Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    16-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MIJN TAALGEBRUIK
    Wat betrefd mijn taalgebruik bekom ik een aantal reacties per E-MAIL en zal daarom even enkele aspekten toelichten.

    Ik maak gebruik van;

    NEDERLANDS
    FRANS
    ENGELS( AMERIKAANS)
    DUITS( beperkt)
    en ken nog wat het gebruik van gebarentaal voor DOVEN alhoewel ik daar nu veel ben vergeten wegens gebrek aan gespreken

    mijn NEDERLANDS is niet 100% want ik ben tijdens de periode 40/45 zeer onregelmatig naar school geweest wegens de oorlog

    FRANS heb ik geleers door tweemaal een korte periode naar school geweest te zijn tijdens de periode 40/45

    Duits heb ik overgenomen van de diutsers tijden de 40/45 periode maar later steeds vermeden en sprak met duitsers steeds Engels

    Wat het ENGELS betrefd heb ik dat nooit geleers maar in 1957 als Belgische militair bij de Luchtmacht lukte het mij om afgedeelt te worden bij de NATO beveiliging, toen ik daar aankwam werd ik als geheel onkundige in de engelse taal afgedeelt bij een dienst met enkel AMERILANEN; ENGELSE en CANADEZEN( waarvan slechts enkele franstalige)

     Heb nooit geen poging gedaan om tijdens mijn luchtvaart cariere als PILOOT-INSTRUCTEUR op LICHTE VLIEGTUIGEN ( SEL) HELICOPTERS  (SEL) en ZWEEFVLIEGTUIGEN een der talen grondig te beheersen en ben dat nu op 74 jarige leeftijd ook niet van plan

    Ik ga er van uit als het niet klinkt dan botst het en heb daar nooit hinder ondervonden dan van wat ik taalpuriteinen noem , maar dat is hun volste recht hoor.

    Ik ben een LUCHTVAARTFRIEK en ga daar niets meer aan veranderen

    Moest dat eens toelichten

    ONDERWERP GESLOTEN

    16-10-2009 om 06:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART INFORMATIE
    In het verleden en ook nog recent krijg ik zeer veel vragen per E-MAIL over de LUCHTVAART die ik steeds tracht te beandwoorden.

    Wegens gebrek aan tijd heb ik dit de laatste tijd verwaarloosd en ga u daarom verwijzen naan:

      WWW.ASA-BE.COM

      Welk ook beschikt uit 3 zeer handige boekjes:

    - FASTEN SEATBELTS         tweemaandelijks magazine voor de luchtvaartenthousiast

    - AERONEWS of BELGIUM

    -

    CONTACT ASAP:

    15-10-2009 om 20:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EVEN BIJWERKEN
    We kijken nu met ARGUSOGEN naar de vorderingen in de EU met de laatste handteken van DE CHEQUEN???

     Hiervan hangt veel af want:

     Zolang dit handteken er niet is kan MAROSSO zijn NIEUWE COMMISIE niet samenstellen

    Kunnen we niet verder aan de reoganisatie van DG-TREN in twee DG's namelijk een voor ENERGIE en een voor TRANSPORT

    Ook de invoering van de aangepaste LISBON CONVENTIE  en dat wil zeggen de EU-INSTELLINGEN uit het slop halen om een aantal belangrijke stappen te zetten in het EU EXPERIMENT

    Hopelijk geraken we er toch ook weer uit ??

    Voor mij betekend dat echter ook wel een afname van mijn betrokkenheid bij de INTERNATIONALE LUCHTVAART ontwikkelingen, maar ga toch nog een vinger in de pap houden maar op een lager profiel en mij nu weiden aan mijn hobby in DE ANTWERPSE ZOO en bij SENIORENNET aktiviteiten.

     Mischien dan ook wat tijd om wat meer te leeren over het gebruik van de PC ,FOTOGRAFIE ..enz ...!!!!!!!


    15-10-2009 om 17:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DEBRIEFING
    Made today a visit to HQ EUROCONTROL

    -folow up on information of 
    -CONTRAILS
    -WAKE TURBULENCE
    -SCG/12   meeting is folowed by EAS LOUIS BERGER ( MARCEL FELTEN)


    EU COUNCIL
    -EU SES II  proposal
    -DG-TREN reorgansation

    EP
    -Info about EFLEVA  activity at EASA via EAS representation on VINTAGE AVIATION

    FLAG
    -Follow up on contact MEP
    -VVV
    -EASA

    14-10-2009 om 17:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WINGS FOR CHILDREN
    Een aantal zeer mooie sfeer foto's van de 28th dag op 29 SEPTEMBER op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN  zijn beschikbaar  via :

    HTTP://BLOG.SENIORENNET.BE/ZONNEKESBLOGJE8/

    13-10-2009 om 16:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPZOEKWERK
    Personen welk op mijn BLOG komen om een bepaald onderwerp te zoen dienen aan de linkerzijde  een trefwoord in te vullen.  in het WIT KADERKE boven ZOEKEN

    Personen die iets willen weten over mijn levensloop en ervaring in de luchtvaart typen daarin "PROFIEL"

    Over " HELICOPTERS"

    Over "BALLONS"

    13-10-2009 om 14:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW SITUATION
    PRESENTLY I have reacted to ALL the E-MAILS, If YOU have not received a reply pleas transmit your message again!!

    HEDEN heb ik AL mijn E-MAILS beandwoord indien u geen andwoord hebt bekomen stuur uw bericht nogmaals


    PRESENTLY j'ai repondu a toutes mes E-maail, si vous avez pas recu une reponse envoier votre message de nouveaux!!


     SORRY

     SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    12-10-2009 om 17:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GPS gebruikers
    Een aantal SENIOREN stellen mij vragen over het gebruik van de GPS

    Deze aparaten worden gebruikt in de LUCHTVAART maar zijn van geheel verschillende aard dan de

     GPS waarover de SENIOREN vragen stellen

    Een vraag die men mij stelde betrefd of er GPS bestaan waarin voor DE JOGGERS en

     WANDELINGEN zijn uitgestippeld om te gebruiken

    Schijnbaar bestaan die niet in de handel...............MAAR er zijn schijnbaar een aantal lokale wandelclubs

     die voor hun streek over GPS geplande omloopen beschikken

    ZIE:   WWW.VWF.BE

    11-10-2009 om 20:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LISBON CONVENTION
    Heden verneem il dat POLEN zijn handteken heeft gezet onder de LISBON CONVENTION

    Dinsdag vernam ik dat er in DE EU-COUNCIL nog een marathon overleg was met POLEN en dat

     vermoedelijk er nog geen doorbraak zou zijn voor het einde van deamaand.

     Dit bewijst nogmaals hoe twijfelachtig POLITIEKE VOORSPELLINGEN zijn.

     Nu nog een HANDTEKEN van EEN lidstaat ??


                                                    TSJECHIE

    Wait and SEE ????

    10-10-2009 om 19:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ENVIROMENTAL QUESTIONS
    Received recently a number of Questions about ENVIROMENTAL aspects in particular on

    CONTRAILS

    Consult:   WWW.EUROCONTROL.INT 

    Consult    WWW.ICAO.INT

    search     CONTRAILS

                   CHEMICAL CONTRAILS 

                   CIRUS CONTRAILS

     Moer avaible on this subject on Request  

    10-10-2009 om 17:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONTRAILS

     CIRRUS CONTRAILS

     CHEMO CONTRAILS

    10-10-2009 om 11:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AVIATION CHARGES
     ENROUTE CHARGES

    APROCHE CHARGES

    I will place here a limited information about the CHARGES aplied to A/C flying IFR above 2000 KGR
    en also to some VFR operations

      WWW.EURONTROL.INT   

    See also  CRCO

    See CHARGES

    10-10-2009 om 11:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LOBBYING
    Gezien de vele vragen over het LOBBYING bij de EUROPESE INSTELLINGEN kan ik de volgende toelichting geven.

     Er is een duidelijk verschil tussen GENERAL AVIATION en AERIAL WORK OPERATIONS vertegenwoordigen dan LOBBYING
    Een IAOPA , EAS en EBAA vertegenwoordigen hun leden bij deze instellingen en nemen deel aan een aantal vergaderingen waar zij hun zienswijze toelichten, ik heb dit van 1980 tot 2004 gedaan voor IAOPA( GLOBAL) te BRUSSEL bij de EU en ook bij EUROCONTROL en JAA te HOOFDDORP als vrijwilliger.
    Dit groeide uit tot een 6 dagen aktiviteit zonder bezoldiging maar vergoeding van mijn onkosten, dus zeker geen EU-loon geliujk sommige schrijvers denken.

    Heden ben ik aktief als INDIVIDUEEL GEREGISTREERDE LOBBYIST dit is een ganse verschillende manier van aktiviteit.
    Men is regelmatig in contact met MEP, Ambtenaren van de verscillende EU-instellingen en ook met de Experts en de vertegenwoordigers van de ORGANISATIES( 125)
    Men tracht door gespreken en doorgeven van documentatie de gedachtengang van deze personen te beinvloeden ten behoeve van de onderwerpen in DE LUCHTVAART waarin ge belang steld
    Geen grote opublieke voordrachten maar zeer veel persoonlijke contacten in de wandelgangen en tijdens de koffiebreak

    Men steld ook herhaaldelijk de vraag naar wie en wat mijn contacten zijn?
    wat betrefd personen behoren deze tot:
    -EP
    -EC
    -STOA
    -DG
    -COR
    -EESC
    -JURG
    -EUROCONTROL
    -JAA
    -EASA
    -COUNCIL
    -COREPER 1 en 2
    -CONSULTANT ORGANISATIONS
    -De verschillende organisties rechtstreeks of onrechtstreeks aktief in LUCHTVAART onderwerpen en in een IAOPA study door AOPA-GERMANY werden er in het verleden 125 zulke organisaties gelokaliseerd in 1990

     Er bestaat een zeer uitgebreide documentatie  in het ENGELS beschikbaar via:
     WWW.IAOPA.ORG
     WWW.IAOPA.EU
     WWW.EAS.EU
    WWW.EBAA.ORG

    In het NEDERLANDS verwijs ik naar een intresante website over LOBBYING bij:
    HTTP://WWW.LIEBREPA.COM

    Ik hoop dat deze toelichting u van nut is en de meest gestelde E-MAILS beandwoord zo niet u kent mijn e-mail maar het vraagt wel wat tijd alvorens ik u kan beandwoorden gezien ik heden minder tijd besteed aan het LUCHTVAARTGEBEUREN  want ben ook sterk bezig met SENIORENNET waar ik een ganse nieuwe kennisen kring opbouw sedert 2004

    10-10-2009 om 08:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BRAODCASTING STATIONS
    I was requested to EVALUATE if any of the VFR AIRSPACE USERS was stil using the information

     published in the AIP for any OPERATIONAL purposes in his FLYING ACTIVITY ???


    COMMENTS or SUGESTIONS are WELKCOM  ASAP: 

     SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    09-10-2009 om 16:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EVALUATION
    During my visit of the EU-COUNCIL dit I receive a copy of the prposed document on the introduction

     of the EU-SES II  as forwarded to the SWEDISCH and SPANISCH PRESIDENCY to be aproved  

     in  the first part of 2010

     It is very difficult to evaluate the efect on the NON COMMERCIAL OPERATING AIRSPACE

     USERS in such a high leven document

    I understand thad any IMPLEMENTATION schoud be evaluated with the CONSULTATION of the

     STAKEHOLDERS

     I also noticed thad a copy has been introduced via the DIPLOMATIC  channels to the BELGIAN

     PRESIDENCY on 01/07/2010

    09-10-2009 om 16:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. REACTIE
    In functie van mijn Nederlandstalige uitleg over de toestand in de EU na de stemming krijg ik hier nu een ganse uitleg in het ENGELS  per E-mail over de verhoudingen tussen DE CONSERVATIEVEN en LABOR in de UK.

    En de CONSERVATIEVEN hun zienswijze over het EU gebeuren ........... en hoe zij het zullen aanpakken ????

    09-10-2009 om 07:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    08-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. LISBON CONVENTION
    B................ voor de JURIDISCHE aspecten kan ik u niet helpen ik ben geen JURIST maar een

     Individueel geregistreerde EU-LOBBYIST sedert 1980 aktief in de EU aangaande DE LUCHTVAART

     in EU en vooral wat betrefd GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS met ervaring

     als PILOOT-INSTRUCTEUR op ZWEEFVLIEGTUIGEN, LICHTE VLIEGTUIGEN ( SEL) en

     HELICOPTERS voor de opleiçding van MILITAIRE PILOTEN en BURGERLIJKE PRIVAAT en

      BEROEPSPILOTEN


    SORRY kan u niet verder helpen over de legale aspecten.

    08-10-2009 om 16:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. LISBON CONVENTION
    Tijdens mijn bezoek waren er veel contacten en gespreken over DE NIEUWE LISBON

     CONVENTION nudat IERLAND " JA" GESTEMD HEEFT

    CHEQUE beloofd nu kortelings voor het einde van het jaar de CONVENTIE te tekenen.

    Nu is er nog POLEN waarvan we nog NIET zien wanneer zij gaan tekenen

    MAAR...........UK heeft verkiezingen in begin 2010 en de partij die heden in de opositie zit en zeer veel positieve reacties bekomt op haar voorstel om als de LISBON CONVENTIE op het ogenblik van de verkiezengen niet in voege is dat als zij de macht in de UK-regering moest bekomen dat zij het tekenen van de LISBON CONVENTIE zal voorleggen door een VOLKSCONSULTATIE in UK

    De EU is nog niet uit zijn voorlopige bevrozen toestand wegens het niet in voege zijn van de AANGEPASTE LISBON CONVENTIE  welk sedert ongeveer tien jaar in voorbereiding is om zich aan te passen aan de EU met 27 lidstaten.

    Dit is een door mij begrepen toestand welk het resultaat is van een aantal zeer complex gelezen documenten en gespreken op POLTIEK en ADMINISTRATIEF vlak met een aantal MEP, EU-BEAMBTEN en EXPERTS

     WAIT & SEE ????

    Indien niet duidelijk steeds bereid bijkomende toelichtingen te geven:

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    08-10-2009 om 15:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FTDT

    On MONDAY 05/10/2009  there was a delegation of  ECA PILOTS present at the  EP-TRAN

     On THURSDAY  during my visit was I aproched by a number of MEP and also some POLITICAL ASSISTANDS asking MY opinion on the probleme of FATIGUE for PILOTS


     I clarified thad I ame NOT INVOLVED in this subject as a GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS intrested PILOT-INSTRUCTER  on GLIDERS,LICHT AIRPLANE( SEL) and HELICOPTERS.

     SORRY:  I ame not aware of the aspects broucht forward to tje ECA delegation and the input f rom 
      IATA,,AEA,EERA

     NEITHER have I knowledge of the content of the SAFETY STUDY by the EXPERTS



     


    08-10-2009 om 11:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ABI info about MEDICAL
    Prenez note des nouveaux disposition du MEDICAL DE PILOTE

    Gelieve nota te nemen van de nieuwe richtlijnen over het MEDISCH ONDERZOEK van PILOOT

    WWW.MOBILIT.FGAV.BE

    08-10-2009 om 07:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!