Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    07-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFORMATIE over LUCHTSPORTEN
    Heden id de Website over de LUCHTSPORTEN van FLY FOR FUN in een nieuw kleedje gestoken, gaarne uw bemerkingen !!!

     WWW.FLYFORFUN.BE

    07-01-2007 om 17:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERGUNNINGEN en BEVOEGDHEDEN
    Heden werdt er mijn aandacht door een collega INSTRUCTEUR-EXAMINATEUR weer op gewezen de noodzaak om de huidige JAA JAR/FCL VLIEGVERGUNNINGEN  en BEVOEGDHEDEN te hernieuwen tijdens hun geldigheidsperiode gezien een wedergeldigmaking  van een vervallen vergunning of bevoegdheid veel meer formaliteiten en onkosten meebrengen

    07-01-2007 om 17:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZONDAG 14 JANUARIE 2007
    Wij zullen vanaf 11.00 uur aanwezig zijn op de NIEUWJAARSDRINK der STAD ANTWERPEN op de GROTE MARKT in't STAD.

      Ik ben man van 71 van 1,78 m  met baard en bril en ga met wandelstok en draag rode jas met blauwe EU petje en ben vergezelt van mijn vrouwtje ANNABEL.

    en mogelijk samen met enkele andere SENIOREN welk ook gingen komen

    Wij houden ons op in de omgeving van cafe" DEN ENGEL"

     Ik hoop  weer enkele SENIOREN  te ontmoeten ????

    07-01-2007 om 17:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLUCHTVOORBEREIDING
    Bij het uitvoeren van een vlucht naar een privaatvliegveld is het volgens de AIP steeds PPR,

    Het invullen van een ICAO vliegplan mag maar men moet toch de PPR bekomen.

    DUS STEEDS telefonisch contact nemen omp aan de PPR regel te voldoen en noteer het TIJDSTIP en de NAAM van de persoon welk u de toelating gaf.

    Dit zijn voorschriften om te voldoen op gebied van SAFETY maar tevens uit SECURITY overwegingen.

    M%ogen wij dringend vragen aan de ABI-FI om deze regels ten sterktste bij te brengen bij hun leerlingen tijdens de opleiding of tijdens bijscholings vluchten.

    Dit ADVIES is belangrijk om bijkomende beperkende regels  door de overheid op de VFR vluchten in de toekomst te vermijden

    07-01-2007 om 16:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    Volgende WE op Zaterdag 13 Januarie ben ik beschikbaar op ANTWERP AIRPORT van 10.00 tot 12.00 uur in het cafetaria.

    Gelieve uw afspraak te bevestigen!!!!

     ZONDAG 14 JANUARIE ben ik NIET aanwezig op de LUCHTHAVEN maar vanaf 11.00 uur tot 12.00 uur op de NIEUWJAARSDRINK der STAD ANTWERPEN.

    07-01-2007 om 05:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZOEKAKTIE
    Wat betreft de INDONESIAN B737-400 welk nog steeds vermist is met 102 POB kunnen wij ook niets vermelden.

    Normaal is elk CAT LUCHTVAARTUIG volgens ICAO uitgerust met een ELT dit is een baken dat ingeval van CRASCH automatisch een positie weergeeft via een sateliet systeem en ook kan opgespoort worden met SAR luchtvaartuigen, schijnbaar is deze ELT hier niet aanwezig !!!

    SAR = SEARCH ans RESCUE
    POB = PERSONS on BOARD
    ELT = EMERGENCY LOCATION TRANSMITTER
    ICAO = INTERNATIONAL CIVIL AVIATION ORGANISATION
    CAT = COMMERCIAL AIR TRANSPORT

    07-01-2007 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW AKTIVITEITEN 2007
    Heden heb ik weer al mijn E_MAILS, FORUM en BLOG bijgewerkt en moet iedereen antwoord hebben bekomen op de gestelde vragen of gevraagde adviezen .

     Indien u geen reactie hebt bekomen betekend dit dat uw vraag via de SPAM verloren ging en vraag ik u om uw berich§t terug te verzenden!!!

    06-01-2007 om 19:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONCORDE
    Enkele senioren stelden belang in de oorsprong der foto's van de CONCORDE te LFPG welk ik verzond.

    Dit zijn foto's te PARIJS van de LUCHTHAVEN:

    ROSSY -CHARLES DE GAULLE

    Voor locatie zie WWW.NAV2000.COM  op de map van PARIJS

    06-01-2007 om 15:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SAFETY
    Out of some non official reporting do we notice thad there are a increasing number of ALTIMETER deviations and LEVEL BUSTING increasing in IFR.

    Also seems there been a number of VFR operations  in VMC with incorrect ALTIMETER readings in operations.

    I advise all PILOTS and FI to pay particular attention to this probleme ASAP.

    06-01-2007 om 13:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    05-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTHAVENS en VLIEGVELDEN
    Herhaalde malen krijgen wij vragen over de gegevens van LUCHTHAVENS en VLIEGVELDEN en daarom verwijzen wij naar:

     WWW.NAV2000.COM

    05-01-2007 om 18:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW AKTIVITEITEN 2007
    BELANGRIJK
     

    Vanaf MORGEN ZATERDAG  06 JANUARIE voorzie ik weer elk WE de ZATERDAG en ZONDAG van 1000 uur tot 1200 uur beschikbaar te zijn in het cafetaria der ANTWERPSE LUCHTHAVEN voor  VRIJBLIJVEND en GRATIS LUCHTVAARTADVIES, maar wijs er op dat een E-MAILTJE voor een afspraak gewenst is gezien ik op bepaalde tijdstippen reeds bezet ben.

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    05-01-2007 om 15:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EUIR ??
    There is a consultation on the EUIR witch normaly should only concern above FL245 but there is the tendency to extend this to the present FIR ASAP.

     Also the EAIP is to be only include above FL245 but the strong advise is to develop a single EAIP down to the SURFACE !!!

     I advise the NONCAT AIRSPACE USERS to have a STAKEHOLDER to be representing them to keep their requirements taking in consideration for VFR and IFR operations

    05-01-2007 om 15:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EGNOS
    A number of AVIATORS are requesting information on the situation of the EGNOS adition on the GPS.

     This is avaible on the ESSP ( EEIG) witch information is avaible at:

     www.essp.be

    05-01-2007 om 11:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADS-B
    Verneem via AINalerts van 04 January 2007 dat het experiment CAPSTONE wordt opgenomen in het USA NATIONAL ADS-B PLAN
    een mooi voorbeeld voor de EU om een gelijkaardige beslissing te nemen in de toekomstige SESAR project.

    05-01-2007 om 10:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE DOODSTRAF
    Normaal zeg ik steeds dat ik 100% tegen de DOODSTRAF ben maar op de POL heb ik toch maar LICHT TEGEN DE DOODSTRAF gestemt omdat ik mij afvroeg hoe ik daar zou over denken moest iemand mijn VROUWTJE of ONZE ZOON vermoorden.

     Als ik het zeker moest weeten  en die persoon kunnen benaderen dan denk ik dat ik die persoon zelf zou afmaken hoor!!!

    DUS ben ik maar LICHT TEGEN DE DOODSTRAF ???

    05-01-2007 om 09:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ITALY
    A  ATS strike  is planned  in ITALY on 9 January 2007 between 0900 and 1300 UTC

    Check the latest NOTAMS

    Info from CFMU LIAISON CELL

    04-01-2007 om 20:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZWARTE LIJST
     
     Heden kreeg ik weer de vraag of een bepaalde LUCHTVAARTMAATSCHAPPIJ veilig is om mede te vliegen van senioren welk zich in AFRIKA bevonden.

     Ik kan hen enkel verwijzen naar de Website van de EU-DG-TREN of hen per E-MAIL deze lijst bezorgen

    http://ec.europa.eu/transport/air-ban/list_nl.

     Ik heb geen persoonlijke gegevens over LUCHTVAARTMAATSCHAPPIJEN in het buitenland 

    Op de website van de EU van DG-TREN is de lijst beschikbaar van de LUCHTVAARTMAATSCAPPPIJEN waaraan een volledig exploitatieverbod is opgelegt in de GEMEENSCHAP en aangepast tot op 12 October 2006.

    04-01-2007 om 14:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.READING CAPACITY
    When I visited one of my contacts  on 3 January 2007 at the EU INSTITUTIONS I informed hem thad some persons where complaining thad it always took a long time before they received a reaction !!

     He opened his PC for me since his last day in the office was 23 December  2006 the number of  NEW incoming E-MAILS where 8418!!!!

     This may explain why it take some time to obtain a reaction??

     I receive a average of 100 E-MAILS a day and it take me a average of 3 days to react to them except for the very urgent witch I usualy threat each morning before traveling to Brussels

    04-01-2007 om 11:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    BELGOCONTROL organiseert in 2007 weer de volgende KURSUS over:  OPLEIDING ALGEMENE METEO
               MAART 2007
               Drie mogelijke formules ttz  DAG,of WE  ( 3x 0900 tot 1600)AVOND (5x1900 tot 2200)
               Bestaande uit 15 uur
               Onkosten  175€

    BELGOCONTROL organise en 2007 un cours de METEOROLOGIE GENERAL
               MARS 2007
               Trois formule JOUR, ou WE (3 x 09 00 tot 1600)SOIR  (5x 1900 a 2200)
                Compose de 15 heure
                Frais 175€

    Location BELGOCONTROL CENTER
                    Tervuursestg 303
                     1820 STEENOKKERZEEL

     www.belgocontrol.be 

     Contact: Raf WINDMOLDERS  02- 206 28 43
                    Dany MARIEN               02- 206 28 13

    Record : ASAP
                  RAF.WINDMOLDERS@BELGOCONTROL.BE

    04-01-2007 om 11:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ADVICE to AVIATION ORGANISATIONS
    In fubction of the various contacts with the various EU INSTITUTIONS at Political, Administratif or Technical level a major comment is thad the EU AVIATION ORGANISATIONS schould have a PANEL in witch they educate each other of their specifique activity of their members in vieuw to avoid the present strong misconcepitions witch are now forwarded via their delegate concerning each others requirements for their operations in the EU AIRSPACE and AERODROME or AIRFIELDS.

     There is a possiblity to have reasonable good acces and activity of ALL the AIRSPACE USERS if they are better aware of each others activity

    Reactions and comments welcom:  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    04-01-2007 om 09:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!