Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    20-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW PLANNING WE
    Zal de ZATERDAG 21 MAART en ZONDAG 22 MAART aanwezig zijn  van 0900 uur tot 1200

    uur in het cafetaria van BELAIR-DEURNE

    Gelieve de gevraagde afspraak te bevestegen ASAP per E-mail;   SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    20-03-2009 om 17:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NEDERLANDSTALIGE INFORMATIE
    Herhaalde malen beklaagt men zich dat ik vooral verwijs naar ENGELSTALIGE website daarom nu
    even kijken bij onze NEDERLANDSE vrienden welk intresante aspecten toelichten in hun

    NIEUWSBRIEF

     HTTP://WWW.KNVVL.NL

     WWW.AOPA.NL

    20-03-2009 om 17:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REQUIRED KNOWLEDGE
    One of the vital aspects for a delegate of a particular AIRSPACE USER ACTIVITY is also to have

    knowledge of the requirements for the activity of other AIERSPACE USERS

    There is ONLY ONE AIRSPACE in whitch the various ACTIVITY are taken place;

    One of the major problem is thad many of the DELEGATES have very good knowmedge of their

    own activty but not of the other AIRSPACE USERS

    This is one of the advantages I have by beeing involved myself in MILITARY and GENERAL
     
    AVIATION activity and also the knowledge I have obtained by my presence in the various
     
    AVIATION related meetings since 1980 on a almost daily base and having contacts with the various
    AIRSPACE USERS organisations içn the EU-INSTITUTIONS in BRUSSELS

    I also have developed a NETWORK of contacts with persons in the various organisations on a

    personel level

    19-03-2009 om 20:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INSPECTION by POLICE, CUSTOMS or SAFA

     Some PILOTS/OWNERS are requesting on how far the above mentioned services have authority
     
    to disable certain parts of a AIRCRAFT during a search for drugs or other substances

    Whe must draw attention to this persons thad after disabling certain vital parts of a AIRCRAFT this
     
    is considered to be UNSERVICABLE and can only be restored to FLYING STATUS after a
     
    aproved mechanique has inspected the aircraft after repair by a qualified mechanique on this type of

    aircraft and in position of the aproved maintenance manuals


    This probleme schould be clarified and also how the cost of this are going te be recovered from this

    services ??

    What about the cost of the unavaiblity of the aircraft for flying operations due to this inspection ??

    Any experience, sugestions , commpents or aplied procedures are welcom   .... ASAP

    19-03-2009 om 17:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WHY LORAN "C" as BACK UP
    Some persons are proposing to have GALILEO as back up for GPS

     Acordint to the obtained information is GPS, GALILEO and GLONAS using the same

    FREQUENCY SPECTRUM and under the influance of SUNSPOTS or a unlawfull transmission wil
    have effect in a large AREA the utulisation of any of the three GNSS systems


    For the moment whe have stil the NDB's and VOR's but this is a very costly groundbased system
     
    where the GNSS will be much less costly and more homogene and precise navigation system

    18-03-2009 om 12:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GNNS BACK UP
    A intresting subject concers te BACK UP for GNSS failure

     The present ATSP and CAA are trying to decrease the presence of NDB and VOR for RADIONAVIGATION in vieuw of the present avaiblity of GPS( a GNSS)

     Also in the future the avaiblity of GPS, GLONAS, GALILEO and other SATELITE NAVIGATION.

     BUT ....... there is a need for a BACK UP incase of the failure of the GNSS because al this systems are subject to failure by SUN SPOTS or by TERORISME.

     The CAT is for this proposing the DME/DME

    but this is not avaible for lichter AIRCRAFT operating in IFR.

    for this whe have evazluated in a certain group of IAOPA thad the best solution is the already esisting LORAN "C" used by the US-NAVY and also the FRENCH MILITARY.

     Whe have made this proposal already in 1990 toward the FAA and EUROCO0NTROL without succes

    But there is again a danger toward the US-NAVY  LORZN "C" via a footnote to the USA BUDGET to abolisch the LORAN "C" in vieuw to reduce the budget with  190 milion $ over five years.

    From inside USA information this proposal will be again rejected

    At EUROCONTROL there is a team of experts pro LORAN C as back-up for GALILEO, andalso in the SESII and SESAR this is mentiones as a solution

    On behave of GA & AW operating IFR do whe need strongly support the LORAN "C" to be maintained and developed as back up for GNSS, acording us there is no other solutions the DME/DME is to HEAVY in WEIGHT and to COSTLY.

     Any sugestions and recommendations are WELCOM

    ALSO any SUPPORT for LORAN "C" is welcom

    I ame aware of action by PPL/IR-EUROPE

    WWW.PPLIR.ORG

    WWW.AOPA.ORG

    18-03-2009 om 09:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW aktiviteiten
    Heden zijn weer al de in mijn bezit zijnde E-MAILTJES behandelt en beandwoord!!!

    17-03-2009 om 19:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI -INFORMATION
    Wat betrefd de aanpassing van onze gegevens in het STAATSBLAD is dit nog steeds in behandeling
     
    na de overgang van de administratieve regeling van DE RAAD VAN STAAT van de

    BEROEPSVERENIGINGEN naar de nieuwe STAATS STRUKTUUR

     MR E EHLINGER volgt dit nog steeds op voor ABI

    17-03-2009 om 19:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BABY-OLIFANT
    Krijg ook een aantal E-mailtjes met vragen over de voorziene bevalling van PHYO PHYO de

    vrouwelijke zwangere olifant in de ANTWERPSE DIERENTUIN

    Wij hebben een FAMILIEABONEMENT en zijn regelmatig aanwezig in de ZOO maar ik ben geen

    kenner over OLIFANTEN gelijk somige vraagstellers schijnen te denken


    Daarom verwijs ik hen naar:       WWW.BABY-OLIFANT.BE

    en   WWW.ZOOANTWERPEN.BE

    17-03-2009 om 13:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FILM CLIP 1909
    WRIGHT BROTHERS demonstrating their AIRCRAFT in ITALY in 1909

    Via the VTB have I obtained a clip from the AUSTRIAN ARCHIVES about a fligt in 1909

    Unbelievable with already a camera on board in flight.

     If you are ibntrested transmit you e-mail to  SYLVAIN.D.@GMAIL.COM   ASAP

    17-03-2009 om 10:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JETLAG
    Wat berefd het probleem van JETLAG raad men mij aan om  MELATONIN te gebruiken voor PASSAGIERS

    Voor de PILOTEN heb ik geen advies en raad hen aan een LUCHTVAART GENEESHEER in de MEDISCHE CENTRA te raadplegen

    17-03-2009 om 09:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CAUTION -URGENT
    I like to draw YOUR attention thad due to the BRAKEDOWN of my

    SYLVAIN.D.W@YAHOO.FR


    I have lost all my E-mail ADRESSES and this means I have no more YOUR  correct E-MAIL


    adress pleas transmit it again on    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM    ASAP








     

           

    17-03-2009 om 09:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    I kike to inform thad I wil not be present at the ATC GLOBAL 2009 on 17/18/19 MARCH 2009


    This is the first time in many years thad I will not be visitinh this very EXPO

    but some persons of FLAG will be present

    16-03-2009 om 20:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPGELET in 2009
    DE RAAC organiseert weer de eendagsiniatie  met theoretische uitleg over de BASISBEGRIPPEN van het VLIEGEN

    En een VLUCHT VAN Circa 45 MINUTEN waarbij u ZELF een VLIEGTUIG BESTUURT onder de supervisie van een ervaren VLIEGINSTRUCTEUR

    DATA: ZATERDAG 18 APRIL 
              
               ZATERDAG   6 JUNI

               ZATERDAG  8 AUGUSTUS

     WWW.RAAC.BE

      info | inschrijving : INFO@RAAC.BE

     




    PILOOT voor 1 DAG





    16-03-2009 om 16:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITY TODAY
    Today I ams staying at home.

    This is the first time thad I intentionaly a meeting in the EP from the TRA will be missing

     i ame noticing in the last 12 months a very good presens and lobying from the N0N CAT
     
    AIRSPACE USERS at the TRA COMMITIE, although I ame missing the presence of a IAOPA

    delegate in this very important political commitie


    But I intend to reduce my activity and presence in the BRUSSELS EU-ARENA progresevely,
     
    except

    if invited by som MEP  or POLITICAL PARTY's for advise on GENERAL AVIATION &
     
    AERIAL WORK operations related subject

    16-03-2009 om 08:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SECURITY
    Presently dit I obtain a verbal story about the present SECURITY ??


     A AIRPLANE flying from A to B on a VFR training flight on radionavigation outside controlled airspace is in R/T contacy withe the FIC.

     On a certain moment the FI with a student relakise thad he has a radiofailure and return to his airport of departure he changes the transponder from 7700 ( VFR) to 7600( RADIOFAILURE)  .

    On arrival on the aerodrome of departure he is imediatly surrounded by the POLICE SERVICEs and the aircraft is chearched for drugs, or explosifs, apaerently has the military RADARSERVICE noticed the 7600 SSR code and confused withe the 7500 SSR code .

    The  local police has made a very in depth control of the AIRPLANE and  the documents from the airplane and the crew  and apaerently was looking for a possible TERORIST ACTIVITY


    DONT BE SUPRISED by SUCH a RECEPTION ????

    I ame intrested to see the administratif follow up of this incident ??

    15-03-2009 om 18:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BOEING 777
    Wat betrefd het probleem van de ijsvorming in de brandstoftoevoer op de B777 met             
     
     ROLLS-ROYCE motoren is dit te vermijden door de juiste proceduren toe te passen tijdens de

    daalvlucht

    14-03-2009 om 18:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONTRAILS
    Presently is there a proposal to evaluate the posiblity to equip CAT operations with the military

    ANTI-CONTRAILS SYSTEM  !!!

    13-03-2009 om 07:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    12-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITY
    Heden ben ik weer volledig bijgewerkt op gebied van E-MAILTJES

    Moet er wel op wijzen dat ik heden niet meer elke dag in de EU-ARENA aanwezig ben.

    Mijn prioriteiten liggen bij:

     -DG-TREN

    -EP-TRA

    -EUROCONTROL

    -ABI

    -WINGS FOR CHILDREN

    -JEUGD en LUCHTVAART

    -BVSE/UEF

    Maar zal nu heel dikwijls de prioriteit leggen bij ons familiaal leven !!!

    DAAROM verwijs ik alle AIRSPACE USERS lid te zijn bij de respectievelijke ORGANISATIES

    -NATIONALE AEROCLUB
    -AOPA
    -BCaS
    -ABI


    Steeds welkom maar het zal nu soms even duren alvorens ik reageer ???

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    12-03-2009 om 10:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ENGLISH LANGUAGE REQUIREMENT
    From 05 MARCH 2009 the ENGLISH LANGUAGE REQUIREMENT is MANDATORY

    The owners of a  FAA LICENSE based on 61.75  CERTIFICATE to FLY "N" registered AIRCRAFT on the basis of their NATIONAL LICENSE seems to have a problem to obtain this QUALIFICATION

     SEE:   WWW.IAOPA-EUR.ORG

      Posible adjustment has been proposed ............BUT without succes UFN ???

    12-03-2009 om 09:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!