Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    03-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INSIDE VIEUWS at EASA
    Out of a number of contacts inside the STAFF of EASA does it appaer thad

     they are trying to satify the proposals submitted by the

     AIRSPACE USERS via their TECHNICAL PROPOSED DRAFT

     However via the NATIONAL REPRESENTATION their is a number 

    of strong presure to oppose this  proposals via the

     NATIONAL POLITICAL  LEVELS, mainly orientated to maintain the power and

     existance of the NATIONAL AUTHORITY in a number of EU memberstates 

    ALSO be aware thad their are montly coordination meetings

     between EASA and FAA to obtain in   the future a automatic acceptance

     from eacht other PILOT LICENSES

    However this means a adaption of certain presently in use NATIONAL PRIVILES 

    to obtain a  LEVEL PLAYING FIELD in the 27 EU-MENBERSTATES

     to facilitate the GENERAL  AVIATION and the

     NON COMMERCIAL AERIAL WORK OPERATIONS




    WARNING;

    Their is a URGENT need thad the AIRSPACE USERS ORGANISATIONS 

    are placing STRONG PRESSURE at the POLITICAL LEVEL 

    at EU ( EP and COUNCIL) and at NATIONAL LEVEL

     toward the proposals they made toward EASA

    EASA has ONLY INFLUANCE on the TECHNICAL LEVEL ............

                        .BUT ..........

    .NONE at the POLITICAL LEVEL

     STRONG ACTION ASAP REQUEIRED ???


    03-11-2010 om 17:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING
     Heden is het voor mij een grote aanpassing 

    om niet meer  100%

     betrokken te zijn  bij het dagelijks gebeuren in het

     INTERNATIONAAL LUCHTVAART  wereldje 

     en de contacten te vermijden en aftebouwen 

     Heden ben ik bijna dagelijks aanwezig in de

     ANTWERPSE ZOO en ook aktief betrokken

     bij een nieuwe groep bekenden van 

     SENIORENNET

    01-11-2010 om 15:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADAPTION for SDW
    Presently the DAILY average of e-mails from AIRSPACE USERS

     has been reduced from 130 to only 10

    I have ADVISED the last 6 months my e-mailers to contact their 

    NATIONAL ORGANISATIONS and use the channels from IAOPA and FAI

    THANKS

    01-11-2010 om 15:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FASTI
     Presently the FASTI FOCUS Newsletter for October 2010  is avaible !!!


     This support system for the ATCO is  taking shape

     See alsothe text of MICHEL DASCOTE  from BELGACONTROL 

     on the System  analysis tool to monitor how the sector team uses the system

    01-11-2010 om 15:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BOM PACKET
    Enkele E-mailers stellen vragen over het recente BOMPACKET

    Heden weten we de juiste toedracht niet en verschijnt 

    er reeds veel onjuiste informatie in de PERS ??

    Ik vermoed dat we de juiste toedracht uit VEILIGHEIDS overwegingen 

    niet gaan vernemen

    DE TERORISTEN kunnen ook lezen en leeren uit de gemaakte fouten

     om hun techniek aan te passen

    01-11-2010 om 15:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IMPORTANT pour le lecteur FRANCOPHONE
    Une SOURCE IMPORTANT pour des QUEUSTIONS 

    sont traitee dans les

     " LETTRES de JEAN BELOTTI"

    Ainsi que dans ces des deux TOME 1 ( 1999-2003) et TOME  2  ( 2003-2008)

    voir    WWW.AVIATION-PUBLICATIONS.COM


    01-11-2010 om 14:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VRAGEN over het EP
    Een aantal senioren stellen mij vragen over de omgeving waar ik als EU-LOBBYIST

     aktief ben voor DE LUCHTVAART

    Mogelijk is het intresant de volgende LINKS te bekijken;


     WWW.EUROPARL.EU

     WWW.LINGONET.COM/EUROPARLIAMENT 

    31-10-2010 om 18:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SOLIDARITEIT PARACOMMANDOS

     In functie van mijn MILITAIRE ACHTERGROND en mijn vele ZENDINGEN 

    met de ALII had ik een zeer nauwe band met DE PARACOMMANDOS


    Daarom verwijs ik hier ook naar   


    WWW.KTSA.BE                                KEEP THE SPIRIT ALIVE

    31-10-2010 om 16:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SOLIDARITEIT UDA
    Gezien mijn initiele ervaringen in DE LUCHTMACHT in 1954 heb ik ook 

    een band ontwikkelt met de UDA  als MP van DE BELGISCHE LUCHTMACHT waar ik mijn eerste

     MILITAIRE OPLEIDING en ERVARING heb opgedaan

     WWW.UDA.BE

    31-10-2010 om 16:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AVAIBLITY of SDW
    For URGENT ASSISTANCE on a PROBLEM I ADVISE YOU AGAIN to

     CONTACT the NATIONAL AOPA  ASAP

    I MYSELF are NOT MORE AVAIBLE and have NO GSM




    CONTACT;     WWW.IAOPA.EU

    SORRY

    I have decided to RETIRE from the OPERATIONAL  AVIATION ACTIVITY at the age of 75

    30-10-2010 om 15:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.POGING tot BEINVLOEDING
    Heden had ik het bezoek van Mr XXX uit BERLIJN die speciaal naar mij kwam om

     te trachten mijn  POGING als LOBBYIST tegen een 

    NIEUW  EU voorstel trachten te doen STOPPEN

    Volgens mijn anelyse van zijn poging heeft dat niets te zien met het bevorderen van

     DE VLIEGVEILGHEID in DE EU-LUCHTVAART maar enkel met zijn

     persoonlijk FINANCIEEL voordeel

    30-10-2010 om 12:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MORGEN ZATERDAG 30/10/2010
    MORGEN ZATERDAG voorzie ik beschikbaar te zijn van:

     06; 00  B uur ( 0400 UTC)   op het BUREEL FLAG

    0900 b uur tot 1200 B uur In cafetaria BELAIR op de LUCHTHAVEN

    29-10-2010 om 19:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TODAY
    Today was very CAHOTIC  almost al the planned contacts failed..........BUT a number of NON

     PLANNED CONTACTS where made and some very intresting information was obtained

    27-10-2010 om 20:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WELKE AOPA ??
    De VRAAG welke AOPA ik zou vervoegen ga ik niet beandwoorden,

     ik heb persoonlijk geen voorkeur behalve dat natuurlijk het TAALGEBRUIK

     mogelijk een richting gevende factor zou kunnen zijn!!

    Internationaal gebruiken wij steeds het ENGELS als voertaal in 

    DE INTERNATIONALE LUCHTVAART

    26-10-2010 om 21:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW SITUATION
    Heden heb ik al de binnengekomen 

    E-mailtjes beandwoort

    Heb echter een groot aantal SPAM 

    berichtjes gewoon vernietigd

     maar heb de indruk dat er sommige

     goede berichten in de SPAM terecht komen  

     SORRY


    26-10-2010 om 17:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NATIONALE AOPA's
    Herhaalde malen verwijs ik naar IAOPA, IAOPA.EU  en de NATIONALE AOPA via

      WWW.IAOPA.ORG

      WWW.IAOPA.EU

    Herhaalde malen krijg ik echter reacties dat men ontevreden is over AOPA-BELGIUM

    De mogelijkheid bestaat LID te worden van een de EU-AOPA's

    AOPA-NL   WWW.AOPA.NL
                         SECRETARY@AOPA.NL

    AOPA-FR   WWW.AOPA-FR.ORG
                         AOPA@AOPA.FR

    AOPA_DE   WWW.AOPA.DE
                         INFO@AOPA.DE

    AOPA-LUX  BANGRUM@TT.LU

    AOPA;BE    AOPA-BELGIUM.@FINSERVE.BE

    AOPA-UK  WWW.AOPA.UK
                        MARTIN.ROBINSON@AOPA.UK

    26-10-2010 om 14:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
     MAANDAG      25/11                           1500    EU-COUNCIL    1900 VLOC    2300 T

      DINSDAG         26/11     ZOO   T       STAD     MAIL

     WOENSDAG     27/10     DG_MOVE       EP-TRAN    EUROCONTROL   RAeS  2200 T

     DONDERDAG  28/10       ZOO   T                       1400 ROTSELAAR     2200 T

    VRIJDAG           29/10        ZOO  T

    ZATERDAG       30/10    FLAG    EBAW    1300  BISTRO 1600 T

    ZONDAG            31/10                 EBAW    1300 T

    MAANDAG        01/11                 EBAW     1300 T

    DINSDAG         02/11        ZOO   T

    WOENSDAG     03/11      EUROCONTROL      FLAG     1500 T

    DONDERDAG  04/11       ZOO   T

    VRIJDAG          05/11        ZOO   T

    ZATERDAG      06/11                   EBAW      1300  BISTRO    1600 T

    ZONDAG           07/11                 EBAW     RAAC    1300 T

    MAANDAG       08/11               DG-MOVE      EP/TRAN

    DINSDAG         09/11         ZOO    T                                                 1700 BRIEFING ??

    WOENSDAG    10/11                EUROCONTROL

    DONDERDAG  11/11                 EBAW

    VRIJDAG          12/11               TRAVELING ??

    ZATERDAG     13/11                 EBAW

    ZONDAG         14/11                 EBAW   RAAC  1300  T

    MAANDAG     15/11       ZOO    T

    Voor AFSPRAKEN  contact ASAP  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    25-10-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EASA
    PRESENTLY I have the FEELING thad the REQUIREMENTS of the EASA are going 

    THE WRONG and 

    TO COMPLEX APLICATION for the GA & AWO

    I hope thad they will realise thad GENERAL AVIATION are the ROOTS for the AERONAUTICAL INDUSTRY to give the YOUTH and also OLDER acces toward the 90 SPECIALISED JOBS for witch we require

     MOTIVATED PERSONS

    24-10-2010 om 18:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LANGUAGE VALIDATION
    BE AWARE thad ALTHOUGH YOU have YOUR RADIO OPERATORS QUALIFIQUATION

      Acording ICAO you als have to give proof of YOUR;

     ENGLISCH LANGUAGE PROFICIENCY

    CLASS.

    4  valid 3 year

    5 valid 5 year

    6 valid 6 year

    Presently DGLV ( CAA) is temporary only  giving a class 4

    Whe ar waiting  for the EASA  requirements ???

    24-10-2010 om 17:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LEEFTIJD voor JAR/FCL PPL
    Volgens de huidige regels is de MINIMALE leeftijd op 17 JAAR en niet 16 

    zoals ik onlangs mondeling vermelde aan een aantal SENIOREN

    SORRY

    24-10-2010 om 17:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!