Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    24-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GENT
    Enkele SENIOREN stelden vragen over het VLIEGVEKLD van  SINT DENIJS WESTREM te GENT hiervoor verwijs ik naar:

    WWW.AIRFIELD-GHENT.BE

    24-12-2006 om 17:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NIERTRANSPLANTATIE
    Heden werdt ik weer benadert door grootouders welk mij kwamen raadplegen over op welke wijze zij een NIERTRANSPLANTATIE konden laten uitvoeren in CHINA vooàr hun kleinkind ( 32  JARIGE)zij  vermelden mij dat zij hiervoor de financiele middelen beschikbaar haden  gemaakt.( 100.000$ in cash)

     Ik moest deze personen teleurstellen want ik heb geheel geen contacten in deze middens en adviseerde hen om NIET  via deze weg te trachten een twijfelachtige transplantatie te trachten te bekomen.

     Ik vraag mij af hoe men deze mensen kan  helpen ??? Ik had de indruk dat mijn advies niet in goede aarde viel !!!!

    24-12-2006 om 15:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WHISHES
    I ame not abel to react all the whishes received  and if you receive no reaction pleas EXCUSE  me ,,,,,,,,,,,,,,,,,!!!!!!

    MERRY CHRISTMAS and HAPPY NEW YEAR for 2007

    SYLVAIN

    24-12-2006 om 05:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ASL

    Op de CHAT en ook via E-mail stelde men vragen over de nieuwe  BEECH 1900 van ASL te ANTWERPEN welk onlangs werdt voorgesteld aan de pers.

     Voor meer informatie on dit verwijzen wij naar de website van A-S-A

     www.asa-be.com

    23-12-2006 om 14:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DOMOTICA
    Kreeg een vraag voor een Chineese student welk nederlands (vlaams) aan welke universiteit men in Belgie  DOMOTICA  kan volgen ??

     Gaarne een reactie      SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    23-12-2006 om 06:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLLOW UP and REACTIONS
    Mag ik verzoeken aan de personen voor dewelke ik een actie heb ondernomen om mij op de hoogte te houden van de vorderingen in hun dossier???

    21-12-2006 om 10:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KERSTMARKT 3e deel
    Gisteren de KERSTMARKT in ANTWERPEN STAD op de GROENPLAATS rustig kunnen doen er was veel minder volk.

    Staan wel veel mooie snuisterijen en de nodige om de hongeren en vooral dorstige te laven!!!

    20-12-2006 om 05:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AVIATION ENGLISH ICAO level/4
    Many E-mails are requesting information concerning the mandatory ICAO requirement for PILOTS and ATCO to proof there knowledge of the AVIATION ENGLISH level/4 in the future.

      I received some information on  organisations involved in this subject:

        WWW.EATA.BE as BE-FTO 12  issued on 12/10/2006

        WWW.AEROSOLUTIONS.BE only for the ICAO level-4 Language   training

    20-12-2006 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TIP voor SENIOREN te ANTWERPEN -STAD
    Als wij  te ANTWERPEN een drank je willen  nutigen gaan wij steeds omstreeks 17;00 uur tijdens de weekdagen (niet op zaterdag) naar  MENDY'S MEIR SQUARE  huidevetterstr 35  te 2000 ANTWERPEN
    want dan is er  telkens  gratis het HAPPY HOUR

    19-12-2006 om 18:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING 2007
    Wat betreft mijn PLANNING 2007 ben ik weer voorzien op de WE vbeschikbaar zijn op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN namelijk de ZATERDAG van 10:00 tot 12:00 en de zondag tevens van 09:00 tot 12:00.

    Het is echter wenselijk een E-MAILTJE te zenden ter bevestiging omdat ik bepaalde dagen niet beschikbaar ben zoals  reeds vermeld in " PLANNING met SENIOREN" .
     Tevens is het wenselijk omdaar niet onverwacht  met 4 personen  te staan  voor een advies om 11:00 uur gezien ik onheroepelijk  de luchthaven verlaat om 12:00 uur lokale tijd

    Ook zijn reeds veel onderwerpen behandelt in deze BLOG welk u kunt vinden door een trefwoord in te vullen in de linkerzijde bij de vermelding  "ZOEK  IN  BLOG"

    19-12-2006 om 14:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GOEDKOOPE VLIEGTIKETEN
    Bij mijn dagelijkse porties E-MAILS en ook op de CHAT vraagt men regelmatig waar men goedkoope  VLIEGTIKKETEN kan bekomen.

     Dit is een aspect der LUCHTVAART waar ik geheel niets vanaf weet en als ik ergens naar toe moest werdt dit geregeld door het IAOPA REISBUREAU van AOPA ZWITSERLAND.

    www.aopa.ch

    19-12-2006 om 11:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW
    Une petite clarification pour les visiteur FRANCOPHONE bien que j"ai quitte en fin 2004 l'IAOPA , cela ne veut pas dire que j'ai abandone mes activite d'etre present dans les INSTITUTIONS EUROPEEN a BRUXELLES.

     Je suis maintenant enregistre comme EU LOBBYIST INDIVIDUAL et expert en NON CAT AIRSPACE USERS.

     Toute demande et soutien est toujour possible pour toute AVIATEUR sans aucune condition financiere sauf pour certain contrct a developer??

      sylvain_d_w@yahoo.fr

    Contact en FLAMANT, FRANCAIS,ANGLAIS et ALLEMAND possible

    19-12-2006 om 08:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SNEEUW
    Bij de E-MAILS stellen vele senioren mij de vraag of we een witte kerstmis en jaarswiseling krijgen.

     Ik ben geen meteoexpert en beschik niet over al de midelen om daar een gedacht over te vormen.

     In mijn ervaringen in de LUCHTVAART  sedert 1954 heb ik geleerd dagelijks weerkaarten en berichten te bestuderen.

     Ik had de gelegenheid vroeger als zweefvliegpiloot om met een zeer vooraanstaande FRANSE METEOROLOOG te werken en hij zegde mij dikwijls in de METEOVOORSPELLINGEN zijn er 90 elementen welk een rol spelen en we kennen en werken er maar met een 6 tal, dus aan u te besluiten wat de waarde zijn van  DE VOORSPELLINGEN

     Wij trachten steeds voorspellingen te maken wat het weer ons gaat brengen , maar onze kennis der weersfenomenen zijn nog zeer zwak hoor.

     Ik heb wegens mijn ervaring wel een redelijk goed gedacht wat de dag ons brengt, alhoewel ik er nog regelmatig 100% naast zit met mijn dagvoorspellingen.

    DUS IK WEET het NIET ???


    Ik zou het gaarne hebben maar moet afwachten !!!!!!



     

    19-12-2006 om 04:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Loyola DE PALACIO
    Je viens d'aprendre que Mme DE PALACIO le commisaire de TRANSPORT dont nous avons travailler avec pour plusieur aspect de GENERAL AVIATION & AERIAL WORK in the previous years est DECEDE la semaine passe.

    19-12-2006 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SECURITY - SURETE -BEVEILIGING in de LUCHTVAART

    In function of PROTECTING  our
    GENERAL AVIATION & AERIAL WORK

    I strongly advise the FTO,RF and individual PILOTS to read and APLY the " AOPA's AIRPORT WATCH"

    LOCK UP.
    LOOK OUT.

    Participate with your fellow pilots in
    the safekeeping of GENERAL AVIATION's
    local neighborhoods-our home airports

    Report suspicious activity asap !!!!

    See the AOPA brochure on this subject:

    www.aopa.org/airportwatch

    This is not only a USA probleme but also in EUROPE

    Be PROACTIVE

    SECURITY is not only a responsablity of the authority but als of any person involved in the AVIATION WORLD


    Develop a SECURITY PLAN for your AIRPORT asap
    and inform all your  local AIRSPACE USERS

    Develop contacts toward the LOCAL POLICE SERVICES asap !!!!



    17-12-2006 om 20:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZWARTE LIJST
    In het verleden voor de VERLOFPERIODE  heb ik via mijn BLOG en ook via het FORUM onder het onderwerp ANDERE HOBBY"s  op het NEDERLANDSE   SENIORENNET ' (vijftigplusser.nl)de gegevens van de ZWARTE LIJST der EU in de LUCHTVAART bekend gemaakt.

     Ik vraag mij af of dat nuttig is geweest voor de SENIOREN of andere tijdens hun verblijf in het buitenland, gezien de hierop vermelde LUCHTVAARTFIRMA"s niet in de EU konden komen maar wel aktief  kunnen zijn buiten de 25 EU +2+3 landen ???

    Gaarne uw bevindingen .

    17-12-2006 om 04:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KERSTMARKT deel 3
    Heden een beetje beter van de  geneugden van de KERSTMARKT te ANTWERPEN kunnen genieten gezien veel minder publiek in een nogal vochtige  namiddag

    16-12-2006 om 19:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Heeft u HOOGTEVREES ( ACROFOBIE)
    2133 STEMMEN uitgebracht:

     JA heel sterk--------------------22,4%
     JAeen beetje--------------------43,8%
     NEEN vroeger wel gehad----- 1,7%
     NEEN nooit gehad------------31,7%

     Ik voel mij in goed gezelschap bij de 22,4%

    16-12-2006 om 14:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WINTER BVRIEFING 2e deel
    In functie van de vermelde WINTERBRIEFING
                            GOOD(?)AIRMANSHIP

    Noteerde ik de volgende punten:
    1)-Opgelet op de inhoud van ART 57 van KB 10/01/2000 aangaande de wedergeldigmaking enkel mogelijk tijdens de geldigheidsperiode van de vergunning.??( of hernieuwing)
      
     2)-Opgelet met de hernieuwing van de BEVOEGDVERKLARINGEN ??

     3)-Opgelet met het gemengd gebruik van KEROZINE en DUESEL in de nieuwe DIESEL MOTOREN , gezien men vanaf meer dan 10% aanwezigheid van diesel in de KEROZINE moet rekening houden met het gevaar van stolling van de brandstof van temperaturen lager  dan
    -5°C in plaats van de -35°C voor KEROZINE.
    Nota voor SAFETY: 
       A)-op somige duitse vliegvelden is er geen KEROZINE maar enkel DIESEL
       B)- Gelieve het tanken van DIESEL duidelijk te vermelden in de VLIEGBOEK van het vliegtuig

    STEL BELANG in uw bevindingen,opmerkingen en komentaar

    4)-Een zeer intresant aspect was de toelichting over de aangeraden procedure in CRUISE om het verbruik en de emission te verminderen , met als voorbeeld de gegevens van een  PIPER WARRIOR met 100LL

    Verbruik bij 75%  is 1,44€ per minuut
                          65%  is 1,16€ per minuut 
                          55% is 1,00€ per minuut
      en dit zonder zeer groot verschil in de bekomen TAS ongeveer 10%)
      Dit stemt tot nadenken.???

    5)- Uit de aanwezige PPL kwam de melding dat zij tijdens hun opleiding practisch geen of weinig informatie over het gebruik van de MIXER kregen en zich onzeker voelen over het gebruik!!

    6)- een der aanwezige had onlangs zijn PPL JAR/FCL behaalt met 45 uur

    7)-Zeer intresant was het onderwerp hoe zijn pasagiers te behandelen om een positief beeld van GENERAL AVIATION te bekomen

     8)- Heden morgend vermelde een FI een persoon welk zeer bang was van de STAL gezien deze persoon met een FI tijdens zijn EERSTE VLUCHT onverwacht in een TOLVLUCHT werdt gebracht

    9)- De vraag werdt gesteld aangaande pasagiers welk hun hond wensten mee te nemen tijdens een vlucht.

       MIJN ADVIES was :  NIET te DOEN !!!!!
          Ik verwees hier naar onze ervaring in de jaren 60 toen wij met de rijkswacht op ALII vluchten uitvoerden met speurhonden begeleid met hondenstalmeester en dit aanleiding gaf tot een incident waarna een speciale kooi werdt ontworpen voor het vervoer van deze getrainde honden

    10)-OPGELET met PASAGIERS en vooral kleine kinderen op de TARMAC en in VLUCHT 

    Dit zijn mijn initieele bemerkingen welk ik noteerde in functie van  mijn ervaring en de ervaringen  vermeld door FI leden van ABI

     Ik stel met vreugde vast dat de RF zulk een iniatieven organiseren om de PPL aan te pasen aan de nieuwe noden in  AIRSAFETY

    16-12-2006 om 14:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FTO

      I received some very strong and motivated complaint about the quality of some FTO on the required structure and organsation !!

      The information transmited to the DG of JAA and EASA since this may efect the FLIGHT SAFETY in the ECAC and EU AIRSPACE??

    16-12-2006 om 14:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!