Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    10-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BERGVLIEGEN
    Enkele piloten stellen belang in het BERGVLIEGEN

     Ik heb beperkte ervaring in het bergvliegen in lang vervlogen tijden met PIPERCUB en ALOUETTE II en verwijs u daarom :

    10-01-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IAOPA CLARIFICATION
     IAOPA  gaat de 2010 WORLD ASSEMBLY houden in TEL-AVIV in ISRAEL van 6 JUNE tot 11 JUNE 2010
     
     Voor infoe  zie:     WWW.IAOPA.ORG 


    09-01-2010 om 19:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.E.U
    Heden stellen veel SENIOREN mij vragen over DE EUROPESE UNIE  hiervoor is het nuttig eerst

    even op:   WWW.EUROPA.EU      te gaan kijken waar er in het NEDERLANDS veel informatie

    beschikbaar is over de INSTELLINGEN van de E.U

    09-01-2010 om 06:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    08-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLOW UP

    HEDEN heb ik al de nog openstaande E-mailtje BEANDWOORD !!!

    08-01-2010 om 18:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CORRECTED PLANNING SDW
     Z  09/01/2010        0600  FLAG
                                   0900  EBAW BELAIR CAFETARIA

     Z 10/01/2010         1100   GROTE MARKT ANTWERPEN STAD NIEUWJAARS RECEPTIE
                                    1300 HOME

     M 11/01/2010        0900   ZOO  1200 HOME

     D  12/01/2010        0700  EUROCONTROL    1100  FLAG  1700 HOME

     W 13/01/2010        0900 ZOO     1400 HOSPITAL   1700 HOME

     D 14/01/2010          0900 ZOO    1200 CONTACT   1500 TANDARTS  1700 HOME

     V 15/01/2010         0800  MARKT  0900 ZOO  1200 HOME

     Z 16/01/2010         0600 FLAG   
                                   0900  EBAW CAFETARIA  1300 THUIS

     Z 17/01/2010         0900  EBAW    1300  HOME

     For confirmation of meeting me     SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    If detecting any mistakes on my blog pleas advice ASAP


    08-01-2010 om 14:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE ZOO
      Wij zijn sedert jaren geaboneerde op de ANTWERPSE ZOO

     Zodoende doe ik regelmatig wandelingen in de ZOO

     Groepen VAN SENIORENNET welk een bezoek wensen te maken aan de ANTWERPSE ZOO ben ik steeds beschikbaar om hen te begeleiden

     De GROEP moet echter zelf HET BEZOEK ORGANISEREN gezien in nog ANNABEL tijd hebben om de administratieve bijstand te leveren voor het bezoek of voor het organiseren van DE MAALTIJD of DE TOEGANG

     Wij zijn echter beschikbaar om het nodige ADVIES te geven

     Tevens hebben wij niet de kennis over de dieren welk beschikbaar is door 
    DE OFICIELE GIDSENvan DE ZOO

    Voor toegangsprijs, openingsuren en maaltijden zie naat

    08-01-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PORTABLE OXYGEN
    Presently the FAA in the USA has increased the number of  allowed PORTABLE OXYGEN

     CONCENTRATORS  for medical purpose for passengers  up to 11.

    Also be aware thad only FAA contrators are allowed

     More info avaible on request ??

    07-01-2010 om 20:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. BEVEILIGING op LUCHTHAVENS
    Heden komt men weer naar voor met een aantal ZEER KOSTELIJKE en geheel ONNODIGE

     VOORSCHRIFTEN op DE LUCHTHAVENS volgens mijn inziens !!

    Men moet aanpassen wat er gefaald heeft ....???

    Toen ik  op DINSDAG   05 JANUARIE  deze zienswijze verkondigde kreeg ik de wind van voor van

     de VEILIGHEIDSDIENSTEN. 

     Heden bekom ik echter een reactie van JEAN BELOTTI  in het Frans welk ik u kan toezenden indien u een intresante zienswijze wenst te vernemen??


     Een mailtje volstaat:     SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM


     

    07-01-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADAPTION SDW PLANNING
    Due to the forcasted WEATHER wil I adapt my planning for WENSDAY 06/01/2010 and 

    NOT be present in the EU-ARENA

    Also THURSDAY 07/01/2010 will I not be avaible for any activity !!

      SORRY

    05-01-2010 om 18:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGTUIGONGEVAL URSEL
    Heden loopt op AVS    =  OOST VLAAMSE TELEVISIE  een petitie aangaande  het voortbestaan van het  om het VLIEGVELD van URSEL  ( EBUL)

     MOET HET VLIEGVELD SLUITEN

     O   JA
     O   NEEN
     O GEEN MENING

      WWW.AVS.BE

      Ik adviseer om daarop ' NEEN ' te stemmen  ASAP

    Meer uitleg beschikbaar indien u mij uw E-MAIL laat geworden op

      SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    05-01-2010 om 11:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAARTONGEVAL te URSEL
    Een aantal berichten maken heden gewag van een probleem met de beschikbare brandstof aan boord

     maar volgens bekomen inlichtingen is er niets dat daar heden op wijst

     Dit wordt nu nog allemaal verder uitgezocht,  uit het uitzicht van het vrak zou reeds blijken dat de motor

     op vol vermogen wekte aan de inpakt maar dat moet nu door verder onderzoek bevestigd worden.

    . Ik ga geen speculatie maken !!!

    Het betrefd hiet wel het vliegtuig  OO-TRB  REIMS-CESSNA F 172P  SKYHAWK II  F- 02108

    05-01-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLUCHT ROND DE WERELD
      FLYINGJUNIORS.    

      Voorzien heden om op 13 MAART 2010  hun vlucht rond de AARDE aan te vangen van uit

     OOSTENDE en deze uit te voeren in 28 dagen  

      FORCASTED ....???


       WWW.FLYINGJUNIORS.COM

       contact    HANSENGELS@TELENET.BE

    05-01-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    04-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MIJN ERVARINGEN
    Ik heb het geluk gehad mijn initiele opleiding te doen met ex WWII oorlogspiloten van;
     
    -BAF
    -RAF
    -FAF-
    -USAF
    -GAF
    -RCAF

     Een opleiding in ZWEEFVLIEGEN en PRIVAAT PILOOT met een FRANSE VERGUNNING en PILOOT SLEPER van ZWEVERS

     Later bijkomende opleiding in MILITAIR MIDDEN:
     -EPE te GOEDSENHOVEN
     -LT/AVN BRASCHAAT/POLYGOON
     -PARADROP uit HELICOPTER

     Bijkomende Specialisatiebij:
     ALAT
     GAF
     
     Cursusen
     -FLIGHT INSTRUCTER  by BLS  ( Ex SABENA SCHOOL)
     -INSTRUCTEUR  FRASCA SIMULATOR
     -ICAO ACCIDENT INVESTIGATOR INTIATIE
     -INSTRUCTEUR  ZWEEFVLIEGEN
    -INSTRUCTEUR VLIEGTUIG
    -INSTRUCTEUR HELICOPTER
    -SAR TRAINING

    GROUNDINSTRUCTER-
     PPL, CPL,IFR, en FI BELGIE
     CPL,IFR FRANKRIJK
     CPL, IFR FAA

     Sedert 1980 Liaison officer voor IAOPA bij de EU-INSTELLINGEN tot 2004                 Secretatis AOPA BELGIUM
    PRESIDENT NEDERLANDSTALIG    A.B.I 
    HONORARY MEMBER ACEC
    DIPOME PAUL TISSANDIER FAI)
    PRIX ORANGE AOPA-GERMANY
     ( BELGIAN  ASSOCIATION FLIGHT INSTRUCTERS
     Vice president EGASF
     Sedert 2004 ben ik aktief bij de EU-INSTELLINGEN als individueel  AVIATION LOBBYIST

     

    04-01-2010 om 20:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ERVARING in DE LUCHTVAART
    Enkele bezoekers van mijn BLOG stellen vragen over mijn VLIEGERVARING, deze zijnj hier reeds

    vermeld als u in het Vensterke        ZOEKEN in BLOG     het woord       PROFIEL  tijpen 

        SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM 

     Ben steeds bereid om op E-mailtjes te beandwoorden maar wegens gebrek aan tijd moet ik mijn reactie soms kort houden

    04-01-2010 om 19:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART ONGEVALLEN in NEDERLAND
     In NEDERLAND is de informatie over LUCHTVAARTONGEVALLEN  en ook andere voor het publiek beschikbaar via :

      WWW.ONDERZOEKSRAAD.NL

    Welk geschied onder het voorzitterschap van Mr PIETER VAN VOLLENHOVEN


     In het verleden werdt een gelijkaardige dienst voorgesteld in BELGIE maar zonder gevolgen!!

     

    04-01-2010 om 17:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAARTONGEVAL te URSEL
    Hier nog enkele toelichtingen:

     Volgens mijn bekomen informatie was de CESSNA 182 zer goed uitgerust met Instrumenten voor blindvlucht, radionavigatie in begrepen een ILS voor de naderingen alsook GPS en SSR:mode C,

     Maria had geen IFR bevoegdheid maar wel de nodige opleiding in Blindvliegen gedaan alsook radionavigatie met een FI ( Instructeur)

     Het vliegveld van EBUL ( URSEL) heeft geen VERKEERSLEIDING en geen RADAR enkel een radio voor informatie via de dienstdoende havenmeester voor ZICHTVLUCHTEN ( VFR)

     Mogelijk was MARIA in radiocontact met de verkkersleiding te Oostende ( EBOS) of met BRUSSELS INFORMATION

     Schijnbaar was de SSR mode C in werking er was geen ELBA (ELT) aan boord

     Dit zijn mondeling bekomen informaties welk werden bekomen uit gespreken met enkele lokale kennisen en mijn herinnerig aan een bezoek in het verleden van het vliegtuig bij een bezoek te EBAW( Antwerp-Airport)

     Wat de voorbereiding betrefd weet ik uit bezoeken in het verleden aan EBUL dat de weerkundige en Luchtvaart ( AIP) informatie steeds beschikbaar waren en het clubhuis en in het lokaal van de havenmeester.

     Dit  zijn dus geen officiele gegevens welk bij het onderzoek moeten worden bekomen door de ACCIDENT INVESTIGATOR van het DGLV

     WWW.MOBILIT.FGOV.BE       LUCHT

    04-01-2010 om 16:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAARTONGEVAL ( folow up)
    Heden verwees een der E-mailtjes erop dat het verongelukte toestel te URSEL een CESSNA 182  bestuurd door de 75 jarige MARIA CORNELIS  is .

     Ik herinner mij dat ik vele jaren geleden haar en haar partner een CESSNA 172 had aangeraden ??

     Wat de leeftijd betrefd kan ik duidelijk stellen dat dit geheel geen faktor is die een rol speelt , tevens was haar medische keuring  recent hernieuwd zover ik weet.

     Een medisch probleem kan zich steeds voordoen zelfs bij jonge mensen hoor en we wachten het volledig onderzoek nu verder af !!!

    04-01-2010 om 14:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW

     M 03/01     Planning Medisch onderzoek te SYSELE 

     D  04/01    ZOO

     W 05/01    EU-ARENA    +   FLAG

     D 06/01     HOSPITAL ???

     V 07/01    MARKT   +  ZOO

     Z  08/01   FLAG   +   EBAW

     Z  09/01    FLAG  + EBAW

    04-01-2010 om 14:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGTUIG ONGEVAL KNESSELARE
    Wat bertefd het vliegtuigongeval op 02/01/2010 gebeude in de omgeving van het Vliegveld van URSEL

     met een CESSNA 182  en waarbij de pilote en haar passagier omkwamen is het voorlopig veel te vroeg om over de mogelijke oorzaak iets te weten, het weder kan een bijkomende  rol gespeeld hebben  maar is nog niet direct een rden om een ongeval te hebben voor de ervaring en de uitrusting van het netrokken vliegtuig.

     Persoonlijk heb ik deze dame ontmoet en beschikte zij volgens de in mijn bezit zijne informatie over de nodige ervaring.

     De leeftijd welk in een aantal e-mailtjes in vraag werdt gesteld is geen noodzakelijke oorzaak, als PRIVAAT PILOOT is er geen leeftijdsgrens en ondergaat de betrokken piloot regelmatig de medische onderzoeken en tevens regelmatig het bewijs te leveren van het behoud van zijn/haar vaardigheid

     VOORLOPIG geen KOMENTAAR !!!

    03-01-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    02-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLOW UP
     
     PRESENTLY  268 E-MAILS  to READ , so it wil take time to get my reaction

     MAINTENANT  268  E-MAILS   a LIRE  sa prendra du temps avant de reagir

     HEDEN 268  E-MA1LS te LEZEN zal even tijd vragen om te REAGEREN

      SORRY ???
















    presently

    02-01-2010 om 19:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!