Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    31-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW PLANNING
    Gelieve nota te nemen;: / TAKE NOTE

     Zaterdag   01/08    0700-0900  FLAG
                                  0900-1100  EBAW BELAIR

     ZONDAG 02/08   0900-1200 EBAW BELAIR

    Maandag    03/08    Mision

    Dinsdag       04/08    Mision

    Woensdag   05/08    Home

    Donderdag 06/08      0700  DG-TREN & EUROCONTROL

    Vrijdag        07/08    Home

    Zaterdag      08/08    08:00 ANTWERP AIRPORT RAAC ( PILOOT voor een DAG)

    Zondag        09/08    0900- 1200 EBAW BELAIR

    Gelieve u strikt aan de timing der gemaakte afspraken te houden gezien mijn gebrek aan baschikbare tijd !!!

     Voor aanpassingen  stuur mij een mailtje;    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    31-07-2009 om 15:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SAFETY
    Presently I have the feeling thad in AVIATION the SAFETY is mainly orientated toward a very detailed

     inspection of the documentation and mutch less to the practical operational situation of the AIRCRAFT

    , EQUIPMENT in the AIR and on the GROUNDINFRASTRUCTURE due to the lack of personnel

     with Aeronautical experience before beeing assigned on the inspection job !!

    Also is there to mutch confidence on the present developed AUTOMATISATION for the PILOT and

     for the ATCO

    The human is losing his grip on the SITUATION ....??????

    30-07-2009 om 20:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EASA
    The present efect of the EASA has a lott of influance on the NATIONAL CAA and their budget.

     The target of the EASA to do a number of projects at EASA leven for the 27 EU memberstates in such a way thad the NATIONAL CAA could reduce their activity, personel and budget

     However the Political world is imposing too many tasks already to the EASA where there is a lack of personnel and of qualified personnel 

     Due to this the EASA is requesting the NATIONAL CAA to do a number af aditional tasks on behave for EASA

     On the other side the NATIONAL MINISTERS for the CAA are now reducing the personnel at the NATIONAL CAA's

     This results in the avaibkity mainly  in the EU-memberstates with a smaller CAA to follow al the required tasks assigned in the ICAO annexes due to lack of personnel

     This results in a stronger development of the influance of the larger country with a very well developed National CAA

     The present assigments of task and responsablity toward the EASA by the EU Politicians wil decreasse the SAFETY in the EU-AVIATION

    Also is destroying the acces from the EU-YOUTH toward the Aeronautical world

     EU must revise very fast his EU-AVIATION POLICY in vieuw to obtain his place in the GLOBAL AVIATION WORLD  where the USA, INDIA, CHINA and RUSSIA are going to play a important role in the FUTURE AERONAUTICAL INDUSTRIE


      Comments, questions, and sugestions are welcom at   SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    30-07-2009 om 19:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de E.U
    Ik bekom een ganse reeks van E-mailtjes die mij uitleg vragen over de instellingen van de      

     EUROPESE UNIE

    Daarom ware het intresant te kijken naar:     WWW.EUROPARL.BE

    Tevens verwijs ik naar  het studiepaket  EUREKA EUROPA!

    beschikbaar op aanvraag bij:   EPBRUSSELS@EUROPARL.EUROPA.EU

    30-07-2009 om 16:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. voor ABI om OP DE HOOGTE BLIJVEN
    Verschillende collega's PILOOT-INSTRUCTEURS , PILOTEN en EIGENAAR klagen dat zij niet op

     de hoogte kunnen blijven van de voorstellen welk per NPA van de EASA in de pipe-line zitten ???

    Hiervoor raad ik hen aan om: zich inte schrijven voor de;

    IAOPA-EUROPE E-NEWS

    via :

    WWW.IAOPA.EU

    OOk een lidmaatschap bij een der NATIONALE AOPA's kan nuttig zijn en geeft IAOPA over de nodige inkomsten om op al de vergaderingen waarover men bezig is met onder'werpen welk het belang van  DE NON CAT AIRSPACE USERS door beinvloed worden in de ICAO, ECAC, EU en EUROCONTROL instellingen en de NATIONALE AOPA aktief te zijn bij de CAA



    26-07-2009 om 18:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SECURITY ( BEVEILIGING)
    Het incident van de gevangenis te Brugge met een gekaapte helicopter brengt het onderwerp

     BEVEILIGING van het gebruik van HELICOPTERS weer ter sprake in het dossier

     ANTI-TERORISME

     Een der experts stelde reeds zijn voorstel op over het gebruik van helicopters:
    -VLIEGPLAN VERPLICHT voor elke VLUCHT
    -SSR: mode "S" steeds verplicht en aktief
    -PPR voor elke vlucht minstens 60' voor ETD
    -Controle van de PAX hun BAGAGE
    -FOUILERING van de PAX

    Bij VITALE INSTALATIES het opstellen van L/UCHTAFWEER

    BACKGROUND SCREENING van alle STUDENT PILOTEN door de diensten van de STAATSVEILIGHEID voor de aanvang van de opleiding 

     

    26-07-2009 om 18:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. info voor ABI aangaande DGLV
    Naar wij vernamen heeft het DGLV nu een twaalftal personen aangenomen en opgeleid om toezicht en

     inspecties te doen op de PRIVAAT VLIEGVELDEN !!!



    OPROEP: gaarne vernam ik van de reeds bezochte vliegvelden wat de onderwerpen zijn van hun intresse en bekomen opmerkingen??

      SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    26-07-2009 om 18:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TURBINES
    Een aantal studenten stelden mij vragen over DE TURBINES in de LUCHTVAART

    Mogelijk kan het bijwonen van de voordracht in het:

    VON KARMAN INSTITUTE FOR FLUID DYNAMICS

    voor hen de oplossing zijn:

      www.VKI.AC.BE

    26-07-2009 om 18:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GEMAAKTE AFSPRAKEN dit W.E
    Gaarne de personen er op wijzen de tijdstippen van de gemaakte afspraken diudelijk te respecteren

    Heden ZATERDAG 25 JULI 2009 om 11:00 uur verlaat ik de LUCHTHAVEN

    ZONDAG 26 JULI 2009 om 12:00 uur verlaat ik de LUCHTHAVEN

     Ik hou me  onheroepelijk aan de tijdstippen voor de gemaakte afspraken  !!!

    25-07-2009 om 05:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LEEREN ZWEEFVLIEGEN
    Ik leerde ZWEEFVLIEGEN op toestellen van de FRANSE LUCHTMACHT zijnde in

     Dubbelbesturing  initieel een CAUDRON 800 (C800) en dan SOLO op EMOUCHET (SA...) of

     een copie van de Duitse GRUNEAU

    Later heb ik ook eens een vluchtje gedaan op SG38

    Voor meer informatie zie  WIKEPEDIA !!

    24-07-2009 om 11:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aktiviteit SDW
    Alle E-mailtjes zijn volgens mij nu beandwoord??

     ALL E-mails have now received a reply, if not pleas send it ASAP again ???

     J'ai repondu a toutes mes E-mail maintenent ??

     Ich haben alle E-mails beantwort


    COMMETS, REACTIONS or QUESTIONS            SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    24-07-2009 om 07:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INSTRUCTEURS van ABI
    Gelieve bij het opleiden van een PILOOT voor PARADROP duidelijk op de verandwoordelijkheden te

     wijzen van de PIC



    De valschermspringers mogen het toestel enkel verlaten met de PIC zijn toelating , let ook op de

     veranderende weersomstandigheden ....bvb: het vermi,deren van de zichbaarheid, vorming van lage

     bewolking of de nabijheid van CB ....???


    In geval van ONGEVAL van een PARA bij de landing kan men u verandwoordelijk stellen

    Zeker OPGELET bij het dropen van TANDEMSPRONGEN gezien de PASAGIER geen ervaring

     heeft in het valschermspringen

    23-07-2009 om 07:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. C/N
    Ik bekom een aantal mondelinge klachten van VLIEGTUIGEIGENAARS welk heden bij de

     HERNIEUWING van hun LUCHTWAARDIGHEIDSBEWIJS bij de jaarlijkse keuring geen C/N

     krijgen maar een LUCHTVAARTPAS  van het DGLV enkel geldig in BELGIE  met de mondelinge

     vermelding dat dit het gevolg is van de EU-EASA ???

     Ben heden bezig met dit probleem te bekijken maar heb concrete gegevens nodig ???

    Contacteer ook :

     AOPA-BELGIUM

     FLAG

    23-07-2009 om 04:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    Presently I will be very limited avaible due to a number of TOPICS kreeping up in the EU-ARENA,

     Ikj will try to reply ASAP to any urgenr E-MAIL but a number of points already avaible at this

     BLOG wil be handled at a lower priority........SORRY

    23-07-2009 om 04:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FORMATION FLYING for ABI members
    Many PILOTS are intresting in FORMATION FLYING, legaly this require a good briefing before

     the flight on the ground before the flight

     HOWEVER there is also an eed to have some training  IN FLIGHT to teach the technique of

     FORMATION FLYING and I sugest strongly to learn this with a PILOT-INSTRUCTER ( EX

     MILITARY or ACTIF MILITARY ) who have received a adequate training in this ART of

     FLYING

    NOTE: too many accidents have hapend due to non trained pilots trying unprepared te do formation flying resulting in deads !!!

    21-07-2009 om 18:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRSPACE below FL195
    On 22 SEPEMBER 2009 is there a WORKSHOP on the TOOLBOX how to adapt the

     AIRSPACE CLASIFICATION below FL195 at WWW.EUROCONTROL.INT

    I will be present to see what can be the influence on the GENERAL AVIATION & AERIAL

     WORK OPERATIONS in the future and mainly intrested in the efect on the VFR OPERATIONS

     for the NON CAT AIRSPACE USERS

    ANY ADVICE, SUGESTIONS ,COMMENTS or ASSITANCE is WELCOM ?????

    See:  EVENTS

    21-07-2009 om 17:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CLARIFICATION at EU dicisions
    A DIRECTIVE has first to be introduced in the NATIONAL LAW before beeing actif!!

    HOWEVER 

    A REGULATION is MANDATORY in the 27 EU MEMBERSTATES as soon as published on the

     EU OFFICIAL JOURNAL

    21-07-2009 om 17:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LASER incidents
    I advise to take a close look at GASIL 61 from the UK on the problems of LASER damage to pilots

     in flight also eurocontrol is collecting on this dangerous situation who seems to apaer more and more

     and resulting in pilot visuan incapacity

      WWW.EUROCONTROL.INT

    Also IFALPA is isueing a WARNING

    21-07-2009 om 15:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ELT 406 MHZ
    Receive information thad CAA-CANADA is not imposiong any more the MANDATORY equipage

     of the ELT 406 MHZ

    See also the UK-CAA aplication 

    21-07-2009 om 15:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GIPSY MAJOR ENGINES
    The UK CAA has introduced a MANDATORY 20 YEAR inspection for al GIPSY MAJOR engine

     as mounted on the STAMPE ( SV4)  used for PUBLIC TRANSPORT or AERIAL WORK

     operations from 20110101

    See   WWW.CAA.CO.UK/DOCS/33/CAP747.pdf

    21-07-2009 om 15:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!