Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    13-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KURSUS METEOROLOGIE
    Zoals gemeld organiseerd BELGOCONTROL weer een reeks lessen in het NEDERLANDS en in het FRANS over METEOROLOGIE  voor LUCHTRUIMGEBRUIKERS in de maand APRIL en MEI
    voor informatie:
      www.belgocontrol.be/pages/newscenter.  en kijk onder events

     of via  RAF_WINDMOLDERS@BELGOCONTROL.BE

      U moogt mij ook contacteren dan bezorg ik u de gegevens via uw E-mail

    13-03-2006 om 09:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EINDE van het WE 11/12 MAART om 1600 UTC
    Wij zij terug thuis na een heerlijke  maar koude ervaring in een zeer aangename sfeer in een  hotel in DINANT welk wij ervaren als een ONDERDOMPELING in DE STILTE van de NATUUR  met een zeer lekere maaltijd overgoten met een heerlijk wijntje uit de streek van TONGEREN.
      Een Hotel en omgeving wij u kunnen aanraden indien u van de NATUUR wenst te genieten in de streek van DINANT aan de boorden van DE LESSE.(  MERCURE - CASTEL DE PONT-A-LESSE)
     Nu de PC terug opgezet en ondergedompelt in de 120 E-MAILTJES over de LUCHTVAART en de EU POLITIEK die we  zullen  trachten uit te werken en individuele antwoorden te verzenden

    12-03-2006 om 16:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.W.E
    Heden morgend de 20 gestelde vragen reeds beantwoord en wijs er nogmaals op dat een aantal der gestelde vragen reeds vroeger op deze BLOG werden behandelt en als ge een sleutelwoord in het linkervak intypt dan komt dat  onderwerp automatisch te voorschijn.
     Enkele moeilijkere vragen geven aanleiding tot opzoekwerk en zullen later behandelt worden hoor, maar indien ge geheel geen antwoord hebt gekregen stel uw vraag nogmaals dat is teken dat ik je vraag niet heb bekomen, ik geef steeds een vermelding van ontvangst op elk bericht binnen de 24 uur ,        maar het gebeurt dat ik tussen de 100 e-mailtjes ik er een verlies of over het hoofd heb gezien.
     Als u binnen de 10 dagen geen antwoord op uw vraag  welk opzoekwerk vereiste , raad ik aan me nogmaals uw vraag te stellen hoor.
     Ik wens iedereen een goed WE en wij zijn afwezig tot maandag 13 maart( heb nog steeds geen LAPTOP  of GSM hoor) voor zeer dringense problemen ben ik nu niet meer 24 op 24 beschikbaar hoor die tijd is voorbij !!!!!!!!!

    11-03-2006 om 04:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STUDIE REGIONALE LUCHTHAVENS
    Neem contact up via SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR
    kan u niet antwoorden via uw gestelde vraag
    Ben echter nu weg op zending tot maandag en moet weten :
      - welke school ?
      -welk niveau van thesis ?
      -hebt u contacten in luchtvaart ?


      WWW.AIRPORTS.ORG
      WWW.ACI-EUROPE.ORG

    11-03-2006 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NAVIGATION AIDS
    Verschillende PILOTEN stellen belang in de mogelijkheden voor in VFR een bijkomende hulp te hebben voor de zichtnavigatie via GPS.
     Een mogelijkheid werdt ons toegezonden door : WWW.VISIONAIRE.BE.

    10-03-2006 om 16:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Een intresant voorbeeld van de huidige ontwikelingen in een bepaalde EU lidstaat aangaande een BEROEPS COMMISSIE 
      Vroeger was deze commisie een dienst van het betrokken MINESTERIE en werden de leden voor hun prestatie vergoed via het budget van dit Ministerie;

     Een reglement van de EU bepaalde dat deze personen geheel onafhankelijk moeten zijn van dit betrokken MINESTERIE en dus niet meer betaald mogen worden via dit budget.
     Gevolg de persoon welk in beroep wenst te gaan moet nu 250 € storten in geval van een beroep welk hij echter terug bekomt indien zijn beroep gegrond is.
     Wat stellen we nu vast dat er veel meer afkeuringen gebeuren en dus meer gevallen van BEROEP, dus stortingen van 250€ door de betrokene, is dat toeval of wat gebeurt er ???
     Wat stellen we tevens vast dat er veel meer definitieve afkeuringen gebeuren nu dan voordien door de BEROEPS COMMISIE toeval of wat gebeurt er??
      Daarom laten we de AFGEKEURDE PERSOON een gelijkaardige keuring ondergaan in een ander EU lidstaat die normaal volgens dezelfde REGELGEVING een keuring uitvoert en tot onze verbazing wordt geschikt bevonden, TOEVAL??
      Na 10 zulke gevallen hebben we in het buitenland 8 van de 10 een positief resultaat in een EU land nu en de 2 andere werden aanvaard in een ander niet EU lidstaat???
      Wat mag men hier uit besluiten ??????

    10-03-2006 om 11:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EEN DRUKKE maar INTRESANTE DAG
    Gisteren  en eergisteren op 8 en 9 maart een ganse dag in EUROCONTROL en EU middens vertoeft met veel intresante kontakten. van belang voor ALL AIRSPACE USERS belang:

     CHARGING VFR:
     Het voorstel om ART 8 van de CONDITIONS OF APLICATION voor de EUROCONTROL ENROUTE CHARGES voor VFR vluchten aan te passen werdt zo ver ik uit persoonlijke gespreken heb begrepen werdt niet verandert door het ENLARGED COMMITEE FOR ROUTE CHARGES tijdens de vergadering van 8 maart en dit in functie van een aantal persoonlijke tussenkomsten met een aantal der EXPERTS voor de vergadering.
     Dit wil niet zeggen dat dit in de toekomst niet ken veranderen alhoewel in de EU-SES deze vrijstelling ook wordt behouden voor LUCHTVAARTUIGEN in VFR en beneden de 2000kgr       .,,,,,,, MAAR elk der 25 lidstaten kan in zijn luchtruim een vergoeding invoeren dus opletten in elk land is de boodschap !!!!

    AIS voor VFR;
     de AIS TEAM  werkt verder aan het beschikbaar maken van een  geharmoniseerde VFR AIP voor de  VFR vluchten in de EU lidstaten

    8,33 KHZ:
    In uitvoering van ACG 28 is de STEERING COMMITTEE 1 bezig met het onderzoeken op welke wijze het invoeren van verplicht gebruik van 8,33 khz voor alle  VFR vluchten met eender welk LUCTVAARTUIG  BELOW FL195 in 2012  via een voorstel te formuleren in 2007.

    SESAR:
     kreeg ook een briefing over SESAR definition fase en de verdere vorderingen tot 2020

    PRR 9;
     In aanwezigheid van de 11  individuele onafhankelijke leden van de PRC onder voorzitterschap van KEITH G. WILLIAMS hadden we een ganse dag om via de toelichtingen en slides  van XAVIER FRONonze komentaren te doen over het  DRAFT PRR 9 welk beschikbaar was op de web  www.eurocontrol.int/PRC  en waar reeds 18 bladzijden ingediende reacties waren ingezonden.
     Tidens enkele tussenkomsten verwees ik naar de noodzaak om ook meer rekening te houden met de andere AIRSPACE USERS dan de COMERCIAL SCHEDULED AIRLINES; welk natuurlijk sterk betrokken zijn bij het opmaken van dit PRR waarvan de FINAL PRR zal beschikbaar zijn in de maand Mei voor advies naar de PC- EUROCONTROL (organisatie)

    COMMENTS SENIOREN:
       In functie van mijn vraag " WAT VERWACHTEN DE SENIOREN VAN DE EU" op het FORUM onder de titel POLITIEK heb ik de bekomen opmerkingen nu afgsloten om deze op 21 en 22 Maart voor te leggen aan enkele Nederlandstalige                                           MEP (BELG of NEDERLANDER)

     Ik hoop dat deze gegevens u van dienst zijn en ben steeds beschikbaar voor bijkomende toelichtingen !!!!!!!!

    10-03-2006 om 09:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SESAR
    Heden een ganse dag in de EU middens ter bestudering en briefing van de resultaten van de SESAR CICK OF MEETING welk plaats vond met een 300 deelnemers en tevens de voorstelling van het  DRAFT .PRC verslag van 2005.
     meer gegevens hierover later!!!!!!!!!

    09-03-2006 om 04:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BRUSSELS AIRPORT
    De Luchthaven BRUSSEL bekroond als beste luchthaven in EUROPA samen met KOPENHAGEN door  de ACI via de 100.000 pasagiers van 66 luchthavens over gans de wereld

    zie:    www.brusselsairport.be  AETRA

    08-03-2006 om 17:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.APC
    Today the  BELGIUM "AVIATION PRESS CLUB" issued at the HQ of AVIAPARTNER at ZAVENTEM the 2006 AWARDS.

     MAN OF THE YEAR 2006    JOHAN VANNESTE of VLM
     PR OF THE YEAR 2006        PAUL  DE BACKER of  BIAC

    08-03-2006 om 17:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VOGELGRIEP en de LUCHTVAART
    De INTERNATIONALE LUCH
    TVAART heeft via IATA een speciale website beschikbaar gemaakt voor de CAT:
    WWW.IATA.ORG/WHATWHEDO/HEALTH_SAFETY/AVIATION_COMMINICABLE_DISEASES

     Tevens een permanente MEDICAL ADVISOR; Dr claude THIBAULT beschikbaar
     Contacten met WHO,ICAO,ACI en NATIONAL ADMINISTRATION
     regular contact with EU
    beschikt over een EMERGENCY RESPONSE TEAM

    in GA en AW moet men minder bevreest zijn maar we hebben er aandacht voor zie tevens.
       WWW.AFSCA.BE

    07-03-2006 om 11:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Volgens de laatste in mijn bezit zijnde documenten: op PV van 11/02/2006

     JEAN OOMS                     NATIONALE VOORZITTER
     AMEDEE VERMEIRE       PRESIDENCE FRANCOPHONE
     SYLVAIN DE WEERDT   NEDERLANDSTALIG PRESIDENT
     ANDRE LITT                    SECETAIRE FRANCOPHONE
     EDDY van de WINCKEL    NEDERLANDSTALIG SECRETARIS
     LUC SOBRY                    SCHATBEWAARDER
     JOS VERMEIREN            SCHATBEWAARDER 
     GINO LOOZE                  COMMISARIS  REKENINGEN
     EDWARD EHLINGER     COMMISARIS REKENINGEN  

     ZICHTREKENING:  
    001-1167909-08/EUR
    DEURNE BELG.ASS.OF.FLIGHT  INSTR

    Bijdrage 2006   12€ per jaar

    E-mail:  D VERMEIRE                                                              ANDREE.VERMEIRE@AIR-ACADEMY.COM  
                 S DE WEERDT
      SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR
      http://BLOG.SENIORENNET.BE/SYLVAIN70/ 
                 A LITT
      JOELLE.LITT@PING.BE 
                  E van de WINCKEL 
      EWI@AVIADEV.COM  

    LEGAL ADVISER   . EDWARD.EHLINGER@SKYNET.BE 

    Situatie tot na de SPECIALE ALGEMENE VERGADERING
                            

    07-03-2006 om 10:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.aangaande ABI
    Een aantal E-MAILTJES van FI stellen mij voor een BLOG aan te leggen speciaal voor ABI.
      Deze vermeldingen voor INSTRUCTEURS-PILOTEN die ik hier op de deze BLOG zet is slechts een tijdelijke oplossing tot dat de BEHEERRAAD van ABI de nodige beslissingen heeft uitgewerkt voor een eigen ABI WEBSITE welk regelmatig en profesioneel zal beheerd worden door een expert in deze nieuwe MEDIA.
     Zal nog eens over dit voorstel nadenken maar ik denk persoonlijk dat deze tijdelijke tostand met één BLOG voldoende is tot de betere oplossing op punt gezet  wordt.

    07-03-2006 om 08:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NAVIGATIEKAARTEN
    Een der bezoekers verwees mij naar  WWW.SMALLCRAFT.BE  voor de aanschaf van LUCHTVAARTKAARTEN  en ook nog andere nutige voorwerpen voor GENERAL AVIATION & AERIAL WORK luchtvaartuigen.
     

    06-03-2006 om 07:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TV uitzending op CANVAS
    Intresante uitzending over de VLIEGVEILIGHEID, natuurlijk wel wat veel onderwerpen aan bod in dit klein tijdsbestek en een aantal onjuiste conclusies over de waarom van bepaalde uitstel van bepaalde technische ontwikkelingen die mogelijk zijn.
     Men mag niet uit het oog verliezen dat we hier te doen hebben met 189 lidstaten over de ganse AARDBOL.
    En zoals duidelijk wel vermeld de CBA (COST BUSINESS ASSESMENT) is steeds een belangrijk aspect alsook de strijd tussen de grote economische belangen blokken op wereldvlak.
     enkele voorbeelden:
         GPS  versus GALILEO(EGNOS)
         CAPSTONE versus NUP
         SSR mode A/C versus SSR mode S
         TCAS versus ACAS
         ATC versus ASAS
         ENROUTE CHARGES versus FUEL CHARGES
         54 ATC centers versus 6 ATC centers in de EU-SES
         utulisation of ENGLISH or NATIONAL LANGUAGE in ATC
    om er enkele te vernoemen en niet te vergeten de belangen dan nogmaals tussen de 25 EU lidstaten.
    Zou hierover met mijn 25 jaar EU ervaring in het POLITIEKE,ADMINISTRATIEVE en TECHNISCHE EU midden sedert 1980 een boek kunnen schrijven maar die gave heb ik echter niet.

    06-03-2006 om 05:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RYAN AIR
    Bekom nog juist een verbaal komentaar van een ex-leerling welk nu als PILOOT ( PIC)actief is bij RYAN AIR.
     Hij bestempeld de TV uitzending over RYAN AIR tot een ANTI CAMPAIGN bij een bepaalde midden.
    Hij melde mij nu - MEER te verdienen dan bij SABENA
                             -  MEER vrije tijd
                             -  BETERE VLIEGTUIGEN
                             -  MEER vlieguren per maand
                             -  MINDER stress

      Hij is zeer tevreden

    05-03-2006 om 17:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGVEILIGHEID
    Tot op heden is het niet mogelijk degelijke cijfers te vinden aangaande ONGEVALLEN in het  totale LUCHTVAART gebeuren in EUROPA maar hebben we wel cijfers voor  de USA:
    FATALITIES per 100.000 vlieguren

     PART 121..............................0,031
     PART 135..............................0,063
     BUSINESS FLIGHTS............0,486
     AIRTAXI................................0,917
     GENERAL AVIATION .........1,480

    in de USA is GENERAL AVIATION  ook AERIAL WORK inbegrepen.

    05-03-2006 om 17:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    During the  WE of 11 and 12 March are we absent from ANTWERP due to a EU mission.

    05-03-2006 om 17:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PENSIOEN
    Een der aspecten van de berekening van het pensioen van de meeste leerling piloten de mogelijkheid welk hun opleiding vroeger hun opleiding  hebben genoten in een vliegschool zoals SOTRAMAT  NV in ANTWERPEN/DEURNE of de BLS te GRIMBERGEN kunnen via toepasing van een KB deze periode doen in aanmerking genomen worden voor hun aantal werkjaren in de LUCHTVAART als tellende voor hun loopbaan mits het opmaken van de nodige documenten ter staving van de aanvang en einde der opleidingsperiode aan de betrokken vliegschool en het slagen van de examens  van CPL of ATPL bij het BLV !!!

     BLS= BURGERLIJKE LUCHTVAARTSCHOOL
     BLV= BESTUUR DER LUCHTVAART

    05-03-2006 om 15:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SUCCES-STORY
    De vermelde SUCCES-STORY is de laatste gebeurde maar heb er zo een ganse reeks  (70) welk hier in BELGIE uit de boot(VLIEGTUIG) vielen door de administratieve rompslomp(onkunde) en welke  we  via het BUITENLAND een plaats in de LUCHTVAART WERELD  konden doen opbouwen hoor.

    05-03-2006 om 08:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!