Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    09-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EDF
    During my visit at the EU-INSTITUTIONS I received a debriefing on the EDF  ( EUROPEAN DISABLITY FORUM ) meeting of 05 October 2007 in Brussels.

    The probleme of HANDICAPT AIRTRAVELING was also a topic of discution.

     The list of meetings documents EDA-AGA is avaible in paperform on request by E-MAIL.

    09-10-2007 om 11:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SESAR
    SESAR Definition Phase Delivrable 3 on the ATM CONCEPT
    DLM 0612-001-00    Version 2.0   is avaible on their website.

     A quick fast scrutini reveals in pages 118-126 there is a negative  financieel inpact for the GA VFR operators

    More detailed reading is required !!!

    Any more comments with reference to this document are welcom:

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    09-10-2007 om 11:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART 04/10/2007 aanpassing
    Een de organisaties welk  ik niet vermeld heb en welk ook sterk betroken is op het EU vlak is de:

    ECA      =    EUROPEAN COCKPIT ORGANISATIE

                    WWW.EUROCOCKPIT.BE

    Ik zelf ben nog steeds betrokken als Nederlandstalige voorzitter bij ABI zijne de beoepsvereniging voor BELGISCHE INSTRUCTEURS maar welk heden bij gebrek aan aktieve beheerders niet veel activiteien ontplooid.

     Zie in deze BLOG onder het zoekwoord   ABI

    09-10-2007 om 09:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EP-TRAN
    During the EP-TRAN meeting of 8 & 9 October the following to agenda points can have effect on the NON CAT AIRSPACE USERS:

     -AIRPORT CHARGES TRAN/6/45095 by Ulrich STOCKMANS  MEP

    -Sustainable European Transport policy study + HEARING by G.ALBERTINI, ( MEP TRAN)E.ESTRELA (MEP ENVI,,D VLASTO(MEP ITRE)

    I Sugest you obain aditional information via TIMO SCHUBERT  who has followed the full meeting and is very intrested in the GA/AW activity via   ADS-INSIGHT

    09-10-2007 om 08:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LOBBYING the E.U
    There was a intresting "WORKSHOP" by the  POLICY Department 'C'
    Citizens rights and constutinational affairs,  chaired by Alexander STUBB

     The intentions are to make the DECISION MAKING in the EU more transparent for the EU-CITIZENS by creating a clear vieuw on how the LOBBYIST has influance on the decisions made by the EU in particular the COUNCIL, EP and EC.

      Of cours our USA experts where present to introduce the working of the U.S LOBBYING DISCLOSURE ACT .

      The first act was developed in 1938,  revieuwe in 1946 witch apaerently where readopted in the LDA of 1995 witch now is again changed in function of a seriuos incident called the Jack ABRAMOFF witch is subject to a FBI investigation  and the departement of Justice of the USA.

    I sugest the NON CAT AIRSPACE USERS  organisations  in EUROPE to take a look an this development for witch Mr Alexander STUBB MEP is the rapporteur to make up a proposal for the COMMITEE to be introduced to the EP PLENAIRE.

    It is important NOW to make your INPUT ASAP

    09-10-2007 om 08:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLIGHT PREPARATION
    I receive daily a number of E-mails from ALL over the world requesting assistance on FLIGHT PLANNING in to EUROPE.

    However I have not the means to assist in this PLANNING and advide to contact the NATIONAL AOPA's who are mentioned on the:

    WWW.IAOPA.ORG      website

    sice although  there are 27 European countries member of the EU , there are still no homogene REGULATIONS for the 27 EU memberstates and each of them has his own AIP with the differences mentioned.

    You can consult the AIP via   WWW.EUROCONTROL.INT/EAD

    for any futher clarification YOU are always welcom. to contact me via E-MAIL   SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR  in ENGLISCH, FRENCH,DUTCH or GERMAN(limited)

    09-10-2007 om 07:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. F.U.A
    Apaerently whe have not been 100% intrested in the " FLEXIBLE USE AIRSPACE "  in the past, but this is going to play a vital role in the future for yhe below FL100 flying iFR operations and maybe also for the VFR traveller in the EU.

     Whe notice thad the development of the UAV in Europe result in the apaerance of a number of RESTRICTED ( mil) airspace zones  in the AIP  who are beeing publisched as 24/24 actif.

    However this zone schould be included in the FUA procedure  in vieuw to obtain the hours thad this zone are  NOT operational and crossing in IFR or VFR are possible in the same aplication of the present FUA

    ACTION REQUIRED !!!

    09-10-2007 om 06:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AVIATION FUEL
    I was informed by some MEP's and this seems to be confirmed thad there is a very strong intention to try to stop the production of the 100LL.

     Acording some experts ansd also GA & AW intrestred party is there no need no more to maintain this  costly production procers since their are now other solutions for the GA & AW operators.
     A) there are now the DIESEL ENGINES avaible
     B) A number of the present GA & AW fleet can operate on MOGAS

    the target date seems to be  2010 ??( some sugest 2020)

    On the other site some of the economic MEP's,experts and consultants seems to be very advanced in obtaining thad ALL KEROZINE be it for CAT, GA & AW would be subject to:
     A) ACCISE
     B)  ENVIROMENTAL FEE
     C) VAT

    I ame intrested to get some back ground on the possiblities of:
    -BIO-FUEL   from VIRGIN FUELS R/D
    -SASOM
    -HYDROGENE
    -ETHANOL

    Any sugestions or clarifications thad i can use in my contcts are welcom and i would like to see a recommendation to be developed  ASAP in the organisations as IAOPA,PPL/IR,IBAC,FAI(EAS),GAMMA

     2010 (or even 2020) is not thad fare away

    SYLVAIN-D_W@YAHOO.FR

    07-10-2007 om 06:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Intresting information
    As usual I find a number of very intresting articels in the:

     PROFESSIONAL PILOT

     WWW.PROPILOTMAG.COM

    06-10-2007 om 16:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FUTURE in G/A
    I receive many questions on how I evaluate the future of G/A operations in EUROPE infunction of the various project and programs apaering in the EU ,ECAC and EUROCONTROL corridors!!

      A very important factor for G/A in the future is to not make all the G/A operators subject to the same requirements as the CAT opertors.

     A certain level of G/A can be required to be equiped on a similar level as the CAT , but this is not the case for al G/A operations.

     Whe must make a clear difference between the IFR and VFR flying and not to try to have the VFR using the same sofisticated and advanced equipage as the IFR.

     I presume thad the VFR who intend to try to operate in the high density airports and airspace schould have almost the same equipage as the CAT and the pilot a hich level of knowledge and training to be abel to operate in a similar manner as the CAT

     However a large amounth of G/A wil not intend to operate in this hich density airports and airspace and wil not require the knowledge and training as the previous mentioned G/A operators.

    I strongly advise the IAOPA, (AOPA's) ,FAI(EAS), IBAC( NBAA,EBAA)   and PPL/IR EUROPE to make a number of  coordinated proposals in line of the intended operations of the need of their different  members requirements and introduce them to the EU,EASA and EUROCONTROL.


    Also evaluate the needs of AERIAL WORK (A/W) operations in function of the contacts with the SME and FTO involved in this activity


     BE  PROACTIVE ASAP !!!!!

    06-10-2007 om 15:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART
     Men steld mij herhaalde malen de vraag wie doet wat dat invloed heeft op de LUCHTVAART in EUROPA ??


     Ik ga trachten hier een kort overzicht op te bouwen:

     FIRST DRAFT 20071004

     ICAO   =INTERNATIONAL CIVIL AERONAUTICAL OPRGANISATION    maakt de internationale te volgen standaarden en recommentation op wereldvlak voor de 189 lidstaten. (MONTREAL)

    ICAO-EUR/NAT  hetelfde maar vooral voor EUROPA (PARIJS)

    EU -EUROPEESE UNIE (BRUSSEL)
           -DE RAAD
           -HET EUROPEES PARLIAMENT
           -EUROPESE COMMISIE
           -COMMITEE of the REGIONS
           -COMMITEE sociaal economisch

    EUROCONTROL( BRUSSEL/MAASTRICHT/LUXEMBURG/BRETIGNY)
      Is een pan-europeese organisatie die de harmonisatie in de luchtvaart bevordert van uit het EuROPEESE standpunt

    ECAC   =EUROPEAN CIVIL AVIATION COUNCIL  (PARIJS)
               bestaat uit de DG van de EUROPEESE CAA welk standariçsatie bespreken

    EASA  = EUROPEAN AIR SAFETY AGENCY   een onderdeel welk voor de EU se aspecten SAFETY behartigen (KEULEN)

    JAA-T  =JOINT AVIATION -transfer is de overgang naar de EASA voor de EU landen en coordineerd met de NIET-EU staten (KEULEN en HOOFDDORP)

    DGLV   = DIRECTORAAT GENERAAL LUCHTVAART houden zich bezig met de Belgische wetgeving (BRUSSEL)

    MOW  =

    FAA  = FEDERAL AVIATION ADMINISTRATION   is de AMERIKAANSE CAA

    RTCA  =RADIO TECHNICAL COMMISION FOR AERONAUTICS
                  houden zich bezig met de Amerkaanse technische voorschriften

    AECMA  =EUROPEAN ASSOCIATION  OF AEROSPACE 
                     houd zich bezig met EUROPEESE technische voorschriften

    EUROCAE - EUROPEAN ORGANISATION FOR CIVIL AVIATION EQUIPEMENT 
                    houd zich bezig met luchtvaart uitrustingen voor de industrie

    ETSI  =EUROPEAN TELECOMMUNICATION STANDARISATION INDUSTRY   
             Standarisatie van luchtvaart uitrusting voor com/nav::sur

    WRC  = WORLD RADIO CONFERENCE
                   houd zich bezig met alles wat communictie op werldvlak bezig


    ORGANISATIES:

    IATA = INTERNATIONAL  AIRTRANSPORT ASSOCIATION  vertegenwoordigd vooral de regelmatige airlines  aktief in CAT (  MONTREAL)

    IACA  = INTERNATIONAL AIR CARRIER ASSOCIATION vertegenwoordigd 37 airlies aktief in de CHARTERVLUCHTEN

    AEA = ASOCIATION EUROPEAN AIRLINES vertegenwwordigd de EUROPEESE AIRLINES (CAT) (BRUSSEL)

    ERAA   =EUROPEAN REGIONAL AIRLINES ASSOCIATION vertgenwoordigen de regionale airlines

    ELFAA  = EUROPEAN LOW FAIR AIRLINES ASSOCIATION vertegenwoordigd de LOW COST AIRLINES

    CANSO  =CIVIL AIRNAVIGATION SERVICE ORGANISATION vertegenwoordigd de nationale ATSP

    ACI  = AIRPORT COUNCIL INTERNATIONAL  vertegenwoordigd de grote LUCHTHAVENS

    FAI  = FEDERATION AERONAUTIQUE INTERNATIONAL  vertegenwoordigd de Nationale AEROCLUBS voor de LUCHTSPORTEN op wereldvlak

    EAS  = EUROPE AIR SPORT vertegenwoordigd de Europeese nationale Aeroclubs voor de LUCHTSPORTEN

    IBAC  = INTERNATIONAL BUSINESS AIRCRAFT COUNCIL( GLOBAL)
    NBAA  = NATIONAL BUSINESS AIRCRAFT ASSOCIATION ( USA)
    EBAA  = EURPEAN BUSINESS AIRCRAFT ASSOCIATION ( EUROPA)
    vertgenwoordigen de zakenvliegers

    IAOPA = INTERNATIONAL COUNCIL AIRCRAFT and PILOT ASSOCIATIONS  ( GLOBAL voor 65 nationale AOPA"s)
    IAOPA-EUR  hetelfde maar enkel voor de Europeese AOPA's 
    En vertegenwoordigd GA & AW 

    PPL/IR  PRIVAT PILOT LICENCE  - INSTRUMENT RATING EUROPE
     groepeert piloten met een PPL met IR

    IFATCA= INTERNATIONA FEDERALATION AIR TRAFFIC  CONTROL ASSOCIATION
     vertegenwoordigd de verkeersleiders ( ATCO)

    IFALPA  = INTERNATIONAL FEDERATIONof AIRLINE PILOT ASSOCIATIONS

    NATO  = NORTH ATLANTIC THREAT ORGANISATION ( militair)

    RCA  = AIRPORT  REGIONAL CONFERENCE ( new)
            vertegenwoordigd de belangen van de regions

    CEDEFOP is betrokken bij het beoepsonderwijs voor de EU

     PROGRAMS:
      -7th FP = 7th FRAME WORK PROGRAM on R/D
      -SES   =SINGEL EUROPEAN SKY ( EU)
      -SESAR = SINGEL EUROPEAN SKY ATM RESEARCH (EU)
      -GALILEO -EU
      -EGNOS -EU
      -UAV
      -VLJ
      -ADS-B
      -ELT
      -SSR mode S
      -8,33 KHz below FL195
      -P-RNAV
      -RNAV
      -

                     
    NOOT(1)
    -GA GENERAL AVIATION
    -AW  AERIAL WORK
    -CAT COMMERCIAL AIR TRANSPORT

    NOOT(2)
    Verbeteringen en opmerkingen zijn welkom SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    04-10-2007 om 19:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLYFORFUN fotowedstrijd
    Inzendingen moeten toekomen VOOR 15 OKTOBER 2007 op :

    FEEDBACK@FLYFORFUN.BE

    Zie even op  http://photo.flyforfun.be


    Zie tevens de nieuwe AGENDA voor 2008 welk in voorbereiding is zorg dat u tijdig uw aktiviteiten doorgeeft voor de KALENDER 2008

    04-10-2007 om 09:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CAUTION
     Durig my visit  on 3 & 4 october éààè to HQ EUROCONTROL was my attention drawn on the following subjects who could be important for the AIESPACE USERS flying in VFR!!

      Requirements for AFIS  ,,

      Requirements for the smaller AIRPORTS in the future mainly used only by LCA

     The transfer of responsablity on SAFETY to EASA


     AIRSPACE INFRINGEMENT

    GENERAL AVIATION statistique task force

    Audit on the 8,33 KHz

    the use of FLARM as a cheap ANTICOLLISION WARNING for VFR but witcg does not react on AIRCRAFT equiped with SSR mode S but olly to other FLARM equiped AIRCRAFT

    VFR FLIGHT PLANNING

    VOLMET

    LANGUAGE testing ??

    04-10-2007 om 08:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GSM

    Ther is also a intresting paper on the GSM utulisation on board aircraft in vieuw of a ICAO recommendation

    04-10-2007 om 08:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAJOR MISCONCEPTIONS
    Via some experiments with a LICHT AIRCRAFT some expert conclude thad GENERAL AVITION is not capable to satisfy to some requirements of the futur SES  or SESAR aplications.

    here again the MAJOR MISCONCEPTION about the AIRSPACE OPERATERS apaered !

     It is not hhe size of the AIRPLANE who  in ICAO define hem as a 
     
     CAT  = COMMERCIAL AIR TRANSPORT
     GA    = GENERAL AVIATION
     AW  =  AERIAL WORK

    OPERATIONS

    A LICHT AIRPLANE can be operated as CAT, GA or AW
    A HEAVY AIRPLANE as a A380 or B747 can be operated as CAT,GA or AW

    Some of the SMALLER- AIRPLANE have a more sofisticated equipage then the LARGER- AIRPLANE used in CAT by a AIRLINE operators

    See the SDW used diagram avaible on request


    Note: Always welcom for aditional clarifications

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    03-10-2007 om 16:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Information -PILOTE en FRANCAIS
    Plusieur college m'informe que ils ont des probleme  sur mon blog aveque les information en ANGLAIS et NEERLANDAIS et que je negloge les pilotes francophone.

     Pour cela je leur mentione ici:   WWW.AOPA.FR.

     Je regrette que actuelement je indique tres peux d'information en francais car j'ai tres peu de visiteur et e-mails en francais.

    02-10-2007 om 19:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.THANKS
    Wens via deze weg ook de vele contacten te bedanken welke mij hun  

     beste wensen toezonden toezonden voor mijn 72th verjaardag op        

    02 OKTOBER 2007

    via; FORUM,CHAT ,E-MAIL of POST

    02-10-2007 om 09:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het WEDER van 01 OKTOBER 2007
    Heden morgend grondig de weerkaarten ,satelietbeelden en drukveranderingen  bestuderd en kwam tot de conclusie dat het vandaag een frisse grijs bewolkte dag zou worden zonder neerslag tot deze avond.??


     En wat stel ik nu vast hier in ANTWERPEN STAD------REGEN en schijnbaar op veel plaatsen in BENELUX


    01-10-2007 om 11:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SCHROEVEN
    Er is dringend noodzaak bij PILOTEN en ook INSTRUCTEURS aandacht te besteden dat hun leerlingen , passagiers of bezoekers welk zich tussen de vliegers kunnen verplaatsen  in hun bijzijn steeds ver van de VLIEGTUIGSCHROEVEN weg blijven en ook van de voorzijde van vliegtuigen met een turbine gezien het gevaar dit kan opleveren !!!

    Een schroef steeds beschouwen als HOT en uit zijn draaivlak blijven is vitaal voor iedereen.

     Deze verwitiging plaats ik wegens bepaalde zaken deze week op een vliegveld te hebben gezien en waarvan ik de betrokken personen zelf heb terecht gewezen

    30-09-2007 om 17:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SAFETY = VEILIGHEID
    Heden krijg ik een aantal meldingen over werkelijk een aantal gevallen van PESTEN  van bemaningen door het personeel van de beveiligingsdiensten ( SECURITY )

    SECURITY tast de SAFETY der vluchten aan !!!!

    Ook on de CHIRP n° 83 -summer 2007 zie ik vermelding van een aantal incidenten  met be BEVEILIGHEIDSDIENSTEN

    WWW.CHIRP.CO.UK

    Er is dringend een noodzaak tot een code of etics  en opvoeding van de  beveiligheidsdiensten om zulke incidenten te vermijden alvorens zij een onrechtstreeks reden zullen worden voor een FATAAL ONGEVAL.

    30-09-2007 om 17:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!