Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    04-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.B737-800 ongeval te EHAM
    Zie naar verklaring tijdelijk tussentijds verslag:


      WWW.ONDERZOEKSRAAD.NL         SECTOREN   LUCHTVAART

    04-03-2009 om 16:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het nut van een ZAKENVLIEGTUIG
    Een aantal E-MAILERS zijn van de opinie dat de CEO's van grote firma's gewoon met het lijnvliegtuig kunnen reizen.

     Een aantal  belangrijke voordelen van het ZAKENVLIEGTUIG zijn:

    - Het Vliegtuig en bemanning is beschikbaar op elk ogenblik van de dag om te vertrekken naar de besteming

    -De vlucht gaat rechtstreeks naar het vliegveld van bestemming zonder tussenlandingen en verlies van tijd voor het overstappen

    -Aan boord beschikt de CEO van dezelfde werkmidelen als op zijn bureel en kan gewoon verder werken tijdens de vlucht alsof hij in zijn bureel zou aanwezig zijn.

    -Hij moet niet verblijven in hotels voor het afwachten naar de volgende vlucht

    -Hij kan zelfs gewoon van zijn nachtrust genieten terwijl het toestel vliegt en komt op zijn bestemming fris en uitgerust aan om de onderhandelingen te voeren.

    -Geen gesleur met verouwelijke documenten of informatie buiten de beschermde ruimten

    -mogelijkheden om belangrijke klanten te vervoeren en tijdens de vlucht de belangrijke gesprekken te voeren zonder aanwezigheid van derden of afluister mogelijkheden door niet betrokken personen in de onderhandelingen

    03-03-2009 om 18:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Reactie op METRO vandaag
    Schijnbaar zijn er veel personen welk dagelijks de METRO lezen want heden morgend kreeg ik
     
    reeds een 7 tal E-MAILTJES over de titel:

    CRISIS TREFT JONGEREN HET HARDST

    Het berteft hier vooral lezerrs wie hun kinderen in een LUCHTVAARTOPLEIDING betrokken zijn.

    Wat de opleiding tot PILOOT betreft zou er volgens een aantal experts en ook volgens de in mijn bezit zijnde informatie geen probleem mogen zijn om in de toekomst aan werk te geraken.

    Er is wel een afname van VLUCHTEN waar te nemen door de CRISIS in EUROPA en de USA en een aantal PILOTEN zijn vertrokken naar het verre Oosten om daar te vliegen.

    Er komt echter een periode aan waar er een aantal oudere periode de 65 jaar grens bereiken en dus op non activiteit worden geplaatst dat heeft voor gevolg dat een aantal tweede piloten naar een upgrading toe zijn voor de linkerzetel, tevens komen de nieuwe regels van de EU-EASA in voege met een afname van de toegelaten WERK en VLIEGTIJDEN voor de CREW welk het ook noodzakelijk maakt om over meer piloten te beschikken om dit op te vangen.
    Voor mijzelf heb ik een zevental (7) van mijn exleerlingen welk dit jaar het operationeel CAT gaan verlaten

    Wat de andere studierichtingen betrefd heb ik weinig informatie bekomen maar wat de mekaniciens betrefd stel ik vast dat de oudere generatie minder goed kan volgen in de huifige electronische opvolging van het onderhoud en dat er plaats komt voor de jongere goed gevormde mecaniciens welk snel bevorderingen inpikken.

    CABINE PERSONEEL zie ik heden een overcapaciteit ontstaan maar heb onvoldoende informatie om dit duidelijk te kunnen bevestigen.

    Hoop dat deze toelichting van nut is en steeds beschikbaar voor opmerkingen of bijkomende vragen via E-MAIL:   SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    03-03-2009 om 10:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. CAA & ATSP
    CAA   CIVIL AVIATION AUTHORITY     of voor ons het BESTUUR DER LUCHTVAAR is de dienst die heden nog verandwoordelijk is voor het opmaken en toezicht houden op de WETGEVING en REGELGEVING om de VEILIGHEID in HET LUCHTRUIM te bekomen

    ATSP  AIR TRAFFIC SERCICE PROVIDER   of voor ons hier BELGOCONTROL welk het LUCHTVERKKER in ons LUCHTRUIM  verzekerd  in GAT

    Voor het HOGERE LUCHTRUIM   ( FL245) is dit hier EUROCONTROL UAC te MAASTRICHT/NEDERLAND

    Er is ook nog BELGACONTROL voor het zuiver MILITAIR LUCHTVERKEER vooral de JACHTVLIEGTUIGEN in OAT


    In de huidige struktuur steel we vast dat de daar aktieve personeel welk vroeger allemaal STATAIR was nu wordt aangevuld met CONTRACTUEEL personeel



    De ATCO zijn echter initieel tijdens de opleiding CONTRACTUEEL maar bij het slagen in de VERGUNNING zijn zij STATUAIR bij BELGOCONTROL

    Ik hoop dat deze toelichting de vraag over het satuut van het personeel bij CAA en BELGOCONTROL toelicht

    03-03-2009 om 08:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABIS GROUP at ICAO
    The ABIS GROUP is located  at 

    999 Universsity street

    suite 14.05

    QUEBEC  H3C 5J9

    MONTREAL

    ABIS@ICAO.INT

    WWW.ICAO.INT

    Bestaat uit:

    AUSTRIA
    BELGIUM
    THE NETHERLANDS
    LUXEMBOURG
    IRELAND
    SWITSERLAND

    02-03-2009 om 12:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VRIJWILLIGERSWERK
    DRIE BEMERKINGEN


    1)-Persoonlijk ben ik in DE LUCHTVAART sedert vele jaren aktief als             

    VRIJWILLIGERS WERK

    naast mijn BEROEPSAKTIVITEITEN in mijn VRIJE TIJD



    2)-Ook hiet op SENIORENNET is er een ganse ploeg die zijn diensten gratis beschikbaar stellen

    voor DE SENIOREN



    3)-Op het FORUM,  en ook de CHAT ontmoet ik personen welk zeer aktief zijn in

    VRIJWILLIGERS WERK maar daar geen woorden aan vuil maken zij doen dit en praten er niet

    over, het is enkel als je ze persoonlijker benadert dat je dit te weten komt

    02-03-2009 om 11:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.B737-800 ongeval te EHAM
    Degene willen discuteren over dit ongeval kunnen aan hun trekken komen op het:


    -SENIORENNET.BE

    -FORUM

    -DISCUTIE FORUM

    -NIEUWS

    -VLIEGTUIGCRASCH of FOUTE INFORMATIE

    Neem hierover geen standpunt in nu !!!

    02-03-2009 om 11:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEZOEK aan DE ANTWERPSE ZOO 2009
       23 APRIL 2009

            Men onderzoekt de mogelijkheden voor een aantal SENIOREN om de ANTWERPSE ZOO te bezoeken

    Er zijn DRIE PROJECTEN mogelijk:

    1) INDIVIDUELE bezoeken zie op  WWW.ZOOANTWERPEN.BE

    2) OASE VAN RUST voorzien onder inpuls van CORRY een GROEPSBEZOEK in APRIL
        kijk op DE OASE VAN RUST

    Een eerste voorgestelde datum is DONDERDAG 23 APRIL 2009 door de VRIENDINNEN onder elkaar.

    3)- HET BABBELHOEKJE denkt ook aan een GROEPBEZOEK maar heb nog geen persoon die het organiseert

    Wij zelf ANNABEL en SDW zullen trachten de nodige informatie te verzamelen en zullen mogelijk ook een kort gedeelte deelnemen maar een gans bezoek is voor ons uit de boze want te vermoeiend

    Er zijn speciale tarieven beschikbaar voor ;KINDEREN, GROEPEN ( minstens 15) en 60+

    ook eetmogelijkheden in SELFSERVICE in DE FLAMINGO of in het Historisch restaurant mits tijdig reservatie te maken want dat is druk bezocht restaurant in het ANTWERPSE ASTRIDPLEIN

    De ligging van de ZOO is naast het hernieuwde ANTWERPSE CENTRAAL STATION en ook niet ver  ( 10 minuten  aan wandelsnelheid) van de GEUZEHOFKES waar de STREEKBUSSEN aankomen

    MEER VRAGEN na bezoek van de  ZOO WEBSITE op SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    02-03-2009 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BELGIE
    Een BELGISCHE JAA-VLIEGBOEK voor PILOOT kost hier 65€ waar deze in het privaat

    beschikbaar is voor  25€  en bij de FAA is deze beschikbaar voor 10$

    01-03-2009 om 21:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE LUCHTVAART
    Bepaalde EU lidstaten hebben de neiging om allerlei regels en beperkingen in te voeren om de

    aktiviteit van wat zij  de onnodige LUCHTVAART AKTIVITEITEN  te beperken door het invoeren
    van allerlei onnodige administratieve verplichtingen en ook door het invoeren van zeer hoge

    vergoedingen voor de verplichte inspectie's en administratieve documenten te bekomen

    Op deze wijze tracht men de luchtvaartbewegingen af te bouwen met tevens het argument dat men

    zodoende de hinder voor de omwonende rond de luchthavens doet afnemen en ook bijdraagt tot de

    verbetering van het milieu

    HEDEN is in BELGIE door het DGLV een poging om het RECREATIEF VLIEGEN af te bouwen,

    men beseft echter niet dat men zodoende de doodsteek gaat geven aan de EUROPESE
     
    LUCHTVAART INDUSTRIE welk nood heeft aan gemotiveerde jongeren om de 90 verschillende

    gespecialiseerde beroepen in de luchtvaart aan te leren en uit te oefenen

    DE LUCHTVAARTINDUSTRIE in EUROPA delft zijn eigen graf in het GLOBAL AVIATION
     
    WORLD ontwikkeling

    01-03-2009 om 21:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. LUCHTVAART ONGEVALLEN
    Twee opmerkingen over de komentaren onmidelijk na een LUCHTVAARTONGEVAL zijn onvoorstelbaar:


     Betreft de geslaagde NOODLANDING van DE ARIBUS in de hudson lees ik in verschillende kranten en hoor ik vertellen dat dit de eerste maal is dat een piloot dit lukt zonder slachtoffers.

     Dit is geheel onjuist er zijn verschillende succesvolle ditchings in de LUCHTVAARTGESCHIEDENIS, en voor degene die er meer willen over wetten raad ik aan de in het frans opgestelde en gratis verspreide CHRONIQUE DE MARS  - BD-41  van J.BELOTTI op te vragen welk elke maand  verschijnt over aktuele luchtvaart aspecten:

    Contact met mijn complimenten vanwege ge SYLVAIN ( SDW)   JEAN.BELOTTI@WANADOO.FR

    Ook het ongeval van de B737-800 te SCHIPHOL geeft aanleiding tot een aantal gissingen en in de PERS zelf tot verklaringen over de oorzaak welk geheel uit de boze zijn, maar DE PERS heeft voor haar lezers een uitleg NU nodig en binnen 12 maand ( soms 36)  en het officiel publiek rapport beschikbaar is heeft ze geen intresse en plaars mogelijk 5 lijntjes hierover.

    01-03-2009 om 18:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DEBRIEFING EU-YOUTH
    In function of the BRIEFING on my EU-ACTIVITY this afternoor have I  transmitted the collected

    information on the BVSE/UEF iniatif in function oof the EUROPESE ERESENAAT of  the 01
     
    FEBRUARY 2009 to Mr PAUL DOMS the vice president who chaired the BVSE meeting this
     
    morning and also the edition of Europe één FEDERAAL  Februarie/maart 2009 to the 11

    YOUNGSTERS  ( between 27 and 45 aged) present

    Also the website of WWW.EUF.BE was evaluated ??

    28-02-2009 om 19:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SORRY for the USA VISITORS
    MY BLOG is for a large public in EUROPE  and does contain tekst in ENGLISH (AMERICAN)
     
    DUTCH, FRENCH and GERMAN

    ENGLISH is the most used in AVIATION but a lot of NON CAT AIRSPACE USERS are only

    having a limited knowledge of ENGLISH

    THE SKY IS FOR EVERBODY

    28-02-2009 om 17:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VAARDIGHEDEN om PILOOT te worden
    Een der problemen bij de SELECTIE tot LEERLING PILOOT is zeer complex.

    Er zijn grote verschillen in de verschillende soorten PILOTEN en de gewenste vAARDIGHEDEN noodwendig zijn zeer verschillend:

     MILITAIR JACHTPILOOT

     BURGERLIJK  LIJNPILOOT

    MILITAIR TRANSPORT PILOOT

    MILITAIR HELICOPTER PILOOT

    BURGERLIJK HELICOPTERPILOOT

    PILOOT LUCHTARBEID

    PILOOT LUCHTAXI

    PILOOT ZAKENVLIEGEN

    TEST PILOOT

    DEMONSTRATIE PILOOT

    AIRDISPLAY PILOOT

    Een reeds aan mijn jaren bekend geval betrefd een colega welk op SV4 ( STAMPE) te horen kreeg dat hij nooit eenplaats zou vinden in DE LUCHTVAART van zijn MILITAIRE INSTRUCTEUR en niet SOLO ging heb ik zijn afscheidsvlucht bijgewoond als PIC B747.

    MOTIVATIE was zijn grote troef HIJ WILDE en zou PILOOT WORDEN mits zeer veel inzet en een langere periode in DC dan bij de militaire opleidingplaning  voorzien was

    28-02-2009 om 17:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONLINEESIM
    Geziende vele vragen over dit onderwerp van E-MAIL SIMULATOR via mijn BLOG en 

            E-MAILTJES plaats ik hier een intresante link:

    HTTP://WWW.ONLINESIM.ORG

     Gelieve uw vragen en registratie onmiddelijk bij deze link te doen

    28-02-2009 om 16:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Brief aan Etiene SCHOUPE
    Wat betrefd de voorgestelde  opvoeren der vergoedingen van het DGLV werd vandaag door

    deKAcB een  intresante

    interventie gedaan in het TV-NIEUWS van " één" om 1300 uur

    28-02-2009 om 15:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BVSE/UEF
    Heden voormiddag aanwezig bij DE ALGEME STATUTAIRE VERGADERING van BVSE

    onder voorzitterschap van de Heer PAUL DOMS


    Exemplaar van het verslag beschikbaar via Mevr Liliane ELST    BVSE@SKYNET.BE

    Exemplaar van Europa één FEDERAAL Februarie/:Maart 2009 beschikbaar op aanvraag
      telf 03-449 39 00

    Jaarobonnement 15 EURO te storten op  000-0615931-78 of 220-0850168-96

    BVSE ( VZW) Prins Boudewijn laan  323  2610 WILRIJK

    Steeds beschikbaar voor bijkomende toelichtingen   SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    Deelgenoot van de RAAD BVSE

    28-02-2009 om 15:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.B737-800 ongeval te EHAM
    Verneem hier reeds allerlei OORZAKEN van het ONGEVAL

    Voor de juiste bevindingen en vordering van het ONDERZOEK gelieve te gaan naar:

    WWW.ONDERZOEKSRAAD.NL

    27-02-2009 om 12:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SECURITY
    MARTIN ROBINSON  has been invited to the NEASCOG meetig to present the SECURITY

    activity developed by GA & AW operators to avoid unlawfull use of the AIRCRAFT

    Also EAS has submitted a project toward te NEASCOG TEAM


    ACTION  :    WWW.AOPA.ORG         AOPA's  AIRPORT WATCH

    26-02-2009 om 12:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WAKE VORTEX STUDY
    In MARCH 2007 with the support of FAA , ASRS has began a study an analyses of WAKE

    VORTEX ENCOUNTER INCIDENTS


    They are now looking for any UPDATING from ANYPLACE in the WORLD

    Contact:

    HTTP://ASRS.ARC.NASA.GOV/PUBLICATIONS/CALLBACK/CB_350                                

     by filing a ASRS QUESTIONNAIRE   ASAP ??

    26-02-2009 om 11:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!