Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    29-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WARNING
    Yestoday I was present at a INTERNAL MEETING composed of MEP, EXPERTS and some

     PERSONS of the EC, COUNCIL and POLITICAL PARTY's

    A VITAL SUBJECT concerned the fact thad there was a clarification concerning WRONG or

     INCORRECT INFORMATION PUBLISHED in NEWSLETTERS from some EUROPEAN

     AVIATION ORGANISATIONS.

     I was given some exemple of a report on the agenda of a EU-MEETING witch was cancelled but a

     organisation not nammed published some alarming information of the DECISIONS taken by the EC

     on a subject witch was  PLANNET but never took place  and they refered to NON EXCISTING  t

     CONCLUSIONS since the meeting dit not take place

    This is taken up on a very diferent reaction of the COLDER NORDIC then the SOUDERLY more

     excited participants

    This time the INCIDENT was CLOSED without any futher NEGATIVE REACTION........BUT

     NEXT TIME MAY NOT BE THE SAME

    CAUTION on the CONTENT of YOUR NEWSLETTERS witch are read very carrefully in many

     levels of the EU-INSTITUTIONS

     I ame ALSO AWARE thad on som occasions the information on the SENIORENNET has been

     printed out and circulated

    I either located a TEXT of MY BLOG on the desk of a  VRIENDLY  MEP

    29-04-2010 om 16:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU Contacts
    I was closely involved in the EU-ARENA in the subject of the development of the EU AIR ACCIDENT

     and INCIDENT INVESTIGATION REGULATION

    And any sugestion on behave of the NON CAT AIRSPACE USERS are welcom  ASAP

    since the AMMENDEMENTS via MEP must be introduced al least on 04 MAY 2010

      FAST REACTION REQUIRED

    I ame also involved to aproche DG-MOVE, THE COUNCIL and COREPER on this important subject

     vor THE SAFETY in AVIATION in the EU AVIATION WORLD for CAT, GA and AW for the

     benefit of the PASSENGERS and AIRCREW because by a ACCIDENT they are the first present

     on the ACCIDENT SCENE !!!

    29-04-2010 om 04:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PAST EXPERIENCE
    In the past I have experienced to have FOREIGN SUBSTANCES in the TURBINE

     1)- During a operational flight in GERMANY detected I the START of a FOREST FIRE and  reported

     this to the ATC  via the R/T  whoa asked me to stay overhead and assist the FIRE SERVICES

     The fire developed very fast and I stayed about one hour overhead  and flow in to yhe forestfire cluod

    Afterwarts I landed on a Military ba sse and the maintenance DUTY CREW located ASHES in my

     turbine and the cleaned the turbine before my next flight

     2)- During a NATO EXERCISE with the DURCH MAINIERS dit I spent duren a week flijng over

     the  NORTH SEE!!

     Afterwarts returning to the hOME BASE the maintenance chowed me that the turbine had been

     contaminated with SALT and had to be cleaned

     In both cases dit I NOT NOTICE any abnormal temperature of the TURBINE

    26-04-2010 om 18:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VOLCANIC ASH 2e Deel
    Tevens werdt er in de jaren 90 een voorstel geformuleerd om met een budget voor 50% bekostigd door

     de EC ( toen de  15 lidstaten)  een project te ontwikkelen om in functie van de voorspelling van de

     ICAO-VAAC in het EC LUCHTRUIM een aantal vliegtuigen te ontwikkelen met een uitrusting om de

     concentratie van AS in de wolk te gaan meten

    DE Industrie was geintreseerd en elk van de 15 lidstaten trachte om zulk een vliegtuig te bezitten  

    Schijnbaar zelf Het GROOT HERTOGDOM LUXEMBURG.

    Het beschikbaar voor 15 toestellen was onvoldoende en er werd dus een voorstel naar voor gebracht

     om 3 of 4 Vliegtuigen te doen bouwen en uitrusten

    Gezien er 15 lidstaten kandidaat waren kwam men nooit tot een aanvaardbaar project en verdween

     het in de ijskast tot op heden

    Nu verneem ik dat er een aantal vliegtuigen worden beschikbaar gemaakt voor zulke speciale

     opdrachten met een SNIFLER uitrusting

    WAIT and SEE ???

    26-04-2010 om 18:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VOLCANIC ASH
    Europa of beter  een aantal lidstaten van de EU hebben volgens mijn opinie en ook een aantal veel

     slimmere  mensen weer hun onkunde en gebrek aan kennis over de LUCHTVAART

     AKTIVITEITEN bewezen  sedert DONDERDAG 16 APRIL

     Zover ik heden kan opmaken uit allerlei berichten en geruchten heeft VAAC-LONDEN de

     donderdag  een voorspelling beschikbaar gemaakt over de mogelijke theoretische weg dat de

     vulkaan as zou volgen

    De MEDIA  kwam in het bezit van dit bericht en in het heden in verkiezings koorst zijnde UK werd

     door de politieke mandatariisen op basis van een gebrek aan kennis van dit fenomeen  beslist hun

     GANSE LUCHTRUIM en LUCHTHAVENS   geheel te sluiten

    Ander EU lidstaten  vernamen dit en dachten dat de Engelse deze beslissing op 100% betrouwbare

     gegevens hadden besloten  en namen gelijkaardige drastische maatregelen in de gedachte dat er een

     uitzonderlijk gevaar de LUCHTVAART en LUCHTHAVENS bedreigde " SAFETY FIRST" was

     de  slogan en vele DUIZENDE PASSAGIERS stonden overal op de wereld op de grond!!

     Het verschijnsel VOLCANIC ASH was een onbekend verschijnsel voor 24 JUNI 1982 toen de

     vlucht  B747  BA 09( SPEEDBIRD 09) dit verschijnsel in vlucht ontmoete

    Sedert dien werdt door ICAO de VAAC opgericht 

    Tevens werdt dit verschijnsel alsook de mogelijke procedures om dit verschijnsel in vlucht te

     vermijden sedert vele jaren een onderdeel van de opleiding van piloten

    NOOT: toelichting wordt vervolgt??

    26-04-2010 om 17:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WEERKUNDE

      Tot op hedenb heb ik zeer veel vragen over de weerkundige verschijnselen redelijk eenvoudig en elementair beandwoord

     De laatste tijd krijg ik steeds meer en diepgaande vragen van een tiental senioren over het weder!!

      Mogelijk is het nuttig voor bepaalde senioren eens een goed handboek over de weerkunde aan te schaffen want ik kan hier niet alles goed toelichten zonder de nodige schemas en foto's te gebruiken.

     Tevens is er een intresante lessenreeks beschikbaar via BELGOCONTROL  in dag of avondlessen

    zie;    www.belgocontrol.be

    26-04-2010 om 07:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERPSE LUCHTHAVEN

     Van op ZONDAG 25 APRIL 2010 heeft BELAIR CAFETARIA en RESTAURANT nu

     beschikbaarheid van een TERRAS op het 1e verdiep met uitzich achter beveiligings glas uitzicht op de

     bewegingsvloer van de LUCHTHAVEN

     WWW.BELAIRANTWERPEN.BE

    25-04-2010 om 18:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.THIS WEEK on my PLANNING

     -FLIGHT PLAN for  VFR AOTSIDE CONTROLLES AIRSPACE

    - MODE 'S'

    - ELT

    - Effect of VOLCANIC ASH on VFR GAT LOW-ALTITUDE ( below 4500 ft MSL
     or 3000 ft AGL

    -AFIS aplication

    -ATZ

    -VOLMET

    -Tender for EBSH ??

    -NOISE CERTIFICATION

    -APP CHARGES 

    -8,33 KHZ

    -Circulation AOPA-PILOT ( USA)  MAY 2010

    -Circulation PILOTS & PLANES  APRIL 2010

    -IAOPA  WA

    -Contact with BMW ??  for FURSTI

      





     

    25-04-2010 om 17:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLOW UP VOLCANIC ASH
     Evaluate information via



      WWW.METEO.FR       go to VAAC

    24-04-2010 om 06:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EFECT of VOLCANIC ASH
    Presently I receive aditional information about the efect of the UNNEEDED AIRSPACE

    CLOSURE in the EU??

    In the MEDICAL WORLD there are cancelations of URGENT MEDICAL

    INTERVENTIONS due to the non avaiblity of top MEDICAL EXPERTS or

    EQUIPEMENTS not to be avaible since they arive by AIRPLANE from faraway locations

    Also some TRANSPLANT ORGANS where not avaible in time

    It will be very intresting also to receive information on the factory's who had to close down

    since some items dit not arrive by the JUST ON TIME procedure


    Pleas transmit ma any DIFICULTY this FLYING RESTRICTIONS has been noticed??


    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    24-04-2010 om 05:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CAUTION SDW OPERATIONS
    CAUTION;

      From  20100501   I will be adapting my procedure and transmit  NO MORE INFORMATION out of

     my BLOG  to E-MAIL REQUESTS

    I will be spending mutch less time on the PC

     SORRY ???

    23-04-2010 om 04:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NAV2000
    I regret to NOTIFY thad   WWW.NAV2000.COM  is CLOSING his activity

    I regret to see thad XAVIER WERQUIN  after 10 Year of very profesionel suplying

     AERONAUTICAL  INFORMATION has not been abel to obtain FINANCIAL and  support for his

     bennevol iniatif !!!


      THANKS;     XAVIER

    23-04-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BHV
     Heden heeft DE EERSTE MINISTER zijn ONTSLAG aangeboden aan DE KONING en deze houdt

     zijn beslissing in BERAAD ??

      Het spijt mij dat ik niet kan andwoorden aan een aantal E-MAILTJES  hierover!!


      IK weet enkel dat dit op het EUvlak een dramatische toestand is voor het 6 maanden opkomende

     VOORZITTERSCHAP van de EU

     ARM BELGIE of wat er nog van bestaat!!

    Maar DE BELGISCHE POLITIEK is voor mij ONDOORGRONDBAAR en kan het niet volgen;

    Mijn  beperkte ervaring is DE LUCHTVAART namelijk GENERAL AVIATION & AERIAL

     WORK OPERATIONS op het EU vlak sedert 1980

    22-04-2010 om 14:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEWIJS van ONKUNDE
    SCHIJNBAAR is DE STAATSECRETARIS voor MOBILITEIT overtuigd sat de vluchten met

     BUSINESS JETS van FLYING PARTNERS op DE ANTWERPSE LUCHTHAVEN meestal

      gebeuren op ZICHT  ttz in VFR !!

    22-04-2010 om 08:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REACTIE op VOLT ??
    Ga heden niet reageren op de TV uitzending van VOLT waar er door DE STAATSECRETARIS heel

     wat ONJUISTHEDEN werden verkondigt over DE LUCHTVAART !!!!!

    22-04-2010 om 05:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VOLCANIC ASH
    Presently I ame notified thad on FRIDAY 21 APRIL 2010 at 1400 UTC there is a INTERNET

     CONFERENCE via  WWW.ATCGLOBAL.COM

    on the probleme of VOLCANIC ASH and AVIATION ??

    21-04-2010 om 17:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGVERBOD


       Ga heden niet meer reageren op de vele vragen via E-mail over de toestand in het EUROPESE

     LUCHTRUIM want het is heden een chaotische situatie van INFORMATION en

     DESINFORMATION tussen de NATIONALE ADMINISTRATIES,  EUROCONTROL en de EU-

    INSTITUTIONS !!

    Heden verneem ik in de kranten berichten over incidenten met F16 van een NATO land maar bij de

     NATO in EVERE/BRUSSEL werden die ontkent .

    Tevens verwees men in een bepaald bericht over een ongeval met twee doden in de UK wegens

     VULCANIC ASH, zulke verklaring is volgens mij nogal voorbarig


     OOK de MEDIA tracht zijn verkoopcijfers en kijkcijfers op te drijven door sensationele titels te

     gebruiken over zeer gewone toestanden

    Ook DE POLITIEKE MANDATARISSEN trachten stemmers te behalen via dit onderwerp nu 

    21-04-2010 om 08:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SESAR
    Today dit I receive somme rumor thad SESAR is going to propse in 

    WP11 a subject VOLCANIC ASH

    To be confirmed ???

    20-04-2010 om 19:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERVOLG over DE VULKAAN UITBARSTING !!
    Heden steelen wij vast dat er nu twee belangrijke elementen een rol gaan spelen in de VULKAAN UITBARSTING namelijk;

     DE MEDIA
     die weer een onderwerp heeft om allerlei veronderstellingen en programma daar aan te weiden met  GOEDE KIJKCIJFERS !!

     FINANCIELOE COMPENSATIE
      Tevens is er nu val alle betrokene intresse om FINANCIELE COMPENSATIE trachten te bekomen van de schijnbaar onuitputbare EU EUROPOT ??

    Ook de verschillende EU-LIDSTATEN en allerlei organisaties trachten nu een  EU-budget te bekomen voor bijkomende STUDIES en UITRUSTINGEN te ontwikkelen 

    20-04-2010 om 19:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU-ARENA
    Tijdens mijn bezoek bij de EU_INSTELLINGEN vandaag in BRUSSEL doet het onderwerp

     VOLCANIC  ASH heel wat stof opdwarelen in de wandelgangen over de door de lidstaten drastisch

     genomen beperkingen op het gebruik van hun LUCHTRUIM  zonder dat er hier schijnbaar concrete

     meetingen werden uitgevoerd over de werkelijke aanwezigheid van VOLCANIC  ASH maar enkel

     gebaseerd op theoretische computer voorspellingen welk tot op heden nooit werden nagezien op hun

     overereenkomst met de werkelijke aanwezigheid van STOF  in de ATMOSFEER ??


    VEEL STOF in DE POLITIEKE en FINANCIELE KRINGEN tijdens de volgende maanden te voorzien ??

    20-04-2010 om 18:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!