Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    19-06-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADVISE to FI
    Out of a number of INCIDENTS REPORTS and DEBRIEFING from the involved PILOTS( PPL)of AIRPLANE,HELICOPTER,GLIDER,ULM and BALLOON does it apaer thad there is a urgent need in the NON COMMERCIAL AIRSPACE USERS thad the FI pay more attention to a number of factors:
     1- FLICHT PREPARATIONS
     2- WEIGHT & BALANCE
     3- AIRSPACE INFRINGEMENTS
     4- R/T phrasology acording ICAO
     5- By conversion on a new A/C pay also attention to the KNOWLEDGE of the present AVIONICS on each specifique A/C
     6- use of updated NAVIGATION CHARTS
     7- LOW NOISE PROCEDURES
     8- Selection of  FLICHT ALTITUDE to reduce GROUNDNUISANCES
     9- More attention on THE LOOK OUT and avoiding the HEAD DOWN situations

    FTO & RF managers schould also play ae role in this recommendations!!!

    FI during flight checks should make each flight with a PILOT a intensive revision of the les usual applied procedures witch the normal pilot is not more using during his normal flights

    The UPGRADING schould be a permanent task in vieuw to avoid aditional imposed restrictions on the VFR AIRSPACE USERS POPULATION in the future?????

    There is urgent need for a upgrading the QUALITY of the older PILOT POPULATION toward the new more complex AIRCRAFT and their AVIONICS

    There is also a PROACTIF role for the AIRSPACE ORGANISATIONS to play in this

    Any REACTIONS or ADITIONAL ADVISE is WELCOM   SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    19-06-2006 om 21:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AVIATION en WALONIE
    Pendant notre sejour dans les ardennes avec quelque mandataire politique le sujet concernait l'AVIATION.

    Dans cela ont doit se realiser que la tendance de MET est de ne plus exploiter les aerodrome de SAINT HUBERT,SPA et CERFONTAINE par czs propres service mais de cela metre en exploitation par des firmes ou asbl prive a partir de l'annee budgetaire 2008.
    Cela implique que les utulisateur devrai cherchez des formule pour fair gerer ces aerodrome sans participation financiere de l'ETAT ou de la REGION

    ACTION URGENTLY REQUIRED !!!!!!!!!!!!

    19-06-2006 om 05:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AGENDA
    Vandaag weer een intresante dag met bezoek te BRUSSEL van de EU EC bij de DG-TREN en na de middag in het EP TRAN  een aantal LUCHTVAART onderwerpen op te volgen

    19-06-2006 om 04:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. wensen de SENIOREN TURKIJE bij de EU
    Deze vraag heb ik gesteld op het FORUM onder de titel NIEUWS in functie ven het daar gestelde onderwerp "VERGEEFS GEZOCHT"

     Een intresant onderwerp of niet ????

    19-06-2006 om 04:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. VISIT TO BRUSSELS for GA/AW
    Via the Services of the EU the diagram on :
    AVIATION ACTIVITY CLASSIFICATION            
    to clarify the ICAO definitions on CIVIL and STATE AIRCRAFT by IAOPA was circulayed at the various EU INSTITUTIONS in about 1000 copy's

    Aditional copy avaible via FAX on request via  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    or via:  www.IAOPA.ORG

    19-06-2006 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-06-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vragen over ULM
    Gezien de veelvuldige vragen  via E-MAIL over het ULM vliegen verwijs ik naar vroeger berichten op deze BLOG door gewoon in de linkerzijde 'ULM' in te typen!!

    ZOEKEN IN BLOG

    18-06-2006 om 19:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WEVELGEM-KORTRIJK
    Een kort bezoek aan het VLIEGVELD of moet ik zeggen :                                            LUCHTHAVEN   KORTRIJK-WEVELGEM

    Stel ik vast dat er buiten de sterke ontwikkeling van GENERAL AVIATION voor ZAKENVLUCHTEN via de firma ABELAG  en van AERIAL WORK door enkele vliegclubs en FTO er ook nog altijd de aktiviteiten van :
    FLANDERS AVIATION SOCIETY (vzw)  welk nog steeds zeer aktief is in de promotie van de  LUCHT- en RUIMTEVAART voor IEDEREEN
     en door een aantal vrijwilligers nog steeds een belangrijke taak vervult in de LUCHTVAART

    18-06-2006 om 19:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (7 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MOORSELE
    Tijdens mijn kort bezoek aan het vliegveld EBMO ontdekte ik dat er naast de militaire paratraining en het PARA CENTRUM VLAANDEREN er ook  terug een zeer aktieve ULM VLIEGCLUB MOORSELE  er terug zijn vleugels in het luchtruim heeft ontplooid:  www.vliegclubmoorsele.be

    18-06-2006 om 19:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUXAIR
    Vernam vrijdag dat LUXAIR de aankoop van 3 of 4 BOMBARDIER Q400 heeft ondertekend vooral bestemt voor de vluchten op LONDON CITY

    18-06-2006 om 19:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BELANGRIJK BEZOEK
    Op dinsdag 20 juni omstrreks 0900 uur komt het staatsbezoek van de NEDERLANDSE KONIGIN BEATRIX per vliegtuig aan op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN

    18-06-2006 om 16:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPLEIDING tot PILOOT
    Een aantal E-mailtjes gaan over de vraag of er werk is als PILOOT ??

    Volgens de huidige ontwikkelingen is er in de toekomst en reeds heden mogelijkheden om als jonge 2e piloot aan de slag te komen, maar  vorlopig niet in BELGIE.

    Ik vermoed dat dit aantal vragen het gevolg is van een zeer aktieve publiciteits campagne in een aantal kranten.

    Enkele stellen mij ook vragen over de kostprijs en welke school de beste is !!!

    Dit is een zeer moeilijke vraag gezien we geen gegevens hebben van de resultaten van de schoolen nog van de kwaliteit van de afgeleverde jonge piloten voor het operationeel vliegen.

    Wat vooral belangrijk is, is de MOTIVATIE van de betrokken kandidaat om in dit mooie maar zeer veeleisende beroep aktief te zijn.

    Het is niet de mooie publiciteit die voor ons de doorslag geeft maar de waarde van de juist geslaagde piloot in de inzet voor het dagelijkse leven als piloot.

    Steeds welkom om hierover een persoonlijk  en vrijblijvende gesprek na een voorafgaandelijke afspraak tijdens een heerlijk kop koffie op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN

    18-06-2006 om 07:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITEITEN
    Ben terug aanwezig en bereikbaar via de PC en TELEFOON en heden morgend ZONDAG om 0900 b ( 0700 utc) aanwezig op de LUCHTHAVEN  te EBAW in de CAFETARIA tot 1230b

    18-06-2006 om 04:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-06-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITEITEN
    Ik geloof dat bu al mijn E-mailtjes heb beantwoord en dat iedereen antwoord en gevraagde informatie heeft bekomen, zoniet vraag het terug want dat wil zeggen dat ik het verloren ben of vergeten.

    Verwacht echter geen onmidelijke reactie want ik vertrek seffens voor 3 dagen op zending met ook wat verlof bij hoor, nodige recepties en diners op de agenda hoor

    geen telefoon,fax,gsm, of pc tijdens deze 3 dagen

    Normaal ben ik zondag morgend 18 JUNI aanwezig om 0900 uur op de ANTWERPSE(DEURNE) luchthaven in BELAIR CAFETARIA  tel 03-239 14 08 voor dringende gevallen

    15-06-2006 om 07:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-06-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.F 104 STARFIGHTER
    Een onzer SENIOREN heeft op zijn firma  te TESSENDERLO een F 104 G als blikvanger staan en heeft nu ook nog een TF104 -G  de tweezitter op de kop getikt om op een tweede plaats in de toekomst te plaatsen, als blikvanger op een rotonde  men heeft hier nog allerlei verborgen talenten hoor

    14-06-2006 om 21:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU-RAAD 2
    Vandaag geen bevestiging bekomen van wat er juist op de MINISTER RAAD van BUITENLANDSE ZAKEN van de EU-RAAD werdt besloten

     Schijnbaar is de uitkomst onbeslist maar men praat verder !!!!!!!!

    14-06-2006 om 21:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-06-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU-RAAD
    Van verschillende zijde vraagt men mij informatie over de toegeving van CYPRUS om de gesprekken met TURKIJE te kunnen aanvangen.

    Heb daar tot op heden geen oficieel bericht over bekomen!!!

    Zal trachten morgen in BRUSSEL de juiste gegevens te bekomen

    13-06-2006 om 19:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-06-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERVIERS RVA
    Op het VLIEGVELD van VERVIERS  ( EBTX) heeft op  1en 2 JULI  2006 de 75 jarig bestaan van de RVA plaats met een FLY-INN

    zie : www.verviers-aviation.be

    12-06-2006 om 11:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-06-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HISTORISCHE OPZOEKINGEN vervolg
    Wat betreft het opzoeken vaan een aantal HISTORISCE ASPECTEN der LUCHTVAART in BELGIE moet ik mijn speciale waardering geven aan:
        -  DANIEL BRACKX
        - GEORGES LECOMTE
        -ASA
        -BAHA
        -VTB
       

    11-06-2006 om 18:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PREFLIGHT

    During a number of vists at some EU AIRPORTS and AIRFIELDS I notice thad their is a URGENT need for PILOTS to make their FLIGHT PREPARATION with up to date AERONAUTICAL DOCUMENTATION be it the AIP,NOTAMS,FLICHT MANUELS,and WEATHER INFORMATION.

    Some AERODROME BRIEFING are displaying such non updated INFORMATION as a SERVICE to their USERS but I advise caution since this services have no responsablity and in some ocasions some nicly dressed persons but with very poor  or no knowledge of the PILOTS REQUIREMENTS and RESPONSABLITY             ONLY PERSON RESPONSABLE is YOU the PIC in case of accident or incident !!!!!

    I also advise you to keep all the documentation of your FLIGHT PREPARATIOn at least 90 days avaible ( if not  otherwise imposed by regulations in your country) for any later requested information by the CAA;

    11-06-2006 om 16:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART BENODIGHEDEN
    Een aantal E-MAILS komen van piloten welk op zoek zijn naar LUCHTVAART BENODIGHEDEN zoals LUCHTVAARTKAARTEN, HEADSETS en verwijzen daarvoor naar FRIEBE in DUITSLAND.

    www.friebe.aero

    Er bestaat ook in het ANTWERPSE de mogelijkheid tot aankoop van deze benodigheden via VERMEIREN AVIATION contact

     E-MAIL:   vac@skynet.be

    11-06-2006 om 16:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!