Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    23-02-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLOW UP
    Volgens ik het heden zie heb ik al de vragen welk via BLOG,FORUM of E-MAIL toekwamen beantwoord.
     Indie u echter een vraag hebt gesteld welk ik over het hoofd gezien heb tussen de dagelijkse 100 vraagjes gelieve ze me dan terug toe te zenden met de vermelding " 2e poging"
    met mijn excusses bij voorbaat

    23-02-2006 om 17:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU POLITIEK aanpassing
    Tijdens   de gespreken met MEP op  21 of 22 februarie  hebben we geen tijd gehad om de WENSEN van de SENIOREN te bespreken.
     Dit werdt verplaatts naar 21 maart zodat de SENIOREN die dit wensen hun opmerkingen nog tot 14 maart kunnen invoeren zodat ik dat op 15 maart kan uitprinten om deze persoonlijk te overhandigen op 21 maart en mogelijk te bespreken!!!

    FORUM onderwerp POLITIEK zie naar de titel:
    WAT VERWACHTEN  SENIOREN van de EUROPESE UNIE ??

    23-02-2006 om 10:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLJ
    Dit nieuwe type van vliegtuigen welk hun intrede gaan doen in het EUROPESE LUCHTRUIM zijn een onderwerp van een aantal studie's :
    -Hoe gaan deze zich gedragen in het HOGERE LUCHTRUIM tussen de CAT
    -Welke opleiding gaan we de PPL- en IFR vliegend in deze VLJ moeten opleiden
    -Hoe gaat men het gebruik van het LUCHTRUIM aan deze toestellen aan rekenen gezien zij evenveel diensten en systemen gebruiken als een B747 of een A380 maar in de huidige toegepaste EUROCONTROL ENROUTE CHARGES een veel lager bedrag betalen dan de grotere toestellen.
    -Het probleem is dat de huidige ATSP zuiver op commerciele normen  beginnen te werken  en dus een groter vliegtuig geeft hen meer inkomsten dan een kleiner toestel.
    wat is het gevolg voor het nodige BUDGET voor de ATSP in zijn FAB !!!!

    23-02-2006 om 09:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.E-CALL to CITIZENS
    Dit onderwerp ligt mij nauw aan het hart in functie van mijn ervaringen als helicopter piloot in het verleden vliegend voor de Rijkswacht langs de Belgische wegen en herhaalde malen als eerste op de plaats van een ongeval.
    Een der grote problemen was om de hulpdiensten per AMBULANCE of HELIMED snel ter plaatste te krijgen.
    Uit onze ervaring is gebleken dat het vitaal is om zwaar gewonden zo snel mogelijk te kunnen behandelen om overlijdens te vermijden of om invaliditeit door verwondingen te beperken.
     in EUROMED spreekt men van het "GOLDEN HOUR"
    Het voorstel van E-CALL voorziet de wagens van de toekomst uit terusten met een systeem dat automatisch bij ongeval door de schok in werking treed en de HULPDIENST verwitigd met bepaling via GPS-GALILEO van de plaats van het ongeval zodat de HULPDIENST per AMBULANCE of HELICOPTER met DOKTER snel ter plaatse kan komen.
    De TARGET DATUM voor deze uitrusting in de nieuwe wagens is 2009 en voor retrofit van de oudere wagens op vrijwillige bassis.
    Bepaalde MEP wensen dit verplicht te maken andere wensen het op vrijwilige bassis in te voeren

    Schijnbaar heeft  PEUGOT reeds wagens met zulke uitrusting in een bepaalde streek in Frankrijk.

    In de LUCHTVAART hebben we reeds zulke uitrusting in de Vliegtuigen welk we een ELT ( ELBA) noemen en welk in 2010 naar een sterk verbeterde versie op ELT 406 mhz gaat werken via een recente GLOBAL SYSTEM ter vervanging van de huidige ELT op 121,5 en 243 mhz

    23-02-2006 om 09:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SECURITY
    Een der zeer intresante onderwerpen in het EP-TRAN was het aspect SECURITY  voor de LUCHTVAART ten opzichte van AANSLAGEN.

    Tevens voorziet men in de toekomst een zeer belangrijk onderwerp over de kosten voor de SECURITY in ALL MODE of TRANSPORT en hoe deze kosten moeten verhaald worden op de reiziger of via het nationaal budget voortkomende uit de geinde  belastings gelden

    Zeer ernstig onderwerp voor de toekomst in EU.

    23-02-2006 om 09:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-02-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. EP
    Vandaag terug naar het EP met vooral intrese voor
     
       - E-CALL
       -EASA
       -EU-OPS I
       -AVIATION-SECURITY

    meer hierover later

    22-02-2006 om 04:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-02-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VTM TELEFACTS
    Vele E-mailtjes ( 99) die mijn opinie vragen over de bovenvermelde uitzending  op 20/02/2006 over RYANAIR.

    Ik ga daar nu vandaag niet op in maar verwacht toelichtingen van een aantal van mijn vroegere leerlingen die nu actief zijn als PILOOT by RAINAIR en van dewelke ik tot hiertoe zeer verschillende persoonkijke informatie heb bekomen over de EELFA operations en hun ingesteldheid ten opzichte van hun vliegen !!!!!

    21-02-2006 om 04:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-02-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.APC
     de AVIATION PRESS CLUB(APC) gaat op 8 maart de " MAN OF THE YEAR 2006 " &  "PR-OF YEAR 2006  " AWARDS uitreiken aan de genomineerde personen  welk zich inzette voor de BELGISCHE LUCHTVAART  en hem  te belonen maar waarvan wij heden de identiteit nog niet kennen!!!!!!
    SUSPENSE

    20-02-2006 om 16:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GORDON BENNETT 2006
    Gezien de Belgische BALLONVAARDERS    BOB BERBEN en BENOIT SIMEON deze wedstrijd in 2005 met een vlucht van  3400 km in 65 uur hebben gewonnen  en welk tevens een nieuw WERELDRECORD is  zal de 2006 CUP plaats hebben op 9 September in waasmunster in BELGIE..
     meer hierover later maar hou deze datum vrij in uw planning agenda.

    20-02-2006 om 15:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VTB
    VTB staat voor de " VIEILLES TIGES" van de Belgische Luchtvaart waarvan ondergetekend ook als een volwaardig VT lid is aangeduidt zal zijn Algemene Ledenvergadering houden op zaterdag 25 maart 2006 in de lokalen van de HILTON te BRUSSEL.
    Kandidaat nieuwe leden zijn steeds welkom en kunnen de nodige informatie bekomen bij het :       
                                                    VTB
                                                secretariaat
                                              Wijngaardstraat 4
                                                3290 DIEST
                                         tel/fax 013-312.870
                                         Email;             ROBERT.FEUILLEN@SKYNET.NET
                           WWW.HUISDERVLEUGELS.BE/VIEILLESTIGES en op logo klikken
     

    20-02-2006 om 15:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MEMORIES
    Vandaag tijdens de CHAT werden er mij herinneringen van ver verleden tijden in de jaren 60 naar voor gebracht van de periode van VLB ,RAAC en CEBLO op het ANTWERPS VLIEGVELD toen er nog veel drukte was via deze clubs en via SOTRAMAT vliegschool waar ik ook bij betrokken was in die periode.

    20-02-2006 om 06:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLLOw UP
    Hoop dat al de E-mailtjes heb beantwoord en iedereen de nodige informatie heeft bekomen zoniet stuur me terug een E-mail.
     Telefonisch vandaag niet bereikbaar want seffens weg naar de LUCHTHAVEN en FLAG voor de rest van de dag.

    20-02-2006 om 04:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-02-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FORUM
    Schijnbaar hebben mijn collega's  INSTRUCTEUR-VLIEGERS de mogelijkheden van het FORUM via mijn BLOG nog niet ontdekt en blijft het gebruik van E-MAIL nog voor 100% de enige vorm van verbinding.
     De bedoeling is op via het FORUM een dialoog over bepaalde topics naar voor te brengen in deze nieuwe vorm van communicatie.
    ADVIES,OPMERKINGEN en VRAGEN steeds welkom!!!!!!

    19-02-2006 om 17:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPECIAL VFR
    Tijdens een der vergaderingen in HQ EUROCONTROL werdt door een der deelnemers aan de ASM AIRSPACE WORKSHOP voor het lagere LUCHTRUIM het aspect SPECIAL VFR ten berde gebracht.
    Dit onderwerp moet duidelijk worden gemaakt om in de toekomst duidelijk de verantwoordelijkheden te bepalen tussen de PILOOT en de ATCO.
    Enkele snelle bemerkingen:
     -Volgens ICAO is SVFR enkel mogelijk in een CTR
     -SVFR is volgens ons inziens enkel mogelijk bij DAG
     -SVFR is enkel mogelijk op aanvraag per R/T van de PIC
     -SVFR moet  de  ATCO de SEPARATIE  verzekeren tussen toestellen in zijn CTR.
     -Tijdens SVFR , VFR en IFR is het de verantwoordelijkheid van de PIC de aanvaring met hindernissen te vermijden en moet hij zelf de minimale veiligheidshoogte te bepalen.( behalve tijdens een RADARVECTORING)
     -de gepubliseerde minima vermeld in de AIP zijn van toepassing voor alle luchtvaartuigen.
    -HELICOPTERS mogen buiten het gecontroleerde LUCHTRUIM vliegen met minimale zicht van 800 meter en in 'zicht van de grond of water.
    -deze 800 meter zicht voor HELICOPTERS zijn volgens ons inziens niet mogelijk voor SVFR in een CTR tenzij speciaal vermeld in de AIP.

    DEZE korte toelichting heeft enkel als doel de aandacht te vestigen op enkele aspecten van SVFR en hebben zeker geen legale waarde maar een poging om dit punt toe te lichten.

    wij wachten op verdere toelichting via EUROCONTROL !!!!

     Verdere informatie uit te werken via ABI ( ASSOCIATIE van Belgische Instructeurs-Vliegers beroepsvereniging gevestigd te Brussel

    19-02-2006 om 17:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SEBORGA
    Naar wij vernamen gaat het  staatshoofd  PRINS GEORGIO I van SEBORGA  aftreden en worden er verkiezingen  plaats hebben voor dit onbekende dwerg-vorstendom in noord-italie .
    In het verleden waren wij als VIP te gast van PRINS GEORGIO I in het vooruitzicht van de ontwikkeling van een  permanente helihaven.
    Het artikel in GVA van  18/19 februarie riep zeer aangename herineringen  naar boven van ons verblijf in het kleine zeer mooie SEBORGA als gast van de prins.
      WWW.SEBORGA.NET

    19-02-2006 om 17:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BVSE
    Op zaterdag 18 februarie was ik aanwezig op de ALGEMENE STATUAIRE VERGADERING van de VZW als  een der 38 DEELGENNOTEN van de in 1961 gestichte BEWEGING VOOR DE VERENIGDE STATEN VAN EUROPA-UEF onder voorzitterschap van WALTER KUNNEN.
     voor meer informatie en doelstellingen :  http://users.belgacom.net/bvse
     uitgave  EUROPA EEN FEDERAAL ( BVSE-UEF)
    buiten de normale punten van een AGM te vermelden:
     - EUROPESE ERESENAAT 2007 op ZONDAG 04 FEBRUARIE 2007 om 14u30 in het congrescentrum '''t'ELZENVELD lange gasthuisstraat 45 2000 ANTWERPEN.
     Agenda volgt op latere datum en toegang gratis via inschrijving bij
    BVSE@SKYNET.BE  att: Mevr ELS
     -Nieuwe studie documenten Prof DOMS
     -updating WEBSITE 
     -Motivatie  en actie naar EUROPESE JEUGD
    meer hierover later!!!!!

    19-02-2006 om 16:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-02-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MEDISCH ONDERZOEK PILOOT
    Heden verneem ik  mondeling van verschillende zijden klachten over het verloop van het BELGISCHE MEDISCH ONDERZOEK voor PILOOT  gaarne bekwam ik hierover gegevens over het verloop van dit onderzoek van personen welk hierover te klagen hebben omdit met de betrokken diensten op te nemen;

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    18-02-2006 om 14:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING vandaag
    Ben heden niet aanwezig op de LUCHTHAVEN(EBAW) wegens vergadering  bij BVSE ter voorbereiding van de EUROPESE ERESENAAT 2007  ( 1st zondag van Feb 2007) in het ELZENVELD te ANTWERPEN.
    meer hierover later op mijn blog. zie hiervoor in mijn blog door in het kader links in te typen onder  "ZOEKEN IN BLOG" de afkorting BVSE

    http://users.belgacom.net/bvse.

    18-02-2006 om 12:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZWARTE LIJST IN DE LUCHTVAART
    Weer een aantal E-mails om te vragen welke vliegtuigmaatschappijen er op de zwarte lijst staan.
     Deze is zoals ik vroeger vermelde nog steeds niet beschikbaar, vermoedelijk maar eerst op de 1th APRIL als alles een beetje soepel verloopt maar wat ik persoonlijk betwijfel.
     Ik kan u ook persoonlijk geen firma's vernoemen want dat is zeer moeilijk te beoordelen wie er knoeit in de luchtvaart.
    SORRY!!!!!!!!!

    zie onder " ZOEKEN IN BLOG"  onder   ZWARTE LIJSTEN

    18-02-2006 om 04:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-02-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRSPACE aanpassingen
    In functie van de vraag wat men voorsteld voor het ECAC LUCHTRUIM  via EUROCONTROL ten beheove van het EU-SES der toekomst diende een der experts van AOPA-FRANCE een zeer gedetaileerde voorstel in wat ik u per E-MAIL kan over maken en waar bepaalde voorstellen werden opgenomen in het werk van IAS-A werkgroep, en waarvan nu de uitgewerkte voorstel  voor het lagere luchtruim ( BELOW FL 195) ter consultatie wordt voorgelegt aan de AIRSPACE USERS.,om een voorstel te doen in het ANT.
    zie WWW.EUROCONTROL.INT

    17-02-2006 om 15:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!