Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    13-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVAL TUPOLEV
    Wat betrefd het ongeval van DE POOLST TUPOLEV 154 heb ik een intresante voorlichting gekregen

     in het Frans die ik aan de belangstellende kan bezorgen indien u mei uw e-mail bezorgt via


    Men moet er wel rekening met houden dat in militaire middens meestal niet wordt gevlogen volgens de

     ICAO  SARPS  en niet met dezelfde VEILIGHEID als in de CAT

    Had een zeer intresant en persoonlijk gesprek met een ex MILITAIRE POOLSE TRANSPORT

     PILOOT over de door hun gebruikte procedures

     TEVENS weet ik uit eigen MILITAIRE LUCHTVAART  ervaring het verschil in prioriteiten tussen

     CIVILIAN en MILTAIRE voorschriften !!!

    13-04-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACCIDENTS
    I receive a number of request on ACCIDENTS in 

    GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS   in the EU

    However such information is not avaible!!

     A intresting ducument is avaible concerning the GA & AWO in the USA

    THE NAL REPORT

      www.aopa.org/ASF/publications/09nall.pdf

       WWW.AOPA.ORG/ASF/PUBLICATIONS/09MALL.PDF

    11-04-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    10-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AVIATION NIGHT
    AVIATION NIGHT door FONAVIBEL heeft plaats op  10 SEPTEMBER 2010

    info;

     avinight.srt@mil.be

      telf:  02/755 64 54

    Michel SINGELE
    Lt-Generaal vlieger
    voorzitter FONAVIBEL


    10-04-2010 om 07:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPLEIDING tot PILOOT ??
    Herhaalde malen steld men mij de vraag welk DE BESTE TSO is voor een opleiding tot LIJNPILOOT

      ( ATPL).

     Ik kan daar heden geen andwoord opgeven ??

    Gezien de enigste wijze er in bestaat enkele vluchten met de kandidaat uit te voeren en informatie te

     bekomen van de CHEF PILOTEN welk de evaluatie vluchten uitvoeren met de kandidaat voor een job

     als TWEEDE PILOOT in hun firma

    Heden heb ik niet meer dagelijks contacten in de opleiding om een beoordeling te geven over de

     QUALITEIT en KOST van een opleiding in de verschillende JAA/FTO's 

    08-04-2010 om 17:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU-PUBLICATIES
    Herhaalde malen krijg ik vragen over EU_PUBLICATIES die men zoekt ??

     Hiervoor is het aangerasen om de website van de EU BOOKSHOP te bezoeken waar vele publicaties

     in de 23 EU-talen beschikbaar zijn waarvan vele GRATIS

    08-04-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CESSNA
    Today I was present at ANTWERP AIRPORT on the presentation of the NEW CESSNA 172 SP

     intigrated in the NEW CESSNA PILOT TRAINING CENTER via  FREE-FLIGHT

     It is very good to see thad the CESSNA AIRCRAFT COMPANY  of WICHITA KS is realising thad

     to sell AIRPLANES in the EU-ARENA there is a need to promote again the FLIGHT TRAINING as

     they where doing in the SIXTIES
     

      www.freeflight.be

    .FREE-FLIGHT.

    08-04-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ADAPTION SDW ACTIVITY
    You may notice thad I will now be less involved in the

     GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS

     activity

    06-04-2010 om 20:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLOW UP SDW
    Presently I have reacted to ALL my E-MAILS i received !!

     Heden heb ik al mijn E-MAILS beandwoord !!

     Wat betrefd de vragen over goedkope vliegreizen heb ik geen informatie beschikbaar 

    06-04-2010 om 20:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING WEEK 14/15/16/17 SDW
    M 05           HOLIDAY

    D 06         ZOO    POST   SHOPPING

    W 07        ZOO

    D 08       FLAG  + FREE-FLIGHT      ZOO

    V 09       ZOO

    ZA10   FLAG       EBAW     BISTRO

    ZO11  FLAG              EBAW

    M 12      ZOO

    D 13      ZOO

    W 14   EU-ARENA     + FLAG

    D 15    ZOO

    V 16    ZOO

    ZA17   FLAG      EBAW     BISTRO

    ZO18  FLAG   EBAW

    M 19    ZOO

    D 20    EUROCONTROL HQ

    W 21  EUROCONTROL     FLAG

    D 22   ZOO

    V 23    ZOO    + LT/AVN

    ZA24   FLAG  RAAC  EBAW    BISTRO

    ZO 25  FLAG   EBAW    BISTRO

    M 26   ZOO

    D 27   DG-MOVE             EP              RAeS

    W 28   ZOO

    D  29   ZOO

    V 30    ZOO               MAKRO

    ZA01/05  FLAG   EBAW    

    ZO 02    FLAG      EBAW

    06-04-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TODAY SDW ACTIVITY
    TODAY I made somme FOLLOW UP on;

     -PRC  contacts

     -8,33 Khz proposals below FL195
       Folow up bij EAS ( FRANSOISE VAN HAAFF ) and IAOPA( PETER 

     -SPECTRUM 

    -CFMU

    - ABOLISHEN of ATC FLIGHT PLAN between SCHENGEN MEMBERSTATES ??

    - COST RECOVERY for AERODROME SERVICES for VFR OPERATIONS

    -UAS

    -VLJ

     - COMMERCIAL AERIAL WORK ?

    -NON COMMERCIAL AERIAL WORK ??

    _SAFETY

    -SECURITY

    -RECRUTEMENT for EASA futher POSITIONS

    -Briefing about  FAB-EC !!

    -ELT 406 Mhz aplication

    -SSR mode S

    -CVFR ??

    -Edcation toward the 8,33 Khz procedures  via FTO & RG


    31-03-2010 om 15:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NACHT DER VLEUGELS
     WWW.FONAVIBEL.BE

     Voor meer informatie neem contact met:

    30-03-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UUR GEBRUIK
    Wat betrefd het e-mailen met het buitenland gebruiken wij steeds UTC als uurregeling in de luchtvaart.


    Ook wel nog soms genoemd GMT  of zelfs "Z" ( ZOULOE) time

    Administratief zijn er verschillen tussen UTC, GMT en Z time maar operationeel geeft dat geen probleem

     hoor

    Zal trachten de verschillen later eens op mijn blog te plaatsen


    http://blog.seniorennet.be/sylvain70

    29-03-2010 om 07:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LOCAL TIME


        UTC  +   2   UFN

    28-03-2010 om 05:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANT DOCUMENTATION
    During the DIAGONAL reading of the avaible ANT DOCUMENTATION do I URGENTLY and

     STRONGLY ADVISE the ORGANISATIONS of the NON CAT AIRSPCE USERS operating in

     the 27 EU +3 EFTA memberstates to read very closely the intentions and folow up from;

     -SERA

    -AFIS

    -SSR mode "S"

    And suply a coordinated input and comments ASAP

    For the SERA to be present at the WORKSHOP at HQ EUROCONTROL on 5 JUNE 2010 in the

     EUROPA meeting room

    27-03-2010 om 11:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEZOEK van SENIOREN
    Morgen om 0900 B  ( UTC +2) ben ik beschikbaar op DE ANTWERPSE LUCHTHAVEN tot 1200

     uur B  ttz 1000 uur UTC +2

     Even uw aankomstuur melden zodat ik de beschikbaarheid kan bevestigen

    27-03-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WEEK 13 & 14

    -M 29       ZOO

    -D 30        ZOO

    -W 31      EUROCONTROL   FLAG                            STAD

    -D 01/04  ZOO

    -V 02      TRAVEL              DHF

    -Z 03                                  DHF

    -Z 04                                  DHF

    -M 05                                     TRAVEL

    -D 06      ZOO

    -W 07       EU-ARENA        FLAG

    -D 08       ZOO

    -V 09     MARKT  +  ZOO

     -Z 10    FLAG      EBAW/BELAIR        BISTRO

    -Z 11   FLAG                      BELAIR          T

    26-03-2010 om 17:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Is VLIEGEN GEVAARLIJK
    Kreeg hier al enkele E-mailtjes met reactie op mijn vorige toelichtin!!

    VLIEGEN is NIET GEVAARLIJK !!

    Er is natuurlijk groot verschil tussen het vliegen van MILITAIRE OPDRACHTEN en het

     BURGERLIJK VLIEGEN als PILOOT

    BURGERLIJK VLIEGEN is de PRIORITEIT DE VEILIGHEID van de VLUCHT

    MILITAIR VLIEGEN is de PRIORITEIT de OPDRACHT

     Bij de opleiding van MILITAIRE PILOTEN is de limiet tot het benaderen 

    van de VEILIGHEID slecht 1%

    Bij de opleiding van BURGERLIJKE PILOTEN waar ik tevens bij betrokken was via SOTRAMAT

     FLYING SCHOOL is delimiet tot het benaderen voor de VEILGHEID +30%

    Dat is de reden dat er in de MILITAIRE ONGEVALLEN gebeuren

    Voor meer toelichtingen steeds welkom  


    24-03-2010 om 08:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HERRINERINGEN
     Dinsdag avond op  FRANCE 2  een zeer intresante film van MICHEL BRUCKER 

    van de viering van 75  ( opgenomen tijdens 2009)

     ;

    EN VOL AVEC L'ARMEE DE L'AIR

     Zeer mooie beelden , welk bij mij ook bepaalde heriinering naar voor btachten van  

    mijn periode bij   DE BELGISCHE LUCHTMACHT en LANDMACHT

     Tevens in functie van enkele gespreken dezer dagen met enkele EX-PILOTEN  

    van de LUCHT , LAND en ZEEMACHT 

        gaan miijn gedachten naar de vele goede wapenmakkers die we

     maakten..........MAAR  ook aan degene die we tijdens onze 

    LUCHTVAART AKTIVITEITEN  ons verlieten !!!

     

    24-03-2010 om 07:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONTACT met SDW
    Verneem dat er SENIOREN zijn welk problemen hebben mij te bereiken??

     Hiervoor bezorg ik u nogmaals mijn E-mail


     Gelieve nota te nemen dat ik meestal tracht elke morgend mijn e-mails te bekijken en normaal steeds een eerste reactie te geven
    Indien u binnen de 24 uur geen reactie hebt bekomen betekend dat ik uw e-mail niet heb bekomen 

     Behalve tijdens periode van AFWEZIGHEID welk ik steeds op mijn BLOG mededeel

    24-03-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UAS

      The planned meeting from DG-MOVE ( ex DG-TREN)  on 21 th APRIL 2010 has now been

     rescheduled toward  the 01 JULY 2010

    More information to be made avaible via:


     www.dg.move.eu

     www.dg.tren.eu  

    under TRANSPORT : EVENTS

    24-03-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!