Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    30-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.het EP
    Wat betrefd het EUROPESE PARLIAMENT ( EP) is de juiste samenstelling nog niet volledig definitief

    Wat de EUROPESE COMMISIE ( EC) betrefd is er eerst de aanduiding van de voorzitter waarvoor  DE RAAD voorsteld om Mr BAROSSO terug te benoemen maar dat moet gebeuren met akkoord van het EP en bij de MEP die ik persoonlijk benader is daar  ten persoonlijke titel grote weerstand  maar zij moeten de richtlijn der POLITIEKE PARIJEN nog krijgen

    Wat het VOORZITTERSCHAP van DERAAD betrefd is dit nog steeds een land dat om de zesmaanden het voorzitterschap waarneemt en is dat vanaf morgen 01 JULIE 2009 SWEDEN

    Ik heb mijn betrokkenheid met het EP weer hernieuwd tot 31 MEI 2010 maar ben niet gebonden aan enige politieke strekking of organisatie

    30-06-2009 om 15:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPLEIDINGEN tot PILOOT
    Enkele stellen vragen over de soorten opleidingen tot piloot:

    Er besataan zeer verschillende opleidingen van PILOOT namelijk de Militaire piloten of de Burgerlijke piloten.

     Ik laat hier de opleiding tot ZWEEFVLIEGPILOOT, HELICOPTER,ULM/DPM:PARAPLANE, DELTAPLANE, BALLON en LUCHTSCHIP buiten beschouwing en ga enkel de BURGERLIJKE opleidingen kort bespreken.

    Er zijn:

    -DE PRIVAAT VLIEGTUIG BESTUURDER

    -DE BEROEPSVLIEGTUIG BESTUURDER

    -DE BEROEPSVLIEGTUIG BESTUURDER met INSTRUMENTBEVOEGDHEID

    -DE LIJNVLIEGTUIGBESTUURDER

    Alhoewel ik het ZWEEFVLIEGEN niet behandel ben ik een voorstander voor jongeren vanaf 16 jaar het zweefvliegen te beoefenen bij voorkeur met een opleiding bij:
    -LUCHTKADETTEN VAN BELGIE( via de LUCHTMACHT
    of
    - WWW.CNVV.BE   te SAINT HUBERT en nadien in een club van DE VLAAMSE
    ZWEEFVLIEG LIGA

    Voor de opleiding PPL vewijs ik u naar een REGISTERED FACILITY  ( RF)

    voor de andere opleidingen naar een FLIGHT TRAINING ORGANISATIE (FTO)

    WWW.MOBILIT.FGOV.BE    kijk onder LUCHTVAART

    Voor meer gerichte vragen raad ik aan een geheel vrijblijvend gesprek  zonder verplichting of financiele tussenkomst te hebben te hebben na afspraak op:

    Ik men meestal beschikbaar op WWW.ANTWERPAIRPORT.BE

    de ZATERDAG en ZONDAG voormiddag van 0900 uur tot 12:00 uur
    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    30-06-2009 om 14:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART OPLEIDINGEN
    Ook bij de personen welk betrokken zijn als PILOOT-INSTRUCTEUR en als PILOOT-EXAMINATORS stellen er zich veel vragen over de ongevallen met de huidige nieuwe generatie van vlieegtuigen waar alles praktisch automatisch word uitgevoerd en er weinig of geen manuele handelingen bij de CREW meer nodig is.

     Is de huidige opleiding wel aangepast aan deze manier van vliegen ..????

    30-06-2009 om 13:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART ONGEVALLEN
    Heden krijg ik vele vragen over de recente ongevallen met DE AIRBUSSEN ??

    Heden hebben we geen gegevens dat er meer ongevallen zijn met een airbus dan een ander toestel, tevens moeten we wachten op de technische ICAO onderzoeken alvorens een reden te kennen en zulke onderzoeken nemen gemakelijk 12 tot 24 maanden in en soms nog langer, dat wil niet zeggen dat er in de LUCHTVAARTMIDDENS wel over word nagedacht en er dialoogen ontstaan tussen de betrokkenen.... ttz vooral de PILOTEN..... maar dat zijn zeer veel gissingen ???

    30-06-2009 om 13:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. SORRY
    Presently not UPDATED information has been placed due to some urgent administratif work ???

    30-06-2009 om 06:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ELT 406 MHZ
    Out of a number of e-mails does it apaer thad on a number of LIGHT AIRCRAFT the power of the

    VHF TRANSMITTER is having a negative efect on the VHF TRANSMISSION.

    Switching  OFF the ELT 406 MHZ beacon is restoring the normal voice VHF TRANSMISSION in

    flight !!!


    MORE INFORMATION is WELCOM ASAP ????

    27-06-2009 om 14:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADVISE
    I strongly ADVISE the NATIONAL AOPA's to participate actively in their NATIONAL
     
    CONSULTATION on the USER CHARGES
     
    A number of points are to be oplaced on the agenda for GENERAL AVIATION & AERIAL

    WORK OPERATIONS in the future in function of the EU-SES and the FAB

    26-06-2009 om 21:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BORDER CROSSING in VFR
    During the contacts at the ENLARGED COMMITIE for CHARGES was I informed thad there is progres in the abolischen of the MANDATORY ICAO FLIGT PLAN between a number of EU-MEMBERSTATES for FVR flichts outside CONTROLLED AIRSPACE

    Presently GERMANY, AUSTRIA and CHEQUE have placed this excemption on the ICAO REQUIREMENT in their NATIONAL AIP.

     Other EU-MEMBERSTATES are in progres of also doing so very soon

    26-06-2009 om 21:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SORRY for the VISITORS
    Due to the intensive mailing about the dead of KAREL VAN MIERT have I not been abel to update
    the information obtained on 24 JUNE at the EUROCONTROL ENLARGED COMMITIE

    MEETING

     I will try to follow up this on a later date.

    26-06-2009 om 21:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JEUGD EN LUCHTVAART
    Heden zijn we bezig met de voorbereiding van 28

    Dag 27 waren er 1436 WARME GLIMLACHJES VAN DANKBAARHEID

    Heden beschikken we reeds over 1000 toegezegde zetels maar we zijn nog op zoek naar SPONSERS voor de KEROZINE

    26-06-2009 om 19:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PROGRAM SDW
    WOENSDAG 24 JUNI 2009 heden naar de EU-ARENA !!

     Moet u niet vertellen wat DE TOPIC van de gespreken zullen zijn vandaag ??

    24-06-2009 om 04:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KAREL VAN MIERT
    Today I was informed thad KAREL VAN MIERT the ex commisionar of TRANSPORT has

    died today at the age of 67 , many of the older members of IAOPA will remember thad he

    received on many occasions a

    delegation of IAOPA in the 90ts about GENERAL AVIATION & AERIAL WORK

    OPERATIONS in the BERLAYMONT BUILDING in BRUSSELS.

    Personel dit I kept stil some ocasional contact with hem on aspects of AVIATION in the EU and

    received very good advice and support inside the EU-corridors via his support

    A gread loss for the NON CAT AIRSPACE USERS ORGANISATIONS

    23-06-2009 om 20:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NIEUWE UITRUSTINGEN
    Wat betrefd de VFR OPERATIONS:

     Bepaalde EU-LIDSTATEN maken op NATIONAAL vlak in hun LUCHTRUIM de SSR MODE "S" verplicht.

     Kijk in de NATIONALE AIP??

    Wij trachten zo snel mogelijk over te gaan naar ADS B voor de VFR zodat de MODE "S" niet nodig is voor de VFR OPERATIONS

     Wat betrefd de ELT 406 MHZ  is er ook nog geen EASA -EU verplichting maar weer zijn er EU-LIDSTATEN die deze uitrusting verplichten om in hun LUCHTRUIM te vliegen.

     Kijk NATIONALE AIP voor verplichte vaste ELT 406MHZ of voor een PLB 406 MHZ ???

     R/T 8,33 KHZ wij trachten ook deze verplichting voor VFR beneden FL195 of FL100 te vermijden in afwachting van de nieuwe COMMUNICATION-SYSTEMS in ontwikkeling

     NO HARMONISED SITUATION  at EU level YET !!!

    23-06-2009 om 08:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW aktiviteiten
    Heden heb ik de indruk dat ik alle gestelde vragen via E-mailtjes heb beandwoord.

    Indien u geen andwoord kreeg op uw vraag of opmerking gelieve het dan nogmaals te verzenden......!!!

    21-06-2009 om 20:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAJOR PROBLEMS
    Out of the conversation with a number of PILOT-INSTRUCTERS do apaer a number of problems for the GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS in the EUROPEAN UNION

    - The MANDATORY equipage of the SSR MODE"S" imposed in certain EU MEMBERSTATES at NATIONAL LEVEN  for VFR OPERATIONS. ??

    -The MANDATORY requirement to be equiped with a ELT 4006 MHZ ???

    -The EXAMINATION aplication on the ICAO LANGUAGE REQUIREMENT to obtain a LEVEL 5 or 6

    -Also from ATCO-INSTRUCTERS was I made aware thad there are no adequate guidance avaible for a AIRPLANE whitch has been HIGHJACKED and is in FLIGHT in VFR OPERATIONS ??
    Also the links with the Military services and Federal police services seems very confusing for the operational ATCO

    -The MANDATORY aplication for a NPO (VZW) involved in NON COMMERCIAL AERIAL WORK seems te be very confusing.

    -The aplication of FRACTIONAL OWNERSCHIP is very confusing at EU level

    -The utulisation of the 406 MHZ PLB is not very clear ??

    -There seems to be contradictions between THE NATIONAL LAWS and the EU-REGULATIONS for operational AVIATORS

    There is a urgend need to have a clear vieuw on the STATUS of the various AVIATION ORGANISATIONS and a EU coordinated aproche on the NON CAT OPERATIONS

    -The CERTIFICATION and OPERATIONS of HISTORICAL AIRCRAFT across the 27 inside EU borders

    -The UNJUSTIFIED increase of the COST for SERVICES toward the NON CAT OPERATINS at NATIONAL LEVEL and at AERODROME

    -The requirement at certain AERODROME to USE THE NATIONAL LANGUAGE instead of ENGLISCH

    COMMENTS,SUGESTIONS and QUESTIONS are always welcom:

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    21-06-2009 om 20:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPONSERING
    Ben op zoek naar SPONSERS voor:

     WWW.WINGSFORCHILDREN.EU

    contact

     INFO@WINGSFORCHILDREN.EU

      Voor meer info mag u mij ook contacteren

      SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    21-06-2009 om 08:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEZWAARSCHRIFT " LANGE WAPPER"
    Dank voor de vele reacties over deze oproep !!

     Ook dank voor de vele welk er mij op wezen dat in mijn zin het woordje " NIET" ontbrak welk op de originele versie er wel staat hoor.

    De familie DE BOIS die de coordinator is heeft ook de volledige tekst met de MOTIVATIE beschikbaar gemaakt op papier en verzameld de getekende exemplaren om deze voor 24 JUNI 2009 in te dienen .

     SUCCES ????

    21-06-2009 om 05:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OVERLIJDENS aan boord van een VLIEGTUIG in vlucht
    Wat betrefd een overlijden van een persoon aan boord van een vliegtuig in vlucht is men daarop voorzien en zijn er de nodige faciliteiten aan boord voorzien en is het cabine personeel daarvoor opgeleid.

    Het overlijden van de BOORDBEVELHEBBER heeft men ook voorzien en de tweede piloot is voledig opgeleid om de vlucht en de landing alleen uit te voeren op de bestemming.

     Er is hiervoor een procedure voorzien welk we in de FLIGHTSIMULATOR inoefenen en tevens om de drie jaar terug geheel wordt bezien voor elk lid van de cockpit hoor.

     In de Simulator laat men dan gewoonlijk de PIC voorover op de stuurorganen vallen en zich levenloos houden en moet de nog overlevende piloot de hulp van het cabine personeel inroepen om de overledenen te verwijderen en de vlucht verder zetten naar de bestemming

     Het brengt wel zeer ingewikkeld papierwerk mede en dit is een theoretische vraag welk regelmatig wordt gesteld tevens is men voorzien voor geboorten aan boord tijdens de vlucht.

    De opleiding van PILOOT en CABINE PERSONEEL is zeer complex en bevat veel  onvoorziene omstandigheden

    19-06-2009 om 18:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VRAGEN over MILIEU en LUCHTVAART
     Herhaalde malen werden er vragen gesteld over DE LUCHTVAART en HET MILIEU ??


     Op een aantal vragen heb ik een kort en bondig andwoord geformuleerd.

    Heden is er DE AOPA-PILOT( USA° welk oner de titel:

     FLYING in a FRAGILE WORLD 

    een speciaal report bevar:  GENERAL AVIATION and the ENVIROMENT

    NOTE: the USA/FAA has not aproved the ICAO definition for GENERAL AVIATION

    USA definition GENERAL AVIATION is al aviation except COMMERCIAL AIR TRANSPORT and MILITARY OPERATIONS.
    this means that AERIAL WORK OPERATIONS are included in the definition GENERAL AVIATION

    see: WWW.AOPA.ORG

    19-06-2009 om 15:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LANGE WAPER viaduct te ANTWERPEN
    Na grondige bestudering van de PRO & CONTRA heb ik besloten en ik raad aan om een bezwaarschrift in te dienen tegen DE LANGE WAPPER viadukt project welk volgens mij meer een prestige project is dat veel EURO's gaat kosten en geen oplossing is voor het verkeersprobleem in het ANTWERPSE

     Hebben een modelformulier ter beschikking voor degene die deze aktie willen steunen.

     Een TUNNEL is minder opvallend , goedkoper en een betere oplossing !!!

      ASAP In te dienen voor  24 JUNI 2009

     

    19-06-2009 om 10:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!