Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    20-06-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AVIATION en WALONIE 2e part
    After aditional evaluation of the situation of SAINT HUBERT, SPA and CERFONTAINE AERODROME do whe urgently advise the WALOON AIRSPACE USERS to start up prepare their organisations to be active with a number of dedicated VOLUNTEERS or BENEVOL in a similar way as this has been aplied in FRANCE under the inpuls of the FFA and the UK PFA

    20-06-2006 om 14:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONDERHOUD
    Een der punten welk ik tijdens mijn contacten met de BELGISCHE VLIEGTUIGEIGENAARS  die  vliegen als GENERAL AVIATION & AERIAL WORK zijn de steeds terugkerende klachten over het gebrek aan goede onderhoud.
    In vele gevallen is de onderhoud  in de firma's van lage kwaliteit maar de facturen zijn torenhoog

    20-06-2006 om 14:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Laser EYE Surgery
    As I was already aware the LASER SURGERY has been a solution for obtaining a perfect vision.

    Apaerently in the USA has this now been aplied and aproved for the NAVY PILOT population in such a way thad aging fighter pilots can remain longer operationel in the cockpit, and recruits who in the past due to bad vision would have disqualified are now aproved for the FIGHTER PILOT training.

    Where in EUROPE a number of persons after LASER SURGERY are found unfit to be aproved as a ICAO or JAR/FCL-3 medical ?????

    20-06-2006 om 14:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADVISE to FI 2e part
    In function of my initial advise to the FI dit i receive also a justified aditional point to be taken  in function of a number of recent incidents during the conversion , qualification , check out or Bi-annual flights:

     1- use of BASIC INSTRUMENT FLYING exercises
     2- Revieuw of FUEL PLANNING
     3- PERFORMANCES calculation
     4- Operational LEANING for the specific AIRCRAFT

    20-06-2006 om 12:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VISIT to BRUSSELS
    Tijdens een aantal gespreken aangaande de aanpassing van de REGULATION 1592/2002 van 15 july 2002 door het voorstel COM(2005)579 wees ik er op dat de DEFINITION of RECREATIONAL OPERATION schould be adapted from 5700 kgr down to 2000  kgr and a maximum seating capacity of 4 the PILOT included with a NON-COMPLEX_MOTOR-POWERED AIRCRAFT

    20-06-2006 om 12:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VISIT to BRUSSELS - 1
    Yestoday made some follow up on the future CHARGING SYSTEM at EU LEVEL  for AVIATION related SERVICES and INFRASTRUCTURE witch  CBA is going to be presented  to the SES-COMITIE,ENLARGED COMMITIE ( EUROCONTROL) and  the ICB and if no major changes to be introduced to be voted in SEPTEMBER

    I presume the AIRSPACE USERS ORGANISATION will be present on this presentation to evaluate the efect on the NON CAT operations

    20-06-2006 om 07:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-06-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADVISE to FI
    Out of a number of INCIDENTS REPORTS and DEBRIEFING from the involved PILOTS( PPL)of AIRPLANE,HELICOPTER,GLIDER,ULM and BALLOON does it apaer thad there is a urgent need in the NON COMMERCIAL AIRSPACE USERS thad the FI pay more attention to a number of factors:
     1- FLICHT PREPARATIONS
     2- WEIGHT & BALANCE
     3- AIRSPACE INFRINGEMENTS
     4- R/T phrasology acording ICAO
     5- By conversion on a new A/C pay also attention to the KNOWLEDGE of the present AVIONICS on each specifique A/C
     6- use of updated NAVIGATION CHARTS
     7- LOW NOISE PROCEDURES
     8- Selection of  FLICHT ALTITUDE to reduce GROUNDNUISANCES
     9- More attention on THE LOOK OUT and avoiding the HEAD DOWN situations

    FTO & RF managers schould also play ae role in this recommendations!!!

    FI during flight checks should make each flight with a PILOT a intensive revision of the les usual applied procedures witch the normal pilot is not more using during his normal flights

    The UPGRADING schould be a permanent task in vieuw to avoid aditional imposed restrictions on the VFR AIRSPACE USERS POPULATION in the future?????

    There is urgent need for a upgrading the QUALITY of the older PILOT POPULATION toward the new more complex AIRCRAFT and their AVIONICS

    There is also a PROACTIF role for the AIRSPACE ORGANISATIONS to play in this

    Any REACTIONS or ADITIONAL ADVISE is WELCOM   SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    19-06-2006 om 21:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AVIATION en WALONIE
    Pendant notre sejour dans les ardennes avec quelque mandataire politique le sujet concernait l'AVIATION.

    Dans cela ont doit se realiser que la tendance de MET est de ne plus exploiter les aerodrome de SAINT HUBERT,SPA et CERFONTAINE par czs propres service mais de cela metre en exploitation par des firmes ou asbl prive a partir de l'annee budgetaire 2008.
    Cela implique que les utulisateur devrai cherchez des formule pour fair gerer ces aerodrome sans participation financiere de l'ETAT ou de la REGION

    ACTION URGENTLY REQUIRED !!!!!!!!!!!!

    19-06-2006 om 05:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AGENDA
    Vandaag weer een intresante dag met bezoek te BRUSSEL van de EU EC bij de DG-TREN en na de middag in het EP TRAN  een aantal LUCHTVAART onderwerpen op te volgen

    19-06-2006 om 04:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. wensen de SENIOREN TURKIJE bij de EU
    Deze vraag heb ik gesteld op het FORUM onder de titel NIEUWS in functie ven het daar gestelde onderwerp "VERGEEFS GEZOCHT"

     Een intresant onderwerp of niet ????

    19-06-2006 om 04:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. VISIT TO BRUSSELS for GA/AW
    Via the Services of the EU the diagram on :
    AVIATION ACTIVITY CLASSIFICATION            
    to clarify the ICAO definitions on CIVIL and STATE AIRCRAFT by IAOPA was circulayed at the various EU INSTITUTIONS in about 1000 copy's

    Aditional copy avaible via FAX on request via  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    or via:  www.IAOPA.ORG

    19-06-2006 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-06-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vragen over ULM
    Gezien de veelvuldige vragen  via E-MAIL over het ULM vliegen verwijs ik naar vroeger berichten op deze BLOG door gewoon in de linkerzijde 'ULM' in te typen!!

    ZOEKEN IN BLOG

    18-06-2006 om 19:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WEVELGEM-KORTRIJK
    Een kort bezoek aan het VLIEGVELD of moet ik zeggen :                                            LUCHTHAVEN   KORTRIJK-WEVELGEM

    Stel ik vast dat er buiten de sterke ontwikkeling van GENERAL AVIATION voor ZAKENVLUCHTEN via de firma ABELAG  en van AERIAL WORK door enkele vliegclubs en FTO er ook nog altijd de aktiviteiten van :
    FLANDERS AVIATION SOCIETY (vzw)  welk nog steeds zeer aktief is in de promotie van de  LUCHT- en RUIMTEVAART voor IEDEREEN
     en door een aantal vrijwilligers nog steeds een belangrijke taak vervult in de LUCHTVAART

    18-06-2006 om 19:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (7 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MOORSELE
    Tijdens mijn kort bezoek aan het vliegveld EBMO ontdekte ik dat er naast de militaire paratraining en het PARA CENTRUM VLAANDEREN er ook  terug een zeer aktieve ULM VLIEGCLUB MOORSELE  er terug zijn vleugels in het luchtruim heeft ontplooid:  www.vliegclubmoorsele.be

    18-06-2006 om 19:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUXAIR
    Vernam vrijdag dat LUXAIR de aankoop van 3 of 4 BOMBARDIER Q400 heeft ondertekend vooral bestemt voor de vluchten op LONDON CITY

    18-06-2006 om 19:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BELANGRIJK BEZOEK
    Op dinsdag 20 juni omstrreks 0900 uur komt het staatsbezoek van de NEDERLANDSE KONIGIN BEATRIX per vliegtuig aan op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN

    18-06-2006 om 16:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPLEIDING tot PILOOT
    Een aantal E-mailtjes gaan over de vraag of er werk is als PILOOT ??

    Volgens de huidige ontwikkelingen is er in de toekomst en reeds heden mogelijkheden om als jonge 2e piloot aan de slag te komen, maar  vorlopig niet in BELGIE.

    Ik vermoed dat dit aantal vragen het gevolg is van een zeer aktieve publiciteits campagne in een aantal kranten.

    Enkele stellen mij ook vragen over de kostprijs en welke school de beste is !!!

    Dit is een zeer moeilijke vraag gezien we geen gegevens hebben van de resultaten van de schoolen nog van de kwaliteit van de afgeleverde jonge piloten voor het operationeel vliegen.

    Wat vooral belangrijk is, is de MOTIVATIE van de betrokken kandidaat om in dit mooie maar zeer veeleisende beroep aktief te zijn.

    Het is niet de mooie publiciteit die voor ons de doorslag geeft maar de waarde van de juist geslaagde piloot in de inzet voor het dagelijkse leven als piloot.

    Steeds welkom om hierover een persoonlijk  en vrijblijvende gesprek na een voorafgaandelijke afspraak tijdens een heerlijk kop koffie op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN

    18-06-2006 om 07:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITEITEN
    Ben terug aanwezig en bereikbaar via de PC en TELEFOON en heden morgend ZONDAG om 0900 b ( 0700 utc) aanwezig op de LUCHTHAVEN  te EBAW in de CAFETARIA tot 1230b

    18-06-2006 om 04:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-06-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITEITEN
    Ik geloof dat bu al mijn E-mailtjes heb beantwoord en dat iedereen antwoord en gevraagde informatie heeft bekomen, zoniet vraag het terug want dat wil zeggen dat ik het verloren ben of vergeten.

    Verwacht echter geen onmidelijke reactie want ik vertrek seffens voor 3 dagen op zending met ook wat verlof bij hoor, nodige recepties en diners op de agenda hoor

    geen telefoon,fax,gsm, of pc tijdens deze 3 dagen

    Normaal ben ik zondag morgend 18 JUNI aanwezig om 0900 uur op de ANTWERPSE(DEURNE) luchthaven in BELAIR CAFETARIA  tel 03-239 14 08 voor dringende gevallen

    15-06-2006 om 07:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-06-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.F 104 STARFIGHTER
    Een onzer SENIOREN heeft op zijn firma  te TESSENDERLO een F 104 G als blikvanger staan en heeft nu ook nog een TF104 -G  de tweezitter op de kop getikt om op een tweede plaats in de toekomst te plaatsen, als blikvanger op een rotonde  men heeft hier nog allerlei verborgen talenten hoor

    14-06-2006 om 21:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!