Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    17-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Inhoud van mijn BLOG
    Deze BLOG was initieel bedoelt voor de SENIOREN welk vragen hadden over de LUCHTVAART!!

    Om iets te vinden type gewoon een benaming in deze blog zoeken vakje.

     Echter in functie van mijn LUCHTVAART AKTIVITEITEN sedert 1954 en mijn betrokkenheid via IAOPA bij een aantal aspecten van GENERAL AVIATION & AERIAL WORK als liaison officer bij de EU INSTELLINGEN te BRUSSEL van 1980 tot 2004 bekom ik nog vele vragen,opmerkingen en informatie van uit de 198 ICAO lidstaten in het Engels, frans en duits en in functie daarvan heb ik een aantal onderwerpen hier op mijn blog uitgewerkt ten behoeve van de vele bezoekers.

    Indien u een bepaalde vraag hebt die u niet vind dan volstaat een E-mailtje op  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR en bekomt u zonder enig verplichting een antwoord als ik dat weet ???

    17-10-2007 om 17:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SAFETY
    In the past I was actively involved with the EGASF ( EUROPEAN GENERAL AVIATION SAFETY FOUNDATION) on behave of IAOPA under the chairmanschip of RON CAMPBELL ( deceased) to promote SAFETY in the GA/AW operations in a similar way as ASF-AOPA/USA.

    However this failed due to the negative imput from the National European AOPA and was abolished in 2004

    However when the EASA was started I was having a number of intensive contacts with this organisation when it was started up in Brussels

    Now in 2007 I see the development of the ESSI in witch a division is organised for GENERAL AVIATION:

    see:    

    www.easa.europa.eu/essi/

    also intresting for SAFETY EDUCATION is  www.asf.org

    17-10-2007 om 15:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONTACT with SDW
    I regret to inform some of the pilots intending to visit me  during there
     
    travel in Europe  at ANTWERP AIRPORT ( EBAW) during the first
     
    days of November thad i will not be present in ANTWERP from

    wednesday 31/10 till monday 5/11/2007

     SORRY

    17-10-2007 om 12:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.het weder
    Het begint hier  om 0900 uur in ANTWERPEN STAD  nu ook te regenen !!!

    17-10-2007 om 10:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCIA
    Steeds welkom en vragen stellen mag ook hoor

    17-10-2007 om 07:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STAKINGEN
    Heb de indruk dat er in de LUCHTVAART kortelings enkele stakingen op komst zijn die het LUCHTVSERKEER grondig gaan hinderen.

     Keep a close LOOK-OUT naar berichten van de CFMU-USERS CEL en de NOTAMS !!

     Ik hoop dat ik verkeerd ben .........MAAR !!!

    17-10-2007 om 06:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLJ
    Participated today at HQ EUROCONTROL in the

    VLJ INTIGRATION PLATFORM

    This Platform is iniated to study and evaluate how the VLJ can be intigrated in the ATM at EU( ECAC) level in to the AIRSPACE and AERODROME operations.


    The present information is based on the very limited information avaible on the:

     -CESSNA-MUSTANG           ( FSI )
     -ECLIPSE                                (SFA)
     -EMBREAR-PHENOM 100  (CAE)

    The next meeting is planed in the 1th Qtr 2008
    TOR(draft) will be avaible soon

    ANY aditional information is requested on the following aspects:
    -Number of VLJ delivered to EUROPE
    -Number of FLICHTS( daily)
    -Used ARODROME's
    -TCAS instalation
    -Pilot training in dens trafic airport operations
    -SINGEL PILOT OPERATION
    -NAVIGATION EQUIPAGE
    -WEATHER information in to the COCKPIT
    -ENROUTE CHARGING FORCAST

    WWW.EUROCONTROL.INT

    Any information  or inquiry to be adressed to ;   PHIL.EVANS@EUROCONTROL.INT

    THE AIRSPACE USERS CEL

    For the AIRSACE USERS I SUGEST to contact AOPA SWEDEN to attention of LARS HJELMBERG see WWW.IAOPA-EUR.ORG


    Note: I also would like to be kept informed on your comments

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    16-10-2007 om 20:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VRAGEN ??
    Ik plaats hier nogmaals enkele der veel voorkomende vragen van de SENIOREN/

    1) Waar bekom ik goedkope vliegreizen ??

    -Daar ken ik niets van gezien ik enkel aktief ben in de TECHNISCHE,ADMINISTRATIEVE en POLITIEKE aspecten der LUCHTVAART en niet in het COMMERSIEELE !!!

    2) Welke Zijn de veilige luchtvaartmaatschapijen ??

    -Zie de ZWARTE LIJST der EU !!(SAFETY)

    3) bij welke luchtvaartmaatschapijen zijn er geen vertragingen??

    -Dit is niet gebonden aan een bepaalde firma maar afhankelijk van vele faktoren zoals de TECHNIEK,HET WEDER,DE LUCHTHAVENS, ATC en de VLIEGROUTES !!
     
    4) welke maatschapijen is er het minste of geen kans op terorisme ??

    -Volgens miujn gegevens is de BEVEILIGING ( SECURITY)heden zeer goed in EU en de USA andere continenten heb ik weinig of geen informatie over !!

    5) waar vliegen de beste piloten??

    -Alle PILOTEN moeten voldoen aan minimale ICAO voorwaarden voorzien in de CAT en ondergaan elke 6 maanden medische en technische testen waarin zij beoordeelt worden op hun geschiktheid

    6) wat zijn de voorschriften voor minder valide passagiers ??

    -Zie hiervoor de voorschriften van de EU en de LUCHTVAART AUTORITEITEN in elk land, er is veel voorzien mits voorafgaande verwitiging aan de vervoerder te bezorgen

    7) Hoeveel bagage kan ik meenemen?

    -Dit is afhankelijk van het gebruikte vliegtuig, de firma en de geboekte vlucht !!

    8) Welke landen te vermijden ??

    -daarvoor verwijs ik naar de mededeling van het MINISTERIE van BUITENLANDSE ZAKEN en werp ook een blik op de USA medelingen!!

    9) Welke inentingen zijn verplicht en aangeraden ??

     -Dit is afhankelijk van uw bestemming en de REISORGANISATIES kunnen u daar bij helpen ( ik vertrouw op VTB)

    SORRY beter kan ik u niet helpen

    16-10-2007 om 05:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTIFICATION
    Do not expect a fast reply this days since today 16 and tomorow 17 October I ame out on mission in to the EU-ARENA in BRUSSELS

    16-10-2007 om 04:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VRAGEN van SENIOREN
    Wat betrefd vragen over de LUCHTVAART of het EU gebeuren in BRUSSEL kunt u mij steeds toeznden via   SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    15-10-2007 om 18:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. IAOPA
    I like to draw your attention thad I do NOT more represtnt IAOPA as liaison officer at the EU-INSTITUTIONS in BRUSSELS.

     For contacts toward IAOPA see    WWW.IAOPA.ORG

    I regrdes I can not be of assistance to your requests by E-mail witch I have transferred to    info@iaopa-eur.org  to Mr Jacob T  PEDERSEN

    WWW.IAOPA-EUR.ORG

    15-10-2007 om 14:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW AKTIVITEITEN
    Ik denk dat ik heden  MAANDAG 15 OKTOBER om 10;30 lokale tijd al de E-MAILTJES van de SENIOREN beantwoord heb.

     Indien uw vraag niet werdt beantwoord stuur het dan terug want dan is het verloren gegaan tussen de vele SPAM of heb ik het over het hoofd gezien

    SORRY

    15-10-2007 om 10:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REMINDER
    For information about NATIONAL REGULATIONS and FLIGHT PLANNING in the EU COUNTRIES do I STRONGLY advise to contact the NATIONAL AOPA's via ; WWW.IAOPA.ORG

     I have no means to give you any assistance in this mather


    SORRY

    15-10-2007 om 06:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW planning
    Deze week heb ik enkel voorzien om op DINSDAG 16 October in HQ EUROCONTROL aanwezig te zijn voor de VLJ-WORKSHOP.

     Maar dat kan soms nogwel snel veranderen  in functie van de vele kontacten die ik dagelijks heb via E-mail

    14-10-2007 om 19:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ORGANISATIES
    Heden wees men mij erop dat mijn lijst van LIDMAATSCHAP van ORGANISATIES vermeld op 16/04/2006 de onderstaande ontbreken:

     -AIRCENT FLYING CLUB
     -VLRI

    14-10-2007 om 18:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VZW
    Wij stellen heden vast dat de VZW (echte) het steeds meer moeilijker krijgen in de LUCHTVAART door de vele verplichtingen en  onnodige kosten die hen worden opgelegt en welk de inzet van de vrijwilligers meer en meer bemoeilijkt en deze ontmoedigd.

    Ik begrijp uit een aantal nieuwe administratieve beslissingen dat in het vlaams deel van Belgie de ( echte) VZW in de toekomst geheel van de REGIONALE LUCHTHAVENS zullen geweerd worden

    In de huidige context is de echte vrijwilliger een uitstervend ras !!

    14-10-2007 om 17:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGVELDEN uit de OUDE-DOOS
    Bekwam heden enkele zeer intresante foto's van het vliegveld van MELSBROEK en tevens van het vliegveld KEERBERGEN via de BLOG onder de benaming  "PENTEKENING GALERIJ"
    Zeer intresant !!!

    14-10-2007 om 17:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MODELLERS
    OP  ZONDAG 18 November 2007 heeft er te ZAVENTEM van 10 tot 18  een  OPEN CONTEST +EXPO  plaats:

    Contact LUC BARRY     INFO@SABENAMODELLERS.BE

                                               0477 25 13 32

    SABENA MODELLERS CLUB

    12-10-2007 om 21:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRBUS a380
    Op MAANDAG 15 OKTOBER 2007 om 10:00 UTC zijnde 12;00 uur lokale tijd is er een speciale uitzending van de a380 DELIVERY zie:

       WWW.a380DELIVERY.COM.

    12-10-2007 om 17:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.toestand
    Heden heb ik schijnbaar weer al mijn E-mailtjes beantwoord


    Presently I believe I have reacted to ALL my E-mails


      
    Je pense d'avior repondu a toures mes E-mail

      200710121313

    12-10-2007 om 15:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!