Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    11-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IAOPA CLARIFICATION
    IAPA will publisch a CORRECTION on the information about the VFR CHARGES in the future

     EU-SESII  aplication in the future

    MORE DETAILS to be suplied at later stadium

    WWW.IAOPA.EU

    11-12-2009 om 14:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE SNELSTE MENSEN TER WERELD
    In het verleden bekwam ik een aantal vragen over de SNELHEIDSRECORDS in de LUCHTVAART, ik most daarop het andwoord schuldig blijven

     Heden ontmoete ik  via VLRI ,BART VANDAMME de voorzitter van FLANDERS AVIATION SOCIETY en uitgever van  een boek dat de geschidenis van het absoulte WERELDSNELHEIDSRECORD en  over de 21 piloten die met hun vliegtuigen tot het uiterste gingen om dit te bereiken

    OP 07/11/1945  was dit 975 KM/U

    OP 28/07°1976  was dit 3500 KM/U
    dit is 100 maal sneller dan ALBERTO SANTOS DUMONT in 1906 !!!!

    Het boek met voorwoord van FRANK DE WINNE  

    contact:   BVANDAMME64@HOTMAIL.COM

    11-12-2009 om 14:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EUROCONTROL CFMU-USERS DAY
    Naam deel aan de CFMU USERS DAY in EUROCONTROL

     Very intresting INFORMATION on the future development

     48 Nationality present and 248 participants

     I sugest to evaluate the intentions of the ATSP and AERORODROMES very closy in the next YEARS ??

     Somme AERODROME and ATSP are dreaming to oncrease their EFFICIENTY ( or in other words their financial revenue by  PROHIBITING  VFR OPERATIONS and also in some places the NON CAT-OPERATORS...............CAUTION ???

    09-12-2009 om 15:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Development in the EU
    In the last day's of 2009 whe see a number of new AVIATION PARTNERS of the ICAO world apaering in the BRUSSELS EU-ARENA from

    CHINA, AFGHANISTAN,PAKISTAN,IRAK, IRAN, INDIA  to mention some of the country's present in the WORLD NEWS  also RUSSIA is very present now ::

    09-12-2009 om 05:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NATIONALITEITEN
     In ICAO hebben we 190 NATIONALITEITEN rond de vergadertafel zitten

     WWW.ICAO.ORG

     Zie MEMBERS ??

    08-12-2009 om 17:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CIVIL AVIATION DAY


     TODAY whe are CELEBRATING CIVIL AVIATION DAY  accirding the 190 member states of

     ICAO ( UNITED NATIONS)


     WWW.ICAO.INT


      think about the BENEFITS thad AVIATION has broucht to the PEUPLE on this GLOBE

       Reactie, advise or comments are welcom on my E-mail:     

       SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    07-12-2009 om 07:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GADGETS and INFORMATION on SME
    During the month DECEMBER do I receive a largz amounth of E-mails from persons who are trying to locate certain gifts for the hollidays


     A intresting document to cosult is the AEROMARKT  folder

    see:    WWW.AEROMARKT.NET

    06-12-2009 om 20:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UPDATING SDW
    REMEMBER

      Presently I receive again many E-MAILS requesting me urgent ASSISTANCE friom PILOT &

     OWNERS FLYING in EUROPE

     HOWEVER as aready mentioned I DO NOT MORE REPRESENT  IAOPA nor the BEGIUM

     AOPA  since 01/01/2005  

     Contact:  WWW.IAOPA.ORG

     I ame stil actively intrested in  THE NON CAT AIRSPACE USERS  activity and as a

     INDIVIDUAL EU LOBBYIST involved but without any administratife team supporting my

     activity and due to this limited in my reaction and activity




     ALWAYS WELCOM but for OFFICIEL REPRESENTATION contact YOUR NATIONAL

     ORGANISATIONS

    06-12-2009 om 15:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UAS ( UAV) ADVANCED NOTIFICATION
    Presently there are planning in progres to operate 25 GLOBAL HAWKS  as GH or EH  in GAT in

     the EUROPEAN AIRSPACE in 2010

    this operation wil be in CAT  see AIP and SEGREGATED AIRSPACE ( PRA, TRA, and acording

     NOTAMS

    Be very carreful on YOUR FLIGHT PREPARATION on this activity ??

    There is NO PILOT on BOARD ??  ((  SEE AND AVOID  wil be SENSE AND AVOID))

    More information via  WWW.EUROCONTROL.INT  and NATIONAL AIP & NOTAMS

    06-12-2009 om 15:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CAUTION for LOW FLYING OPERATIONS
    Presently there are more NEW OMSTRUCTIONS in the LOWER AIRSPACE

    Whe received notification of WONDMILS  up to  850 ft AGL

     MOVING MARITIME KITE uo to 1000 ft MSL 

    See   also GASIL 10/2009
     WWW.GASIL.CO.UK

    Intrested in any comments , advise or sugestions ??   at    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    06-12-2009 om 13:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPENINGSUREN EINDE van het JAAR 2009
    Zoals ALLE JAREN is de ANTWERPSE LUCHTHAVEN gesloten op 24 DEEMBER 2009 en

     op 01 JANUARIE 2010

     LET OP:

     Het  CAFETARIA en het RESTAURANT van BELAIR is tussen 23/12 en 03/01/2010 open elke

     dag van 0900 uur 

     Voor de sluitngs uur s'avonds gelieve u inteliichten tijdens deze dagen opgelt voor 23/12 en 31/12  ?

      

    05-12-2009 om 11:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW PLANNING for the WE
    Saterday 05/12/2009   from 0900 till 1100 local time at ANTWERP AIRPORT

    Sunday   06/12/2009   from 0900 till 1200 local time at ANTWERP AIRPORT

    04-12-2009 om 18:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TCAS II UPDATING
    After the very intresting evening at the RAeS on wensday 02 december in the MDA have I obtained

     the release of the interventions on this very intresting SAFETY aspect about the TCAS version 7.0

      and the version7.1

      NOTE:  I regret however thad non of the speakers reacted to the question of a person in the

     audiance about the possiblity of the presently used system en GLIDERS, HELICOPTERS ,LIGHT

     AIRPLANE and AVANCED ULM  to avoid AIR COLISSIONS


    Pleas transmit me YOUR E-MAIL  ASAP so thad I can e-mail the presentations to YOU

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    04-12-2009 om 18:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INTERNATIONAL CIVIL AVIATION DAY 2009
     09 DECEMBER 2009 INTERNATIONAL CIVIL AVIATION DAY highlights ICAO's historic

     contribution to the GLOBAL COMMUNITY

      WWW.ICAO.ORG

    03-12-2009 om 17:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADVISE
    The utulisation of untrue titels in publications toward the Pilots & Owners to atract attention and

     maybe Memberschip is not given a Organisation the right imago  and the required impact to obtain

     positive results for the operational  Owner or Pilot!!


    03-12-2009 om 16:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GOOD TO KNOW
    For a number of E-mails have I reacted imidiatly,  however some information need verification from

     other sources and I was informed by some of the destinators of a question thad they only open their

     E-MAILS one day a week, this explain why I have not been abel to suply the requested

     informations ASAP

    I myself open my E-mail at least every day in the morning !!!

    03-12-2009 om 11:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UPDATING
    The UPDATING  of my BLOG and  will be done this afternoon  and rections on E-mailtjes this evening 

     SORRY ???

    03-12-2009 om 07:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACTIVITY SDW 01 & 01/12/2009
    Will not reply to ANY EMAIL :


      TODAY and TOMOROW I ame in the EU-ARENA:

     DG-TREN
     EU-COUNCIL
     COREPER
     EP-TRAN
     EUROCONTROL
     RAeS
     NATO
     COR
     EESC

    01-12-2009 om 05:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE RIJKSWACHT
    In functie van de taken van de huidige politie ben ik niet op de hoogte maar in het verleden heb ik als

     HELICOPTERPILLOT van het LT/AVN van DE LANDMACHT te BRASCHAAT heb ik veel

     zendingen uitgevoerd met de toenmalige BELGISCHE RIJKSWACHT in BELGIE en zelfs in

     enkele zeer speciale gevallen  over  de grenzen heen( onder mijn militaire NATO Diplomatic

     Clearances )

     Ik zal trachten hier later  een aantal zendingen toe te lichten ??

    30-11-2009 om 18:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. 8,33 KHZ
    Last week there was again a meeting in HQ EUROCONTROL on the project to make 8,33 KHZ

     MANDATORY for ALL AIRSPACE USERS in the LOWER ECAC AIRSPACE

     There where delegates present of the VFR  operating NON CAT AIRSPACE USERS

      I myself are not more openly involved with this subject, but I maintain via personnel contacts in  

     EP-TRAN, DG-TREN en HQ EUROCONTROL

     In vieuw to maintain via LOBBYING the strong position to keep the requirement for the VFR

     OPERATIONS in lower AIRSPACE possible with NON  8;33 KHZ equped aircraft in the   

    EU-SES for the 27 EU MEMBERSTATES against the whishes of the NATIONAL

     FREQUENCY EXPERTS

    29-11-2009 om 19:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!