Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    05-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW UPDATING
    Presently I have reacted to ALL my E-mails, if you have not received a reply this means YOUR message has been lost

    SORRY

    Sent it AGAIN ASAP

    05-11-2010 om 19:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TIMING tijdens W.E
    ZATERDAG 06/11

    -0600 tot 0900  BUREEL FLAG
    -0900 tot 1200  CAFETARIA BELAIR  EBAW

    ZONDAG 07/11

    -0900 tot 1200 CAFETARIA BELAIR EBAW
    -1200 tot 1230  RAAC

    05-11-2010 om 19:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VOORDRACHT over WWII
    Heden avond geeft een onzer SENIOREN een voordracht in LUMMEN over een neergeschoten

     LANCASTER op  21 FEBRUARIE 1945

    zie;

     WWW.WARVISITORSLINKHOUT.BE

    05-11-2010 om 16:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FRANK DEWINNE


      Via RAeS-BELGIUM  kan ik u uitnodigen aan een Engelstalige voordracht van


                                       FRANK DEWINNE

     op   MAANDAGAVOND 22 NOVEMBER 2010  bij HQ EUROCONTROL te EVERE 

     Inschrijving VERPLICHT wegens SECURITY 

     Registratie vanaf 1715
     
     Voordracht vanaf 1800 uur

     EUROPA-ZAAL

    Nadien een kleine receptie om een aantal personnen te ontmoeten bij een DRANKJE 

     INFO en bevestiging ASAP bij  Noelle.leroy@eurocontrol.int

    Locatie zie WWW.EUROCONTROL.INT

    04-11-2010 om 18:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de E.U ( EUROPESE UNIE
    Herhaalde malen steld men mij via E-MAIL vragen over de EU

     en beklaagt men zich over de verplichte veranderingen welk het

     resultaat zijn op uw individuele levensomstandigheden

     Men moet zich wel realiseren dat de bedoeling van de EU er is

     om de LEVENSOMSTANDIGHEDEN voor de inwoners der

     27  EU lidstaten te verbeteren

    Dit heeft soms dan ook voor gevolg dat voor een LAND gelijk

     BELGIE waar we reeds veel voordelen genoten een stap

     achteruit zetten!!

     SORRY maar dat is de werkelijkheid ??

    Gelieve wel te realiseren dat de levens omstandigheden

     in de 27 lidstaten niet dezelfde zijn en er ZEER GROTE

     verschillen waaren en nog  zijn ???

    Steeds beschikbaar voor uw reacties en voorstellen via

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    04-11-2010 om 16:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INSIDE VIEUWS at EASA
    Out of a number of contacts inside the STAFF of EASA does it appaer thad

     they are trying to satify the proposals submitted by the

     AIRSPACE USERS via their TECHNICAL PROPOSED DRAFT

     However via the NATIONAL REPRESENTATION their is a number 

    of strong presure to oppose this  proposals via the

     NATIONAL POLITICAL  LEVELS, mainly orientated to maintain the power and

     existance of the NATIONAL AUTHORITY in a number of EU memberstates 

    ALSO be aware thad their are montly coordination meetings

     between EASA and FAA to obtain in   the future a automatic acceptance

     from eacht other PILOT LICENSES

    However this means a adaption of certain presently in use NATIONAL PRIVILES 

    to obtain a  LEVEL PLAYING FIELD in the 27 EU-MENBERSTATES

     to facilitate the GENERAL  AVIATION and the

     NON COMMERCIAL AERIAL WORK OPERATIONS




    WARNING;

    Their is a URGENT need thad the AIRSPACE USERS ORGANISATIONS 

    are placing STRONG PRESSURE at the POLITICAL LEVEL 

    at EU ( EP and COUNCIL) and at NATIONAL LEVEL

     toward the proposals they made toward EASA

    EASA has ONLY INFLUANCE on the TECHNICAL LEVEL ............

                        .BUT ..........

    .NONE at the POLITICAL LEVEL

     STRONG ACTION ASAP REQUEIRED ???


    03-11-2010 om 17:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING
     Heden is het voor mij een grote aanpassing 

    om niet meer  100%

     betrokken te zijn  bij het dagelijks gebeuren in het

     INTERNATIONAAL LUCHTVAART  wereldje 

     en de contacten te vermijden en aftebouwen 

     Heden ben ik bijna dagelijks aanwezig in de

     ANTWERPSE ZOO en ook aktief betrokken

     bij een nieuwe groep bekenden van 

     SENIORENNET

    01-11-2010 om 15:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADAPTION for SDW
    Presently the DAILY average of e-mails from AIRSPACE USERS

     has been reduced from 130 to only 10

    I have ADVISED the last 6 months my e-mailers to contact their 

    NATIONAL ORGANISATIONS and use the channels from IAOPA and FAI

    THANKS

    01-11-2010 om 15:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FASTI
     Presently the FASTI FOCUS Newsletter for October 2010  is avaible !!!


     This support system for the ATCO is  taking shape

     See alsothe text of MICHEL DASCOTE  from BELGACONTROL 

     on the System  analysis tool to monitor how the sector team uses the system

    01-11-2010 om 15:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BOM PACKET
    Enkele E-mailers stellen vragen over het recente BOMPACKET

    Heden weten we de juiste toedracht niet en verschijnt 

    er reeds veel onjuiste informatie in de PERS ??

    Ik vermoed dat we de juiste toedracht uit VEILIGHEIDS overwegingen 

    niet gaan vernemen

    DE TERORISTEN kunnen ook lezen en leeren uit de gemaakte fouten

     om hun techniek aan te passen

    01-11-2010 om 15:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IMPORTANT pour le lecteur FRANCOPHONE
    Une SOURCE IMPORTANT pour des QUEUSTIONS 

    sont traitee dans les

     " LETTRES de JEAN BELOTTI"

    Ainsi que dans ces des deux TOME 1 ( 1999-2003) et TOME  2  ( 2003-2008)

    voir    WWW.AVIATION-PUBLICATIONS.COM


    01-11-2010 om 14:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VRAGEN over het EP
    Een aantal senioren stellen mij vragen over de omgeving waar ik als EU-LOBBYIST

     aktief ben voor DE LUCHTVAART

    Mogelijk is het intresant de volgende LINKS te bekijken;


     WWW.EUROPARL.EU

     WWW.LINGONET.COM/EUROPARLIAMENT 

    31-10-2010 om 18:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SOLIDARITEIT PARACOMMANDOS

     In functie van mijn MILITAIRE ACHTERGROND en mijn vele ZENDINGEN 

    met de ALII had ik een zeer nauwe band met DE PARACOMMANDOS


    Daarom verwijs ik hier ook naar   


    WWW.KTSA.BE                                KEEP THE SPIRIT ALIVE

    31-10-2010 om 16:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SOLIDARITEIT UDA
    Gezien mijn initiele ervaringen in DE LUCHTMACHT in 1954 heb ik ook 

    een band ontwikkelt met de UDA  als MP van DE BELGISCHE LUCHTMACHT waar ik mijn eerste

     MILITAIRE OPLEIDING en ERVARING heb opgedaan

     WWW.UDA.BE

    31-10-2010 om 16:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AVAIBLITY of SDW
    For URGENT ASSISTANCE on a PROBLEM I ADVISE YOU AGAIN to

     CONTACT the NATIONAL AOPA  ASAP

    I MYSELF are NOT MORE AVAIBLE and have NO GSM




    CONTACT;     WWW.IAOPA.EU

    SORRY

    I have decided to RETIRE from the OPERATIONAL  AVIATION ACTIVITY at the age of 75

    30-10-2010 om 15:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.POGING tot BEINVLOEDING
    Heden had ik het bezoek van Mr XXX uit BERLIJN die speciaal naar mij kwam om

     te trachten mijn  POGING als LOBBYIST tegen een 

    NIEUW  EU voorstel trachten te doen STOPPEN

    Volgens mijn anelyse van zijn poging heeft dat niets te zien met het bevorderen van

     DE VLIEGVEILGHEID in DE EU-LUCHTVAART maar enkel met zijn

     persoonlijk FINANCIEEL voordeel

    30-10-2010 om 12:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MORGEN ZATERDAG 30/10/2010
    MORGEN ZATERDAG voorzie ik beschikbaar te zijn van:

     06; 00  B uur ( 0400 UTC)   op het BUREEL FLAG

    0900 b uur tot 1200 B uur In cafetaria BELAIR op de LUCHTHAVEN

    29-10-2010 om 19:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TODAY
    Today was very CAHOTIC  almost al the planned contacts failed..........BUT a number of NON

     PLANNED CONTACTS where made and some very intresting information was obtained

    27-10-2010 om 20:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WELKE AOPA ??
    De VRAAG welke AOPA ik zou vervoegen ga ik niet beandwoorden,

     ik heb persoonlijk geen voorkeur behalve dat natuurlijk het TAALGEBRUIK

     mogelijk een richting gevende factor zou kunnen zijn!!

    Internationaal gebruiken wij steeds het ENGELS als voertaal in 

    DE INTERNATIONALE LUCHTVAART

    26-10-2010 om 21:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW SITUATION
    Heden heb ik al de binnengekomen 

    E-mailtjes beandwoort

    Heb echter een groot aantal SPAM 

    berichtjes gewoon vernietigd

     maar heb de indruk dat er sommige

     goede berichten in de SPAM terecht komen  

     SORRY


    26-10-2010 om 17:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!