Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    17-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW MEETING PLANNING 2010
    Het  volgende LUCHTVAART  EVENEMENT op mijn AGENDA  zijn ;:


     CHIPMEETING
     DONDERDAG 13 MEI
    VLIEGVELD OOSTMALLE/ZOERSEL  ( EBZR)
     WWW

    STAMPE FLY-IN
    ZATERDAG 15 & ZONDAG 16 MEI
    ANTWERP AIRPORT ( EBAW)
    WWW.STAMPE.BE 


    100 JARIG bzstaan van
     VLIEGVELD BRASCHAAT als MILITAIR VLIEGVELD 
     ZATERDAG  19 JUNI  
     EBBT 
      WWW.AEROCLUBBRASSCHAAT.BE


    ZATERDAG 31 JULI
     FLY-IN KEYHEUVEL
     WWW.AEROCLUB-KEIHEUVEL.BE

    TAILWHEELMEETING OVERBOELARE
    ZATERDAG  07 AUGUSTUS
    EBGG
    WWW.TAILWHEELMEET.COM

     OLD TIMER FLY IN   te SCHAFFEN/DIEST
      ZATERDAG 14 AUGUSTUS
      HTTP://FLYIN-DAC.BE

    17-05-2010 om 21:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRPORT CLOSURE ??
    Presently the CLOSURE of AIRSPACE or AIRPORT is a POLITICAL DECISION acording a

     number of EXPERTS in METEOROLOGIE and VULCANIC ACTIVITY completly NOT based on

     any concrete information or observations but on FORCASTS ??

    Also noticed thad  DANIEL HOELTGEN of EASA has prposed some PROCEDURE to be accepted

     by the NATIONAL AUTHORITY of the 27 EU MEMBERSTATES

     This is stil a NON HARMONISED EU AIRSPACE PROCEDURE

     BE AWARE thad EACH COUNTRY in the EU still has his own or more METEOROLOGICAL

     SERVICES actif ??and are not willing to intigrate in a EU METEO SERVICE ??

     

    17-05-2010 om 17:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ELBA ( ICAO)
    Presently again a lot of contraditicting messages about the requirement for VFR flying LIGHT

     GENERAL AIRCRAFT of a ELT 406 Mhz

    A very contradicting and limiting NON REQUIRED aplication by the NATIONAL AUTHORITY thad

     is limiting the FREE TRAVEL by LIGHT AIRCRAFT in VFR 


    A SIMPLIFIED EXPLENATION ???

    - In BELGIUM ...NO.... ELT REQUIRED for VFR
     -In NETHERLAND ELT REQUIRED but a EXEMPTION for NATIONAL VFR FLIGHTS
    - In GERMANY only ELT REQUIRED for GERMAN REGISTERED AIRCRAFT in CAT
      But CROSSING LEGALY  a BORDER between this EU MEMBERSTATES is a VFR FLIGHT     PLAN    MANDATORY and ELT  EQUIPAGE MANDATORY...!!!

     STUPID BUT TRUE ......can you UNDERSTAND THIS ????

    17-05-2010 om 15:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITY
    Vandaag ZATERDAG 15 MEI en morgen ZONDAG 16 MEI ben ik de ganse dag aanwezig op de

    STAMPE FLY-IN  op DE ANTWERPSE LUCHTHAVEN

     GRATIS TOEGANG

    WWW.STAMPE.BE

    15-05-2010 om 07:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CLARIFICATION
    Op de vermelde website kan men in het NEDERLADS de verkorte PERSMEDDELING lezen over het SCHIPHOL ONGEVAL

    bij de PUBLICATIES is het 232 blz verslag beschikbaar over het onderzoek

    At this bewsite there is also ENGLISCH documentation avaible about the February 2009 TK1951 accident avaible


    Any reactions or sugestions are welcom

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    13-05-2010 om 07:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVAL SCHIPHOL Februarie 2009

    www.onderzoeksraad.nl

    13-05-2010 om 06:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONZE STRAAT
    Onze straat doet mee aan de 5e ANTWERPSE BURENDAG   op DINSDAG 25 MEI 2010 vanaf

     1900 uur tot ........???een EU-INIATIEF

      WWW.BURENDAG.BE

     

    12-05-2010 om 18:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITY
    Pleas take note thad from MAY 21 until MAY 25  I will not be abel to reply to ANY message by 

     E-mail? FAX, or PHONE

    For ANY URGENT OPERATIONEL ASSISTANCE CONTACT THE

     NATIONAL AOPA , EBAA or EAS

      WWW.IAOPA-EUR.ORG
      WWW.EBAA.ORG
      WWW.EAS-FAI.ORG


      SORRY

    12-05-2010 om 16:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn ervaring met ORGANISATIES zoals VZW( NPO)
    Tijdens mijn ervaring met ORGANISATIES heb ik in het verleden de volgende fenomenen vastgesteld;

    Een VZW waar men het financieel moelijk heeft werken de vrijwilligers goed samen zonder financiele voordelen.

    Eens dat de VZW begint uit het financiele slop te komen en er budgeten beschikbaar zijn om bepaalde taken te vergoeden beginnen de moeilijkheden tussen de leden van het bestuur


     IIn bepaalde Organisaties die zeer goed werkten heb ik echte STAATSGREPEN zien gebeuren tussen DE FRANSE en DUITSE intrest belangen in de LUCHTVAART INDUSTRIE

     Ook stel ik vast dat het FINANCIEEL EIGENBELANG  alsook de titels in het BESTUUR aanleiding geven tot conflikten wegens  zoektochten naar PRESTIGE en naar MACHT

     Bepaalde verenigingen zijn aktief gelijk een DICTATUUR van enkele bestuursleden welk aan de MACHT blijven maar met een zeer goed werkende ORGANISATIE voor de leden, de DEMOCRATISCHE manier om een Organisatie te leiden is niet steeds de beste oplossing schijnbaar


    WAAR LIGT de BESTE MIDDENWEG ???

    11-05-2010 om 17:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HELIKOPTERVLUCHTEN
    Regelmatig krijg ik vragen om kunnen in een HELIKOPTER te vliegen en heb op mijn BLOG hier een aantal firma's vermeld.

     Heden meld men mij dat er tijdens DE BRADERIJ PUTTE op Zaterdag 12 juni & Zondag 13 juni luchtdopen zijn te PUTTE  nabij MECHELEN  voor     35€    Per persoon per vlucht

    Terrein in de EKSTERSTRAAT naast ALDI op 700 meter van DE BRADERIJ via shuttlebus van   HELIVENTURE


       info  GSM 0475 24 31 86
       E-mail  info@heliventure.be
       www.restaurant-bacchus.be

    11-05-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    10-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPGELOST
    Na een noodbericht ---MAYDAY--- te hebben verzonden aan okze ZOON heeft hij 

     via zijn PC het probleem met mijn PC opgelost

    Dus kan terug NORMAAL TOKKELEN ???

    10-05-2010 om 19:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PROBLEEM
    Heb heden via mijn PC thuis geen toegang tot mijn E-mail

    SORRY

    10-05-2010 om 17:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VOLCANIC ASH
     The NGC is again transmitting on thr TV the NON FATAL ACCIDENT of BA09  of 24 JUNE 1982

     YOU must be aware thad in this flicht of the BOEING 747 was the first time thad detailed information

     became avaible of this fenomene thad in the 80 was unknown to THE FLICHT CREWS

    SINCE aprox 1990 the OPERATION MANUELS  are containing information on the initial symtomes

     and the required procedure to leave the contaminated AIRSPACE

    Also ICAO has developed the VAAC who are now forcasting the possible travel of the VOLCANIC

     ASH

    This COMPUTER FORECAST has not be confirmed by aproved measurements to confirm the

     concentration of the ASH

    10-05-2010 om 15:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADVIES voor HELICOPTER VLUCHT
    Herhaalde malen vraagt men om een LUCHTDOOP of RONDVLUCHT op HELICOPTER,

    Ik verwijs hier meestal naar een mijner ex- colega piloot van het LT/AVN die ik 100% mijn vertrouwen schenk gezien de degelijke achtergrond der Militaire opleiding.

     Mogelijkheden zijn:

     6 PAX   Bell 206 ...........  950 €/uur

     4 PAX   SE313..............  750€/uur

     3 PAX  ROBINSON44.. 550€/uur

     2 PAX  HUGHES300..... 359€/uur

     Contact via  0498/52 04 98
     INFO@ANTWERPENHELI.BE
     



    10-05-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HISTORISCHE LUCHVAART TUIGE 1920 - 1940
    Krijg hier een aantal vragen over HISTORISHE LUCHTVAART

    daarom verwijs ik naar:

     WWW.BAHA.BE

     WWW.GOLDENYEARS.UKF.NET

    09-05-2010 om 20:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DANGER ZONE from VOLCAN ASH
    A number of unknown factors about the VOLCANIC ASH are;

    1)- whe are not aware of the ASH concentration in the BA09 and KLM Incident in 1982

    2)- The INFLUANCE of VOLCANIC ASH is very differente in functie of the TYPE of TURBINE in function of the temperature in the combustion area inside the turbine

    3)- the location of the ASH CLOUD is possible apaerently via the information from SATELITE and combined with  STANDARISED  GROUND MEAUSUREMENTS??

    4)- But the DENSITY of ASH is still a unknown information

    5)- ther are a hich amounth of active vulcano at GLOBAL leven a so called expert mentioned 888 of them . but many of them are inactive presently

    6) THERE is need to NEUTRAL SCIENTIFIC information outside of the present CRISIS situation dominated by the POLITICAL WORLD

    09-05-2010 om 19:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLOW UP ABI
    Heden een kort gespek met Meester Edward EHLINGER aangaande de aanpassingen van ABI in het STAATSBLAD:

    1)  geen Verdere telefonische opvolging van de ingevoerde aanpassingen?

    2)  Dringende BRIF ingezonden

    3) bezit ook nog geen Verslag over de ABI Algemene vergadering

     4)Verzoek de Voorzitter  van de vergadering nogmaals een geschreven VERSLAG te bekomen

    Kan voorlopig weinig verder naar voor brengen als BEROEPSVERENIGING zolang de gegevens niet aangepast zijn in functie van de voorschriften van DE RAAD VAN STATEN volgens de nieuwe Belgische regelingen

    WAIT ???

    09-05-2010 om 15:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SLUITEN van LUCHTHAVENS
    Het sluiten van LUCHTHAVENS wegens het gevaar van VULKAANAS is een POLITIEKE

     BESLISSING gebaseerd op ADVIES van WETTENSCHAPPERS

    MAAR het probleem is om een eerlijk neutraal advies te bekomen van de WETENSCHAPPERS

     gezien zij in vele gevallen FINANCIEL afhankelijk zijn van DE POLITIEK voor hun BUDGETTEN

     Heel dikwijls is hun ADVIES aangepast aan de wensen van hun  BROODHEER

    Heden tracht de POLITIEKE WERELD te bewijzen dat het volledig SLUITEN van HET

     LUCHTRUIM een noodzakelijke oplossing was voor DE VLIEGVEILIGHEID

    WANT nu is men aan het PALABEREN van wie gaat de  FINANCIELE  gevolgen van deze

     beslissing ophoesten ???



      WAIT and SEE !!!!

    09-05-2010 om 06:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CLOSING of AERODROMES
    The presently CLOSING of AERODROMES are POLITICAL DECISIONS

    based on advise from SCIENTICERS

    BUT the problem are to locate NEUTRAL NON POLTICAL ORIENTATED ADVISE

    09-05-2010 om 06:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PC EUROCONTROL 06/05/2010
    This is the FIRST time since 1980 thad I have NOT PARTICIPATED or been present near the highest

     level meeting in HQ EUROCONTROL in BRUSSELS

     The activity as IAOPA LIAISON OFFICER from 1980 till 2004 and then beeing present as EU

    -LOBBYIST has been resulting of placing the NON CAT AIRSPACE USERS on the mind of this very

     important meeting composed of the DG of the NATIONAL CAA of the EUROCONTROL

     memberstates


    In yhis forum and also the EU-INSTITUTIONS  I was identified and named  Mister GENERAL

     AVIATION  by many persons witch learn to know me personelly

    FOR me a VERY IMPORTANT  STEP  backwarts on the 

     EUROPEAN AVIATION POLITICAL, TECHNICAL and ADMINISTRATIF  WORLD

    08-05-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!