Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    03-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CLARIFICATION on AISPACE USERS diagram circulated by SDW
    This document was initialy made in 1980 By  IAOPA in function of the discutions beside the  meetings at the WA of the IAOPA memberstates       WWW.IAOPA.ORG

    This was later adapted via HQ EUROCONTROL 20070418-SDW  by myself

    20090902  again adapted in functions of information  obtained from from ICAO, DG-TREN,EP-TRAN, SES/ICB, SESAR, and EASA

    The diagram is used in various SERVICES of the EU-INSTITUTION but is not APROVED by the 27 EU memberstates since it schould be made avaible in the 24 used languages

    I worked on this diagram since IAOPA was received at the EP-TRAN en 1980 and some MEP reqiested clarifications

    The last adaption  20090902 about the UAS is in function of the proposals made toward the SES/ICB and progres in DG-TREN
    Also since there are now UAV operating  as GAT in NON-CONTROLLED AIRSPACE only covered by a NOTAM but restricting large volume of AIRSPACE for the VFR OPERATIONS


    *                    =    COMMERCIAL & NON COMMERCIAL OPERATIONS
    NO BULLET =   COMMERCIAL OPERATION but NOT CAT
    CAT               =   COMMERCIAL AIR TRANSPORT
    GAT               =   GENERAL AIR TRAFFIC
    GA                 =    GENERAL AVIATION
    AWO             =    AERIAL WORK OPERATION

    THIS is not a OFFICIAL APROVED DIAGRAM  .... UFN

    for aditional information contact  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    03-09-2009 om 15:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPGELET
    Ik krijg hier felicitaties voor het VIJFJARIG (5) bestaan van mijn blog, volgens mij is dat een vergissing

     mijn blog is aktief seder 28/04/2005 en dat is nu volgens mijn snelle berekening 4 JAAR en 4

     MAANDEN ??


    OF HEB ik HET MIS ...........????

    03-09-2009 om 08:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WE PLANING SDW
    ZATERDAG   05/09/2009    van 0900 uur tot 1100 uur ben ik aanwezig op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN in Cafetaria BELAIR

    ZONDAG   06/09/2009     van 0900 uur en 12:00 uur BELAIR cafetaria

     Gelieve de gevraagde  ontmoeting ASAP te bevestigen via        SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM


    WOENSDAG 09/09/2009   
    0700  uur tot 1200 uur HQ EUROCONTROL
    1500 uur te EBLG ( LIEGE-BIERSET) voor THE LAST FLIGHT of the ALII of the LT/AVN ceremonie

     ZATERDAG 12/09/2009  DEELNAME aan de PUBLIEKE VOORSTELLING op de ANTWERPSE GROENPLAATS aan de M212 voor het project:
     WWW.FLYINGJUNIORS.COM

     ZONDAG 13/09/2009
     0900 uur tot 1200 uur beschikbaar voor afspraken te EBAW  by BELAIR

     SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    03-09-2009 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UPDATING
    -NOX by AVIATION in the LOWER AIRSPACE
    -Invitation MASK
    -RUNWAY INCURSION by FSF
    -Info AOPA ITALY in the National parliament information for the MEP
    -Colecting information about the new compostion of the EP and the EP/TRAN
    -Updated information on SES2 in progres
    -EP PLANNING  first semester 2010
    -HYPOXIA  briefing
    -PASSENGERS Richts and Requirements to be evaluated and enforced
    -SESAR hearing in EP-TRAN to be planned

    02-09-2009 om 17:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. TODAY
    TODAY a long but very intresting day with intresting information on the folowing subjects:

    - ETS
    -8,33 khz below FL195
    -Evaluation on  Annexe 2 abd Anexxe 11 of ICAO at EU-level
    -EUROCONTROL adaption to EU requirements
    -Bateme de L'air  via NPO 
    -Certification of HISTORICAL AIRCRAFT at EU level
    -Revieuw on the EASA 
    -Budget for EGNOS & GALILEO
    -Budget EASA
    -UAS as AERIAL WORK OPERATIONS
    -EAS representation at the EP-TRAN

    Circulation;
    -AOPA PILOT
    -IAOPA NEWS 
    -ICAO delaration on GA & AWO
    -Statement IAOPA president at ICAO
    -PILOOT en VLIEGTUIG
    -AIRSPACE USERS  from SDW
    -UAS development and progres in DG-TREN
    -circulation about M212 project
    -Guide aviation  METEA FRANCE
    -REBORN TO BE ALIVE
    -POSITION REPORT
    -VAPOR CONTRAILS
    -CHEM TRAILS


    COTACT to MEP of new EP-TRAN

    01-09-2009 om 20:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
     Deze week:

     VISITING:

    -DG-TREN
    -EP
    -COR
    -EESC
    -EUROCONTROL
    -COUNCIL
    -COREPER
    -EASA
    -STOA

    31-08-2009 om 08:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PROMATIE " FLYING JUNIORS"
    Zie:   WWW.FLYINGJUNIORS.COM

     ZATERDAG 12 SEMTEMBER 2009 afspraak om 1400 uur TE ANTWERPEN -STAD op DE GROENPLAATS voor de voorstelleng van de M212



    30-08-2009 om 21:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW UPDATING
    I have now reacted to ALL my E-MAILS, if you have not received a reply pleas transmit again on:

     SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    30-08-2009 om 08:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLY-IN
    Gisteren is de FLY-INN van de 16 Zwitserse bezoekende vliegtuigen schijnbaar goed verlopen, ik

     heb hen echter gemist door de verandering in planning wegens de sterke wind waarvan ik geen nota

     had genomen

    29-08-2009 om 05:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. First flight in a GA OPERATION
    Whe strongly advise PILOTS flying a person for the first time in a GENERAL AVIATION

     AIRCRAFT to aply the recommendation avaible in the AOPA-FOLDER:

     TAKE 'EM FLYING

    The SIX STEPS FOR AN EFFECTIVE ORIENTATION FLIGHT

    Whe also advise to consult:

     WWW.CAA.CO.UK

     SEARCH:   SAFETY SENSE LEAFLET 02

    27-08-2009 om 14:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CAUTION
    See note from ALPA who Calls for a temporary ban on BATERY Schipments on AIRLINERS   

     26/08/2009

     WWW.AIRTRANSPORTNEWS.AERO...

    27-08-2009 om 09:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONTRAILS
    Reeds geruime tijd is men in het EP bij " THE GREENS" aan het kijken naar het probleem van de

     vele CONTRAILS in het EU LUCHTRUIM

      Zie nu dat de BELGISCHE politieke middens ook bepaalde aspekten wenst verder uit te diepen

      Schijnbaar is er meer aan de gang dan de natuurlijk veroorzaakte CONTRAILS ??

     ZIE:    WWW.SENIORENNET.BE

     FORUM

     POLITIEK

    Oud burgemeester  PETER VEREECKE  van EVERBERG

    27-08-2009 om 04:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AVIATION in EUROPE
    In the present reorganisation of the AVIATION in the EU do I have the feeling thad there is urgently

     a need for a strong coordination to the various organisations involved in this proced to maintain the

     PRESENT SAFETY LEVEL

     Comments to be adapted very soon ???

    26-08-2009 om 19:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVALLEN in GA & AWO
    Wat betrefd de ONGEVALLEN in BELGIE heb ik beperkte informatie.

     Over de ONGEVALLEN in het BUITENLAND met 9 Dodelijke slachtoffers vermeld in het TV NIEUWS heb ik heden geengegevens en wacht publicaties van factuele informatie af.

      Personen die initiele gegevens beschikken mogen met steeds een E-MAILTJE sturen:

      SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    26-08-2009 om 19:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. GA ACCIDENT in FRANCE
    Received somme elementary information of a licht aircraft departing from CANNES and colliding

     with a mountain and killing the 4 persons on board ( to be confirmed)

    26-08-2009 om 19:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRSPEED MARKINGS
    A IMPORTANT AIRSPEED for the FLGHT OPERATIONS is :

     THE MANOUVERING SPEED  ( BLUE LINE)

      This speed is very important for operations in turbulence ta avoid STRUCTURAL FAILURE ??


       CAUTION REQUIRED

    26-08-2009 om 19:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    Heden WOENSDAG 26 AUGUSTUS 2009   ben ik de ganse dag aanwezig in de EU-ARENA

    en niet bereikbaar

    En kan onmogelijk aanwezig zijn te EBAW.

    Zal daar beschikbaar zijn op VRIJDAG 28/08/2009  om 1600 b

    ZATERDAG 29/09/2009  van 1900  tot  1100 uur

    ZONDAG 30/08/2009   vermoedelijk van 0900 tot 1100 uur

     Gelieve uwe ETA te bevestigen bij E-MAIL  ASAP ???

    26-08-2009 om 05:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI LEDEN
     Wat betrefd onze BEROEPSVERENIGING  ABI kreeg Meester EDWARD EHLINGER heden andwoord op zijn herhaaldelijke tussenkomstenby hey:

     FOD Economie, KMO, Middenstand en Energie
     Algemene Directie K.M.O-beleid, Intellectuele Beroepen en Wetgeving
     Simon Bolivardlaan 30 bureau 12/34
     1000 BRUSSEL


     
    Met verwijzing naar KB van 17 Augustus 2007 en KB van 02 julli 2009 verschenen in het STAATSBLAD op 03 AUGUSTUS 2009 betreffende de BEROEPSVERENIGINGEN

     WWW.ECONOMIE.FGOV.BE

    in uitvoering WET 18 maart 1898  Art1

    Meester EHLINGER gaat dit nu verder opvolgen.

    25-08-2009 om 13:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BELANG van DE LUCHTVAART

     Uit gespreken met een aantal SENIOREN blijkt duidelijk dat zij geheel geen kennis hebben van de aktiviteiten die er door DE LUCHTVAART worden uitgevoerd.

     meestal hebben de meeste enkel ervaring in de luchtvaart met het gebruik van de CHARTERVLUCHTEN voor hun verlof of LIJNVLUCHTEN voor hun zakelijke of persoonlijke verplaatsingen

     Alle vluchten met kleindere vliegtuigen of met helicopters beschouwen zij als SPORTVLIEGEN of het vliegen door PLAYBOYS voor hun plezier!!

     Men heeft geheel geen kennis van de vele vluchten in LUCHTARBEID welk worden uitgevoerd door KMO voor allerlei opdrachten van openbaar nut.

     Ook de vele MEDISCHE vluchten voor het vervoer van patienten , van bloed of van organen zijn geheel onbekend

     In GENERAL AVIATION word het vliegtuig gebruikt om zich te verplaatsen op dezelfde wijze dat u gebruik maakt van uw wagen voor uw persoonlijke of zakelijke verplaatsingen en is dus geheel geen SPORT.

    De ompleiding van DE PILOTEN welk later gaan vliegen op DE LIJNVLUCHTEN, CHARTES of LUCHTTAXI gebeuren in deze kleine eenmotorige vliegtuigen welk u steeds maar rondjes ziet vliegen op de kleindere luchthavens of vliegveldjes

    Een groot aantal vluchten zijn LUCHTFOTOGRAFIE voor allerlei industriele redenen

    Ook de vluchten door POLITIE, DOUANE en BURGERLIJKE BESCHERMING in vele landen gebeuren met deze kleindere toestellen.

    Bestrijding van BOSBRANDEN zijn ook een typische taak van piloten aktief in LUCHTARBEID

    Een deel der aktiviteiten zijn landbouwvluchten voor het besproeien van akeers en gewassen

    Het vervoer van KRITISCH MATERIAAL of van GROTE WAARDEN

    Er zijn in de LUCHTVAART 92 GESPECIALISEERDE BEROEPEN aktief

     Dit is een eerste spontane en korte toelichting

    Meer hietover in funvtie van de gestelde vragen later

    24-08-2009 om 15:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BOSBRANDEN
    Het is erg te zien de schade en menselijk leed welk er in bepaalde EU landen is door de BOSBRANDEN.

    In de jaren 80 waren we in de EU toenmalige EEG zeer aktief betrokken in het voorkomen van bosbranden door luchtwaarnemingen met GA en AW vliegtuigen en ook de bestrijding over de grenzen der toen 12 lidstaten heen zonder enige administratieve vertragende rompslomp !!!

     De vorstellen waren goed uitgewerkt in de EESC en voorstellen ingedient.......MAAr het kwam nooit tot een aanvaard besluit door de lidstaten wegens het probleem van de verdeling der kosten voor deze taken en uitrusting

     Nu ongeveer 25 JAAR later zien we nog steeds elk jaar het geklungel om deze branden tijdig waar te nemen en snel te bestrijden ...!!!

     Wat moet er gebeuren om tot een oplossing te komen op EU vlak .....?????

    24-08-2009 om 08:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!