Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    16-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONTACTS TODAY
    AT  EC & EUROCONTROL some intresting contacts today:

     Folow up on the proces to develop a " Banding togheter to protect EU AIRPORTS on SECURITY( SURETE FR) in the EU by the GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERAITIONS

    Folow up on SERA

    Folow up on AFIS

    Folow up on HEARING on TERMINAL CHARGES

    Folow up of FLARM toward the STOA

    PLANNING  ATC  GLOBAL 2010  in the RAI-AMSTERDAM  contacts
     WWW.ATCEVENTS.COM

    Revieuw on the ICAO-DOC 7910

    Colection on info of the PHANTOM  ULTRA LIGHT
     WWW://CORVUS.WEBELOPER.EU

    FOLOW UP on  LEGAL MEDICAL problems via Dr Ian PERRY for IAOPA
    see:   HTTP;//WWW.IANPERRY.COM
    E-mail:  ian@ianperry.com

    INFO:   on REGISTRATION of EU-LOBBYIST project

    REORGANISATION HQ EUROCONTROL:
     -CRCO
     -UAC-MAASTRICHT into FAB
     -CFMU
     -BUDGET
     -STAFFING
     -PRIORITY TARGETS
     -COORDINATION with:
          -New DG TRANSPORT
          -EASA
          -SESAR-JU
          -NSA
          -Revision of PC interventions by NATIONAL CAA
          -CANSO    for ATSP
          -CAT AIRSPACE USERS
          -NON CAT AIRSPACE USERS
          -MILITARY AIRSPACE USERS
          -UAS
          -ICAO
          -NATO
          -ECAC
          -AERODROME
          -NATIONAL WEATHER SERCICES
          -WMO
          -FAA
          -NON EU MEMBERSTATES
          -MILITARY SERVICES suplied to the CAT & NON CAT AIRSPACE USERS 
          



    COMMENT:
       Today a number of individual experts where complaining of the NON  presence of 
    - EAS
    -EBAA
    -IAOPA
    -PPL/IR
    at the consultations at EUROCONTROL and NATION leven concerning the development of COST RECOVERING for SERVICES and INFRASTUCTURE for the benefit of the NON CAT AIRSPACE USERS operating in the EU-AIRSPACE in VFR !!!
    Info toward    ian@ianperry.com

    CIRCULATED the follow documents:
          AOPA-PILOT ( USA)  JANUARY 2010
         POSITION REPORT N° 226  DECEMBER 2009
         PILOTS & PLANES N° 292  NOVEMBER 2009
         ZWEEFVLIEGEN in VLAANDEREN  -- info
         IAOPA NEWS JANUARY 2010
        AIR and SPACE LAW   WWW.MASTERSINLEIDEN.NL --info
        ANTWERP AIRPORT   brochure
        DE SNELSTE MENS TER WERELD  info
        GASIL issue N° 10 of 2009

    ADVISE:
         On 31/12/2009 a number of intresting persons and supporters of GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATINS are retiring frm the POLITICAL, TECHNICAL and ADMINISTRATIF services in the BRUSSELS INSTITUTION !!!
     WAIT and SEE the efect of this ???

       More info avaible on request to  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    16-12-2009 om 17:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SORRY
     THIS MORNING   NO  E-MAIL CONNECTION


      NO REPLY to E-MAILS


         SORRY

    16-12-2009 om 05:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WHISHES

    FOR ANY VISITOR OF MY BLOG


    MERRY CHRISTMAS


                                          HAPPY NEWYEAR

    14-12-2009 om 17:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WENSEN
    Heb de indruk dat HALMARCK berichten door mijn beveiliging  worden verworpen ??

    Mogelijk dat bepaalde wenskaarten dus niet beandwoord worden ???

    14-12-2009 om 11:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UPDATE SDW
    PRESENTLY  I have reacted to ALL E-MAILS

    HEDEN heb ik ALLE E-MAILS beandwoord

    POUR le moment j'ai REPONDU a toutes mes E-MAIL

    Laatste maand geen DUITSTALIGE MAILTJES meer bekomen ??

    14-12-2009 om 05:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTHAVENS & VLIEGVELDEN - UPDATED VERSION

     Luchthavens en Vliegevelden beschikken over een vierletter ICAO code voor het invullen van een FLIGTPLAN voor ATC

    WWW.ICAO.ORG

    Kijk naar ICAO       LOCATION INDICATORS  (DOC 7910)

     Tevens gebruiken DE AIRLINES de drieletter IATA CODE

     WWW.IATA.ORG

     Ik beschik deze gegevens in papiervorm maar heden zijn deze ook beschikbaar via de website van ICAO en IATA

     Ik heb echter daar geen ervaring mede

    Kan dat wel laten opzoeken via EUROCONTROL

    WWW.EUROCONTROL.INT

    13-12-2009 om 15:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EVENEMENTEN in DE LUCHTVAART
    GGezien de vele vragen over LUCHTVAART EVENEMENTEN verwijs ik naar:

     WWW.SCRAMBLE.NL

    13-12-2009 om 08:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VRIJWILLIGERS in VZW
     In het verleden waren er in de verschillende LUCHTVAART VZW vrijwilligers aktief welk

     kosteloos hun tijd en hun diensten beschikbaar stelden mits vergoeding van hun kosten.

     Heden werden er een aantal verplichtingen ingevoerd voor VRIJWILLIGERSWERK en ziet men nu

     een aantal VZW gebruik maken van personen welk via een BVBA hun diensten aanbieden voor de

     VZW tegen betaling.

     Heden stel ik vast dat in vele VZW waar ik kennis mee maak deze verleners van diensten voor 

     de VZW dat doen tegen zeer hoge vergoedingen met het gevolg dat in verschillende VZW de

     kostprijs voor de leden uit de pan reizen en de toegang tot de LUCHTVAART AKTIVITEITEN

     in de VZW voor jongeren wordt beperkt behalve voor de jongeren van zeer welstellende ouders

     Dit verschijnsel in EUROPA heeft voor gevolg dat er een gebrek ontstaat van gemotiveerde

     jongeren voor de 90 mooie maar  veeleisende beroepen in de EUROPESE LUCHTVAART.

     DENK hier maar eens overna ???

    12-12-2009 om 18:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SECURITY ( BEVEILIGING)
    Presently some of the PIC requested me why the have to cimplete a new document before each

     TAKE OFF thad the have made a EXTERNAL VERIFICATION thad they have inspected a

     number of  AREA on their AIRCRAFT thad there are no FOREIGN OBJECTS present and each

     time a document to be completed and signed before T/O

     Again ADITIONAL PAPERWORK instead of the VITAL aspect of  SAFETY in

     OPERATIONAL FLYING

     VERY soon a CREW wil need again a THIRTH PERSON in the CREW for ALL the LEGAL

     requirements to be verified and documents before and after flight to be completed

    QUESTION:  What is YOUR EXPERIENCE, COMMENT or ADVISE??

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    12-12-2009 om 12:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFO voor SENIOREN
    Ik ben steeds beschikbaar om JULLIE vragen te beandwoorden ten individuele titel.

    Vragen die een aspect behandelen van algemeen belang behandel ik dan hier op mijn BLOG

    Ik doe dit geheel vrijblivend en naar het beste van mijn mogelijkheden.

    Soms duurt het iets langer omdat ik opzoekwerk moet doen of bijkomende informatie vragen aan
     
    EXPERTS die het zeer druk hebben in de EU-ARENA

    Tevens ben ik niet meer 100% beschikbaar zoals dit vroeger het geval was
     

    EVEN GEDULD A.U.B

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM


    12-12-2009 om 07:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACTION for 2010
    Many persons and also some representatifs of Organisations are asking me what the MAJOR

    PROBLEMS witch whe have to adresse in 2010 for the NON CAT AIRSPACE USERS ????

    A VERY IMPORTANT TARGET to adress for the future is a AVIATION COORDINATION

    PANEL witch evaluate the need of the many mutch to smal organisations present ocasionaly in the

    EU-ARENA in BRUSSELS in vieuw to have via the common avaible financial budget a

    PERMANENT LOCATION  in BRUSSELS who COORDINATE the possiblity to have A

    PERSON on behave of the PANEL of the ORGANISATION a representation on the various

    INSTITUTIONS involved in AVIATION on DIRECT or INDIRECT way

    Some of the larger organisations are ocasionaly present but are missing some VERY IMPORTANT

    TASK FORCES, WORKING GROUPS, HEARINGS or other MEETINGS!!!

    TEAM WORKING is VITAL for the future of the COMPLETE NON CAT AIRSPACE USERS

    GROUP who are now doing VERY GOOD work but in a UNCOORDINATED APROCHE


    A COORDINATED APROCHE is VITAL !!!!

    Send me YOUR REACTION, COMMENTS or ADVISE   SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM  

    ASAP

    My assistance is avaible at no cost ............???

    12-12-2009 om 07:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. COT15
     
     Actualy there is a large amounth of messages circulating about the IPCC revision at the CLIMAT

     MEETING in  KOPENHAGEN with a number of aspects on GLOBAL AVIATION as defined by

     ICAO

     -CAT

    -GA

    -AWO

    Diagram avaible on request

    11-12-2009 om 19:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ?????
    Wat u hier niet vind en wilt weten kunt u steeds bekomen door mij uw VRAAG toe te zenden:

      SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

       Er zijn geen LOMPE VRAGEN hoor !!!

    11-12-2009 om 14:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IAOPA CLARIFICATION
    IAPA will publisch a CORRECTION on the information about the VFR CHARGES in the future

     EU-SESII  aplication in the future

    MORE DETAILS to be suplied at later stadium

    WWW.IAOPA.EU

    11-12-2009 om 14:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE SNELSTE MENSEN TER WERELD
    In het verleden bekwam ik een aantal vragen over de SNELHEIDSRECORDS in de LUCHTVAART, ik most daarop het andwoord schuldig blijven

     Heden ontmoete ik  via VLRI ,BART VANDAMME de voorzitter van FLANDERS AVIATION SOCIETY en uitgever van  een boek dat de geschidenis van het absoulte WERELDSNELHEIDSRECORD en  over de 21 piloten die met hun vliegtuigen tot het uiterste gingen om dit te bereiken

    OP 07/11/1945  was dit 975 KM/U

    OP 28/07°1976  was dit 3500 KM/U
    dit is 100 maal sneller dan ALBERTO SANTOS DUMONT in 1906 !!!!

    Het boek met voorwoord van FRANK DE WINNE  

    contact:   BVANDAMME64@HOTMAIL.COM

    11-12-2009 om 14:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EUROCONTROL CFMU-USERS DAY
    Naam deel aan de CFMU USERS DAY in EUROCONTROL

     Very intresting INFORMATION on the future development

     48 Nationality present and 248 participants

     I sugest to evaluate the intentions of the ATSP and AERORODROMES very closy in the next YEARS ??

     Somme AERODROME and ATSP are dreaming to oncrease their EFFICIENTY ( or in other words their financial revenue by  PROHIBITING  VFR OPERATIONS and also in some places the NON CAT-OPERATORS...............CAUTION ???

    09-12-2009 om 15:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Development in the EU
    In the last day's of 2009 whe see a number of new AVIATION PARTNERS of the ICAO world apaering in the BRUSSELS EU-ARENA from

    CHINA, AFGHANISTAN,PAKISTAN,IRAK, IRAN, INDIA  to mention some of the country's present in the WORLD NEWS  also RUSSIA is very present now ::

    09-12-2009 om 05:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NATIONALITEITEN
     In ICAO hebben we 190 NATIONALITEITEN rond de vergadertafel zitten

     WWW.ICAO.ORG

     Zie MEMBERS ??

    08-12-2009 om 17:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CIVIL AVIATION DAY


     TODAY whe are CELEBRATING CIVIL AVIATION DAY  accirding the 190 member states of

     ICAO ( UNITED NATIONS)


     WWW.ICAO.INT


      think about the BENEFITS thad AVIATION has broucht to the PEUPLE on this GLOBE

       Reactie, advise or comments are welcom on my E-mail:     

       SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    07-12-2009 om 07:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GADGETS and INFORMATION on SME
    During the month DECEMBER do I receive a largz amounth of E-mails from persons who are trying to locate certain gifts for the hollidays


     A intresting document to cosult is the AEROMARKT  folder

    see:    WWW.AEROMARKT.NET

    06-12-2009 om 20:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!