Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    02-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TAPTOE
    Was gisteren op de TAPTOE op de GROTE MARKT te ANTWERPEN, zeer goed en tevens enkele VRIENDEN( echte ??) en SENIOREN begroet in de zeer grote menigte.

    Alles is goed verlopen en waren om 23:30 thuis.

    kan u een aantal mooie foto's bezorgen die zoon getrokken heeft via een E-mail link   SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    Heden voormiddag weer op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN en mischien deze namiddag even tot in SINT NIKLAAS voor de BALLONMEETING op de grote markt 

    Zie ook op de WEBCAM van SINT NIKLAAS STAD voor het verloop

    02-09-2007 om 07:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GORDON BENNET

    WWW.GBCUP.COM     is de officiele site maar nog niet actief
     
    WWW.CMIFLY.COM   is de site van de ploeg BOB BERBEN ,BENOIT SIMEONS  en  LUC TRULLEMANS  welk reeds nuttige informatie geeft.

    02-09-2007 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MILITAIRE BAAN
    Enkele SENIOREN stelden mij de vraag waarom de laatste dagen de rode lichten zolang op rood blijven staan??

     Deze lichten moeten volgens de huidige voorschriften in werking gesteld worden vooe ELK OPSTIJGEN of LANDEN van ELK VLIEGTUIG

     Ik vernam op de luchthaven van de ATCO dat deze week er veel bewegingen waren geweest zodat de rode lichten veel hadden opgestaan wegens de vele landingen en opstijgingen.

     Tijdens een periode was dit redelijk lang wegens de vermelding van een toestel met moeilijkheden met het landingsstel en dan vergt dit veel werk van de annwezige ATCO's

    Dit verklaart DE RODE LICHTEN op de MILITAIRE BAAN

    SAFETY FIRST

    01-09-2007 om 15:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW situation
    Presently  I have reacted to AL my E-mails , if not pleas sent it again because it my disapaered in the Spam.

    A present j'ai repondu a toute mes E-mail, si cela n'est pas le cas r'envoyez  car il a etez perdu dans la Spam

    Heden zijn al mijn E-mails beantwoord , indien u geen reactie hebt gekregen gelieve het terug te zenden want dan is het verdwenen in de Spam

    Ich habe alle meine E-mails beantworth


    SENT AGAIN ???

    31-08-2007 om 13:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RENDEZ-VOUS with FREEDOM
    Deze film welk nu onder de naam " LAST BEST HOPE" wordt verspreidt wordt op 12 SEPTEMBER 2007 om 22h40 vertoont op VRT/CANVAS.

    Gaat over de ontsnapping van een Amerikaanse piloot in WWII 40/45 van uit het door de DUITSE bezette  BELGIE

    Meer info beschikbaar op aanvraag via mijn E-MAIL:

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    31-08-2007 om 10:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.01 -02 SEPTEMBER BALLON VAREN
    Heden Zaterdag en Zondag zijn er de VREDE-FEESTEN in de Stad SINT NIKLAAS met een zeer intresans programma op Vrijdag,zaterdag en zondag met LUCHTBALLONS zijnde GAS en WARME LUCHT BALLONS

     Zie program op:

     WWW.SINT-NIKLAAS.BE   en klik rechts op VREDEFEEST !!

    Wens jullie veel plezier

    31-08-2007 om 06:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HOEVEEL ECHTE VRIENDEN ??
    Op SENIORENNET een intresante vraag:

    Hoeveel echte vrienden heb je ??

     Ik heb veel vrienden ,,,,,,,,,, maar ECHTE ??? dat weet men enkel als men problemen heeft en die hebben we gelukkig heden niet.


     Wat is uw zienswijze ??


    30-08-2007 om 20:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU en TRANSPORT
    HTTP://ec.europa.eu/public_opinion/

    Attitutes on issues related to EU transport policy (EN)

    30-08-2007 om 12:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DGTA of DGLV
    Na verder uitwerken van het ICAO  AUDIT verslag van 6-17 Augustus 2006 moeten we toch enkele punten verduidelijken.

     De titels in de PERS dat het BELGICHT LUCHTRUIM ONVEILIG zou zijn is geheel ONJUIST.

     Uit het verslag besluiten we dat het DGLV een aantal administratieve problemen heeft en ook wat betreft receutering en opleiding van haar personeel.

     De punten die men echter vermeld hebben geen invloed op de VEILIGHEID in het BELGISCH LUCHTRUIM waar dit de taak en verantwoordelijkheid is van BELGOCONTROL alsook de ATC van de component LUCHT der krijgsmacht welk hierin ook een rol speelt

    Er moet heel wat adminastratief aangepast worden in het DGLV

    30-08-2007 om 08:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    HEBT U al ingeschreven voor de magazine:  PASC@L welk op 25 october in de krantenwinkel zal liggen voor 2€ 


    Steun dit nieuw iniatief van SENIORENNET voor en door de SENIOREN

    30-08-2007 om 06:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZATERDAG 01 SEPTEMBER 2007
    ZATERDAG om 1900 uur zijn wij aanwezig op de TAPTOE op de gtote markt te ANTWERPEN , hoop sommige van u te kunnen ontmoeten.???

    30-08-2007 om 04:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TURBULENCIE in VLUCHT
    Tijdens deze periode van verlof krijg ik veel vragen over TURBULENTIE.

    TURBULENTIE in kruisvlucht is zeer moeilijk te voorspellen en trachten we steeds te vermijden voor het comfort van de passagiers, maar dat is niet steeds mogelijk.
     
    Deze TURBULENTIE is niet GEVAARLIJK voor de structuur van het vliegtuig want dan gaan we onze snelheid verminderen naar de MANEUVERING SPEED.

    TURBULENTIE komt voor in de wolken maar ook in heldere lucht( CAT) en dus onzichbaar

    29-08-2007 om 20:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGTUIGSPOTTERS
    Via een der bezoekers  van het FORUM ( MIRA) werdt mijn aandacht gevestigd  dat naast de door mij vermelde ASA er ook  de volgende SPOTTERSORGANISATIES  aktief zijn met een intresante Website:


     WWW.SGKOKSIJDE.BE

      WWW.WESTWINGS.BE

     

    29-08-2007 om 19:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HELICOPTER operations
    Er zijn in BELGIE een aantal HELICOPTER FIRMA's aktief een der meest aktieve op gans het vlak van LUCHTARBEID is:

    Voor een intresant overzicht:

    WWW.NHV.BE

    29-08-2007 om 19:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gebruik van deze BLOG
    Deze BLOG is het gevolg van de E-MAILS bekomen van SENIOREN welk lid zijn of grbruiker van SENIORENNET alsook via contacten met PILOTEN,VLIEGTUIGEIGENAARS,INSTRUCTEURS welk met mij contact hebben gehad via:
     AOPA-BELGIUM
     ABI (ASSOCIATION BELGIUM INSTRUCTERS)
     IAOPA (global)
     VLRI
     FLAG
     ACEC
     ASA
     RAAC
     EURAMI
     WINGS of EUROCONTROL

     en individuele bezoekers.

    Onafgezien de huidige beschikbaarheid van informatie via allerlei electronische middelen en tijdschriften is er nog steeds noodzaak om vragen te kunnen stellen.

    Ik ben zeker geen EXPERT maar heb via mijn betrokkenheid wel enige kennis opgedaan en ook de nodige contacten sedert mijn eerste stappen in de LUCHTVAART

    SLOGAN: ER ZIJN GEEN LOMPE VRAGEN !!!

     steeds  geheel vrijblijven welkom voor advies 

      SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR
     

    29-08-2007 om 19:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VEILIGHEID IN het LUCHTRUIM ( 2e deel)
    Vooer inzage in de AIRPROX:

       WWW.AIRPROXBOARD.ORG.UK

      HTTP://ASRS.ARC.NASA.GOV.


     Voor Nederlandstalige uitleg iver de SAFA ga in GOOGLE en zoek op SAFA. via IVW

      WWW.IVW.NL.

    29-08-2007 om 14:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bijna ACCIDENTEN in de LUCHTVAART
    Een SENIOR steld mij hierover een vraag op het FORUM daarom een eerste reactie die ik verder zal uitwerken later:

    AIRMISS of nu AIRPROX genoemd is een verslag van een PILOOT of vaan een ATCO als men denkt dat er een gevaarlijke toestand is of geweest is.

     Deze verslagen worden dan grondig onderzocht en men klaseert die dan naargelang de aard en de gevaarlijkheid.

     Er zijn veen AIRPROX rapprten tegenwoordig maar er zijn er niet veel die tot de category 'GEVAARLIJKE ' toestand worden geklaseert hoor.

     De bedoeling is om deze verslagen publiek te maken maar daarover zijn er verschillene opinies hoe en onder welke vorm.

     Het gebeurt dikwijls dat er een AIRPROX wordt gemeld die geheel geen gevaar inhield.

    Tevens hebben we ook nog de ANONIEME RAPPORTEN die spreken over elk mogelijk incident, onnauwkeurigheid of twijfelachtige situatie vastgesteld door een PILOOT,ATCO;of MECHANIEKER

    Er zijn ook nog de verslagen van SAFA

    Sommige landen maken deze informatie reeds beschikbaar voor het PUBLIEK

    Zal hierover meer informatie beschikbaar maken !!!

    zie ook op  WWW.IFALPA.ORG

    29-08-2007 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WAT TE DOEN BIJ EEN RAMP
    Een aantal SENIOREN stelden mij de vraag aangaande de voorziene werkwijze in gevan van een RAMP op EU vlak.

    Tot op heden heb ik geen EU richtlijnen kunnen vinden maar een intresante richtlijn vond ik wel bij onze noorderburen in NEDERLAND

     WWW.CRISIS.NL

    NOODNUMMER 112

    DENK VOORUIT

    28-08-2007 om 15:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PILOT TRAINING
    CAT

    organiseert via EUROPEAN AIRLINE  een TRAINING SYMPOSIUM

    on 15 & 16 OCTOBER 2007

    on the subject: PILOT TRAINING

    Location; Maritim ptrArte hotel in BERLIN

    WWW.HALLDALE.COM/EATS

    this concern the FTO involved in the ATPL formation

    28-08-2007 om 12:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.R/T in het FRANS ( 3)
    TOELICHTING:

      De noodzaak om de R/T PHRASOLOGIE in het FRANS te bekijken is nu noodzakelijk omdat in functie van de ICAO regelgeving die in voege komt in MAART 2008 het verplicht is op bepaalde REGIONALE VLIEGVELDEN met ATC en KLEINE VLIEGVELDEN met AFIS de FRANSE PHRASOLOGIE te gebruiken zoals dit nu vermeld wordt in de AIP-FRANCE

    Dit gaat een beperking geven van bruikbare bestemmingen in FRANKRIJK

    Ook in DUITSLAND gaan er beperkingen zijn voor degene welk geen DUITSE R/T kunnen gebruiken zie ook AIP-GERMANY

    Andere landen heb ik nog niets over vernomen !!!!

    28-08-2007 om 09:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!