Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    01-12-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.COUNCIL van de EU
    Heden begaf ik mij deze morgend om 0600 uur op de baan  naar BRUSSEL in het vooruitzicht van een speech bij te woonen van de PM TONY BLAIR aangaande de vorderingen van de EU  op gebied van LUCHTVAART tijdens het Engelse voorzitterschap !!!

    En wegens het dodelijk ongeval ter hoogte van de NATO deze morgend bracht ik 3 uur door in de file en miste het voorziene ontbijt en de PM speech in de COUNCIL over AIRTRANSPORT in the EU !!

    Dit zijn de werkelijke gebeurtenissen welk een EU-LOBYIST ondergaat en geheel zijn geplande tussenkomst over het onderwerp LUCHTVAART ( GENERAL AVIATION & AERIAL WORK) in het luchtledige doet verdwijnen

    01-12-2005 om 15:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WEVELGEM
    Gezien er enkele E-mailtjes betrekking hebben op de mogelijkheden over  EBKT( WEVELGEM-KORTRIJK) verwijs ik u naar onderstaande websites:
     WWW.KORTRIJKAIRPORT.BE.
     WWW.QUALIFLIGHT.BE.
     WWW.TRAVAIR.BE.

    30-11-2005 om 19:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AANPASSING ABACI
    Tijdens vroegere informatie verwees ik u naar de website van ABACI op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN  
    WWW.ABACI.BE.
    Het daarop vermelde E-mail is nu buiten werking en moet aangepast worden  om  de AFGEVAARDIGD BEHEERDER  Mevr PAULA MARCKX   te bereiken via:

     E-mail:    fa867683@SKYNET.BE.

    30-11-2005 om 18:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    VOORDRACHT
    door LUCAS VAN DEN EYNDE (acteur,zanger,privaat piloot)
                              in  het
        STAMPE & VERTONGEN MUSEUM
               LUCHTHAVEN DEURNE
                    JASINSKI zaal

    DONDERDAG 15 december 2005 om 20.00uur
            Deuren open om 19.30uur
                   INKOM 7€

    Reservatie nodig (max 75 plaatsen)
    tot 10/12 op 03+230.27.31 ( na 19u aub)
    of via E-mail:  MUSEUMVERTELLINGEN@ASA.BE.COM

    30-11-2005 om 05:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HONDENHOOFDSTAD
    Heden morgend had ik een intresant gesprek met de tachtigjarige PAULA MARCKX van ABACI over de toekomst van de ANTWERPSE LUCHTHAVEN.


    Een deel van ons gesprek was over de LUCHTVAART maar ook over een eental ander onderwerpen welk aan het bod kwamen tijdens haar radiointervieuw welk men kan beluisteren op  WWW.RVI.BE.
    onder het blokje     IN GESPREK MET ................... en dan op de bijgaande lijst gaan naar PAULA MARCKX.

    Tevens intresant is haar project om in 2006  op 3 en 4 JUNI het organiseren van  "" WOOFSTOCK""  
    HONDENHOOFDSTAD VAN DE WERELD                
    hierover verneemt u de informatie in een 23 minuten lang gesprek op de bovenvermelde  WWW.RVI.BE.

    Een zeer merkwaardige dame die ik in de jaren 60 leerde kenen toen zij leerde vliegen bij de firma SOTRAMAT op CESSNA 150 en waar ik toen mijn eerste stappen zette als burgerlijk instructeur piloot.

    29-11-2005 om 17:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JEUGD en LUCHTVAART

    Deze VZW werdt opgericht door een aantal (6) personen welk de noodzaak inzagen om de VLAAMSE jeugd de weg te doen vinden naar de LUCHTVAART en benaderde de ANTWERPSE SCHOLEN via rondvluchten  met CESSNA's en steun van FORD en ook vliegkampen voor de schoolgaande jeugd inrichte te ANTWERPEN,WEVELGEM,WEELDE,OOSTENDE( mogelijk vergeet ik er nog).
     Hiet uit groeide ook DE DAG DER GEHANDICAPTEN waarin een 50 tal VRIJWILLIGERS,PILOTEN en SPONSERS de mogelijkheid boden aan een duizenttal gehandicapten in tehuizen de kans gaven een dag op de LUCHTHAVEN ANTWERPEN door te brengen met een LUCHTDOOP,SNOEPJES,CLOWNS,VIDEO,en een STADSTREINTJE voor rondritten op de LUCHTHAVEN.
    Ikzelf en mijn echtgenote werden hier via JEUGD en LUCHTVAART en AOPA-BELGIE hier bij betrokken.
    Het is onvoorstelbaar welk een voldoening we bekwamen via de blijde gezichten van deze minderbedeelden voor welk dit een TOPDAG betekende waar ze jaren later nog over praten.
    Ik geloof dat nu na de 25e uitgave en bezoek van het PRINSENPAAR dit onze laatste maal zal geweest zijn dat de FAMILIE SANDERS de nodige vrijwilligers en vooral de SPONSERS hebben bijeen gekregen !!!!!!!!!!!
    Wij zullen die dag in onze agenda sterk missen
    ANITA & SYLVAIN

    29-11-2005 om 13:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLUCHTEN voor opdrachten van de GENIESCHOOL
    Een der opdrachten waaraan ik zeer veel voldoening bekam waren de vluchten met ALOUETTE2  met de BEVELHEBBER van de  GENIESCHOOL te AMAY.
    Tijdens een oefening in de ardenen waren wij in contact gekomen met de uitbaters van een vzw voor gehandicapten kindenderen  welk in een rolstoel zaten en stelde vast dat hun  speelplaats met losse grond en vol putten was.
    Tijdens deze oefening moest een afdeling der genieschool met leerlingen als oefening een vak beton aanleggen op onvoorbereid terrein en werdt dit nadien terug verwijdert met explosieven.
    Ik stelde voor aan de bevelhebber om deze oefening te houden op de speelplaats van het tehuis en die dan te laten liggen zo gezegt gedaan en dit verschafte ons zeer veel blije gezichten van de gehandicapten bewoners van het tehuis.
    zodoende hebben wij om de 3 maand dat eindwerk van de genieschool toen gebruikt om een aantal tehuizen voor wezen en gehandicapte kinderen een verhaarde speelplaats te bezorgen .
    Dit verschafte ons zeer dankbare gezichten die ik me nog steeds kan voor de geest halen en vreugde verschafte aan een aantal minder bedeelden kinderen!!!!

    28-11-2005 om 14:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZWARTE DOOS
    Men spreekt regelmatig over ZWARTE LIJSTEN,ZWART GELD en ZWARTE DOOS in het VLIEGTUIG.

    Van de twee eerste ZWARTE onderwerpen ken ik niets maar wel over DE ZWARTE DOOS IN HET VLIEGTUIG

    OP VLIEGTUIGEN gebruikt in het vervoer van passagiers of cargo zijn er meestal twee ZWARTE DOZEN aanwezig welk normaal ORANJE van kleur zijn!!

    Een doos registreerd al de gegevens over de motoren en de besturing van het vliegtuig en neemt wel hondert verschillende gegevens op van de vlucht.
    De tweede doos neemt alle gespreken die per radio of tussen de piloten in de cockpit gevoerd word

    Zie: WWW.l-3COM.COM.  onder  PRODUCTS naar  MARITIME  & AVIATION RECORDERS voor een beschrijving in het engels

    Voor meer nederlandstalige informatie hierover zie:
    WWW.EO.NL.     by A-Z naar de "D" gaan en dan onder DIGIBIEB  naar   Q&A TECHNIEK en daar vindt u een goede uitleg.

    Ik zelf heb geen praktisce ervaring met de BLACK BOX ( genoemd naar de uitvinder SIR BLACK van UK) omdat deze uitrusting niet aanwezig is op lichte vliegtuigen en bij vluchten op grotere vliegtuigen als waarnemer heb ik nooit aandacht besteed aan de werking omdat dat heden geheel onafhankelijk van de piloot in werking treed

    28-11-2005 om 12:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HUMANITAIRE OPDRACHTEN
    Tijdens mijn loopbaan als MILITAIRE HELICOPTER PILOOT bij het LICHTE VLIEGWEZEN  ( LT/AVN) van de LANDMACHT te BRASCHAAT met ALOUETTE 2 heb ik  en ook collegas een aantal HUMANITAIRE opdrachten uitgevoerd zoals:
    -TRANSPORTEN van NIEREN
    -TRANSPORTEN van BLOED
    -VERVOER van zwaar gewonden
    -Bijstand aan INGESNEEUWDE ARDEENSE DORPEN
    -AANLEG met GENIE van SPEELPLAATSEN voor tehuizen van gehandicapten en wezen.
    -SAR opdrachten
    -RIJKSWACHT opdrachten voor VERKEERSBEGELEIDING
    -OPZOEKING verloren kinderen in streek ELZENBORN
    -NATRUURBESCHERMINGS opdrachten

    28-11-2005 om 11:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SERV en de LUCHTVAART
    Verneem via de PERS het bestaan van een LUCHTHAVEN COMISSIE voor VLAANDEREN in de schoot van de SERV

    WWW.SERV.BE.

    27-11-2005 om 12:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTHAVEN OOSTENDE
    In functie van een vraag op de CHAT verwijs ik naar de informatie op onderstaande sites:
     WWW.VLRI.BE.
     WWW.REPLO.BE.

    27-11-2005 om 05:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPZOEKWERK
    Herhaalde malen krijg ik vragen over HISTORISCHE gebeurtenissen in de BELGISCHE LUCHTVAART hiervvor kan ik u aanraden de onderstaande websites te bezoeken:

     WWW.A-S-A.BE  of in de toekomst via WWW.ASA-BE.COM
     WWW.BAHA.BE

    Bepaalde individuele vragen mogen steeds hoor en die zal ik dan doorgeven aan collegas luchtvaartenthousiasten die er meer vanaf weten dan ik.

    27-11-2005 om 05:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFORMATIE over ALPHA-JET
    Ik hen zelf nooit op de ALPHA-JET gevlogen en kan daar dus niet over meespreken ik heb wel een website gevonden die hierover veel informatie weergeeft:
     WWW.FAS.ORG.  ga naar SEARCH  en type in ALPHA-JET
    ook vele andere MILITARY AIRCRAFT beshikbaar.

    26-11-2005 om 10:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WEERSVOORSPELINGEN
    Vele vragen gaan heden over het weder en ik tracht met de beperkte elementen daarop een antwoord te geven.
    Men moet weten dat de WEERKUNDE of METEOROLOGIE gelijk wij dat in onze vaktaal  noemen geen exacte wetenschap is !!
    We beschikken via de organisatie van de WMO over een aantal weerstations ter land,lucht en zee  welk waarnemingen doen alsook tegenwoordig over weersatelieten.
    Uit deze bekomen waarnemingen tracht men te voorspellen wat het weder zal doen en dat is juist de moeilijkheid van  weersvoorspelingen.
    Tevens zijn bepaalde weerkundige verschijnselen ook nog beinvloed door lokale omstandigheden.
    In mijn jaren ervaring als piloot en lesgever heb ik daar veel over geleerd en ervaring opgedaan en tracht met beperkte gegevens een gedacht te geven wat het weder zal doen !!!
    Men moge niet uit het oog verliezen dat we maar met een tiental(10) elementen werken waar er volgens een gekende franse meteoroloog waar ik vroeger met heb samengewerkt er een negentigtal  (90)elementen zijn die het weder lokaal bepalen;
    Ik hoop dat dit een voldoende maar niet bevredigend antwoord is op de vele vragen wat het weder vandaag bij U zal doen!!!!!!

    26-11-2005 om 06:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEG ANGST
    Vele chatters hebben problemen met VLIEGANGST de grote reden is dat men niet begrijpt wat er tijdens het vliegen gebeurt.
    Daarvoor ben ik in 1965 reeds begonnen met een speciale cursus te geven van AOPA PINCH HITTER met een licht vliegtuig,simulator en enkele uren voorlichting en dit leverde zeer goede resultaten op.
    Nu wordt dat nog gedaan door een VZW in NEDERLAND!

    Een die ik ken is aanwezig op ROTTERDAM AIRPORT
    WWW.VALK.ORG.

    mogelijk zijn er nog andere organisaties en dan stel ik belang in hierover informatie te bekomen

    25-11-2005 om 11:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PROFIEL
    Enkele chatters stellen vragen naar mijn PROFIEL:

    Ik ben jonge man geboren in 1935 te ANTWERPEN/STAD

    Tijdens de 2e WERELDOORLOG onderwijs in FRANKRIJK genoten

    LOPEN  bij  OLSE  MERKSEM

    ZWEMMEN bij  OLYMPIC ZWEMCLUB  in het zwemdok van de GASTHUISSTRAAT te  ANTWERPEN

    ROEIEN bij  RARC  op het ALBERTKANAAL MERKSEM

    In 1950  verlaat ik na de 4e grraad of 8ste studiejaar en een kort verblijf in de TECHNISCHE school in de MEISTRAAT het onderwijs en ga voor een leercontract RIJWIELMAKER.
    en begin  actief als WIELRENNER via L'EXPRESS( BEGINNELINGEN,LIEFHEBBERS en ONAFHANKELIJKE op BAAN en PISTE)

    1952 intreseerde de LUCHTVAART  me als HOBBY en deed ik mijn aanvraag als kandidaat piloot voor de  BELGISCHE LUCHTMACHT  zonder positief succes wegens gebrek aan studievoorwaarden.

    Gehuwd met ANNITTA( nick = annabel) in 1955 en hebben een ZOON  en SCHOONDOCHTER zonder kleinkinderen

    Aktief in de LUCHTVAART sedert 1954 toen ik de BELGISCHE LUCHTMACHT vervoegde als dienstplichtige of milicien!!! met als roepnaam SDW

    Tijdens mijn verblijf in FRANKRIJK voor de NATO kan ik mijn  droom waar maken  en mijn eerste stappen zetten in het vliegen en breng het verder tot PILOOT & INSTRUCTEUR op ZWEEFVLIEGERS, en daarna MOTORVLIEGERS( SEL) HELICOPTERS ,SIMULATORS en GROUNDSCHOOL voor PPL,CPL,IR en FI. in MILITAIRE en BURGER LUCHTVAARTMIDDEN. en gebruik de CALLSIGN "SDW" ( met Franse,Belgische,Nederlandse en USA-FAA vergunningen en ongeveer  10.000 uur vlucht) en op 240 verschillende type van toestellen gevlogen)
    MILITAIR vloog ik bij de BELGISCHE,FRANSE,DUITSE,NEDERLANDSE  en USA ARMY AVIATION (lt/avn)

     Wegens een ONGEVAL in 1971 vergt dit een  aanpassing van mijn loopbaan en help mijn echtgenote bij het oprichten van een GROUNDSCHOOL voor CPL,IFR en FI. onder de titel :
    SDW GENERAL AVIATION SCHOOL te ANTWERPEN

    1978 aktief in planning van CAT-AIRTAXI operations via OO-TCA

    Aktief in de LUCHTVAART POLITIEK sedert 1980  tot 2004 voor IAOPA ten behoeve van de 61 NATIONALE AOPA's met 470.000 leden PILOTEN OF LUCHTVAARTEIGENAARS actief in GENERAL AVIATION & AERIAL WORK bij de EUROPEESE INSTELLINGEN en EUROCONTROL te BRUSSEL.

    Mijn opdracht  die ik mij als taak heb opgelecht ALL de mogelijke LUCHTVAART AKTIVITEITEN naar voor te brengen bij de ADMINISTRATIEVE,POLITIEKE ,ECONOMISCHE en TECHNISCHE betrokken inrichtingen.

    Contact met de 125 organisatie's betrokken bij LUCHTVAART in BRUSSEL

    Ben nu voor mijn derde maal op rust gesteld maar ben nog dagelijks betrokken bij de LUCHTVAART zoals kan blijken uit deze BLOG.

    Steeds beschikbaar om vragen ,toelichting of bijstand  te verlenen en advies te bezorgen
     
    E-mail:   SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    25-11-2005 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOUGA-MAGISTER
    Enkele chatters stelden belang in de FOUGA een toestel waar ik in het verleden enkele malen heb mee gevlogen met instructeurs zoals MALPAS en POL VAN ES van de "RODE DUIVELS" te BRUSTEM.

     Voor info verwijs ik naar WWW.FOUGAFANCLUB.CJB.NET

    24-11-2005 om 05:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BELANGRIJKE MEDEDELING
    Heden morgend om 0330 utc heb ik mijn laatste onbeantwoorde E-mailtje behandelt!!!!

    moest u geen reactie bekomen hebben op uw vraag of voorstel naar mijn BLOG gelieve me deze dan terug in te zenden want dan ging deze verloren tussen de vele honderde reacties die ik mocht bekomen op mijn BLOG
       REGARDS
       SDW/SYLVAIN70/

    24-11-2005 om 04:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MALTA
    Zojuist krijg ik de uitnodiging voor de :                                       INTERNATIONAL AIR RALLY OF MALTA
    van1st -5th HULY 2006 welk voor de 37th maal wordt ingericht.

    Zie WWW.GEOCITIES.COM/MALTARALLY

    of contact mijn vriend: KISSAUNG@MAIL.GLOBAL.NET.MT

    24-11-2005 om 04:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REQUEST voor SUPPORT
    Ik herhaal hier mijn vraag om te stemmen voor het SENIORENNET als de site van het jaar via:  WWW.SITEVANHETJAAR.BE
    onder de professionele site n° 98.

     SENIORENNET is zeer professioneel opgebouwt en regelmatig updated in functie van onze ingediende voorstellen.
      REGARDS
      EEN ACTIEVE SENIOR 
         SYLVAIN

    23-11-2005 om 18:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!