Gisteren een aanmaning gekregen van een incassobureau. Opdrachtgeven proximus.
Wat blijkt nu, voor het abonement van mijn zoon hebben ze de facturen naar een fout adres gestuurd (nr7 ipv nr9). Hierdoor zijn we als wanbetalen geboekt bij hen en hebben ze het contract opgezegd met een verbrekingsvergoeding van 160 euro + kosten. Zij maken een fout en wij moeten ervoor opdraaien, want na telefonisch contact zijn ze niet op andere gedachten te brengen.
Het rare is wel dat ze aan het incassobureau wel het juiste adres kunnen doorgeven, het staat trouwens juist op ons contract.
Ik vraag me af of dit zomaar allemaal kan, wij moeten toch niet gaan vragen naar facturen? en als er een fout is gemaakt bij hun moeten wij daar dan extra kosten voor betalen?
Wij dan naar de belgacom/proximus winkels in St Niklaas, hier kunnen ze ons niet heklpen omdat ze geen contact met proximus kunnen maken(???) moedwil of wat?
We zullen wel zien wat we nog kunnen doen, ik weet het op dit moment zo niet maar wees gewaarschuwd en ga niet in zee met deze gangsters die hun fouten door een ander laten betalen en zich dan ook nog stug opstellen.
|