Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    25-02-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EBKH
    Dit jaart viert men op KEIHEUVEL zijn 50 jarig bestaan en staat al meer  informatie op de website.
    WWW.AEROCLUB-KEIHEUVEL.BE

                                     INFO@AEROCLUB-KEIHEUVEL.BE

    25-02-2006 om 17:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZWARTE LIJST IN DE LUCHTVAART
    Ik krijg heden veel vragen over de zwarte lijst die men in de EU tracht te verspreiden na 1 April.
     Er bestaan al zwarte lijsten bij de NCAA van FRANKRIJK en BELGIE hoor.
     De vraag die men steld is VLIEGEN nog VEILIG ???
    Ik ben betrokken in de luchtvaart sedert 1954 en moet besluiten dat de LUCHTVAART zowel in BURGER als MILITAIR midden VEEL VEILIGER is geworden.
     Vroeger werdt er zoveel niet gevlogen als heden en ook bekwam men niet de INFORMATIE over wat er overal op de wereldbol gebeurde als nu met de vele moderne communicatiemiddelen.
    VLIEGEN is volgens mijn inziens zeer veilig hoor er mag op een vlucht reeds veel verkeerd gaan alvorens dit tot een dodelijk ongeval voor gevolg heeft.
    Als PILOOT zijn we opgeleidt nu via de vele uren simulator die we doen voor vele zaken die in vlucht zouden verkeerd kunnen gaan en die we vroeger niet kenden.
    Het  probleem is om te bepalen wanneer een VLIEGTUIG of een BEMANING gebreken vertoont welk tot een ongeval kunnen leiden.
     Daarom wordt er dikwijls beslist om een VLUCHT niet aan te vangen met natuurlijk gevolgen voor de PASSAGIERS die wilde vertrekken maar dat is voor ons als piloot niet het probleem hoor.
     Vergeet nooit dat de PILOOT  op de EERSTE STOEL in het VLIEGTUIG zit en zeker alle voorzorgen neemt om een ONGEVAL te VOORKOMEN

    25-02-2006 om 06:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-02-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FORUM ABI
    Stel vast dat er na een week aanwezigheid op het FORUM in het onderwerp  VRAGEN onder de titel  ANDERE VRAGEN met de benaming  LUCHTVAART OPLEIDING voor LEDEN ABI er geen nieuwe onderwerpen werden geplaatst door ABI  leden alhoewel ik een 150 tal bezoeken heb gehad.
     Ik zal deze mogelijkheid op het FORUM open houden staan , maar vermoed dat de toegang te moeilijk is om de INSTUCTEURS - VLIEGERS tot het uitwerken van onderwerpen in te voeren ter bespreking en liever gebruik maken van E-mail naar SDW

    24-02-2006 om 16:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU-OPS
    Zoals reeds gemeld is de aangepaste JAA JAR-OPS I nu terug ter discutie in de EU via een voorstel van CEC naar het EP en COUNCIL om een EU-OPS goed te keuren en verplicht homogeen te doen toepassen in de EU ttz in de 25 LIDSTATEN.
     Dit voorstel is nu ter bespreking in  het EP  in het commitee TRAN.

    Caution sommige NEGATIEVE voorstellen werden naar voor gebracht wat betreft GENERAL AVIATION wat betreft FLYING for BUSINESS PURPOSES. en FRACTIONAL OWNERSCHIP om deze op te nemen on de EU-OPS
    Ik heb daartegen een sterk negatief advies gegeven  en verschillende personen in de INSTITUTIONS maar men weet nooit hoe dit terug in de tekst verzeilt????

    24-02-2006 om 15:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REFRESHER voor BEVOEGDHEID FI
    Gezien een aantal instructeurs belang stelden in de FI-REFRESHER COURS welk  als een van de drie voorwaarden geldt om hun BEVOEGDHEID  FI te behouden kan ik u mededelen dat BAFA te EBAW op 24 en 25 Maart zulk een REFRESHER inricht, voor informatie contact      marina.lenaerts@bafa.be
     
     WWW.BAFA.BE

    24-02-2006 om 12:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SENIORENNET 5JAAR viering
    Enkele SENIOREN stelden ons de vraag of wij op 29 April te OOSTENDE op het SENIORENNET 5 jarig bestaan zullen aanwezig zijn en daarop zeggen ANNABEL en SDW volmondig   " JA"
    Wij zijn al ingeschreven en hotel gereserveerd voor dat W.E aan het ZEETJE.

    24-02-2006 om 11:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ICING
    Onafgezien dat het weder in onze streken aan het verbeteren is, blijkt uit de luchtvaartongevallen dat ijsvorming een niet te verwaarlozen probleem is en degelijke DEICING voor de vlucht mag nog niet verwaarloosd worden; bekijk ook de beperkingen van de gebruikte DEICING FLUID aandachtig

    24-02-2006 om 09:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-02-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLOW UP
    Volgens ik het heden zie heb ik al de vragen welk via BLOG,FORUM of E-MAIL toekwamen beantwoord.
     Indie u echter een vraag hebt gesteld welk ik over het hoofd gezien heb tussen de dagelijkse 100 vraagjes gelieve ze me dan terug toe te zenden met de vermelding " 2e poging"
    met mijn excusses bij voorbaat

    23-02-2006 om 17:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU POLITIEK aanpassing
    Tijdens   de gespreken met MEP op  21 of 22 februarie  hebben we geen tijd gehad om de WENSEN van de SENIOREN te bespreken.
     Dit werdt verplaatts naar 21 maart zodat de SENIOREN die dit wensen hun opmerkingen nog tot 14 maart kunnen invoeren zodat ik dat op 15 maart kan uitprinten om deze persoonlijk te overhandigen op 21 maart en mogelijk te bespreken!!!

    FORUM onderwerp POLITIEK zie naar de titel:
    WAT VERWACHTEN  SENIOREN van de EUROPESE UNIE ??

    23-02-2006 om 10:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLJ
    Dit nieuwe type van vliegtuigen welk hun intrede gaan doen in het EUROPESE LUCHTRUIM zijn een onderwerp van een aantal studie's :
    -Hoe gaan deze zich gedragen in het HOGERE LUCHTRUIM tussen de CAT
    -Welke opleiding gaan we de PPL- en IFR vliegend in deze VLJ moeten opleiden
    -Hoe gaat men het gebruik van het LUCHTRUIM aan deze toestellen aan rekenen gezien zij evenveel diensten en systemen gebruiken als een B747 of een A380 maar in de huidige toegepaste EUROCONTROL ENROUTE CHARGES een veel lager bedrag betalen dan de grotere toestellen.
    -Het probleem is dat de huidige ATSP zuiver op commerciele normen  beginnen te werken  en dus een groter vliegtuig geeft hen meer inkomsten dan een kleiner toestel.
    wat is het gevolg voor het nodige BUDGET voor de ATSP in zijn FAB !!!!

    23-02-2006 om 09:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.E-CALL to CITIZENS
    Dit onderwerp ligt mij nauw aan het hart in functie van mijn ervaringen als helicopter piloot in het verleden vliegend voor de Rijkswacht langs de Belgische wegen en herhaalde malen als eerste op de plaats van een ongeval.
    Een der grote problemen was om de hulpdiensten per AMBULANCE of HELIMED snel ter plaatste te krijgen.
    Uit onze ervaring is gebleken dat het vitaal is om zwaar gewonden zo snel mogelijk te kunnen behandelen om overlijdens te vermijden of om invaliditeit door verwondingen te beperken.
     in EUROMED spreekt men van het "GOLDEN HOUR"
    Het voorstel van E-CALL voorziet de wagens van de toekomst uit terusten met een systeem dat automatisch bij ongeval door de schok in werking treed en de HULPDIENST verwitigd met bepaling via GPS-GALILEO van de plaats van het ongeval zodat de HULPDIENST per AMBULANCE of HELICOPTER met DOKTER snel ter plaatse kan komen.
    De TARGET DATUM voor deze uitrusting in de nieuwe wagens is 2009 en voor retrofit van de oudere wagens op vrijwillige bassis.
    Bepaalde MEP wensen dit verplicht te maken andere wensen het op vrijwilige bassis in te voeren

    Schijnbaar heeft  PEUGOT reeds wagens met zulke uitrusting in een bepaalde streek in Frankrijk.

    In de LUCHTVAART hebben we reeds zulke uitrusting in de Vliegtuigen welk we een ELT ( ELBA) noemen en welk in 2010 naar een sterk verbeterde versie op ELT 406 mhz gaat werken via een recente GLOBAL SYSTEM ter vervanging van de huidige ELT op 121,5 en 243 mhz

    23-02-2006 om 09:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SECURITY
    Een der zeer intresante onderwerpen in het EP-TRAN was het aspect SECURITY  voor de LUCHTVAART ten opzichte van AANSLAGEN.

    Tevens voorziet men in de toekomst een zeer belangrijk onderwerp over de kosten voor de SECURITY in ALL MODE of TRANSPORT en hoe deze kosten moeten verhaald worden op de reiziger of via het nationaal budget voortkomende uit de geinde  belastings gelden

    Zeer ernstig onderwerp voor de toekomst in EU.

    23-02-2006 om 09:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-02-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. EP
    Vandaag terug naar het EP met vooral intrese voor
     
       - E-CALL
       -EASA
       -EU-OPS I
       -AVIATION-SECURITY

    meer hierover later

    22-02-2006 om 04:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-02-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VTM TELEFACTS
    Vele E-mailtjes ( 99) die mijn opinie vragen over de bovenvermelde uitzending  op 20/02/2006 over RYANAIR.

    Ik ga daar nu vandaag niet op in maar verwacht toelichtingen van een aantal van mijn vroegere leerlingen die nu actief zijn als PILOOT by RAINAIR en van dewelke ik tot hiertoe zeer verschillende persoonkijke informatie heb bekomen over de EELFA operations en hun ingesteldheid ten opzichte van hun vliegen !!!!!

    21-02-2006 om 04:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-02-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.APC
     de AVIATION PRESS CLUB(APC) gaat op 8 maart de " MAN OF THE YEAR 2006 " &  "PR-OF YEAR 2006  " AWARDS uitreiken aan de genomineerde personen  welk zich inzette voor de BELGISCHE LUCHTVAART  en hem  te belonen maar waarvan wij heden de identiteit nog niet kennen!!!!!!
    SUSPENSE

    20-02-2006 om 16:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GORDON BENNETT 2006
    Gezien de Belgische BALLONVAARDERS    BOB BERBEN en BENOIT SIMEON deze wedstrijd in 2005 met een vlucht van  3400 km in 65 uur hebben gewonnen  en welk tevens een nieuw WERELDRECORD is  zal de 2006 CUP plaats hebben op 9 September in waasmunster in BELGIE..
     meer hierover later maar hou deze datum vrij in uw planning agenda.

    20-02-2006 om 15:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VTB
    VTB staat voor de " VIEILLES TIGES" van de Belgische Luchtvaart waarvan ondergetekend ook als een volwaardig VT lid is aangeduidt zal zijn Algemene Ledenvergadering houden op zaterdag 25 maart 2006 in de lokalen van de HILTON te BRUSSEL.
    Kandidaat nieuwe leden zijn steeds welkom en kunnen de nodige informatie bekomen bij het :       
                                                    VTB
                                                secretariaat
                                              Wijngaardstraat 4
                                                3290 DIEST
                                         tel/fax 013-312.870
                                         Email;             ROBERT.FEUILLEN@SKYNET.NET
                           WWW.HUISDERVLEUGELS.BE/VIEILLESTIGES en op logo klikken
     

    20-02-2006 om 15:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MEMORIES
    Vandaag tijdens de CHAT werden er mij herinneringen van ver verleden tijden in de jaren 60 naar voor gebracht van de periode van VLB ,RAAC en CEBLO op het ANTWERPS VLIEGVELD toen er nog veel drukte was via deze clubs en via SOTRAMAT vliegschool waar ik ook bij betrokken was in die periode.

    20-02-2006 om 06:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLLOw UP
    Hoop dat al de E-mailtjes heb beantwoord en iedereen de nodige informatie heeft bekomen zoniet stuur me terug een E-mail.
     Telefonisch vandaag niet bereikbaar want seffens weg naar de LUCHTHAVEN en FLAG voor de rest van de dag.

    20-02-2006 om 04:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-02-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FORUM
    Schijnbaar hebben mijn collega's  INSTRUCTEUR-VLIEGERS de mogelijkheden van het FORUM via mijn BLOG nog niet ontdekt en blijft het gebruik van E-MAIL nog voor 100% de enige vorm van verbinding.
     De bedoeling is op via het FORUM een dialoog over bepaalde topics naar voor te brengen in deze nieuwe vorm van communicatie.
    ADVIES,OPMERKINGEN en VRAGEN steeds welkom!!!!!!

    19-02-2006 om 17:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!