Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    07-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UPDATED
    I believe now thad I have reacted to ALL the outstanding E-MAILS

    If YOU have not received a reaction from my sight on YOUR E-MAIL pleas transmùit it again because it must have disapaered without me noticing it ....?????

    07-05-2009 om 17:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Proposed DRAFT AFIS MANUEL
    The DRAFT AFIS has been evaluated by the APSG today and I have the feeling thad it will be proposed to the next ANT for approval.

     I sugest strongly the IAOPA-EUR ,EAS and EBAA to aproche the NATIONAL ANT members in vieuw to aprove this draft for a aplication in to the 37 EUROCONTROL members or at least in the 27 EU members.

    I ame aware thad some states feel thad the already have a very good aplication in their country but for the need of SAFETY and STANDARISATION their is a urgent need to have a HARMONISED AFIS MANUEL in line with the ICAO documentation

    07-05-2009 om 17:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NETWORKING at EUROCONTROL PC/31
    During the personel contacts was I informed thad now a cluster of important EU Memberstates are
     
    insiating the required  adaption of their NATIONAL REQUIREMENT  on the procedure to
     
    abolisch the requirement to have a ICAO FLIGHT PLAN for

    crossing borders  between a number of EU-MEMBERSTATES

    FOLOW UP REQUIRED !!!

    07-05-2009 om 17:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PC/31 at HQ EUROCONTROL
    Topday I was present at the very important point 3 of the EUROCONTROL PC/31 concerning the aproval of the EU, SESAR and EUROCONTROL.
     
     See the message of the DIRECTOR GENERAL DAVID MCMILLAN on 07 MAY 2009 11:49 to the EUROCONTROL STAFF

     I ame expecting a PRESS-RELEASE very soon

    07-05-2009 om 17:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VANDAAG 07 MEI 2009
    Ben vandaag afwezig en naar HQ EUROCONTROL en de EU-ARENA !!!!

    Zal mijn  dringende E-MA1ILTJES morgen trachten te beandwoorden


     SORRY

    07-05-2009 om 05:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEZOEK ZOO ANTWERPEN
    Op 14 AUGUSTUS voorzie ik een groep SENIOREN te begeleiden in DE ANTWERPSE ZOO

    06-05-2009 om 16:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Opleiding tot LUCHTVAARTMECHANIEKER
     WWW.SLPL.BE  

    INLICHTINGEN@SLPL.BE

    06-05-2009 om 11:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Opleiding tot LUCHTVAARTMECHANIEKER
     WWW.SLPL.BE  

    INLICHTINGEN@SLPL.BE

    06-05-2009 om 11:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.R.A.e.S LECTURE
    Mr DAVID MC MILLAN

    Director general at EUROCONTROL

    CHANGES & CHALLENGES in AIR TRAFFIC MANNAGEMENT

    Will take place on MONDAY 11 MEI 2009 at EUROCONTROL HQ rue de la fusee 96 B-1130 BRUSSELS

    Registration at 18:30 hrs

    the LECTURE will be followed by refreshments with networking opportunities

    Invitation to any person intrested in the AVIATION DEVELOPMENT of the future

    EVERY-ONE is welcome

    Registration required for SECURITY raisons by  MONDAY 11 MAY at 12;00 hrs

    to:  Mrs Noelle Leroy    noelle.leroy@eurocontrol.int

    I will be glad to meet you there.

    06-05-2009 om 11:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERPSE BURENDAG
    DINSDAG 26 MEI 2009

    om 18:00 uur

     ZET je stoel op de STRAAT

     BABBEL met je BUREN

     WWW.BURENDAG.BE

    WIJ DOEN MEE...................JULLIE OOK ????

    06-05-2009 om 10:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING
    Schijnbaar werkt de  LINK in het vorige vermelde bericht niet voor iedereen ??

     Degene die belang stellen in dit SCHOOLPROJECT over de bouw van een replica van een 

     MORANE 9620/SAUNIER, kunnen de gedetaileerde informatie bekomen als zij mij hun    

     E-MAIL ADRES bezorgen op SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    05-05-2009 om 11:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eventjes terug in de luchtvaart geschiedenis gluren
      


        HTTP://USERS.BE/GEERT.WOUSSENS/

        WWW.THEAERODROME.COM


        Info over een MORANE9620SAULNIER    in opbouw in een school ??

    04-05-2009 om 18:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BABY-OLIFANT "K"
    Wat betrefd de vragen per E-mail over het OLIFANTJE in de ANTWERPSE ZOO verwijs ik u naar:

      WWW.BABY-OLIFANT.BE

     Heden voormiddag ga ik weer even naar DE ZOO

     De voorziene periode voor de geboorte is nu verplaatst naar 10 tot 20 MEI

    De normale dracht is 22 MAANDEN of 650 dagen maar er zijn bevallingen geweest tussen de 620 en 690 dagen in het verleden .........DUS ???

    04-05-2009 om 07:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INTERNATIONAL CONNECTIONS
    Out of recent very intresting contacts at non official International connections dit I obtain very

    intresting information about the AVIATION WORLD in EUROPE:


     , NATO, EASA, ESA,SESAR-JU, DG-TREN, ICAO, ECAC , EUROCONTROL and the

    NATIONAL CAA's and NATIONAL ANSP's
     
      in function of the requirements of IATA, IFATCA, IFALPA, ECA, EAS, IAOPA, IBAC, FAI

     Whe are going to see very intrestind developments in 2010 ??

    03-05-2009 om 20:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    M 04/05   ZOO  + HOSPITAAL

    T  05/05   ZOO

    W  06/05  FLAG

    T  07/07   EUROCNTROL

    F   08/05   ZOO

    S O9/05   FLAG + VLRI + ASA

    S 10/05    FLAG + EBAW +RAAC  WZ

    29-04-2009 om 20:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TODAY's FOLOW UP
    Today I made a number intresting contacts with persons who seems to be in favor og GA & AWO in the folowing EU-INSTITUTIONS:

    -DG-TREN

    -EU-COMMISION

    -EU-COUNCIL

    -COREPER

    -COR

    -EESC

    -EP

    -SESAR-JU

    I wil request IAOPA HQ to suply a number of persons involved in this INSTITUTIONS the

    IAOPA NEWSLETTER

    29-04-2009 om 17:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DRAFT AFIS MANUEL
    The proposed EUROCONTROL  AREODROME FLIGHT INFORMATION SERVICE

    is a draft developed in function of the ICAO AFIS manuel from 1986 adapted to the present

    requirements of VFR operation on REGIONAL AERODROME where there is limited IFR

    OPERATIONS of the LCA  instead of developing a CTR with a costly TWR/ATC for mixte
     
     
    IFR/VFR operations

    Any sugestions or adaptions toç be adressed ASAP to EUROCONTROL ???

     CAY.BOQUIST@EUROCONTROL.INT
    LUCIE.KOVACOVA@EUROCONTROL.INT

    I have circulated this information toward the INTRESTED ORGANISATIONS:

    -IAOPA-EUROPE
    -EUROPE-AIRPORT
    -PPL/IR
    -EBAA






    Keep me in the picture plees  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    28-04-2009 om 20:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ABI WARNING
    Wat betrefd het bergvliegen is het noodzakelijk onze leerlingen hier in BELGIE hun aandacht op

    te vestigen op het overvliegen van BERGACHTIGE STREKEN een bepaalde bijkomende

    opleiding noodzakelijk maakt

    Ik maak een onderscheid tussen:

    BERGVLIEGEN

    VLIEGEN OVER BERGACHTIGE STREKEN

    Bergvliegen is voor mij een bijkomende bevoegdheid welk men moet behalen met een FI aktief in deze aktiviteit in deze streek

    Het overvliegen vergt ook een bepaalde bijkomende opleiding met piloten welk ervaring hebben met het overvliegen van bergachtige streken

    zie ook  WWW.AOPA.ORG      Search: MOUNTAIN FLYING

    Ikzelf heb het geluk gehad om ZWEEFVLIEG INIATIE te bekomen in het vliegen in de bergen in FRANKRIJK

    Tevens als MILITAIRE HELICOPTER PILOOT heb ik de opleiding BERGVLIEGEN gevolgd maar heb geen OPERATIONELE ERVARING in bergachtige omgeving opgedaan

    We spreken hier over BERGEN en niet over HEUVELACHTIG gebieden

    CAUTION de luchtstromingen in bergachtig terrein kunnen zeer veradelijk zijn en hebben invloed tot op grote hoogten ???

    27-04-2009 om 16:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVAL IN MAROCO deel 2
    Wat betrefd de vragen over dit ongeval kan ik heden enkel vermelden dat het een :

     CIRRUS SR22 betreft  N45GH

    en gevlogen door PHILIPPE OCULA van WAREMME

    Het ongeval gebeurde in een bergachtige streek men vermeld het ATLAS gebergte ??

    Vermoedelijk staan er meer gegevens in de Regionale kranten gezien het hier een bekende dierenarts betrof in deze streek.

     Wat betrefd de oorzaak kan men voorlopig nog niet melden

    27-04-2009 om 16:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VEILIGHEID ( SAFETY) In deLUCHTVAART
    Gezien de grote belangstelloing op HET FORUM van WWW.SENIORENNET.BE  over           

     DE VEILGHEID in DE LUCHTVAART

    Adviseer ik een zeer intresant boek namelijk:

    De handhaving van de veiligheid van de luchtvaart in de Nederlandse rechtsorde, mede in relatie tot de Internationale en Europese regelgeving

     In het proefschrift door R.M SCHNITKER

    contact;   RONALD.SCHNITKER   EINDHOVEN AIRPORT

    26-04-2009 om 17:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!