Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    07-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VOLCANIC ASH
    Presently there is a lot of LOBBYING going on about the VOLCANIC ASH not do mutch about the

     TECHNICAL aspect or the PILOTS PROCEDURE how to react .

     But on the COST and the RESPONSABLITY for the CLOSURE of the NATIONA AIRSPACES by

     the POLITICAL WORLD

     There are now  lo tof new RESEARCHERS involved in this aspect  and the main problem thad this

     RESEARCH ORGANISATIONS are depending on the FINANCIAL MEANS for their BUDGET

     from this POLITICAL WORLD witch also via lobbying and other means are trying to influance te

     scientific results for their own benefit

    VERY COMPLEX ???

    07-05-2010 om 07:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING over LOBBYING

     Uit enkele E-mailtjes en ook gesprekken de laatste week over de aktiviteiten van een LOBBYIST in de

     EU-INSTELLINGEN blijkt dat veel personen een NEGATIEVE invloed van het lobbying hebben

     vernomen

     Ben dus betrokken bij het LOBBYING sinds 1980 en werdt hiervoor opgeleid door Amerikaanse LOBBYISTEN van IAOPA welk aktief waren te WASHINGTON D.C

    Kreeg tevens een CODE OF ETICS te onderschrijven van IAOPA

    in die periode was het nog zeer kalm in BRUSSEL bij de EEC op gebied van lobbying op gebied van

     luchtvaart was ik na IATA, en IFATCA de derde persoon aanwezig permanent in Brussel voor DE

     LUCHTVAART

     Ook voor andere onderwerpen was er praktich niemand permanent aanwezig en kwamen er

     sporadisch personnen van ORGANISATIES en FIRMA's afgezakt naar Brussel voor een bepaald

     onderwerp


     Nu blijken er 15000 LOBBYISTEN in de EU-INSTELLINGEN rond te hangen??

    Tevens moet ik ook toegeven dat niet allen werken volgens een CODE of ETICS en er nogal

     twijfelachtige elementen in dit nieuwe opkomende milieu hun tenten hebben opgeslagen en niet steeds

     met het ALGEMEEN BELANG voor DE EU-INGEZETENE betrokken zijn maar met hoge

     FINANCIELE belangen voor zichzelf, en trachten snel ZEER RIJK te worden  en dan uit dat

     midden te verdwijnen!!!

    Gelukkig hebben  de MEP's en ook de verschillende POLITIEKE EU groepen zich nu georganiseerd

     om de invloed van zulke personen te beperken..........MAAR er zijn nog steeds onaanvaardbare

     gevallen met FRAUDE

     Meer hierover later nu !!!!!

    07-05-2010 om 07:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERKIEZINGEN
    Volg met aandacht wat er in de UK nu gaat gebeuren gezien dat veel invloed kan hebben op de ontwikelingen in de EU.

    Wacht nu op  de uitslag van de verkiezingen  in  NEDERLAND en DUITSLAND??

     Wat de Belgische verkiezingen betrefd op 13 JUNI ben ik heden nog steeds van oordeel dat ik NIET ga STEMMEN onafgezien een aantal E-mailtjes van een aantal politieke mandatarissen en Goeroes om mij van gedacht te doen veranderen gezien ik dit openlijk ter kennis bracht.

    WIE KAN MEN GELOVEN en BETROUWEN in

     DE BELGISCHE POLITIEKE JUNGLE of CAHOS ??

    07-05-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    06-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.POLITIEK
    Alhoewel DE POLITIEK mij nooit heefy aangesproken volg ik sedert lang met aandacht de vele

     intresante tussenkomsten op seniorennet van de  MAILGROEP  " POLITIEK"

    Ook wegens mijn aanwezigheid voor DE LUCHTVAART in de KOMITIES en soms in 

    DE  MINI-PLENAIRE van het EUROPESE PARLIAMENT  te BRUSSEL, alsook mijn gesprekken

     met DE GOEROES van de EUROPESE POLITIEKE GROEPEN wordt ik soms betrokken bij

     DE POLITIEK

    06-05-2010 om 15:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPEN DAG bij de EU-INSTELLINGEN
    Gezien de vele vragen over DE EU-INSTELLINGEN in BRUSSEL is het mogelijk intresant op

     ZATERDAG 08 MEI   deel te nemen aan

    FEEST VAN EUROPA

    En de EU INSTELLINGEN te BRUSSEL te bezoeken tijdens DE ' OPEN DAG"

     WWW.EUROPA.EU

    of ZONDAG 09 MEI te STRASBOURG( FR)


    06-05-2010 om 06:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING over DE LUCHTVAART
    Heden begin ik met verder mijn aanwezigheid in de EU_ARENA en HQ EUROCONTROL verder af

     te bouwen  gezien ik nu geen verplichtingen heb ten opzichte van IAOPA ( GLOBAL)

     De huidige aktiviteiten zijn voor mij  te vermoeiend !!!

    Tevens zijn er nu een aantal zeer aktieve personen aanwezig voor IAOPA , EBAA en EAS(FAI)

    05-05-2010 om 16:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Activity SDW
    ON THURSDAY 06 MAI 2010 there is the PC at HQ EUROCONTROL

    HOWEVER I will NOT be PRESENT

    this is the first PC meeting thad I ame missing since I obtainen many years ago thad 

     GENERAL  AVIATION  & AERIAL WORK was represented via IAOPA on the same level as

     IATA and IFATCA on the HIGHEST   LEVEL of the EUROCONTROL ORGANISATION as

     OBSERVER and the possiblity to intoduce  comments and sugestions via  a  FLIMSY

    NOTICE;

    The firtst participation was when HQ EUROCONTROL was still located at RUE DE LA LOI  170

     in BRUSSELS under the DG  Mr FLENTSER (Germany)

    05-05-2010 om 16:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITY 05 MAY
    Intresting , long DAY in the EU-INSTITUTIONS on the following SUBJECTS.

    ACCIDENT & INCIDENT INVESTIGATION REGULATION ?,

    VOLCANI ASH compensation for SME  actif in AERIAL WORK,
    also for FTO en NPO ( AEROCLUBS) who suffered under the UNJUSTIFIED  AIRSPACE CLOSURE

    NO BLAME CULTURE !!!

     Preparation PRovisional Council EUROCONTROL for 06 MAY


     Reorganisation EUROCONTROL

    Abolishen of VFR FLIGHTPLAN between SCHENGEN MEMBERS ??

     EFECT of NATIONAL ELECTIONS at EU level

     GPS, EGNOS, GALILEO for VFR

     Circulation  information about IAOPA  and  about HISTORICAL AIRCRAFT  operations

      Circulated  CV's  for JOB in AVIATION INSTITUTIONS at EU level

     

      

    05-05-2010 om 05:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE MAAND MEI 2010
    1/ Za     FLAG     EBAW      T

    2  ZO   FLAG     EBAW       T

    3    M   ZOO         ADMIN

    4   D    EP-TRAN          EUROCONTROL     FLAG

    5  W   ZOO

    6  D   ZOO

    7   V  ZOO

    8  ZA  FLAG    VLRI   ASA     BISTRO

    9 ZO  FLAG      EBAW        T

    10 M   ZOO

    11 D   ZOO

    12 W  EUROCONTROL      FLAG

    13 D      EBZR   CHIPMUNCK FLY -IN

    14 V   ZOO

    15 ZA   SV4  FLY-IN

    16 ZO  SV4 FLY -IN

    17 M  ZOO

    18 D   ZOO

    19 W  EUROCONTROL      FLAG

    20 D  ZOO

    21 V   TRAVEL       KUST

    22 ZA        SENIOREN WENDUINE

    23ZO                        KUST

    24 M                         KUST

    25 D                         KUST          TRAVEL

    26 W    EUROCONTROL       FLAG

    27 D     ZOO

    28 V    ZOO

    29 ZA  FLAG       EBAW         BISTRO

    30 ZO  FLAG      EBAW

    31 M   DG-MOVE            EP-TRAN


    03-05-2010 om 20:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ELECTIONS
    A number of E-mailers are asking me advise about the BELGIAN ELECTIONS??

    For me in line with my activity in thr EUROPEAN INSTITUTIONS  what are my preferences for THE NATIONAL ELECTIONS

    On behave of GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS 

    My ADVICE would be:

     GERMAN ELECTIONS witch are very vital for the EU developments I advise to go for  
    Mrs   Angela MERKEL

    The UK ELECTIONS is it vital to have
     Mr Nick GLEGG

    The DUTCH I have no clear vieuw yet  ??? 

    The BELGIAN  i would suggest Mrs M THYSEN

    Any ADVISE or REACTIONS are always welcom ;    

    sylvain.d.w@gmail.com


    03-05-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. TAKE NOTE
    WARNING,


      As ROUTINE I ame AVAIBLE at ANTWERP AIRPORT on almost each SATERDAY 

     and  SUNDAY friom 0900 till 1200 hour for ADVISE en INFORMATION 

    about AVIATION RELATED SUBJECTS

      But making a APOINTEMENT is VITAL via e-mail:

    02-05-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. I HAVE A DREAM

     Heden moeten we kortelings hier in BELGIE terug naar de STEMBUS??

      Ik hoop dat er nu een uitslag is om een REGERING te vormen die de problemen van de BELGISCHE

     INGEZETEN kan oplossen en zich niet meer bezig houdt met het volgens mij geheel onbelangrijk BHV

     onderwerp!!

     Zou MARIANNE THYSEN zulk een ploeg kunnen bijeenkrijgen als zij genoeg stemmen krijgt om als

     DE EERSTE BELGISCHE VROUWELIJKE EERST MINISTER de REGERING te vormen en te

      leiden???

    01-05-2010 om 17:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTHAVEN ANTWERPEN/DEURNE
    Heden is het BESTEK  klaarvoor de kandidaat -exploitant  LUCHTHAVEN DEURNE


     De FRANSE  firma  EGIS  PROJECS SA uit GUANCOURT is als kandidaat geselctioneerd door de

     Vlaamse Minister van MOBILITAIT an OPENBARE WERKEN Mevr HILDE CREVITS

     Meer hierover binnen enkele maanden ??

    30-04-2010 om 20:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BELGISCHE POLITIEK
    Normaal weet ik weinig af van DE NATIONALE POLITIEK

    Heden ben ik teleurgesteld dat Mevr MARIANNE  THYSSEN met dewelke ik reeds contacten had

     van de periode dat ze aktief was in UNIZO in de jaren 80 en later in het EP werd voorgesteld via

      PAM CORNELISSEN  zich gaat profileren en bezig houden als boegbeeld  van CD&V voor de

     komende verkiezingen, welk volgens mij voor gevolg zal heeben dat ze het zeer goede werk in het EP

     zal mmoeten afbouwen

    WAIT & SEE ????

    29-04-2010 om 19:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EXPO
    I was present at the presentation of the  EUROPEAN AMATEUR RADIO   EXPO in the LOBBY of

     the EUROPEAN PARLIAMENT in BRUSSELS

      WWW.IARU-R1.ORG

     A MEP adressed me the net morning a draft notice in French suggesting thad the AIRSPACE USERS

     ORGANISATION schould do a EXPO in the EP in 2011 to breng their activity more to the attention

     of the POLITICAL EUROPEAN  DECISION MAKERS

    I adressed this sugestion to;
      
    -IAOPA
    -EAS
    -FAI
    -EHA
    -EBAA

     for ACTION

    29-04-2010 om 17:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WARNING
    Yestoday I was present at a INTERNAL MEETING composed of MEP, EXPERTS and some

     PERSONS of the EC, COUNCIL and POLITICAL PARTY's

    A VITAL SUBJECT concerned the fact thad there was a clarification concerning WRONG or

     INCORRECT INFORMATION PUBLISHED in NEWSLETTERS from some EUROPEAN

     AVIATION ORGANISATIONS.

     I was given some exemple of a report on the agenda of a EU-MEETING witch was cancelled but a

     organisation not nammed published some alarming information of the DECISIONS taken by the EC

     on a subject witch was  PLANNET but never took place  and they refered to NON EXCISTING  t

     CONCLUSIONS since the meeting dit not take place

    This is taken up on a very diferent reaction of the COLDER NORDIC then the SOUDERLY more

     excited participants

    This time the INCIDENT was CLOSED without any futher NEGATIVE REACTION........BUT

     NEXT TIME MAY NOT BE THE SAME

    CAUTION on the CONTENT of YOUR NEWSLETTERS witch are read very carrefully in many

     levels of the EU-INSTITUTIONS

     I ame ALSO AWARE thad on som occasions the information on the SENIORENNET has been

     printed out and circulated

    I either located a TEXT of MY BLOG on the desk of a  VRIENDLY  MEP

    29-04-2010 om 16:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU Contacts
    I was closely involved in the EU-ARENA in the subject of the development of the EU AIR ACCIDENT

     and INCIDENT INVESTIGATION REGULATION

    And any sugestion on behave of the NON CAT AIRSPACE USERS are welcom  ASAP

    since the AMMENDEMENTS via MEP must be introduced al least on 04 MAY 2010

      FAST REACTION REQUIRED

    I ame also involved to aproche DG-MOVE, THE COUNCIL and COREPER on this important subject

     vor THE SAFETY in AVIATION in the EU AVIATION WORLD for CAT, GA and AW for the

     benefit of the PASSENGERS and AIRCREW because by a ACCIDENT they are the first present

     on the ACCIDENT SCENE !!!

    29-04-2010 om 04:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PAST EXPERIENCE
    In the past I have experienced to have FOREIGN SUBSTANCES in the TURBINE

     1)- During a operational flight in GERMANY detected I the START of a FOREST FIRE and  reported

     this to the ATC  via the R/T  whoa asked me to stay overhead and assist the FIRE SERVICES

     The fire developed very fast and I stayed about one hour overhead  and flow in to yhe forestfire cluod

    Afterwarts I landed on a Military ba sse and the maintenance DUTY CREW located ASHES in my

     turbine and the cleaned the turbine before my next flight

     2)- During a NATO EXERCISE with the DURCH MAINIERS dit I spent duren a week flijng over

     the  NORTH SEE!!

     Afterwarts returning to the hOME BASE the maintenance chowed me that the turbine had been

     contaminated with SALT and had to be cleaned

     In both cases dit I NOT NOTICE any abnormal temperature of the TURBINE

    26-04-2010 om 18:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VOLCANIC ASH 2e Deel
    Tevens werdt er in de jaren 90 een voorstel geformuleerd om met een budget voor 50% bekostigd door

     de EC ( toen de  15 lidstaten)  een project te ontwikkelen om in functie van de voorspelling van de

     ICAO-VAAC in het EC LUCHTRUIM een aantal vliegtuigen te ontwikkelen met een uitrusting om de

     concentratie van AS in de wolk te gaan meten

    DE Industrie was geintreseerd en elk van de 15 lidstaten trachte om zulk een vliegtuig te bezitten  

    Schijnbaar zelf Het GROOT HERTOGDOM LUXEMBURG.

    Het beschikbaar voor 15 toestellen was onvoldoende en er werd dus een voorstel naar voor gebracht

     om 3 of 4 Vliegtuigen te doen bouwen en uitrusten

    Gezien er 15 lidstaten kandidaat waren kwam men nooit tot een aanvaardbaar project en verdween

     het in de ijskast tot op heden

    Nu verneem ik dat er een aantal vliegtuigen worden beschikbaar gemaakt voor zulke speciale

     opdrachten met een SNIFLER uitrusting

    WAIT and SEE ???

    26-04-2010 om 18:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VOLCANIC ASH
    Europa of beter  een aantal lidstaten van de EU hebben volgens mijn opinie en ook een aantal veel

     slimmere  mensen weer hun onkunde en gebrek aan kennis over de LUCHTVAART

     AKTIVITEITEN bewezen  sedert DONDERDAG 16 APRIL

     Zover ik heden kan opmaken uit allerlei berichten en geruchten heeft VAAC-LONDEN de

     donderdag  een voorspelling beschikbaar gemaakt over de mogelijke theoretische weg dat de

     vulkaan as zou volgen

    De MEDIA  kwam in het bezit van dit bericht en in het heden in verkiezings koorst zijnde UK werd

     door de politieke mandatariisen op basis van een gebrek aan kennis van dit fenomeen  beslist hun

     GANSE LUCHTRUIM en LUCHTHAVENS   geheel te sluiten

    Ander EU lidstaten  vernamen dit en dachten dat de Engelse deze beslissing op 100% betrouwbare

     gegevens hadden besloten  en namen gelijkaardige drastische maatregelen in de gedachte dat er een

     uitzonderlijk gevaar de LUCHTVAART en LUCHTHAVENS bedreigde " SAFETY FIRST" was

     de  slogan en vele DUIZENDE PASSAGIERS stonden overal op de wereld op de grond!!

     Het verschijnsel VOLCANIC ASH was een onbekend verschijnsel voor 24 JUNI 1982 toen de

     vlucht  B747  BA 09( SPEEDBIRD 09) dit verschijnsel in vlucht ontmoete

    Sedert dien werdt door ICAO de VAAC opgericht 

    Tevens werdt dit verschijnsel alsook de mogelijke procedures om dit verschijnsel in vlucht te

     vermijden sedert vele jaren een onderdeel van de opleiding van piloten

    NOOT: toelichting wordt vervolgt??

    26-04-2010 om 17:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!