Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    28-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.06 DECEMBER ZITTING
    Iedereen denkt hier natuurlijk aan  de kindervriend SINT NIKLAAS !!

     Op 06 DECEMBER viert FLAG met een Academiscghe zitting in de UIA (UNIVERSITEIT ANTWERPEN) in de Aula om 1300 uur  zijn  25 Jarig bestaan. 17December 1980 - 06 December 2006

    voor meerinformatie raadpleeg :   WWW.FLAG.BE
                                       contact     :   KAREL.VERVOORT@FLAG.BE
                                                            ROGER.DEWULF@FLAG.BE

    28-10-2006 om 17:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HOOGTE VREES deel 2
    In functie van mijn tekst over hoogtevrees kreeg ik een overvloed aan vragen per E-MAIL.

    Ik ben geen expert in dit onderwerp en verwijs daarom naar:

     WWW.ALLESOVERHOOGTEVREES.NL
     WWW.ANGSTCENTRUM.BE
     WWW.WIKIPEDIA.ORG    HOOGTEVREES
     WWW.IPZO.COM
     

    27-10-2006 om 17:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PRO WINTERUUR
    De NACHT van ZATERDAG  op ZONDAG is het zover weer dat wij om 0300 uur de klok terugplatsen op 0200 uur !!

    Voor de PRO en CONTRA zie in mijn BLOG onder:

    ZOEKEN in BLOG ::  ZOMERUUR

    27-10-2006 om 11:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UAV
    On 20061026 was I present at the RAeS conference on the UAV systems developments.

    By Petervan BLEYENBURG of the UVS-INTERNATIONAL
    WWW.UVS-INFO.COM
    E-MAIL:  PVB@UVS-INFO.COM

    Holger.MATHIES EN of APN at EUROCONTOL

    Wg-Cdr Mike STRONG of the RAF at EUROCONTROL

    I expect to make the tekst of the presentation avaible very soon via E-mail toward intrested persons who forward me their E-mail

    27-10-2006 om 10:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.THURSDAY 20060626
    Due to a adaption in my EU-DAY in BRUSSELS was I abel to make a visit to the:
     ROYAL MUSEUM of the ARMY and MILITARY HISTORY
     at the parc de Cinquantenaire 3  Brussels 1000

     Location see:  WWW.KLM-MRA.BE

    And of cours to the AVIATION HALL

    Very intresting collection to visit where a number of AIRPLANE and HELICOPTERS witch I have flown in Civilian and military are presently displayed.

    I also visited the DOCUMENTATION CENTER whitch is now has  a very updated  filling system.

    I was also very well briefed by  1sgt-chef MICHEL CAREME
    animateur et bibuothicaire
    E-mail:  MICHEL.CAREME@KLM-MRA.BE

    also his college:  1sgt-Maj YVAN.DUQUESNE
    E-Mail: YVAN.DUQUESNE@KLM-MRA.BE

    Both are very intrested to recieve persons who are doing research on the AVIATION HISTORY

    I STRONGLY ADVISE A VISIT !!!!!!

    27-10-2006 om 09:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    PRM (PERSONS with REDUCED MOBILITY)

    Herhaalde malen kom ik in contact met MINDER VALIEDEN welk gebruik maken van  de LIJNVLUCHTEN in  het  HANDELSLUCHTVERVOER in EUROPA

    Schijnbaar zijn hier nog een aantal bijkomende hindernissen voor deze personen en ook bijkomende onkosten.

    Ook lmoeten zij vooraf een MEDISCH DOSSIER indienen

    Een aktieve ploeg van MINDERVALIDEN BASKETBALSPELERS welke zich naar een  internationale wedstrijd wensten te begeven werden verplicht om gebruik te maken van 3 vluchten omdat AIRLINE XXX per vlucht enkel 3 rolstoelgebruikers wilde toelaten alheowel de reservatie voor de 9 spelers  30 dagen vooraf in in blok werdt gedaan.

    Ook de bijkomende onkosten die men in de LUCHTHAVENS vroeg was zeer verschillend:

    LUCHTHAVEN A) 1000 €
                                 B)     500€
                                 C)         0€

     De vraag die zich steld hoe gaat dit verlopen voor de PARAOLYMPICS
     2008 naar CHINA
     2012 naar UK in LONDEN

     Stel belang in de voorschriften van ICAO,IATA,AEA en ERA en ik denk dat deze personen niet in aanmerking komen om gebruik te maken van de ELFAA airlines ??

    Meer informatie en kommentaar is welkom !!!

    Zie ook:  WWW.MOBILIT.FGOV.BE   onder LUCHT  kijken  bij PASSAGIERS  naar de :
    VOORLICHTINGSFOLDER voor PERSONEN met BEPERKTE MOBILITEIT die ONGEREGELD of voor de EERSTE maal VLIEGEN
    gepromoot door ECAC

    WWW.ECAC-CEAC.ORG
    zie  CODE OF CONDUCTS  --- PRM


    Meer info:  WWW.VLAAMSESPORTFEDERATIE.BE

    Een voorbeeld in de LUCHTVAART waar ik sinds enkele jaren bij betrokken ben:
    WWW.DEAFPILOTS.ORG
    alsook
    WWW.AEROCLUB.COM  ga naar HANDICAPES

    Andere informatie komt hier later bij!!!

    25-10-2006 om 19:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AKTIE DAKLOOS
    Steun voor AKTIE DAKLOOS via SENIORENNET en de BLOG van LANA is welkom nu het al wat frisser begint te worden!!!

     http://blog.seniorennet.be/LANA

    25-10-2006 om 09:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HOOGTEVREES
    Een opmerking die ik regelmatig krijg van SENIOREN en ook jongere dat zij niet durven vliegen omdat ze HOOGTEVREES hebben, en ik zeg hen dat ik ook hoogtevrees heb en dat willen ze dan niet geloven hoor.

    Ik heb hoogtevrees en mij krijg je bijna niet op een ladder en zeker op geen dak

    Nu ik ben niet alleen hoor ik heb verschillende collega piloten welk hoogtevrees hebben zoals blijkt uit onderstaande ware gebeurtenis.

    In de jaren 60 was ik aktief als instructeur zweefvliegen op een gekend zweefvliegcentrum en de club organiseerde een bal in de loods om de clubkas wat aan te vullen.

    De chef piloot ex militaire piloot en ikzelf wensten de loods te versieren met parachutten aan de plafond.

    Ik hiels snel de leer vast en hoopte dat hij er zou opklimmen maar hij vroeg mij dat te doen , maar ik zegde dat hij dat veel better kon doen en we kregen daar ruzie over, omdat hij dacht dat hem aan het uilachen was omdat hij zegde hoogtevrees te hebben.

    Op de plein sond een jonge van ongeveer 15 jaar te kijken naar de vliegtuigen en we vroegen hem ons te helpen in de loods en hij klom gezwint de ladder op om de valschermen vast te maken en wij zegde van op de grond hoe en waar en hielden de ladder met twee vast.

    Na het werk gedaan was hebben we de jonge een gratis vlucht aangeboden in een vliegtuig tot boven zijn huis als beloning?

    Gevolg de loods was versiert en wij hadden niet op de ladder moeten kruipen en de jonge man kwam ik een 5 tal jaar  later terug tegen in de opleiding  als militair piloot waarvoor hij slaagde. ,  Hij kreeg toen zijn luchtdoop en iniatie tot de LUCHTVAART  omdat     wij twee  toen reeds als ervaren piloten toen niet op een ladder dierven wegens HOOGTEVREES.

    25-10-2006 om 09:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REMINDER
    THE EUROPEAN AVIATIN CLUB has a Luncheon meeting on monday 30 October 2006 at  1200 local time

    Location HUIS DER VLEUGELS/LA MAISON DES AILES 
        WWW.HUISDERVLEUGELS.BE/MONTOYER.

              Mr FERNANDO PINTO
                CEO TAP PORTUGAL
    AIRLINE turnaround experience in both sides of the ATLANTIC

     contact ASAP;  MIA.WOUTERS@LAFILI-LAW.BE

    24-10-2006 om 11:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EUIR

    on  Monday 23 October 2006 I participated in the:

      SINGEL EURPEAN SKY  (SES)

      MANDATE WORKSHOP( second consultation)

      EUIR

     at HQ EUROCONTROL in BRUSSELS

      This may seem of no intrest to the largest part of the GENERAL AVIATIOn & AERIAL WORK operators although a number of GA operators are involved in BUSINESS FLIGHTS and also the future operations of the VLJ and EPATS could be involved by the GA/AW family

     However there is the visible and declared subject but the hidden TARGET from the EU high level adminstrators!!

    In the 80e there  was the dreaam for the 12 EC members to have a SINGEL EUROPEAN COMMUNITY  AIRSPACE with a SINGEL AVIATION AUTHORITY and only 3 ATSP from ground to FL660 and the representation at ICAO for the complete EU-FIR by the EC.

    Since then ther have been the extension to 15,25,27;28 +2  members and a number of smal steps on the adaption of the now EU AVIATION WORLD via ICAO(Paris),EUROCONTROL,ECAC,JAA,EASA , EUROCAE,CEN, CENELEC,and the EU .INSTITUTIONS

    Also the ATSP are beeing changed from PUBLIC SERVICES to PRIVET or SEMI-PRIVET services.

    The COMMISION has obtained a feet in the EUROCONTROL ORGANISATION and starts to be  permanent present at ICAO level(Montreal).

    The ATSP are now organised in CANSO across the world and starts to be  permanent present at ICAO(montreal)

    Also HQ EUROCONTROL-ORGANISATION is trying te be present at ICAO(Montral)

    The project of the FUA has involved the MILITARY

    SESAR has now also involved the AERONAUTICAL INDUSTRY 

    the EU-SES has included the STAKEHOLDERS including the AIRSPACE USERS ORGANSATION( IAOPA,EBAA and EAS)

    The project to develop on voluntary base FAB seems to be failing and the CEC is trying to obtain the power to impose the FAB( 6 or 7) also since the EUROCONTROL -CEATS has failed to deliver the required structure.

    EUROCONTROL UAC-MAASTRICHT under the inpuls of DFS is very advanced to become the first operational FAB

    Also the introduction of GALILEO instead of GPS and GLONAS is part of this EUROPEAN DREAM FACTORY

    This al seems EUIR and FAB seems  to be above FL285 but the figure 245, 195,135,095 and until the GROUND is kreeping in under a EUIR( or EFIR) and with a EAIP ( to replace  the dominant position in AIS from JEPPESEN and BOTLANG in the EU)

    Of course also in this is the project to replace all  CAT-AIRCRAFT in the EU AIRLINE WORLD with mainly AIRBUSES.

    However this is of cours not in line with the intentions  of ICAO the NATIONAL CAA and ATSP.althoug  apaerently aproved by the NATIONAL. MINISTERS

    This is why it is intresting to follow the proposals ,discution ,consultations and workshops of the EUIR and the EAIP at the various levels in BRUSSELS be it EUROCONTROL, EU-SES,SESAR,JAA, EASA,EP,CEC,COR,ESC, COUNCIL.

    And try that in al this high level dreams our NON CAT AIRSPACE USERS be it GENERAL AVIATION, AERIAL WORK,BUSINESS AVIATION, SPORTS AVIATION to keep some possiblity to oprate not only for today but also in the future when the UAV and similar projects will be operational.

    Also intresting in this is thad I understand there is the intention to give up the EUROCONTROL-ORGANISATION ( by not  aproving the NEW EUROCONTROL CONVENTION )and placing  the EUROCONTROL AGENCY under the EU umbrela

    This is my personnel evaluation in function of my involvement in AVIATION since 01 oçctober when I joined the BELGIAL AIRFORCE and my involvemen with the EU POLITICAL, and ADMINISTRATIF WORLD in BRUSSELS on behave of IAOPA and now as INDIVIDUAL LOBBYIST for the benefit of the NON-CAT AIRPACE USERS to keep ACCES TO AIRSPACE and AIRPORTS.

    I ame still motivated to keep the dream of the AVIATION PIONIERS in function of the fun I was having in the AVIATION as SPORT,HOBBY and PROFESION in the NON -CAT AVIATION WORLD

    Always avaible for aditional clarifications, questions or comments via my  E-MAIL SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR  or a personel meeting after a free apointement at   ANTWERP INTERNATIONAL AIRPORT
    (EBAW)






     

    24-10-2006 om 11:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTO's MEETING SENIOREN 21 OCTOBER 2006
    Ga eerst naar:

     MEETINGS en BIJEENKOMSTEN

    ALLE MEETINGS VAN START TOT NU   op  2 klikken

    Naar onder tot  HIER KLIKKEN voor FOTOS

    datum 21 OKTOBER 2006

     en veel plezier en kijkgenot

    24-10-2006 om 08:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (7 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GENERAL AVIATION & AERIAL WORK
    The promised information on GENERAL AVIATION in the ICAO JOURNAL has now been published in the number 5 Edition instead of the promised edition 4.

    AVIATION in 2005  see info at page 20.

    Sorry for the persons who went to obtain the edition 4 but due to printing planning the information was not  avaible in the edition 4

     I hyave a electronic copy avaible for thos who require it ASAP

      REGARDS
        SYLVAIN( SDW)

    24-10-2006 om 05:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TRAINING 2006
    THE EUROPEAN AVIATION  - TRAINING SYMPOSIUM
    will take place  on 13-14 November 2006 in BERLIN,GERMANY

    WWW.HALLDALE.COM/EATS

    23-10-2006 om 19:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IFR PILOTS
    In the past have we advised to get in touch with PPL/IR for obtaining information about the IFR for PPL

    WWW.PPLIR.ORG

    Now was our attention drawn to:

    IFR The Magazine for the Accomplished Pilot

    who contains a lot of very intresting operational information

    for subscription per year for 12 issues is  59$
    contact:  ifr.editor@gmail.com

    23-10-2006 om 19:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLYFORFUN.BE
    FLY FOR FUN nam mijn oproep over voor SPONSERING ten behoeve van de 27th DAG DER MINDERVALIDEN voorzien op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN in SEPTEMBER 2007

    WWW.FLYFORFUN.BE

    voor meer info contact:  FRANK.SANDERS@TELENET.BE welk de recent overleden iniatief nemer en president van JEUGD & LUCHTVAART zijn echtgenote "Dédéé nu verder beheert met een kleine maar dapere  en zeer gemotiveerde ploeg van JEUGD & LUCHTVAART




    23-10-2006 om 05:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REACTION on URGENT E-MAILTJES from USA
    I SAY AGAIN" for information on FLYING in various EUROPEAN COUNTRY contact your NATIONAL AOPA (USA) and the AOPA of the countrys you intend to visit.

     I ame no more the IAOPA  EU-LIAISON OFFICER since JANUARY 2005 and have no more acces to the "ONLY MEMBERS WEBSITE" from IAOPA-EUR

     WWW.IAOPA.ORG

    23-10-2006 om 04:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTDOPEN en LUCHTARBEID
    Mevr     Nicole.Ringoir@mobilit.fgov.be
     Heeft het ontwerp van wetgeving over LUCHTARBEID en LUCHTDOPEN  beschikbbar gemaakt om te toetsen aan de alledaagse werkelijkheid .


    Tekst beschikbaar op  WWW.MOBILIT.FGOV.BE                       LUCHT
     Aeronews: berichten en informatie


     En vraagt schriftelijke opmerkingen of voorstellen aangaande teze tekst uiterlijk op 30 November op

     Directoraat-generaal LUCHTVAART
     Dienst HANDELSLUCHTVAARTEXPLOTATIE
     CCN 2 e verdiep
     vooruitgangstraat 80 bus 5
     1030 BRUSSEL

    ADVIES:  Dringende noodzaak aan KACB,AOPA-B,SVV,ABI en andere verenigingen van LUCHTRUIMGEBRUIKERS om hier aandacht aan te besteden , ook KMO voor KMO ,FTO en RF is het aangeraden dit voorstel te bestuderen en hun opmerkingen in te zenden voor 30 November 2006

    MEN ZEGE HET DRINGEND VERDER!!!!!!

    Men geeft u  nu de kans om deze tekst aan te passen aan het dagelijkse luchtvaart gebeuren . ???????????

    23-10-2006 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PILOOT worden
    Heden had ik een intresant gesprek met enkele ouders welk wensten te weten wat men moet doen om als jonge man in het beroep van PILOOT te slagen;

     Eerst en vooral moet men rekening mee houden er verschillende mogelijkheden zijn om een loopbaan als piloot op te bouwen.

    Men kan de keuze maken om in de militaire luchtvaart zijn weg te maken of in het burger midden.

    Tevens zijn er verschillende soorten piloten aktief zowel in militaire of in de burgerluchtvaart.

    Na het overlopen van de verschillende  administratieve stappen en mogelijkheden tot het volgen van een opleiding

    Kwam weer de klasieke vraag ???
    Is het niet noodzakelijk  een uitblinker te zijn in de wiskunde om piloot te worden.

    Dit is  volgens mij niet het meest belangrijke om piloot te worden maar het is vooral MOTIVATIE en een goede begeleiding om in dit mooie maar veeleisende beroep te slagen

    Steeds beschikbaar voor meer toelichting of u te verwijzen naar de verschillende opleidingen

    Tevens mag men niet uit het oog verliezen dat er in de LUCHTVAART   92  verschyllende beroepen zijn welk jonge gemotiveerde personen een mooie loopbaan kunnen geven

    Steeds beschikbaar voor een vrijblijvende  onderhoud na een afspraak

     

    22-10-2006 om 20:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JETLAG
    Gezien dit een onderwerp is waar er regelmatig vragen over gesteld worden en dit onderwerp niet tot de opleiding van piloten behoorde in het verleden heb ik daar geen nota's over en verwijs ik u om via :
    WWW.GOOGLE.BE  te gaan naar WWW.BA.COM/JETLAG  waar er een aantal verwijzingen zijn naar dit onderwerp .

    20-10-2006 om 17:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ongeval UZBEKISTAN AIRWAYS
    Zoals bij elk LUCHTVAARTONGEVAL heb ik geen gedacht wat de oorzaak is??

     Het duurt een ganse tijd alvorens men al de elementen  welk tot het ongeval konden leiden heeft verzamelt om te vinden wat er verkeerd ging.

    Het onderzoek dat men uitvoert volgens de voorschriften van ANNEXE 13 van ICAO heeft tot doel om maatregelen voor te stellen dat zulk een ongeval in de toekomst niet meer kan gebeuren.

    Wij stellen geen belang in wie is er schuldig .

    Daarom zijn wij als piloten betrokken bij het werk aan de  voorgestelde "JUST CULTURE PROCEDURE' welk er moet voor zorgen dat we een beter inzichten in de VEILIGHEID  (safety) DER LUCHTVAART door het bekomen van ANONIEME REPORTEN in gebeurde incidenten.

    20-10-2006 om 14:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!