Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    14-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGVELDEN uit de OUDE-DOOS
    Bekwam heden enkele zeer intresante foto's van het vliegveld van MELSBROEK en tevens van het vliegveld KEERBERGEN via de BLOG onder de benaming  "PENTEKENING GALERIJ"
    Zeer intresant !!!

    14-10-2007 om 17:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MODELLERS
    OP  ZONDAG 18 November 2007 heeft er te ZAVENTEM van 10 tot 18  een  OPEN CONTEST +EXPO  plaats:

    Contact LUC BARRY     INFO@SABENAMODELLERS.BE

                                               0477 25 13 32

    SABENA MODELLERS CLUB

    12-10-2007 om 21:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRBUS a380
    Op MAANDAG 15 OKTOBER 2007 om 10:00 UTC zijnde 12;00 uur lokale tijd is er een speciale uitzending van de a380 DELIVERY zie:

       WWW.a380DELIVERY.COM.

    12-10-2007 om 17:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.toestand
    Heden heb ik schijnbaar weer al mijn E-mailtjes beantwoord


    Presently I believe I have reacted to ALL my E-mails


      
    Je pense d'avior repondu a toures mes E-mail

      200710121313

    12-10-2007 om 15:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ILLEGALY TRYING TO COLLECT OVERFLYING CHARGES
    Whe received information again from sombody trying to collect overflying charges .

     This time  whe received information via  AIS-AGORA  that this time it is done under the denomination of ASCENA

     The bill is not in EURO but in USD
      The invoice is not on the header of ASCENA
      ASCENA HQ is located in FRANCE

     the contact person by ASCENA is roubeixbri@ascena.fr

    The previous known illegal collection was done under a false header of EUROCONTROL and so fare we known have now be ceased.


    CAUTION is advised !!!!

    Whe are intrested in any adional information on any illegal collecting of overflying charges in any country   

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR 


     and also advise AIS-AGORA at
     
    WWW.EUROCONTROL.INT

    12-10-2007 om 11:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MORGENDSTOND
    Heden Vrijdag 12 OKTOBER even naar de MARKT met ANNABEL en nadien de ganse dag thuis om al de E-mailtjes van de SENIOREN die ik nog niet beantwoord heb door te werken.

    Sommige zie ik morgen op de meeting in het DOCKS HOTEL  te ANTWERPEN tussen 15;00 en 18;00 uur en zal die persoonlijk beantwoorden , wij blijven niet eten.

    12-10-2007 om 07:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CHANGE in AGENDA
    SORRY,

      Today i wil be in the morning at HQ-EUROCONTROL as planned

    BUT;  I wil not be present at the Meeting with EASA this evening in BRUSSELS


     SUCCES

      REGARDS
        SDW

    11-10-2007 om 04:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KANKER
    Waarom spreek ik hier over deze ziekte??

    De reden is omdat deze ziekte kan overwonnen worden en 100% geneesbaar is, Ik heb heden reeds enkele PILOTEN welk na vaststelling van KANKER en na een behandeling terug hun MEDISCH CERTIFICAAT hebben bekomen.

     Tevens verwijs ik naar intresante lektuur over KANKER op het:

       WWW.SENIORENNET.BE.

     -FORUM

     -ZORG

     -FYSISCHE ZIEKTEN of AANDOENINGEN

     -KANKER NIET LANGER TABOE

    Informatie uitgewerkt door STONE een collega piloot












     

    10-10-2007 om 18:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONTMOETING met SDW
    Enkele bezoekers van mijn BLOG vroegen via E-mail om eens een afspraak te maken!!

     Ik ben meestal de ZATERDAG en ZONDAG voormiddag op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN  in de cafetaria van BELAIR tot 12;00 uur maar een e-mailtje is nutig want soms ga ik even hogere sferen opzoeken.

    Tevens zijn wij op ZATERDAG 13 OKTOBER op de MEETING in ANTWERPEN van 15;00 uur tot 18:00 uur, maar we blijven niet eten

    voor de MEETING zie op FORUM  meeting RAYAATJE

    voor de LUCHTHAVEN:

    WWW.ANTWERPAIRPORT.BE

    WWW.BELAIR.BE

    10-10-2007 om 07:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EUROPE
    The only EUROPE-WIDE POLICY JOURNAL  ???

           EUROPE'S WORLD

    is proposing a free copy of their publication

        Request via   subscriptions@europesworld.org

                              WWW.EUROPESWORLD.ORG

    09-10-2007 om 14:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EACI
    EACI is the new denomination of the " EXECUTIF AGENCY for COMPETITIVENESS and INNOVATION"

    There is a advanced notice avaible on the  EU iniatif of the second         "EU SUSTAINABLE ENERGY WEEK " with on 31 january 2008 a information day:   WWW.EUSEW.EU

    Any proposals for the replacement of the 100LL could be a proposal to be introduced for EU-funding ??

    Or any other ENERGY conserving proposal to be studiet for the       NON CAT AIRSPACE USERS in EUROPE

    ACTION ????

    09-10-2007 om 11:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EDF
    During my visit at the EU-INSTITUTIONS I received a debriefing on the EDF  ( EUROPEAN DISABLITY FORUM ) meeting of 05 October 2007 in Brussels.

    The probleme of HANDICAPT AIRTRAVELING was also a topic of discution.

     The list of meetings documents EDA-AGA is avaible in paperform on request by E-MAIL.

    09-10-2007 om 11:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SESAR
    SESAR Definition Phase Delivrable 3 on the ATM CONCEPT
    DLM 0612-001-00    Version 2.0   is avaible on their website.

     A quick fast scrutini reveals in pages 118-126 there is a negative  financieel inpact for the GA VFR operators

    More detailed reading is required !!!

    Any more comments with reference to this document are welcom:

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    09-10-2007 om 11:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART 04/10/2007 aanpassing
    Een de organisaties welk  ik niet vermeld heb en welk ook sterk betroken is op het EU vlak is de:

    ECA      =    EUROPEAN COCKPIT ORGANISATIE

                    WWW.EUROCOCKPIT.BE

    Ik zelf ben nog steeds betrokken als Nederlandstalige voorzitter bij ABI zijne de beoepsvereniging voor BELGISCHE INSTRUCTEURS maar welk heden bij gebrek aan aktieve beheerders niet veel activiteien ontplooid.

     Zie in deze BLOG onder het zoekwoord   ABI

    09-10-2007 om 09:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EP-TRAN
    During the EP-TRAN meeting of 8 & 9 October the following to agenda points can have effect on the NON CAT AIRSPACE USERS:

     -AIRPORT CHARGES TRAN/6/45095 by Ulrich STOCKMANS  MEP

    -Sustainable European Transport policy study + HEARING by G.ALBERTINI, ( MEP TRAN)E.ESTRELA (MEP ENVI,,D VLASTO(MEP ITRE)

    I Sugest you obain aditional information via TIMO SCHUBERT  who has followed the full meeting and is very intrested in the GA/AW activity via   ADS-INSIGHT

    09-10-2007 om 08:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LOBBYING the E.U
    There was a intresting "WORKSHOP" by the  POLICY Department 'C'
    Citizens rights and constutinational affairs,  chaired by Alexander STUBB

     The intentions are to make the DECISION MAKING in the EU more transparent for the EU-CITIZENS by creating a clear vieuw on how the LOBBYIST has influance on the decisions made by the EU in particular the COUNCIL, EP and EC.

      Of cours our USA experts where present to introduce the working of the U.S LOBBYING DISCLOSURE ACT .

      The first act was developed in 1938,  revieuwe in 1946 witch apaerently where readopted in the LDA of 1995 witch now is again changed in function of a seriuos incident called the Jack ABRAMOFF witch is subject to a FBI investigation  and the departement of Justice of the USA.

    I sugest the NON CAT AIRSPACE USERS  organisations  in EUROPE to take a look an this development for witch Mr Alexander STUBB MEP is the rapporteur to make up a proposal for the COMMITEE to be introduced to the EP PLENAIRE.

    It is important NOW to make your INPUT ASAP

    09-10-2007 om 08:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLIGHT PREPARATION
    I receive daily a number of E-mails from ALL over the world requesting assistance on FLIGHT PLANNING in to EUROPE.

    However I have not the means to assist in this PLANNING and advide to contact the NATIONAL AOPA's who are mentioned on the:

    WWW.IAOPA.ORG      website

    sice although  there are 27 European countries member of the EU , there are still no homogene REGULATIONS for the 27 EU memberstates and each of them has his own AIP with the differences mentioned.

    You can consult the AIP via   WWW.EUROCONTROL.INT/EAD

    for any futher clarification YOU are always welcom. to contact me via E-MAIL   SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR  in ENGLISCH, FRENCH,DUTCH or GERMAN(limited)

    09-10-2007 om 07:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. F.U.A
    Apaerently whe have not been 100% intrested in the " FLEXIBLE USE AIRSPACE "  in the past, but this is going to play a vital role in the future for yhe below FL100 flying iFR operations and maybe also for the VFR traveller in the EU.

     Whe notice thad the development of the UAV in Europe result in the apaerance of a number of RESTRICTED ( mil) airspace zones  in the AIP  who are beeing publisched as 24/24 actif.

    However this zone schould be included in the FUA procedure  in vieuw to obtain the hours thad this zone are  NOT operational and crossing in IFR or VFR are possible in the same aplication of the present FUA

    ACTION REQUIRED !!!

    09-10-2007 om 06:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AVIATION FUEL
    I was informed by some MEP's and this seems to be confirmed thad there is a very strong intention to try to stop the production of the 100LL.

     Acording some experts ansd also GA & AW intrestred party is there no need no more to maintain this  costly production procers since their are now other solutions for the GA & AW operators.
     A) there are now the DIESEL ENGINES avaible
     B) A number of the present GA & AW fleet can operate on MOGAS

    the target date seems to be  2010 ??( some sugest 2020)

    On the other site some of the economic MEP's,experts and consultants seems to be very advanced in obtaining thad ALL KEROZINE be it for CAT, GA & AW would be subject to:
     A) ACCISE
     B)  ENVIROMENTAL FEE
     C) VAT

    I ame intrested to get some back ground on the possiblities of:
    -BIO-FUEL   from VIRGIN FUELS R/D
    -SASOM
    -HYDROGENE
    -ETHANOL

    Any sugestions or clarifications thad i can use in my contcts are welcom and i would like to see a recommendation to be developed  ASAP in the organisations as IAOPA,PPL/IR,IBAC,FAI(EAS),GAMMA

     2010 (or even 2020) is not thad fare away

    SYLVAIN-D_W@YAHOO.FR

    07-10-2007 om 06:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Intresting information
    As usual I find a number of very intresting articels in the:

     PROFESSIONAL PILOT

     WWW.PROPILOTMAG.COM

    06-10-2007 om 16:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!