORENNET.BE

    -FORUM

    -DISCUTIE FORUM

    -NIEUWS

    -VLIEGTUIGCRASCH of FOUTE INFORMATIE

    Neem hierover geen standpunt in nu !!!

    02-03-2009 om 11:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEZOEK aan DE ANTWERPSE ZOO 2009
       23 APRIL 2009

            Men onderzoekt de mogelijkheden voor een aantal SENIOREN om de ANTWERPSE ZOO te bezoeken

    Er zijn DRIE PROJECTEN mogelijk:

    1) INDIVIDUELE bezoeken zie op  WWW.ZOOANTWERPEN.BE

    2) OASE VAN RUST voorzien onder inpuls van CORRY een GROEPSBEZOEK in APRIL
        kijk op DE OASE VAN RUST

    Een eerste voorgestelde datum is DONDERDAG 23 APRIL 2009 door de VRIENDINNEN onder elkaar.

    3)- HET BABBELHOEKJE denkt ook aan een GROEPBEZOEK maar heb nog geen persoon die het organiseert

    Wij zelf ANNABEL en SDW zullen trachten de nodige informatie te verzamelen en zullen mogelijk ook een kort gedeelte deelnemen maar een gans bezoek is voor ons uit de boze want te vermoeiend

    Er zijn speciale tarieven beschikbaar voor ;KINDEREN, GROEPEN ( minstens 15) en 60+

    ook eetmogelijkheden in SELFSERVICE in DE FLAMINGO of in het Historisch restaurant mits tijdig reservatie te maken want dat is druk bezocht restaurant in het ANTWERPSE ASTRIDPLEIN

    De ligging van de ZOO is naast het hernieuwde ANTWERPSE CENTRAAL STATION en ook niet ver  ( 10 minuten  aan wandelsnelheid) van de GEUZEHOFKES waar de STREEKBUSSEN aankomen

    MEER VRAGEN na bezoek van de  ZOO WEBSITE op SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    02-03-2009 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BELGIE
    Een BELGISCHE JAA-VLIEGBOEK voor PILOOT kost hier 65€ waar deze in het privaat

    beschikbaar is voor  25€  en bij de FAA is deze beschikbaar voor 10$

    01-03-2009 om 21:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE LUCHTVAART
    Bepaalde EU lidstaten hebben de neiging om allerlei regels en beperkingen in te voeren om de

    aktiviteit van wat zij  de onnodige LUCHTVAART AKTIVITEITEN  te beperken door het invoeren
    van allerlei onnodige administratieve verplichtingen en ook door het invoeren van zeer hoge

    vergoedingen voor de verplichte inspectie's en administratieve documenten te bekomen

    Op deze wijze tracht men de luchtvaartbewegingen af te bouwen met tevens het argument dat men

    zodoende de hinder voor de omwonende rond de luchthavens doet afnemen en ook bijdraagt tot de

    verbetering van het milieu

    HEDEN is in BELGIE door het DGLV een poging om het RECREATIEF VLIEGEN af te bouwen,

    men beseft echter niet dat men zodoende de doodsteek gaat geven aan de EUROPESE
     
    LUCHTVAART INDUSTRIE welk nood heeft aan gemotiveerde jongeren om de 90 verschillende

    gespecialiseerde beroepen in de luchtvaart aan te leren en uit te oefenen

    DE LUCHTVAARTINDUSTRIE in EUROPA delft zijn eigen graf in het GLOBAL AVIATION
     
    WORLD ontwikkeling

    01-03-2009 om 21:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. LUCHTVAART ONGEVALLEN
    Twee opmerkingen over de komentaren onmidelijk na een LUCHTVAARTONGEVAL zijn onvoorstelbaar:


     Betreft de geslaagde NOODLANDING van DE ARIBUS in de hudson lees ik in verschillende kranten en hoor ik vertellen dat dit de eerste maal is dat een piloot dit lukt zonder slachtoffers.

     Dit is geheel onjuist er zijn verschillende succesvolle ditchings in de LUCHTVAARTGESCHIEDENIS, en voor degene die er meer willen over wetten raad ik aan de in het frans opgestelde en gratis verspreide CHRONIQUE DE MARS  - BD-41  van J.BELOTTI op te vragen welk elke maand  verschijnt over aktuele luchtvaart aspecten:

    Contact met mijn complimenten vanwege ge SYLVAIN ( SDW)   JEAN.BELOTTI@WANADOO.FR

    Ook het ongeval van de B737-800 te SCHIPHOL geeft aanleiding tot een aantal gissingen en in de PERS zelf tot verklaringen over de oorzaak welk geheel uit de boze zijn, maar DE PERS heeft voor haar lezers een uitleg NU nodig en binnen 12 maand ( soms 36)  en het officiel publiek rapport beschikbaar is heeft ze geen intresse en plaars mogelijk 5 lijntjes hierover.

    01-03-2009 om 18:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DEBRIEFING EU-YOUTH
    In function of the BRIEFING on my EU-ACTIVITY this afternoor have I  transmitted the collected

    information on the BVSE/UEF iniatif in function oof the EUROPESE ERESENAAT of  the 01
     
    FEBRUARY 2009 to Mr PAUL DOMS the vice president who chaired the BVSE meeting this
     
    morning and also the edition of Europe één FEDERAAL  Februarie/maart 2009 to the 11

    YOUNGSTERS  ( between 27 and 45 aged) present

    Also the website of WWW.EUF.BE was evaluated ??

    28-02-2009 om 19:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SORRY for the USA VISITORS
    MY BLOG is for a large public in EUROPE  and does contain tekst in ENGLISH (AMERICAN)
     
    DUTCH, FRENCH and GERMAN

    ENGLISH is the most used in AVIATION but a lot of NON CAT AIRSPACE USERS are only

    having a limited knowledge of ENGLISH

    THE SKY IS FOR EVERBODY

    28-02-2009 om 17:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VAARDIGHEDEN om PILOOT te worden
    Een der problemen bij de SELECTIE tot LEERLING PILOOT is zeer complex.

    Er zijn grote verschillen in de verschillende soorten PILOTEN en de gewenste vAARDIGHEDEN noodwendig zijn zeer verschillend:

     MILITAIR JACHTPILOOT

     BURGERLIJK  LIJNPILOOT

    MILITAIR TRANSPORT PILOOT

    MILITAIR HELICOPTER PILOOT

    BURGERLIJK HELICOPTERPILOOT

    PILOOT LUCHTARBEID

    PILOOT LUCHTAXI

    PILOOT ZAKENVLIEGEN

    TEST PILOOT

    DEMONSTRATIE PILOOT

    AIRDISPLAY PILOOT

    Een reeds aan mijn jaren bekend geval betrefd een colega welk op SV4 ( STAMPE) te horen kreeg dat hij nooit eenplaats zou vinden in DE LUCHTVAART van zijn MILITAIRE INSTRUCTEUR en niet SOLO ging heb ik zijn afscheidsvlucht bijgewoond als PIC B747.

    MOTIVATIE was zijn grote troef HIJ WILDE en zou PILOOT WORDEN mits zeer veel inzet en een langere periode in DC dan bij de militaire opleidingplaning  voorzien was

    28-02-2009 om 17:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONLINEESIM
    Geziende vele vragen over dit onderwerp van E-MAIL SIMULATOR via mijn BLOG en 

            E-MAILTJES plaats ik hier een intresante link:

    HTTP://WWW.ONLINESIM.ORG

     Gelieve uw vragen en registratie onmiddelijk bij deze link te doen

    28-02-2009 om 16:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Brief aan Etiene SCHOUPE
    Wat betrefd de voorgestelde  opvoeren der vergoedingen van het DGLV werd vandaag door

    deKAcB een  intresante

    interventie gedaan in het TV-NIEUWS van " één" om 1300 uur

    28-02-2009 om 15:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BVSE/UEF
    Heden voormiddag aanwezig bij DE ALGEME STATUTAIRE VERGADERING van BVSE

    onder voorzitterschap van de Heer PAUL DOMS


    Exemplaar van het verslag beschikbaar via Mevr Liliane ELST    BVSE@SKYNET.BE

    Exemplaar van Europa één FEDERAAL Februarie/:Maart 2009 beschikbaar op aanvraag
      telf 03-449 39 00

    Jaarobonnement 15 EURO te storten op  000-0615931-78 of 220-0850168-96

    BVSE ( VZW) Prins Boudewijn laan  323  2610 WILRIJK

    Steeds beschikbaar voor bijkomende toelichtingen   SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    Deelgenoot van de RAAD BVSE

    28-02-2009 om 15:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.B737-800 ongeval te EHAM
    Verneem hier reeds allerlei OORZAKEN van het ONGEVAL

    Voor de juiste bevindingen en vordering van het ONDERZOEK gelieve te gaan naar:

    WWW.ONDERZOEKSRAAD.NL

    27-02-2009 om 12:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SECURITY
    MARTIN ROBINSON  has been invited to the NEASCOG meetig to present the SECURITY

    activity developed by GA & AW operators to avoid unlawfull use of the AIRCRAFT

    Also EAS has submitted a project toward te NEASCOG TEAM


    ACTION  :    WWW.AOPA.ORG         AOPA's  AIRPORT WATCH

    26-02-2009 om 12:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WAKE VORTEX STUDY
    In MARCH 2007 with the support of FAA , ASRS has began a study an analyses of WAKE

    VORTEX ENCOUNTER INCIDENTS


    They are now looking for any UPDATING from ANYPLACE in the WORLD

    Contact:

    HTTP://ASRS.ARC.NASA.GOV/PUBLICATIONS/CALLBACK/CB_350                                

     by filing a ASRS QUESTIONNAIRE   ASAP ??

    26-02-2009 om 11:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACCIDENT INVESTIGATION
    Concerning the EHAM B737-800 of TURKISCH AIRWAYS wil I not reply to any of the
     

    E-MAILS concerning this ACCIDENT

    Fot the moment this is a big MEDIA EVENT in witch whe are not abel to make any
     
    ASSUMPTION on the raisons for this accident

    Whe have to wait on the results of the ACCISENT INVESTIGATION TEAM in function of the

    ICAO DOC 6920  to evaluate what whent wrong without placing the BLAME on ANYBODY

    according ICAO ANNEXE 13 SARPS

    26-02-2009 om 04:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACTIVITY from SDW in AVIATION SUBJECTS ??
    Some persons are asking me in what subjects I ame involved:

     -ENPRM 

    -NPA                                           

    -MOD/S

    -JAR/FCL

    -ENROUTE CHARGES

    -TERMINAL CHARGES

    -LANDING CHARGES

    -HANDLING CHARGES

    -AIRSPACE STRATEGY

    -AIS/MET INTIGRATION

    -CFMU via INTERNET

    -FREQUENCY SPECTRUM

    -LORAN/C

    -GALILEO

    -EGNOS

    -EASA

    -AERODROME ACCES

    -FM IMUNITY

    -8,33 KHZ VERTICAL EXTENSION
    -
    -SCHENGEN

    -100 LL REPLACEMENT

    -AERODROME SLOTS

    -FUEL COST

    -SINGEL SKY at EU

    -ENVIROMENT

    -NOISE

    -PETITIONS

    -VFR NAVIGATION CHARGES

    -ADS-B

    -GLONAS

    - REGINALD AIRFIELDS

    -AIRSTRIPS

    -AVIATION DAY 2000  etc

    -RELIEVER RWY

    -ACCES MILITARY AIRFIELDS

    -FCB FREQUENCY ASSIGMENT

    -FUEL SUPPLY at AERODROME

    -FTO

    -RF

    -YOUTH INIATION

    -MEDEVAC

    -MEDICAL REQUIREMENTS

    -FIC

    -OCCURENCE REPORTING

    -RWY INCURSION

    -ANNONYME INCIDENT REPORTING

    -STATISTICAL info GA/AW

    -RVSM

    -BRNAV/PRNAV

    -DME/DME

    -WEATHER BRIEFING

    -ICAO FPL

    -AFIS

    -VOLMET

    -ATIS

    -ILS

    -MLS

    -VOR

    -NDB

    -GPS

    -UAV/UAS

    -MET

    -AIM

    -AIP

    -NAVIGATION CHARTS for VFR

    -CFMU

    -SESAR/JU

    -EUROCONTROL

    -JAA/T

    -EP

    -DG-TREN

    -DG-ENV

    -DG-IND

    -DG-YOUTH

    -DG-SPORT

    -SES II

    -OPS 1

    -EGATS

    -ECOGAS

    -CANSO

    -EU-COUNCIL

    -COREPER

    -EHA

    -NATO

    -BLUE

    -BENELUX

    -RAeS

    -EAS

    -IAOPA

    -BVSE/UEF

    -UEF

    -HANS SEIDEL

    -SECURITY
          AIRSPACE
          AIRPORT
          ATM
          INFRASTRUCTURE
          PERSONEL

    -EBAA

    -CANSO

    -EGUM

    -IDPA

    -IFATCA

    -ECA

    -IFALPA

    -IATA

    -IACA

    -AEA

    -JURG

    -ERAA

    -EURAMIE

    -ASF/AOPA

    -FSA

    -CRCO

    -VASIS

    -PAPI

    -AWOS

    -PPL/IR

    -ELT

    -ICAO

    -ICAO-EUR/NAT

    -ECAC

    -ABI

    -ACEC

    -ASA

    -PLN

    -J& L

    -WINGS FOR CHILDREN

    -VTB

    -LT/AVN

    -AOPA

    -KAcB

    -VLRI

    -EAD

    -STOA

    -EDPA

    -EMPA

    -ETF

    -WAKE TURBULENCE

    -ACAS/TCAS

    -ICING

    -DEICING

    -AIRCRAFT MAINTENANCE

    -AIRSPACE CLASIFICATION

    -INTERCEPTIONS

    -SAR

    -FAL

    -NOTAM

    -SNOWTAM

    -BIRDTAM

    -ATC
        ACC
        APP
        TWR
        GND

    -LANGUAGE TRAINING

    -YOUTH EDUCATION

    -CFI

    -HELISPOTS

    -HELIPORT

    -CUSTOMS

    -IMIGRATION

    -MICROLIGHT

    -GLIDERS

    _AIRSHIP

    -HOT AIR BALLOON

    -GAS BALLOON

    -GYROCOPTER

    -HOME BUILT

    -GLIDER TOWING

    -PARAPLANE

    -PARADROP

    -WATER FLYING

    -AERIAL PHOTOGRAPHY

    -OBSTRUCTIONS

    -RWY LICHTING

    -MILITARY FLYING

    -GASIL

    -CALL BACK NASA

    -EAJ

    -EASA PART M

    -FRACTIONAL OWNERSCHIP

    -CORPORATE FLYING

    -CAT
         SCHEDULED
          CHARTER
          AIR TAXI
          CARGO

    -AIRTAXI

    -BUSINESS FLIGHT

    -BANNER TOWING

    -AGRICULTURAL FLYING

    -FIRE WATCH

    -FIRE COMBAT

    -PIPELINE OBSERVATIONS

    -HIGHT TENSION CONTROL

    -TV REPORTING

     -ROAD TRAFFIC SURVEILANCE

    -MARITIME CONTROL

    -ANIMAL OBSERVATION

    -LAW ENFORCEMENT

    -HUMAN ORGAN TRANSPORT

    -MUG FLYING

    -FLIGHT TEST

    -METEOROLOGICAL FLYING

    -AERIAL CHARTING

    -SIGHT SEEING FLIGHTS

    -SUPPLY DROPPING

    -AERIAL CRANES

    -NAVIGATION CALIBREATIONS

    -HISTORICAL AIRCRAFT

    -AIR DISPLAY

    -AEROBATICS

    -AIR RACING

    -PERSOAL FLYING

    -TOURISME FLYING

    -AIR RALLY

    -COMPETITION FLYING

    -AIRPORT WATCH

    Thnis is a initial resume of aspects of AVIATION in witch I ame invomved since 1980
    after my carrer as MILITARY ARMY AVIATION PILOT INSTRUCTER and CIVILIAN AVIATION ACTIVITY in GLIDER, AIRPLANE,HELICOPTER and SIMULATOR and GROUNDINSTRUCTER for PPL/CPL/IFR/FI for BELGIAN, FRENCH, DUTCH and FAA EXAMINATIONS as SDW GROUND SCHOOL & SOTRAMAT at EBAW

    I have not taking in consideration the STATE AIRCRAFT but they are also involved in our AVIATION WORLD

    -VIP

    -MILITARY
          TRANSPORT
          FIGHTER
          TRAINING
          HELICOPTER

    -POLICE

    -CUSTOMS

    -CIVIL PROTECTION

    ICAO DEFINITION
        -CAT
        -GA
        -AW

    Any AIRCRAFT can be involved in one of  the three way's of OPERATIONS regardles the SIZE of the AIRCRAFT

    -VFR

    -IFR

    -GAT

    -OAT

    -CVFR

    -SVFR

    -VMC

    -IMC




    Always avaible for clarification !!!


    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM











    26-02-2009 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVAL B737 te SCHIPHOL
    Wat betrefd het ongevan dat plaats had heden morgend om 10:31 kan ik geheel niets meer
     
    mededelen dan wat men op de TV laat zien

    Ik ga geheel niet werken met veronderstellingen zolang al de elementen in functie van de voorschriften
    van ICAO ANNEX 13

    De media is daar nu heel druk mee bezig.

    SORRY:   NO COMMENTS !!

    25-02-2009 om 17:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HISTORISCHE LUCHTVAART VOORWERPEN of DOCUMENTEN
    Via vele contacten op SENIORENNET en andere KANALEN  bekom ik regelmatig informatie

    over HISTORISCHE LUCHTVAART

    VOORWERPEN, DOCUMENTEN of INFORMATIE

    Ikzelf heb niet de mogelijkheid deze op te volgen en verwijs daar naar een goede vriend welke


    sedert jaren aktief is in dit midden en nu voorzitter van een organisatie met veel kennis van

    ZAKEN bij hem en ook de leden van   www.baha.be

    Ik stel steeds belang in deze informatie maar speel die door aan DANIEL BRACKX

    brackda@gmail.com

    DANK bij voorbaat voor uwe medewerking

    24-02-2009 om 18:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!