Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    13-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOODOPROEPEN
    Heden is in de 27 EU-LIDSTATEN de 112 voorzien voor NOODOPROEPEN en werkt in een aantal landen beter en sneller dan de vroegere 100 en 900 nummers zegt men.

     Heb er gelukkig heden geen ervaring meer mee .......MAAR je weet NOOIT ????

    13-07-2009 om 08:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTIFICATION
    THERE WIL be NO UPDATING on this BLOG until  20 JULY 2009 due to HOLIDAY LEAVE

     Heden zal er geen AANPASSINGEN op deze BLOG gebeuren wegens VERLOF tot 20 JULI 2009


      HAVE A GOOD TIME ..... WHE TRY THE SAME ???

    12-07-2009 om 05:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PIET (1920-2009)
    Heden verneem ik het overlijden van onze PIET op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN.

    Een man welk geboren in 1920 sedert 1935 aanwezig was in het LUCHTVAARTGEBEUREN op

     de ANTWERPSE LUCHTHAVEN en welk steeds beschikbaar was om jonge en ook oudere

     piloten te helpen

    De  WWW.RAAC.BE   is haar oudste lid verloren en ik ben een goede vriend verloren welk ik

     sedert 1962 leerde kennen als een LUCHTVAARTETHOUSIAST van de eerste periode in het

     honderjarige luchtvaart in het ANTWSERPSE  

    11-07-2009 om 17:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING
    Morgen ZATERDAG 11 JULI 2009 ben ik vanaf:

    0600 B uur op BUREEL FLAG

    0900 B uur CAFETARIA BELAIR

    1300 B THUIS

    1700 b  ANTWERPEN STAD  bezoeken met ANNABEL

    ZONDAG 12 JULI tot ZONDAG 19 JULI ===========AFWEZIG

    Mogelijk wel contact via PC   of LAPTOP  ????

    10-07-2009 om 21:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACHTERGRONDEN
    Wat betrefd mijn achtergrond wat betrefd de LUCHTVAARTWETGEVING is dit gebaseerd op het in het verleden veelvuldig gebruik van:

    -BELGISCH LUCHTVAARTWETBOEK sedert 1954
    -ICAO ANNEXEN sedert 1960
    -Cursussen voor PPL/CPL/IFR voor BELGISCHE, FRANSE,NEDERLANDSE en AMERIKAANSE vergunningen
    -Opleidingen van MILITAIRE LUCHVAART REGELS
    -Mede werking met JURISTEN aan enkele dossiers
    -deelname in de EU aan seminars aangaande EU LUCHTVAARTWETGEVING
    -Meetings in JAA
    -Meetings in EUROCONTROL
    -Meetings in EASA
    -Meetings in EU Instellingen

    Een zeer intresant document in hhet NEDERLANDS is:

    De Handhaving van de veiligheid van de luchtvaart in de Nederlandse rechtsorde ,mede in relatie tot de Internationale en Europese regelgeving

    Proefschrift van Ronald Manfred SCHNITKER

    Met als promoter:
    -Prof DR E.M.H Hirsch Ballin
    -Dr P.M.J  Mendes Leon

    Een zeer intresant document zijn de DRAFT NOTA's van Meester.....................ter voorbereiding van zijn specialisatie voor het bekomen van de graad van dokter in de BELGISCHE WETGEVING en later publiek beschikbaar te maken na de aanvaarding.

    SCHOORDIJK INSTITUUT
    CENTER FOR TRANSBOUDARY LEGAL DEVELOPMENT

    10-07-2009 om 19:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REACTIE op E-MAILTJES
    Heden vraagt men mij om lid te worden van een NIEUWE ORGANISATIE 

    Ik zal dat heden in beraad houden gezien ik toch het gevoel heb dat ik toch wat aktiviteiten ga afbouwen

    Ben reeds LID van:
    -ACEC
    -KABC
    -VLRI
    -ABI
    -JEUGD en LUCHTVAART
    -WINGS FOR CHILDREN
    -VTB
    -SENIORENCLUB
    -OUD GEDIENDE LT/AVN
    -ASA
    -AOPA-USA
    -LUCHTVAART MUSEUM
    -MAISON DES AILES


    Heb reeds enkele lidmaatschappen niet hernieuwd wegens gebrek aan tijd om er aktief aan deel te nemen

    Ga mijn prioriteit nu houden bij de EU-INSTELLINGEN als INDIVIDUEEL GEREGISTREERD EU-LOBBYIST

    Hou me steeds beschikbaar om persoonlijk ADVIES te geven.

    10-07-2009 om 18:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.THANKS
    THANKS for the received E-MAILS reacting on my request for testing the working of my BLOG,

      Pleas there is no need no more for this requested support!!!

    10-07-2009 om 10:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TESTING
    TESTING of this is working again NORMAL due to some PC problems during the last day's

    Pleas confirm via E-mail:        SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM  

    10-07-2009 om 06:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.V.V.V
    Verneem heden dat er een poging is om de VLAAMSCHE VERENIGING  VLIEGCLUBS op te richten

     en men vraagt achter ADVIES met een vergadering bij FLAG op Vrijdag 16 juni.

     Zal dit iniatief met aandacht volgen via FLAG  maar kan echter niet deelnemen wegens onze afwezigheid !!!

    Ik hoop dat alle VZW aktief in de LUCHTVAART hier zullen aanwezig zijn ???

    09-07-2009 om 05:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.8,33 Khz
    Today durng a coffee brake was I aprochrd by a National delegate to try to convince me to adapt my

     vieuw on the introduction of 8,33 Khz in the GA & AWO fleet for VFR operation below FL195

     Apaerently is the lobbying work at EU-LEVEL from the NON CAT AIRSPACE USERS  havig is

     effect against the advise of some Experts to introduce the mandatory aplication below FL 195 for VFR

     operations !!!

     

    08-07-2009 om 19:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGTUIGVRAKKEN
    Heden steld men de vraag hoe het komt dat er nu nog VLIEGTUIGVRAKKEN van de tweede wereldoorlog  ( WWII) worden opgegraven zoveel jaar  later ??

     Somige van die vrakken wist men de juiste ligging niet of beschikte men niet over de financiele middelen en administratieve toelatingen om deze optegraven.

     Soms geeft de eigenaar van de grond de toelating niet

     Dit moet gebeuren door gespecialiseerde diensten omdat er soms nog munutie kunnen aanwezig zijn die met de nodige kennis en voorzorgen moeten worden behandelt

     In BELGIE is er een ploeg vrijwilligers welk steeds ijveren voor deze opgravingen na het opzoeken van de historische informatie

     Ik ken hiervan niet de ganse toedracht maar men kan deze bekomen via BAHA

    ZIE:
          
            WWW.BAHA.BE 

    Ik hoop dat deze korte toelichting van nut is.


    08-07-2009 om 17:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UAV operations in the FIR EBBU
    A number of GA & AWO are requzting details on the activity of the UAV as the HUNTER "B" in the

     BELGIAN AIRSPACE

     - Whar are aplicable VFR aplied ??

    -What about the SEE and AVOID ??

    -What are the PRIORITIES aplied ??

    -What are the NOTAMS  in force on this FLIGHTS ??

    -Is this SEGREGATED AIRSPACE prohibited for VFR operations by GA & AWO ??

    -Is BRUSSELS INFO avaible to suply information on the AREA of OPERATIONS

    -What is the status of the "R" sectors used by the military ??

    -Who is in control of this UAV ??

    -What are the EU requirements ??

    URGENT FOLOW UP REQUESTED 

    08-07-2009 om 16:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TESTING
    Heden werkt mijn PC terug normaal en kan ik reageren op de E-MAILTJES  ASAP

    Morgen ben ik afwezig naar de EU-ARENA

    07-07-2009 om 21:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MIG 23 crash
    In DE ZONDAGSKRANT van 05 JULI 2009 verscheen een Nederlandstalig artikel over het ongeval van een MIG23 CRASH op 04 JULI 1959 in de streek van KORTRIJK

    Spijtjg genoeg heb ik er geen exemplaar van kunnen bekomen.

     Het berof een MIKOYAN_GUREVICH MIG 23 welk bij het opstijen in KOLOBRZEG inPOLEN voor een experimentele vlucht moeilijkheden ondervond en de motor uitviel op 150 meter hoogte de piloot maakte een BAIL OUT.

    De motor herstarte en het toestel klpm naar zijn geplande vlieghoogte en richting zonder piloot

    Hy werd waargenomen op de NATO radar en gevolgt toen hij het westelijk luchtruim invloog

    Boven BELGIE viel hij zonder brandstof en crashte op een alleenstaande huis waar een jongeman die lag te slapen werdt gedood

    Het toestel bevatte zeer geheime rusische uitrusting en dus waren de Amerikanen zeer geintreseerd maar ook de russen.

    De Magistraat welk hier de crash behandelde onderhandelde met de Russen over de vergoedingen voor de nabestaanden van het slachtoffer en bekwam schijnbaar een degelijke vergoeding en het toesten werd trerug naar Rusland gebracht

     Zie ook tekst bij WIKEPEDIA van 05/02/2002

     Mogelijk heeft iemand een exemplaar van de betrokken ZONDAGSKRANT aarin ik belang stel: 

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    06-07-2009 om 08:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVAL te TIENEN/GOEDSENHOVEN EBTN
    Wat betrefd het  dodelijk ongeval met de PIPERCUB te EBTN om de thuisbasis van de LUCHTKADETTEN van BELGIE kunnen we nog niets meer melden dan wat de media heeft vermeld.

     Het heeft echter niets te maken met DE KADETTENSCHOOL zoals in bepaalde berichten gemeld

    WWW.BELGIANAIRCADETS.BE

    04-07-2009 om 18:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Afspraken met SDW
    Wat het afspreken op DE ANTWERPSE LUCHTHAVEN  betrefd is dit geheel GRATIS en VRIJBLIJVEND hoor

    Ik moet er echter op wijzen dat de volgende onderwerpen geheel niet kunnen worden besproken;

    -WELK zijn de ONVEILIGE LUCHTVAARTMAATSCHAPIJEN.

    -WELK is de GOEDKOOPSTE manier om op reis te gaan

    -Het opmaken van een PLANNING voor een lange reis

    -In welk LAND is het gevaarlijk om te vliegen

    -Ook voor een bezoek aan de ANTWERPSE LUCHTHAVEN kan ik u ook niet van dienst zijn gezien ik niet over de verplichte toelatingen hiervoor beschik en er een speciale dienst is op de luchthaven welk hiervoor instaad

    SORRY !!!!

    04-07-2009 om 12:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OUDERDOM van VLIEGTUIGEN
    Een verkeerd begrip bij het publiek betrefd de ouderdom van een vliegtuig, de ouderdom van een
    vliegtuig heeft geen enkel waarde op gebied van de VLIEGVEILIGHEID, het is vooral de

    levensloop en de onderhoud die van belang is voor de LUCHTWAARDIGHEID van een

    LUCHTVAARTUIG

    Een colega piloot stelde gisteren dat er bepaalde vliegtuigen zijn van 5 jaar oud waar hij geen

    voet zou inzetten op gebied van luchtwaardigheid en dat er toestellen zijn van 30 jaar oud dat nog
     
    echte juweeltjes zijn

    Uit eigen ervaring heb ik onlangs nog op een VLIEGTUIG gevlogen met bouwjaar 1937 dat nog

    steeds 100% in orde is om veilig te vliegen, men moet er wel rekening mee houden dat het enigste
     
    dat nog van het origineel toestel aanwezig was het het brandvrij identificatie plaatje was

    02-07-2009 om 16:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VANDAAG
    Heden voormiddag een  intresant bezoek aan EUROCONTROL HQ te BRUSSEL en zeer

    intresante gesprekken over de mogelijke toekomst van EUROCONTROL AGENCY en

    EUROCONTROL ORGANISATIE in de toekomstige ontwikkelingen in de EU met betrekking

    tot de verhoudingen met EU-DG/TREN, SESAR/JU,en EASA

    Alsook de verhoudingen ten opzichte van ICAO , ECAC, en CANSO

    Tevens een kort bezoek aan de EU-RAAD in functie van het SWEEDSE voorzitterschap  en
     
    contacten met enkele itresante personen in de COREPER

    , nadien even in het  EP voor de nieuwe struktuur , alsook even opvolgen van de COR en   het
     
    EESC

    02-07-2009 om 16:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU-ARENA
    Op WOENSDAG 01 JULI 2009 was ik via DG-TREN uitgenodigd om deel te nemen aan een SEMINAR van:

    HTTP://WWW.MIMEPROJECT.COM

    Meer info hierover later beschikbaar

    02-07-2009 om 14:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPLEIDING van PILOTEN
    In het verleden ben ik aktief geweest in de ompleiding van MILITAIRE PILOTEN van het LT/AVN te EBBT

    Tevens aktief als INSTRUCTEUR ZWEEFVLIEGEN in MILITAIR en BURGER MIDDENS

    Aktief geweest in opleiding van BEROEPS PILOTEN in het BURGER via SOTRAMAT FLYING SCHOOL te EBAW voor Belgische;Franse,Nederlandse en FAA vergunningen als GROUNDINSTUCTER, SIMULATOR en limited OPERATIONEEL VLIEGEN.

    Mijn huidige opinie is wel gebasererd op vele gespreken met INSTRUCTEURS, en EXAMINATEURS betrokken bij de huidie opleidingen van PPL,CPL,IFR,MEL,ATPL en  TYPE conversions at RF en FTO.

    De vroeger pilootvorming was vooral gebaseerd op het elementair vliegen met weinig faciliteiten
    Nadien kwamen er een aantal hulpmiddelen bij betrokken maar het elementair vliegen was nog de hoofdzaak.

    De huidige opleiding  tot ATPL geschiet op zeer moderne uitgeruste vliegtuigen, simulators en zelfs op pc trainingen.
    Het elementair vliegen is zeer afgezwakt en wordt niet meer grondig bijgebracht, de piloot word nu meer opgeleid als een SYSTEM MANAGER met zeer beperkte manuele tussenkomst
    Vele oefeningen waaraan wij vroeger in de opleiding zeer veel aandacht aan gaven zijn nu verdwenen uit de opleidingsprogrammas omdat dit alles nu op de moderne toestellen AUTOMATISCH wordt gedaan op toestellen van het type BOEING en AIRBUS
    Er zijn n atuutlijk nog vele andere toestellen welk nog manuel worden gevlogen maar welk minder in de media aan bod komen.

    Schijnbaar word de LUCHTVAART nu veiliger door het uitsluiten van de manuele besturing en de gevolgen van fouten door de piloot te vermijden.

    Persoonlijk heb ik mijn twijfel aan dat zo ver doorgedreven automatisatie.......MAAR WIE BEN IK alhoewel ik ook het gevoel heb dat een aantal nog zeer aktieve INSTRUCTEURS en EXAMINATEURS deze opnie delen maar niet verkondigen ....??????

    30-06-2009 om 16:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!