Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    08-06-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DEBRIEFING EPC
    Received this morning a debriefing  from two participants on the ECP DIALOGUE meeting on the subject of: AIR TRANSPORT LIBERALISATION
    its impact on growth,jobs and sustainable development in EUROPE witch took place on Wednesday 7 june in  Crown Plaza Hotel  Brussels under the chairmanschip of HANS MARTENS the ECP chief Executive

    From the Panel there was a comment thad there is not only the AIRLINE COMMERCIAL AIR TRANSPORT but also GENERAL AVIATION and particular the BUSINESS AVIATION as discribed in the EUROCONTROL Study witch has a effect on the creation of JOBS and sustainable development in EUROPE

    EPC = EUROPEAN POLICY CENTRE

    08-06-2006 om 16:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ECAS
    Was gisteren aanwezig op een zeer intresante vergadering  met als onderwerp  " THE NEED TO INFORM THE EUROPEAN CITIZEN"  en " DELIVERING RESULTS FOR EUROPE" 
     
    Zal hierover latter meer op deze BLOG toelichten

    08-06-2006 om 05:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-06-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFO van SDW activity
    Heden terug  190 E-MAILTJES te beantwoorden en dit zal moeten wachten tot tijdens het W.E gezien ik heden op 7,8 en 9 JUNI afwezig ben voor EU vergaderingen te BRUSSEL

    07-06-2006 om 21:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-06-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFO van SDW
    Ik ben heden weer geheel bijgewerkt met al mijn E-MAILTJES en moet iedereen een ANTWOORD heb een gekregen op zijn VRAAG of OPMERKINGEN indien dit niet het geval is, moet u onmiddelijk mij uw vraag of opmerking terug bezorgen want dan heb ik deze verloren of vergeten

    REACTION is welkom hoor

    06-06-2006 om 14:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PILOT formation INCREASE
    A number of E-MAILS from some RG and FTO are asking my advise on how to increase the their STUDENT PILOT population in the FUTURE EU CONSTRUCTION.

    Although I have not " CRISTAL BALL" on how to proceed in the future I have some SUGESTIONS

    Develop some positive contacts to the other AIRSPACE USERS instead of neclecting them and inform them of your activity and targets for the future of PILOTS required in AVIATION.
    I mean toward the GLIDERS,ULM,SPOTTERS ,HOME BUILTS,BALLOONING and SIMULATORCLUBS

     I sugest reading the introduction to" PROJECT PILOT" at   WWW.AOPA.ORG.

    Start informing qalified PILOTS of your activity and have them become AVIATION MONITORS for the STUDENT PILOTS  and CANDIDATE STUDENT PILOTS in vieuw to increase the final results of the  new candidate and of the suplied training.

    Try to locate persons who are sharing their PASSION for FLIGHT in their own  NON AVIATION enviroment

    Invite youngsters to join you in flight when you have a seat avaible in the front

    STEP DOWN from YOUR PRESTGISE POSITION as A PILOT and spaek toward the NON AVIATORS about AVIATION as a target thad everbody can reach if he is motivated

    DO NOT HESITATE TO CONTACT ME AGAIN for ADITIONAL FOLLOW UP

    06-06-2006 om 10:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VRAGEN

    Deze morgend nog een aantal vragen gevonden die eerst wat OPZOEKWERK en het nodig maken om het advied van enkele EXPERTS te bekomen alvorens ik deze zal beantwoorden tegen het einde van de WEEK !!!

    EVEN GEDULT

    06-06-2006 om 04:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-06-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EEN EENVOUDIG VRAAGJE
    Via mijn aanwezigheid op het NEDERLANDSE  VIJFTIGPLUSSER forum  onder het onderwerp HET GRAND CAFE  met als benaming LUCHTVAART kreeg ik de volgende vraag :

     Wat is voor u zo FACINEREND aan de LUCHTVAART ????

    Ik zal daar later trachten een antwoord te formuleren !!!!!!

    05-06-2006 om 14:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLUCHTVOORBEREIDING
    Heden morgend werdt ik door een aktief en operationeel piloot weer geconfronteerd met een regelmatig terug kerende probleem.

     De PILOOT wenste een vlucht uit te voeren met een vierzitter van op een korte GRASBAAN met een OPWAARTSE HELLING met 4 POB.

     Degene die de dag daarvoor gevlogen had  , heeft het toestel na de vlucht  volgetankt zoals dit in de POB aangeraden is.

    Uit de W&B blijkt dat het toestel boven zijn toegelaten gewicht is om op deze korte baan op te stijgen.

     logisch BESLUIT   "DEFUELING " maar wat blijkt er is op de LUCHTHAVEN geen uitrusting om een LICHT VLIEGTUIG te "DEFUELEN"

     Zodoende één pasagier achter gelaten maar dat is de veilige maar niet zo rationele oplossing !!!!

     Wie heeft nog zulke ervaring ???

    05-06-2006 om 12:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    04-06-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING voor MILITAIRE PILOOT
    Veel jongeren stellen belang in de mogelijkheden tot de vorming van militaire PILOOT op de onderstaande website vind men een aantal intresante vragen en antwoorden:

     http://home.tiscali.be/jansens.andre.

    04-06-2006 om 21:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SAFETY
    Tijdens mijn bezoeken aan VLIEGVELDEN en LUCHTHAVENS stel ik herhaalde malen vast dat piloten van lichte vliegtuigen aan zeer hoge snelheid TAXIEN en zodoende de kans voor een incident sterk verhogen.
     Een STERK ADVIES is om niet zo snel te verplaatsen op de grond om onodige incidenten en  beschadigingen te vermijden !!!

    Deze opmerking makende krijg ik te horen dat dit het gevolg is van de hoge huurprijs per minuut van de toestellen, gelieve echter rekening te houden dat bij te vele grondincidenten de gemaakte onkosten en de verhoging van de verzekeringspremie de kostprijs per minuut weer zullen toenemen

    TAXI SLOWLY  !!!!!

    04-06-2006 om 13:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PILOTS MEDICAL
    Recently I receive a number of verbal complaints of candidate PILOTS on the negative aproche they obtain in conversations during their INITIAL MEDICAL CHECK for their PILOT LICENSE at the BELGIAN MEDICAL SERVICE.

    Also out of the conversation with many operationel pilots with many year of experience they have the feeling the present team involved are very negative toward the AVIATION WORLD and areapaerently trying to reinvent the AVIATION MEDICAL REQUIREMENTS with al kind of newly aplied en confusing method never been seen before.

    Also older pilots who are daily flying operational are been subject to aditional MEDICAL CHECKS for subjects mentioned in their MEDICAL PROFILE and after aditional medical checks by some of the experienced AME found as very normal.

    Any collegue PILOT who have problems may always inform me to assist hem confidential in any problem witch I will transfer to some personel specialised PRO-AVIATION MEDICAL ADVISERS

    However I have NO  knowledge of the aplied fees by this persons but my only involvement is to refer to them in function of their expertise in the MEDICAL AVIATION FIELD to assist YOU to obtain or maintain your MEDICAL JAA CERTIFICATE( in the future to be replaced by the EU(EASA) MEDICAL CERTIFICATE

    I suply this SERVICE for free to any member of the ABI,AOPA,KACB or any of the FEDERATIONS  be it in BELGIUM or any other EU COUNTRY or the USA(FAA)as contribution to the AVIATORS and in compensation for the ASSISTANCE and SUPPORT I received myself in the past from some persons in my AVIATION CAREER in the past  frpm a number of persons at no COST

    04-06-2006 om 04:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-06-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZATERDAGAVOND 03 JUNI
    Vrouwtje heeft me deze avond verast met een leker etentje thuis van :

    PENNE met KALKOEN en BOURSIN a la ITALIA met een lekker flesje MORELLINA DI SCANSANO 2004 volgens een recept van bij de DELHAIZE program LEEF ZOALS JE WIL

    03-06-2006 om 20:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERKEER in de STAD
    Volgens mij mag men in veel straten in het ANTWERPSE de 30KM/uur beperking gerust afschaffen de meeste rijden toch 50 KM/uur en zelfs meer gezien er geen controle is !!!

    Laat ons stoppen met te doen alsof !!!!!!!

    03-06-2006 om 17:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EBAW
    Vanaf ZONDAG 04 JUNI is er op de ANTWERPSE een hernieuwde ARRIVAL en DEPARTURE regeling in de hernieuwde TERMINAL in voege, alsook de toegang tot het CAFETARIA is nu terug via de vroegere hoofdingang, even zoeken is nu de boodschap dus hou daar rekening mede in uw timing en afspraken !!

    03-06-2006 om 16:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU-OPS
    This week the EU-OPS based on a adapted JAA-EU-OPS1 was voted in the EU at the level of the EP-TRAN to be introduced in the JULY EP-PLENAIRE. in STRASBOURG

    A misconception has been circulated by some organisations thad this also include the FLIGHT TIME and DUTY TIME made by a PILOT on FLYING in a FTO or RF as FLIGHT INSTRUCTOR , this acording my understanding is not the case since the EU-OPS will only aply to CAT operations and not to GENERAL AVIATION & AERIAL WORK operations by a ATPL flying outside the CAT operations
      

    03-06-2006 om 13:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HOW TO OPERATE at EU LEVEL
    Many persons ask me how to obtain RESULTS for the NON-CAT-AIRSPACE USERS in the new EUROPEAN SITUATION via the EU INSTITUTIONS in BRUSSELS !!!

    This is a very complex question thad I will try to develop in a number of inputs on this same TITEL.

    The first advise I <will give to the NONCAT AIRSPACE USERS is to be a member of one of the ACTIVE organisations who are REGULAR present in BRUSSELS.

                                    -IAOPA via memberschip in one of the NATIONAL AOPA
                                    -EBAA via membership
                                    -EAS via memberschip in the NATIONAL AEROCLUB(federations)
                                    -FAI
                                    -PPL/IR
                                    -ECA
                                    - ?????
      this are the 6 ORGANISATIONS from witch I see input in some EU INSTITUTIONS and EUROCONTROL       

    Try to introduce you REQUIREMENTS for your activity in the EU AVIATION  toward this ORGANISATIONS

    For the ORGANISATIONS do I strongly advise thad they have very close contact to each other to keep a number very HIGH LEVEL TOPIC to be introduced at ALL LEVELS via the involved structures of the EU:
             -NATIONAL CAA
             -NATIONAL ATSP
             -COREPER
             -EU DG- TREN and other DG for a number of subjects
              -EU POLITICAL PARTY present in BRUSSELS EP
              -toward the ESC and COR
              - toward the MEP of your NATIONALITY present in the EP TRAN
              -toward the MINISTER present in the EU COUNCIL
              -toward the AVIATION TEAM in the COUNCIL
              -Also keep theother AVIATION ORGANISATIONS INVOLVED:
                                                  -IATA
                                                  -AEA
                                                 - ELFAA
                                                 -IACA
                                                 -ACI
                                                 -IFALPA
                                                 -IFATCA
                                                 -EUROCONTROL
                                                 -ECAC
                                                  - ICAO(EUR/NAT)
                                                  -ERAA
                                                   -AECMA
                                                   -EUROCAE
                                                   
     I hope I dit not omit any vital ORGANISATION and if so pleas inform me???

    HOW to OPERATE:

           Have a DELEGATION of YOUR EUROPEAN ORGANISATION  make regular VISITS to the EU INSTITUTIONS with at least 3 persons of various nationality. Who present in VERBAL en WRITTEN FORM YOUR REQUIREMENTS.

          ADITIONAL have a individual LOBBYIST keep regular contact with the persons in the ADMINISTRATIONS who are DIRECTLY or INDIRECTLY involved with AVIATION related subjects, with the MEP and their ASSISTANTS , with the EU POLITICAL PARTY's SECRETARIAT

       SUPPLY this persons with your  E-mail & phone because on many occasions they are trying to obtain personel advise or clarifications on the various AVIATION ACTIVITY on a non official level or need assistance to understand certain subjects

      Make always a clear difference between a DELEGATION and a input as LOBBYIST and be registered as a EU LOBBYIST at the EP and EC.

    This is a first advise but more clarification will be given  later and any sugestions and question are welcom

    As a LOBBYIST present in the BRUSSELS ARENA since 1980 for IAOPA for GENERAL AVIATION & AERIAL WORK operations but now retired since DEC 2004 i keep myself avaible for any assistance.

      SYLVAIN DE WEERDT  ( SDW)  TEL/REC/FAX  32-(0)3-2362954
                                                               E-MAIL  :  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR.

     LANGUAGE  : FLEMISCH,FRENCH,ENGLISCH(pitchin), GERMAN(very limited)

     Be aware thad I ame very mutch in BRUSSELS and no GSM avaible since in most meetings you must switch it of anyway

       
                                                  
       

    03-06-2006 om 09:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-06-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TEST
    TEST

    02-06-2006 om 15:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING over SDW
    Onafgezien dat mijn E-MAIL eidigd op YAHOO.FR  wonen wij nog steeds in BELGIE namelijk te ANTWERPEN hoor en ben bereikbaar met 03-2362954 telf/recording/fax .

     Geen GSM beschikbaar hoor

    02-06-2006 om 11:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HOE MOET het verder met de EU
    Dat is de vraag die men overal in al de huidige FORUMS en STUDIEGROEPEN  naar voor brengt???

    Men spreekt hier van een ERNSTIGE CRISIS voor de EU maar als men de anelyse doet van de 50 JAAR van de EUROPEESE UNIE met al zijn vorige benamingen beginnende met de eerste grondvasten in de EGKS en BENELUX en dan de EEG dan ziet men steeds hoogtes en dieptepunten.

    Natuurlijk in de jaren 50 was het met andere redenen namelijk met de SLOGAN "NOOIT GEEN OORLOG MEER'" dat men de bevolking begeesterde, maar wat is het in de 21th EEUW waaraan dat we belang echten!!!

    Dat is de vraag die men zich steld in deze WORKSHOPS van de veschillende POLLITIEKE MANDATARISSEN.

    Ik bemerkte deze morgend dat de toespraak van GUY VERHOFSTAD in het EP de nodige aandacht ktijgt in het SENIORENNET onder het onderwerp POLITIEK in het FORUM.

    Ik was aanwezig in het EP tijdens de toespraak ,en de tussenkomsten en de daarop gegeven toelichtingen, ik had persoonlijk dat de TARGET van deze tussenkomst vooral gericht was op de toekomstige EU ELECTIONS van 2009 met een nieuwe EU-COMMISION en hernieuwingen in het EP maar dat is een persoonlijke eerste reactie die deze tussenkomst mij gaf!!!

    De WORKSHOP van Dr Ingo FRIEDRICH met als spreker WILFRIED MARTENS gaf mij veel meer het gevoel dat men zoekt naar hoe moet het nu verder !!!

    Heb nog een   WORKSHOP op mijn AGENDA staan met betrekking tot dit onderwerp  op 7 JUNI in het EP via ECAS,FRIENDS of EUROPE , EURACTIVE en JOURNALISTS-YOUR SERVICE 

    op 22 JUNI een WORKSHOP bij de HANS SEIDEL STIFTUNG en de BAVARIAN DELEGATION at the EU

     Stel belang in uw opmerkingen wat er moet gebeuren en wat u van de EU verwacht in de toekomst ???

     SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    02-06-2006 om 11:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-06-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UPDATING
     YESTODAY was a very long day in BRUSSELS with a number of very intresting contacts at various EU INSTITUTIONS  and present at some speeches of  GUY VERHOFSTAD,URSULA PLASSNIK,WILFRIED MARTENS,INGO FRIEDRICH,UDO VAN KAMPEN.

     TODAY follow up on the  EU-OPS1 and the COM(2005) 579 !!!!!
      meer hierover later!!!!!!!

    01-06-2006 om 04:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!