Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    17-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRSPACE CLOSURE
    UFN the BELGIAN AIRSPACE is CLOSED for ALL GAT OPERATIONS.!!

    Acording my experience and also a number of PILOT-INSTRUCTERS there is no valid reason to

    prohibit VFR operations !!

    There is URGENT need to have a common EU guidance infoermation to be developed to avoid

    such a procedure on the utulisation of the EU-AIRSPACE instead of the NATIONAL unjustified
     
    decisions

    SAFETY must be based on FACTS not on gueswork in a office !!

    17-04-2010 om 08:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOESTAND LUCHTVAART in BELGIE
    Zover we begrepen hebben blijft in BELGIE alle LUCHTVAART AKTIVITEITEN verboden van

    uit een POLITIEKE BESLISSING ??

     Dit is GEEN E.U BESLISSING UFN !!

    17-04-2010 om 07:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRSPACE CLOSURE
    Heden worden er heel wat berichten uitgewisseld over de huidige beslissing van een aantal NATIONALE ADMINISTRATIES van hun LUCHTRUIM te sluiten.

    Het probleem van VULCANIC ASH werdt beter bekend sedert een INCIDENT sedert ongeveer 10 jaar geleden en werden er de nodige wetenschapelijke studies uitgevoerd op het ICAO vlak

    Richtlijnen werden toen opgemaakt voor de bemanningen over dit onderwerp , tevens werdt het inbegrepen in de opleiding van de PILOTEN

    Wat ik echter de indruk heb dat een aantal piloten en ook firma's dit natuurverschijnsel niet verder hebben bestudeert, alsook de mogelijke gevolgen voor hun OPERATIONS

     Ben ook geintreseerd te vernemen wat IFALPA en IFATCA als toe te passen heeft naar voorgebracht ??

     Schijnbaar besteed men veel aandacht aan de mogelijke gevolgen op de het vliegtuig in vlucht
    maar de mogelijkheden om deze VULCANIC ASH te vermijden door over te gaan naar VFR operaties.

    Hoop hier nu meer te vernemen.

    Volgens mijn informatie is het advies uitgaande van HQ EUROCONTROL  in BRUSSEL niet gesteund op OPERATIONELE ervaringen met dit fenomeen.

    Ook is er een gebrek aan ECHTE LUCHTVAART EXPERTS aanwezig in de POLITIEKE middens waaruit de beslissingen werden genomen in een CRISIS mentaliteit


    16-04-2010 om 14:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VULCANIC ASH
    Presently due to the VULCANIC ASH  a number of EUROPEAN NATIONAL AERONAUTICAL

     ATHORITY on ADVISE from EUROCONTROL have CLOSED apaerently their AIRSPACE for

     ALL AERONAUTICAL OPERATIONS !!!

     I have not seen the official NOTAM's

    HOWEVER   I have the impression thad this is a ...OVER REACTION...since acording my first

     impression VFR OPERATIONS are still a possiblity ??

    16-04-2010 om 04:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AEA PRESS RELEASE
    I can suport 100% the AEA PESS RELEASE on  VOLCANIC ASH

    Requets a copy to with my compliments to  ;  DAVID.HENDERSON 


    david.henderson@aea.be

    ASAP


    16-04-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLYING JUNIORS
    Krijg vele vragen over het project van DE FLYING JUNIORS welk voorzien met een
     
    ZELFGEBOUWD VLIEGTUIG de WERELDBOL rond te vliegen

    Gelieve te kijken op  WWW.FLYINGJUNIORS.COM

    14-04-2010 om 13:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLOW UP TADAY at EU-LEVEL
    Made today some follow up to the foliowing subjects;

    Contact concerning  FABEC

    8,33 KHZ below FL195  on 2018 ( and EXCEMPTIONS)

    SERA  aplications toward the GLIDING OPERATIONS in MOUNTAIN FLYING

    ULM development and evaluation

    Circulation GASIL N°2 of 2010

    circulation IAOPA   April-June 2010

    Circulation  CANSO MARCH 2010

    Circulation  EFHA  NEWSLETTER 3/2010  THE GRASRROTS LOBBY

    Circulation  REFUELING & DEFUELING RISKS

    Circulation INFO  FURSTENFELDBRUCK/BMW    AOPA-GERMANY LETTER  02/2010

    BRIEFING on DIAGRAM AIRSPACE USZERS  ( SDW) 20090902

    Circulation  INVITATION  3rd  AOPA EUROPEAN GENERAL AVIATION CONFERENCE
    07 JUNE 2010 FLUGPLATZ SCHONHAGEN

    Briefing EUROCONTROL reorganisation

    IFR  OUTSIDE CONTROLLED AIRSPACE 2018

    Circulation  IAOPA WORLD ASEMBLY  6/11 JUNE 2010

    INFO EUROCONTROL/ LUXEMBOURG TRAINING CENTER and VFR OPERATIONS
    EDUCATION ??

    Contact toward the MILITARY OPERATIONS via NATO & EUROCONTROL HQ

    14-04-2010 om 12:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVAL TUPOLEV
    Wat betrefd het ongeval van DE POOLST TUPOLEV 154 heb ik een intresante voorlichting gekregen

     in het Frans die ik aan de belangstellende kan bezorgen indien u mei uw e-mail bezorgt via


    Men moet er wel rekening met houden dat in militaire middens meestal niet wordt gevlogen volgens de

     ICAO  SARPS  en niet met dezelfde VEILIGHEID als in de CAT

    Had een zeer intresant en persoonlijk gesprek met een ex MILITAIRE POOLSE TRANSPORT

     PILOOT over de door hun gebruikte procedures

     TEVENS weet ik uit eigen MILITAIRE LUCHTVAART  ervaring het verschil in prioriteiten tussen

     CIVILIAN en MILTAIRE voorschriften !!!

    13-04-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACCIDENTS
    I receive a number of request on ACCIDENTS in 

    GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS   in the EU

    However such information is not avaible!!

     A intresting ducument is avaible concerning the GA & AWO in the USA

    THE NAL REPORT

      www.aopa.org/ASF/publications/09nall.pdf

       WWW.AOPA.ORG/ASF/PUBLICATIONS/09MALL.PDF

    11-04-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    10-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AVIATION NIGHT
    AVIATION NIGHT door FONAVIBEL heeft plaats op  10 SEPTEMBER 2010

    info;

     avinight.srt@mil.be

      telf:  02/755 64 54

    Michel SINGELE
    Lt-Generaal vlieger
    voorzitter FONAVIBEL


    10-04-2010 om 07:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPLEIDING tot PILOOT ??
    Herhaalde malen steld men mij de vraag welk DE BESTE TSO is voor een opleiding tot LIJNPILOOT

      ( ATPL).

     Ik kan daar heden geen andwoord opgeven ??

    Gezien de enigste wijze er in bestaat enkele vluchten met de kandidaat uit te voeren en informatie te

     bekomen van de CHEF PILOTEN welk de evaluatie vluchten uitvoeren met de kandidaat voor een job

     als TWEEDE PILOOT in hun firma

    Heden heb ik niet meer dagelijks contacten in de opleiding om een beoordeling te geven over de

     QUALITEIT en KOST van een opleiding in de verschillende JAA/FTO's 

    08-04-2010 om 17:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU-PUBLICATIES
    Herhaalde malen krijg ik vragen over EU_PUBLICATIES die men zoekt ??

     Hiervoor is het aangerasen om de website van de EU BOOKSHOP te bezoeken waar vele publicaties

     in de 23 EU-talen beschikbaar zijn waarvan vele GRATIS

    08-04-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CESSNA
    Today I was present at ANTWERP AIRPORT on the presentation of the NEW CESSNA 172 SP

     intigrated in the NEW CESSNA PILOT TRAINING CENTER via  FREE-FLIGHT

     It is very good to see thad the CESSNA AIRCRAFT COMPANY  of WICHITA KS is realising thad

     to sell AIRPLANES in the EU-ARENA there is a need to promote again the FLIGHT TRAINING as

     they where doing in the SIXTIES
     

      www.freeflight.be

    .FREE-FLIGHT.

    08-04-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ADAPTION SDW ACTIVITY
    You may notice thad I will now be less involved in the

     GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS

     activity

    06-04-2010 om 20:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLOW UP SDW
    Presently I have reacted to ALL my E-MAILS i received !!

     Heden heb ik al mijn E-MAILS beandwoord !!

     Wat betrefd de vragen over goedkope vliegreizen heb ik geen informatie beschikbaar 

    06-04-2010 om 20:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING WEEK 14/15/16/17 SDW
    M 05           HOLIDAY

    D 06         ZOO    POST   SHOPPING

    W 07        ZOO

    D 08       FLAG  + FREE-FLIGHT      ZOO

    V 09       ZOO

    ZA10   FLAG       EBAW     BISTRO

    ZO11  FLAG              EBAW

    M 12      ZOO

    D 13      ZOO

    W 14   EU-ARENA     + FLAG

    D 15    ZOO

    V 16    ZOO

    ZA17   FLAG      EBAW     BISTRO

    ZO18  FLAG   EBAW

    M 19    ZOO

    D 20    EUROCONTROL HQ

    W 21  EUROCONTROL     FLAG

    D 22   ZOO

    V 23    ZOO    + LT/AVN

    ZA24   FLAG  RAAC  EBAW    BISTRO

    ZO 25  FLAG   EBAW    BISTRO

    M 26   ZOO

    D 27   DG-MOVE             EP              RAeS

    W 28   ZOO

    D  29   ZOO

    V 30    ZOO               MAKRO

    ZA01/05  FLAG   EBAW    

    ZO 02    FLAG      EBAW

    06-04-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TODAY SDW ACTIVITY
    TODAY I made somme FOLLOW UP on;

     -PRC  contacts

     -8,33 Khz proposals below FL195
       Folow up bij EAS ( FRANSOISE VAN HAAFF ) and IAOPA( PETER 

     -SPECTRUM 

    -CFMU

    - ABOLISHEN of ATC FLIGHT PLAN between SCHENGEN MEMBERSTATES ??

    - COST RECOVERY for AERODROME SERVICES for VFR OPERATIONS

    -UAS

    -VLJ

     - COMMERCIAL AERIAL WORK ?

    -NON COMMERCIAL AERIAL WORK ??

    _SAFETY

    -SECURITY

    -RECRUTEMENT for EASA futher POSITIONS

    -Briefing about  FAB-EC !!

    -ELT 406 Mhz aplication

    -SSR mode S

    -CVFR ??

    -Edcation toward the 8,33 Khz procedures  via FTO & RG


    31-03-2010 om 15:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NACHT DER VLEUGELS
     WWW.FONAVIBEL.BE

     Voor meer informatie neem contact met:

    30-03-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UUR GEBRUIK
    Wat betrefd het e-mailen met het buitenland gebruiken wij steeds UTC als uurregeling in de luchtvaart.


    Ook wel nog soms genoemd GMT  of zelfs "Z" ( ZOULOE) time

    Administratief zijn er verschillen tussen UTC, GMT en Z time maar operationeel geeft dat geen probleem

     hoor

    Zal trachten de verschillen later eens op mijn blog te plaatsen


    http://blog.seniorennet.be/sylvain70

    29-03-2010 om 07:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LOCAL TIME


        UTC  +   2   UFN

    28-03-2010 om 05:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!