Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    22-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STRIKE of PUBLIC SERVICES
    APAERENTLY ther are rumors thad on WENSDAY 29 SEPTEMBER 2010

     ther wil be a STRIKE in the 27 EU-MEMBERSTATES

     It is very dificult to find out what the effect wil be on the AVIATION OPERATIONS ??

    22-09-2010 om 17:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGVELDEN met VERKEERSLEIDING
    Heden blijkt het dat een aantal VFR vliegende PRIVAAT PILOTEN meestal de vliegvelden met een

     VERKEERSLEIDING ( ACC/TWR) geheel vermijden en ontmoete PPL welk nog nooit op zulk een

     VLIEGVELD zijn geland !!............WAAROM ????

    Gaarne uw reactie;   via  :: SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    19-09-2010 om 16:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EEN VASTSTELLING voor ABI leden??
    Heden had ik een viertal bezoekende PILOTEN van enkele omgevend VLIEGVELDEN 

    op bezoek op EBAW ( DE ANTWERPSE LUCHTHAVEN) voor een bespreking 

    over het invoeren van de NIEUWE EASA REGELGEVING

    Ik verwachte hen aan DE LUCHTZIJDE maar elk van hen kwam  tot mijn verwondering met 

    ZIJN WAGEN aan langs DE LANDZIJDE zijn vliegveld

    Na de bespreking stelde ik de vraag WAAROM zij bij dit mooie VLIEGWEDER niet met het

     VLIEGTUIG kwamen ??

    Buiten de hoge LANDINGS VERGOEDING voor het landen te ANTWERPEN is het vootal 

    DE ADMINISTRATIEVE ROMPSLOMP bij het AANKOMEN en TERUG VETREKKEN

     alsook de SECURITY CHECKS door nogal arogante en meestal onvriendelijke ambtenaren 

    op de VLIEGVELDEN     (  niet speciaal EBAW bedoelend)

    Waar is de tijd dat we na een aanmelding van onze vlucht bij de diensten van 

    de HAVENMEESTER in ons VLIEGTUIG stapten !!

    Wij gaan ons eigen NIET opblazen hoor !!

    Tevens heeft men ons ONDERWORPEN aan een VEILIGHEIDSONDERZOEK 

    om onze VERGUNNING van PILOOT te behouden 

     alsook het MEDISCH, THEORETISCHE en PRAKTISCHE regelmatig terugkerende EXAAM

    Met DE WAGEN stapen we in met zoveel zaken aan boord zonder enig toezicht en

     geven gas we komen aan wanneer we willen ( ALS GEEN FILE IS) en

     vetrekken zonder enige ADMINISTRATIEVE ROMPSLOMP

    18-09-2010 om 18:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING over DE LUCHTVAART

    Heden  nog enkele toelichtingen over mijn loopbaan;


    In 1950 maakte ik een aanvraag voor PILOOT bij DE LUCHTMACHT maar werdt geweigerd wegens mijn gesprek aan studies

    1949/1950 was ik aktief als WIELRENNER op de WEG en PISTE

    Op 01 OKTOBER 1954 vervoegde ik DE BAF als niet VLIEGEND PERSONEEL

     met een opleiding van MP

    1955 huwde ik met ANNITTA

    1956 werdt ik overgeplaats naar de NATA bij AIRCENT te FONTAINBLEAU tot 1961 wanneer ik de LUCHTNACHT in BELGIE terug vervoegde

    1962 was ik aktief in het ZWEEFVLIGEN en VLIEGCLUBS in BELGIE

    1964 vervoegde ik de EVS te GOEDSENHOVEN/TIENEN als LEERLING PILOOT en in 1965 LT/AVN te EBBT als PILOOT-INSTRUCTEUR op L18C

    Een aantal anecdotees uit mijn JEUGD tijdens DE OORLOG en in de LUCHTMACHT staan vermeld in;

    WWW.SENIORENNET.BE  op het FORUM  bij het onderwerp;  DE TIJD VAN TOEN  70+

    Ik hoop dat een intresante informatie is zoniet verwacht ik bijkomende vragen via e-mail

    sylvain.d.w@gmail.com

    17-09-2010 om 16:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    I confirm the folowing availbity;

     Saterday  18/09/2010
    -From 0600 -0900 FLAG OFFICE
     From 0900 -1130  EBAW  BELAIR CAFETARIA

    Sunday  19/09/2010
     0900 -1100  EBAW BELAIR CAFETARIA
     1100 -1130  OFFICE FREE FLIGHT
     1130- 1230  RAAC 1th FLOOR

    21/09/2010   
     MISSION

    Wensday  22/09/2010
     0700 HQ EUROCONTROL
     1100 OFFICE FLAG

    24/09/2010
     MISSION

    Saterday 25/09/2010
     0600-0900 OFFICE FLAG
     0900-1200   EBAW BELAIR CAFETARIA

    Sunday 26/09/2010
     0900 -1230  EBAWBELAIR CAFETARIA

    Confirmation of contacts via  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    17-09-2010 om 14:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RECHTEN

    RECHTEN van DE LUCHTREIZIGERS


    Vele vragen hierover vind u het ANTWOORD;



     WWW.MOBILIT.FGOV.BE       bij    LUCHT

    17-09-2010 om 07:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MEMORIES
    Heden door een aantal berichtjes in  

    FORUM  bij SENIORENNETCAFE bij het

     OVBH ( ONS VROLIJK BABBELHOEKJE)  

    worden er herinneringen naar voor

     gebracht van in de jaren 40 en 50

    Ook terug contacten met een schoolmakker 

    van de periode 1947 en 1948

    Ook een wapenbroeder van de jaren 1955/56

    Ervaringen van mijn WIELRENNERS periode  

    en andere intresante levenservaringen 1949/1954

    15-09-2010 om 20:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DRINGEND
    FUNGU-AIR is dringend op zoek naar een kandidaat UAV Piloot bij voorkeur 

    ex-miolitaire PILOOT of NAVIGATOR

    OPLEIDING voorzien !!

    URGENT ACTION     tel 0477 45 90 26

    15-09-2010 om 12:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GESTELDE LUCHTVAART VRAGEN?
    Stel hier vast dat er bij

     DE NEDERLANDSTALIGE E-mailtjes

     een aantal vragen zijn welk  reeds

    uitvoerig behandelt worden bij;

     WWW.HANGARFLYING.BE

    Tevens kunt u deze GRATIS bekomen

     door deze aan te vragen per E-MAIL

    14-09-2010 om 18:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.E-MAILTJES aan SDW
    Gelieve nota te nemen dat het mij even tijd zal nemen

     om de Nederlandstalige e-mailtjes te beandwoorden

     omdat ik voorrang geef aan de Engelstalige 

     LUCHTVAART  e-mailtjes

    SORRY

    14-09-2010 om 12:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW 13/11/2010
    MAANDAG 13 SEPTEMBER 2010 om 0700 uur ben ik aanwezig op  de OOSTENDSE

     LUCHTHAVEN bij BELAIR voor het vertrek vanhet Belgische zelfbouwvliegtuig  THE SPIRIT OF

     the SILVER BAHECA  van THE FLYING JUNIORS voor zijn vlucht rond DE WERELD voor een

     GOED DOEL  WWW.AMADE.BE


    WWW.THEFLYINGJUNIORS.COM

    10-09-2010 om 18:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WEDSTRIJD
    Welk van DE SENIORENNET leden gaat trachten een unieke reis in de ruimte te winnen 

    aan boord van een GALACTISCHE VLUCHT ??

    waarde 200.000 $

    Zie info in DE KRANTEN 

    en

     WWW.IKKIJKVOORUIT.BE 

    10-09-2010 om 17:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ASE
    THE INVISIBLE ALTIMETER EROR ??

    During the SAFETY EVALUATION for the RVSM above FL290 from 2000 ft to 1000ft there was

     research done on the ALTIMETERS precision in CRUISE FLIGHT

    Via using groundinstalations  GMU's the reel altitude was measured on a number of locations in

     EUROPA by EUROCONTROL and in the USA by FAA

     This is the raison thad al AIRPLANE operating in RVS AIRSPACE require a RVSM APROVAL

     after beeing verified by a GMU

    Recently there are extreme ERORS detected up to 800 FT

    This are INVISIBLE ALTIMETER ERORS  who are NOT VISIBLE to;
    -THE CREW
    -THE ATCO
    -THE TCAS will react on WRONG INFORMATIONS

    This was the SUBJECT from a WORKSHOP in HQ EUROCONTROL organised by

     EUROCONTROL and FAA in vieuw to introduce this toward ICAO at GLOBAL LEVEN??

    WWW.EUROCONTROL.INT       see under EVENTS

    More information avaible via    ANOUCK

      ANOUCK.DELELIEUX@EUROCONTROL.INT
     

    09-09-2010 om 18:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFO voor SENIOREN
    Heden beb ik regelmatig beschikbaar om een groep SENIOREN   

    GRATIS te begeleiden bij een bezoek aan

    DE ANTWERPSE ZOO

    Ik ben geen GIDS daarvoor moet u zich wenden tot de ZOO zelf


    WERNER.SPAENJERS@KMDA.ORG

    WWW.ZOOANTWERPEN.BE

    Gelieve mij wel ASAP te kontakteren om te zien of dit in

     onze planning mogelijk is   SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    07-09-2010 om 15:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ERVARING
    Een der punten welk ik rekening moet mee houden is dat min ervaringen het 

    resultaat zijn van MILITAIRE en BURGERLIJKE opleidingen en operationeel vliegen

    Tevens heb ik het geluk gehad met FABRIEKSPILOTEN en met TESTPILOTEN 

    te vliegen i n verschillende landen, alsook een aantal cursussen te volgen!!

    Tevens heb ik een cursus over ACCIDENT en INCIDENT INVESTIGATION te volgen


    06-09-2010 om 18:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    NEXT W.E   from FRIDAY 10 September until TUESDAY 14 september 2010 are whe NOT avaible

    NO PHONE, FAX, or E-MAIL connection !!

    SORRY

    06-09-2010 om 17:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLOW UP ABI
    HERHAALDE malen krijg ik vragen over Frekwenties gebruikt

     in DE LUCHTVAART op de VHF

     Vroeger maakte AOPA-BENELUX een kaartje met

     deze informatie

     Nu is de FIRMA;  VERMEIREN  PILOT SHOP 

     op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN welk 

    deze GRATIS beschikbaar maakt ??

    WWW.AVIATION.SHOP.BE

    of zie ook op:

    WWW.FLYFORFUN.BE

    06-09-2010 om 12:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MOUNTAIN FLYING
    A number of PILOTS are requesting me information on the possiblity 
    of MOUNTAIN FLYING in the EU

    Personaly have I been involved in MOUNTAIN FLYING as MILITARY PILOT in the LT/AVN ( BELGIUM ARMY)
    and via
    L'ALAT ( L'armee de terre FRANCAIS)
    with LICHT AIRPLANE & HELICOPTER

    Also was I involved as IAOPA LIASON OFFICER at the EU from 1980 till 2004
     and now still involved as INDIVIDUAL registered EU-LOBBYIST for
     GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATION

    HOWEVER I sugest you  contact: ASAP ;
    WWW.EUROPEANMOUNTAINPILOTS.ORG
    Or contact  MARLIES CAMPI( SPAIN)
    President EMP
    President AOPA-SPAIN

    05-09-2010 om 17:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PRIVAAT PILOTEN - ACTION
    PILOTEN welk enkel VFR VLIEGEN gaan er van uit de EUROCONTROL 

    niets met hen te maken heeft!!

    Dit is volledig verkeerd en HQ EUROCONTROL houd zich wel degelijk bezig

     met het uitwerken van  regels en voorschriften voor de VFR VLUCHTEN en 

    de EU ten behoeve van het EU-SES project

     gaande van de GROND tot FL 195 waarboven dat VFR vluchten niet meer toegelaten zijn

    IAOPA, FAI en EAS zijn in contact met HQ EUROCONTROL wat betrefd 

    VFR VLUCHTEN maar het zou zeer nuttig zijn dat

     INDIVIDUELE PILOTEN ,VLIEGCLUBS en KMO aktief in AERIAL WORK   

    zich ook manifesteren door vragen en toelichtingen te bekomen

     over  THE FUTURE of VFR OPERATIONS in the EU-SES

    WWW.EUROCONTROL.INT       SHEARCH  ::::   VFR


    NOTA;
     een kopie van u vraag of toelichting naar mij is ook zeer nuttig zodat ik tijdens mijn wekelijks bezoek in HQ EUROCONTROL, EU-EC-MOVE, en EP deze aspecten ook kan opvolgen, ook mijn regelmatig contact met EASA is nutig voor bepaalde onderwerpen op te volgen door mijn persoonlijke contacten met personen in EASA

    05-09-2010 om 15:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART INFORMATIE
    Voor degene die de FRANSE TAAL beheersen is er een zeer intresante  ;

    CHRONIQUE DE JEAN BELOTTI   

    Welk de LUCHTVAART GEBEURTENISSEN toelicht in functie van gestelde vragen

    en deze toelicht met de nodige gegevens

      http://MARAUDS.VOLANTS.FREE.FR

    Tevens kunt u vragen indienen en ook de maandelijkse " CHRONIQUE bekomen door een mailtje op;

      JEAN_BELOTTI@WANADOO.FR

    05-09-2010 om 14:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!