Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    20-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW op FORUM
    Ik ben een dagelijkse bezoeker van het SENIORENNET-FORUM

     En voornamelijk de onderstaande TOPICS

    ALGEMEEN
    -Oproepen
    -Legerdienst
    -Wensen
    -Meetings

    ZORG
    -Hoekje van troost
    -rouwregister & Herdenkingen

    DISCUTIE FORUM
    -Politiek
    -Nieuws
    -Openbaar debat
    -Media

    VRIJE TIJD
    -Wetenschap en Techniek
    -Evenementen
    -Reizen
    -Sporten
    -Overige vrije tijs/hobby's

    20-11-2009 om 14:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RAeS NOVEMBER 2009 DEBATE - DRAFT SYNOPSIS
    ON Wednesday 2nd December at 1800 hrs and planned to finish at about 2100 hrs at the MAISON

     DES AILES at the BELGIAN ROYAL AERO CLUB,  rue Montoyer 1 B 1000 BRUSSELS

    SUBJECT   ACAS II ( TCAS) version 7.0  versus benefits of ACAC II  version 7.1

    Everbody welcom  contact ASAP     BILL.ARMIT@EUROCONTROL.INT

    20-11-2009 om 14:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACAS (TCAS)
     Concerning the VLJ  in the ATM there is a FINAL REPORT avaible on 

    THE SAFETY of ACAS in the future EUROPEAN ATM

     MODE S & ACAS PROGRAMME

     Documentation and comments to be adessed before Christmas 2009

       ACAS@EUROCONTROL.INT

    see:     WWW.EUROCONTROL.INT/VLJ

    ACTION REQUIRES ASAP

    20-11-2009 om 14:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FTL
    I understand thad the latest amended ICAO ANNEX 6 adopted in March 2009  has no to be aplied for

     INTERNATIONAL COMMERCIAL AIRTRANSPORT   CREWS concerning the 

    FTL  FLIGHT TIME LIMITATIONS

    Similar to the UK's CAP 371

    the EU-FTL have to be adapted acording a recommendation of a recent EASA commisioned scientic study

    20-11-2009 om 14:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. SDW op het FORUM
    Ik heb de gewoonte om dagelijks een aantal onderwerpen op het FORUM te doorlopen!!

     Heden trok vooral mijn aandacht:

     FORUM-POLITIEK  en NIEUWS mijn aandacht aangaande het PRESIDENTSCHAP of hoe de juiste benaming en functie wel mag wezen  in de EU-ARENA na het invoege komen van het LISBON VERDRAG ???  

     HERMAN VAN ROMPUY van de EU-COUNCIL vanaf 01/01/2010

    NOTA:

     Voorlopig ga ik de bekomen E-MAILTJES over dit onderwerp   NIET  beandwoorden tot ik een beter beeld krijg wat de betekenis van deze nieuwe fase in het EU-gebeuren wel betekend ??

    20-11-2009 om 05:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. WAT ZIJN volgens u DE VOOR en NADELEN van de EU

     In functie van mijn betrokkenheid in het EU gebeuren ten behoeve van GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS een ondedeel van DE INTERNATIONALE LUCHTVAART
    bekom ik herhaalde malen E-mailtjes met de bovenstaande vraag ??

     Ik heb sedert 1980 het geluk gehad om met een aantal  welk betrokken waren bij het oprichten van de EGKS, EURATOM   en DE RAAD van EUROPA  lange gespreken te voeren

    Vooral de gespreken en toelichtingen met de hieronder vermelde personnen over EUROPA hebben mij overtuigd van de goede doelstellingen van de BASIS PRINCIPES

    -PAUL-HENRI SPAAK
    -ALBERT COPPE
    -KAREL VAN MIERT
    - OTTO von HABSBURG
    -
    -
    -


     Hieruit was het initieel doel om te voorkomen dat er tussen de grote lidsaten terug een gewapend conflikt zou ontstaan  In het OUDE en zeer verdeelde EUROPA

    VIA:

    BENELUX

    Initieel werdt dit besloten tussen 6 staten namelijk

    BELGIE
    NEDERLAND
    LUXEMBURG
    FRANKRIJK
    DUITSLAND
    ITALIE

    Later gaf dit aanleiding tot de EEG

    Later de EG

    Nu de EU

    Zie hierover via GOOGLE  voor meer informatie over deze personen en hun betrokkenheid bij het EU PROJECT door de jaren heen ??

     Ik zal trachten hierover meer toelichtingen te oplaatsen op latere tijdstippen !!!


     

     

    20-11-2009 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU PRESIDENT
    Heden is het op de EU-TOP beslist dat HERMAN VAN ROMPUY de eerste President van de EU

     wordt op 01/12/2009 bij het in werking treden van HET VERDRAG VAN LISBON, met als EU

    - Minister de Baroness  CATHERIN ASHTON van de UK

     Hier zien we nogmaals dat in het politieke EU-ARENA alles mogelijk is.

    Op 04/11/2009 vernam ik persoonlijk in contacten in de EU-MIDDENS dat in de meeste EU lidstaten

     Herman VAN ROMPUY een voledig kleurloze en onbekende was in de EU-ARENA

    Plots verandert de UK delegatie na overleg met de  socialiste Eerste ministers van  6 EU-lidstaten van

     richting als de UK de plaats van EU-FOREIGN AFFAIRS in handen krijgt

     Nu zal het intresant zijn voor te zien wat de gevolgen zullen zijn voor mijn domein van intrest namelijk

     DE LUCHTVAART en vooral  voor GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS

    19-11-2009 om 20:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW DECEMBER 2009
    D 01/12    DG-TREN   +  EP-TRA

    W 02/12   EUROCONTROL-PC     +   RAeS(TCAS)
     
    D 03/12   ZOO

    V 04/12  MARKT  +  ZOO

     Z 05/12 FLAG  +  EBAW  + BISTRO

     Z 06/12  EBAW

    M 07/12 ZOO

    D  08/12 EUROCONTROL - CFMU/ERD

    W  09/12  ZOO

    D  10/12   ZOO

    V  11/12  MARKT  ZOO

    Z  12/12    VLRI      BISTRO

    Z  13/12  EBAW

    M 14/12  ZOO

    D  15/12 ZOO

    W 16/12  EU-ARENA  +  FLAG

    D 17/12  ZOO

    V 18/12  MARKT  + ZOO

    Z  19/12  FLAG   + EBAW  + BISTRO

    Z  20/12   EBAW

    M 21/12  ZOO

    D 22/12  ZOO

    W 23/12  EUROCONTROL  + FLAG

    D  24/12  ZOO

    V  25/12  FLAG  + EBAW  + BISTRO

    Z  26/12  FLAG  + EBAW  +  KERSTMAALTIJD

    Z  27/13  FLAG  + EBAW

    M 28/12   TRAVEL 

     V  02/01/2010   TRAVEL BACK

    Mogelijk nog aanpassingen ???

    Possible changes to be made ???

    I will ve abel to have visitors at EBAW  after confirmation via E-mail:;  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    18-11-2009 om 16:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAILGROEP POLITIEK
    Ik volg met aandacht in de MAILGROEP POLITIEK met aandacht de verschillende inbreng over het

     onderwerp  KILOMETERHEFFING

     Het is intresant te weten dat reeds verschillende jaren in het EU-gebeuren besprekingen gaande zijn over

     het REKENINGRIJDEN met een KILOMETERHEFFING via het gebruik van het GALILEO

     satelietsysteem

    Ik ben jaren betrokken geweest bij de verschillende werkgroepen in functie van mijn luchtvaart


     aktiviteiten in de mogelijkheden omin 2014 een systeemin te voeren ter innnen van een homogene

     vergoeding van de wegen in de 28 EU lidstaten

     Heb echter sedert de laatste jaren de vorderingen van dit project niet meer gevolgt ???

    In de INTERNATIONALE LUCHTVAART hebben we sedert jaren een kilometerheffing in voege in

     functie van het gewicht van het vliegtuig en ook in functie van de gevolgen route

    Deze heffing wordt berekend door de CRCO van EUROCONTROL en de bekomen vergoeding

     wordt betaald aan de ATSP( ATC) van elk doorvlogen EUROCONTROL lidstaat

    Zie : WWW.EUROCONTROL.INT    onderwerp CRCO

    18-11-2009 om 16:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FRANK DE WINNE
    At the FLAG office this morning they received a E-mail back this morning around 10:00 Hr UTC on

     a qustion introduced this morning at 0912 hr UTC

    Unbelievable wath the present  INTERNET technology has made possible ????

    18-11-2009 om 12:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BACK HOME
    Back home and apaerenytly I have again her at home again normal Internet acces

    18-11-2009 om 12:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADVISE

    Presently UFN I will only be consulting the introduced E-mails every morning  at the office, so dont expect any URGENT reply from me !!

     Heden en tot nader bericht kan ik enkel smorgends de toegestuurde E-mails bekijken, ZO verwacht dus geen andwoord op DRINGENDE berichten !!


     SORRY

    18-11-2009 om 05:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. URGENT WARNING
    I have again somme problems on my PC and may have lost some messages, pleas if no reaction received send it again??

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    17-11-2009 om 21:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AGENDA SDW
    ZATERDAG 21 NOVEMBER 2009  heb ik mijn PLANNING moetan aanpassen!!

    En ben ik   NIET   tussen 0900 A  uur en 11;00 A  uur in het cafetaria van BELAIR

    ZONDAG ben ik WEL AANWEZIG van 09:00  (0800 UTC) tot 12.00 A ( 11:00 UTC) in cafetria BELAIR op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN

    Ik heb mijn afgelaste afspraken van ZATERDAG 21/11/2009 allemaal per e-mail  vandaag verwitigd

    Note  A = UTC +1 of LOKALE TIJD

    17-11-2009 om 05:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RESERVE NATO VLIEGVELDEN
    Heden liggen er in BELGIE 6 NATO RESERVE VLIEGVELDEN

     -ZOERSEL/OOSTMALLE

     -BERTRIX

     -SAINT HUBERT

     -WEELDE

     -ZUTENDAAL

     -URSEL

     Sommige van deze vliegvelden gelegen op Belgisch militair domeinen beheert door de

     MILITAIRE GEBOUWEN en op sommige een cocessie voor burgerlijke vliegclubs ( VZW)

     Gaarne vernam ik door wie deze vliegvelden werden gevraagd en op wie zijn kosten deze

     werden aangelegt in de jaren 50 ???

    Gaarne beschikbare informatie gezocht

    15-11-2009 om 16:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GLOBAL EVOLUTION
    Yestoday the visit of a close contact in the AVIATION  political , Adminstratif and Technical world

    during a good conversation during a diner, to evaluate the progres of the EU-AVIATION WORLD

     in 2010 !!!  

     The progres of the new situation in the EU will have a effect on the EUROPEAN AVIATION but

     very slow since most of the proposed adaption are of administrative and political nature and will

     have NO effect on the OPERATIONAL AVIATION in the EU

    Also in the GLOBAL POLITICAL and ECONOMIQUE WORLD the USA will transfer some

     of his power to the AZIAN  REGION ( CHINA and INDIA) and since EUROPE the 27 EU-

    MEMBERSTATES are still very divided the EU will play a less important role in the future years

     to comme

    THIS IS MY PERSONNEL OPINION in function from the various conversations at

     International level and the circulated confidential messages at global level

     Of cours this will not be visible in 2010 but wil appaer  from 2015 onwards, I hope thad I will be

     around to see if my personnel evaluation correct was

    Always avaible for individual clarification:  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    WWW.EUROCONTROL.INT
    WWW.EUROPARL.EU
    WWW.IAOPA.ORG
    WWW.EC.EU

    15-11-2009 om 05:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPZOEKING
    Onlangs stelde men op DE CHAT de vraag over de benaming van een RUSSISCH 10 motorig vliegtuig dat laagvliegend boven de zee opereert.

     Via BAHA verwees men mij naar:

     .VINCELEWIS.NET/EKRANOPLAN.HTPL

    http://WWW.VINCELEWIS.NET/EKRANOPLAN.HTPL

     zijnde de   EKRANOPLAN

    13-11-2009 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING
    BEZOEKERS welk hun gading niet vinden op mijn blog door een trefwoord in ZOEKEN in te typen

     mogen steeds een E-MAILTJE zenden:

      SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM              en zal dan trachten te beandwoorden ASAP

    13-11-2009 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACTIVITY SDW 09/10 and 11-11-2009
    A number of intresting conversations at  EU-COUCIL,  EC,  EP and EUROCONTROL concerning the following TOPICS/

    -8,33 Khz below FL 195 for VFR

    -SSR/MODE S for VFR

    -AIRSPACE CLASIFICATION

    -Reorganisation DG-TREN

    -Reorganisation EASA

    -Reorganisation EUROCONTROL

    -Folow up  AIR PASSENGERS RIGHTS

    -IDPA

    -IAPA

    -HISTORICAL AIRCRAFT

    -AIRSPACE SECURITY

    -ENVIROMENT

    -SAFETY

    -UAV/UAS  21/04/2010

    -SESAR Apointement 

    -CERAS

    -WAKE VORTEX

    -AIRTRAFFIC DENSITY study ROLF SIEGRIST 2000 ??

    -COMLOS

    -VFR FLIGHT PLAN REQUIREMENT

    -AOPA PILT NOVEMBER 2009 circulated

    -PILOT PLANES OCTOBER 2009 circulated

    --POSITION REPORT N° 255 OCTOBER 2009 circulated

    -ICAO ANC Priorities for 2009 circulated

    -IAOPA eNEWS NOVEMBER 2009 circulated

    -Info DISABLED PERSONS as AVIATOR

    -SAFETY SENSE LEAFLET   1e GOOD AIRMANSHIP circulated

    -Individual contacts with MEP intrested in GA/AWO

    -Planning 2010

    -VIP/VLJ  19/11/2009

    -CFMU  08/12/2009

    -FTO

    -RF

    -SME

    -IAOPA INFO

    -EAS INFO

    -Liason CIV/MIL OPERATIONS

    -fillow up IPCC

    -ICB debriefing

    More details avaible on request by SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM


    11-11-2009 om 16:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ALZHEIMER' S DISEASE
    The ALZHEIMER DISEASE  is on teg agenda of the Plenairy meeting of the EP on  11/11/2009  between 1600 hr and 2400 hr In the EP in BRUSSELS

     O-0112/2009  - B7-0218/2009

     This is a meeting open to the PUBLIC 

    10-11-2009 om 07:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!