op de foto Fernand Biscop, broer van Jean en Pol, met de Triumph Metisse. de foto is genomen tijdens een BLB wedstrijd in 1965. Fernand werd in 1957 Belgisch Kampioen bij de kleine cilinders, in 1958 werd hij Kampioen van België bij de junioren en in 1963 deed hij dat nog eens over bij de Vedetten
Freddy Taillieu in aktie op de Triumph zijspan combinatie met in de bak Wilfried Goethals, let op de typische houding van de piloot tijdens het bochtenwerk. dat het prima bochtenwerk was kunnen we afleiden uit de onderstaande tekst.
het duo Taillieu - Goethals reed zich bij de BLB in 1964 naar het hoogste schavotje en dat zowel in het Belgisch kampioenschap als in het kampioenschap van West - Vlaanderen.
de overgang naar de BMB verteerden ze goed door in 1965 een 2de plaats te scoren in het Belgisch kampioenschap en in 1966 en 67 werden ze telkens 3de beste in België.
op de foto zie je de eerste crossmotor van Albert Bervoets, zoals velen midden de jaren 60, koos ook Albert voor de BSA Goldstar.
Bervoets debuteerde in 1964 op de BSA maar de motor zelf was al een paar jaar eerder uit de BSA fabriek gerold.
zoals we op de foto kunnen zien is hier ook de voorvork en het voorwiel van de Goldstar vervangen door mogelijks een Matchless exemplaar, de BSA vorken waren niet van de beste, dat gaf zelfs Jeff Smith toe.
de Rode Goldstar is nu in het bezit van een verzamelaar van het eerste uur nml Egon Duchateau uit Kuringen die nog meer van dat moois in huis heeft.
hedentendage legt Albert zijn concurrenten het vuur aan de schenen tijdens de "Oldtimercrossen" met zijn Maico 490 uit 1981, ik zei het al, bonkige mannen waren het in de jaren 60.
typisch beeld van een rennerspark uit de jaren 60 met Jan Boonen en zijn Husqvarna machiene.
let op de Citroën camionette met de belettering "Husqvarna" en de Peugeot 404 om de aanhanger te trekken en Jan zelf in dat typische "crosstenue" van de jaren 60 .