Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    09-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BUSINESS AVIATION
    BUSINESS AVIATION is a part of GENERAL AVIATION 

    The OPERATION of a AIRCRAFT can be in any size been operated in:

    -CAT

    -GA

    -AW


    The AIRTAXI operations is a CAT operation

    A NIPPER up to a AIRBUS can be operated in GENERAL AVIATION operation

    ANY TYPE or SIZE can be AERIAL WORK OPERATION

    Take a look at:

    09-07-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAJOR PROBLEME for the AVIATION WORLD
    Presently I notice thad there are a number of persons involved in the EASA development who are SELF DECLARED EXPERTS in a number of projects to develop REGULATION based on the aspect SAFETY, but in reality developing a systeme witch is for the FINANCIAL benefit of their own TRADE.

    The information submitted by the AVIATION ORGANISATIONS and statistical information on ACCIDENTS   who proof thad at GLOBAL level their are no confirmation of the need to have the costly en burdsom regulation are neglected!!

    This increases the COST and the acces for the YOUNG and MOTIVATED YOUNGSTERS to variuos AVIATION ACTIVITY

    WHE need urgently in vieuw to MAINTAIN and INCREASE the power of the EUROPEAN UNION AERONAUTICAL INDUSTRY  because whe need urgently motivated persons in the 92 AVIATION JOBS

    SEE the   WWW.ICAO.ORG  statement

    SEE the  WWW.HALLDALE.ORG






    08-07-2010 om 16:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLLOW UP
    Presently I have a large amounth of E-MAILS to witch I have to react So pleas it may take time

    08-07-2010 om 06:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WARNING
     The EC has made a UPDATE of the BLACK LIST  of AIRLINES BANNED in the EU

    HTTP://EC.EUROPA.EU/TRANSPORT/AIR-BAN/DOC/LIST_EN.PDF

    http://ec.europa.eu/transport/air-ban/doc/list_en.pdf

    08-07-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.THE MAJOR PROBLEM in AVIATION


      




         REMOVED !!!

    07-07-2010 om 05:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PROBLEMEN in DE LUCHTVAART
    Een der grote problemen in de LUCHTVAART is de huidige instelling

    -Het eerste doel van vele in  DE LUCHTVAART is de COMMERCIELE intrest.

     Vroeger als er een gesprek was tussen piloten dan was het onderwerp het VLIEGEN zelf, op welke toestellen men vloog en welk yoestellen men nog hoopte te vliegen.
     Een beroepspiloot veranderde van compagnie om op een nieuw TYPE van vliegtuig te kunnen vliegen.
    Nu verandert men van kompanie om meer te verdienen en minder te moeten vliegen

    Op verschillende levels hebben we nu mensen in verschillende diensten welk maar een doel voor ogen hebben bijkomende regels invoeren die hun inkomsten doen toenemen met het argument dat de nieuwe regels voor de vliegveiligheid alhoewel dat bij vele regels die worden ingevoerd  niet van nut zijn voor de veiligheid.

    Vroeger werden de PILOTEN, ATCO en MECHANIEKERS vooral gevonden in gemotiveerde jongeren welk de luchtvaart benaderden via  SPTTING, MODELBOUW,ZWEEFVLIEGEN, VLIEGEN op LICHTE VLIEGTUIGEN  of via hun initieele luchtvaart ervaring opdeten in DE MILITAIRE LUCHTVAART

    Nu is de STUDENT PILOOT degene welk zijn ouders  100.000 € beschikbaar maken om bij een COMMERCIEEL georienteerde FTO een opleiding kunnen volgen zonder dat zij enig belangstelling hebben in het VLIEGEN zelf

    De jongeren welk via hun LUCHTVAART ENTHOUSIASME de LUCHTVAART beroepsmatig wensen te benaderen en niet beschikken over de 100.000 € komen niet meer aanbot, ook de weg via de MILITAIRE LUCHTVAART is aan het opdrogen wegens de beperkingen in de militaire budgeten.

    HEDEN hoor ik BEROEPSPILOTEN zeggen ik MOET WEERAL VLIEGEN waar wij vroeger GELUKKIG waren dat we konden VLIEGEN, hoe meer hoe liever en de inkomsten waren voor ons bijzaak

    GAARNE uw toelichtingen, vragen of opmerkingen via:    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    06-07-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    05-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE POLITIEK
    Verleden week heb ik nog een dag doorgebracht met een aantal INTERNATIONAL en EUROPESE

     hoogwaardigheids  personen tijdens een receotie en maaltijd met een anelyse over de ontwikkeling in de

     FRANSE politiek met de betwistingen tussen de verschillende partijen maar ook met inzicht of de

     tegenstrijdigheden binnen  de parij van de huidige FRANSE PRESIDENT

    05-07-2010 om 20:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.POLITIEKE STREKKING
    Herhaalde malen krijg ik vragen over welk mijn politieke strekkings is ??

    Sedert jaren ben ik aktief op INTERNATIONAAL en op het vlak van de EUROPESE UNIE

    In mijn jaren voor dat ik aktief was op EU vlak als LOBBYIST voor DE LUCHTVAART namelijk

     voor GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS zoals bepaald in  de ICAO

     documenten

    Vroeger heb ik gestemt in functie van de politieke mandatarissen welk mij hebben bijgestaan in mijn

     betrachtingen  tot het bereiken van mijn doel PILOOT te worden na mijn WIELRENNERS JAREN 

     ( 50/54)

    Sedert 1980 is mijn stemgedrag het gevolg van de personen in verschillende politieke strekkingen

     welk mij behulpzaam waren in DE  INTERNATIONALE LUCHTVAART onderwerpen

    Dus ik ben geen trouwe aanhanger van een bepaalde POLITIEKE PARTIJ en mijn stem gaar zowel

     NATIONAAL( FEDERAAL), VLAAMSCH, of GEMEENTE naar een persoon zonder voorkeur

     van de betrokken partij

    05-07-2010 om 20:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHT-EN RUIMTEVAARTDAG URGENT INFO
    Heden kan ik bevestigen de DE LUCHT -en RUIMTEVAARTDAG in het

    EURO SPACE CENTER te TRANSINNE   Snelweg E411  afrit 24

    doorgaat op  ZONDAG 11 JULI vanaf 10;00 uur

     Contact ASAP;

    TELF:  0496/27 10 30

               0495/58 51 82

      BTOB@EUROSPACECENTER.BE

      WWW.EUROSPACECENTER.BE

      WWW.ESA.EU

    05-07-2010 om 18:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ULM VLIEGEN
    Een aantal persone'n zenden mij mpailtjes met het voorstel het gevaarlijk sportvliegen met ULM, ZWEVERS en LICHTE VLIEGTUIGEN  als SPORT te verbieden in EUROPA....????


    Het vliegen als SPORT heeft volgens mij evenveel recht als vele andere SPORTEN  Waarom zou ik moeten voorstellen dat te verbieden in de EU ??

    Het VLIEGEN als sport is niet gevaarlijker dan vele andere SPORTEN waar ook DODEN vallen maar dat komt niet of zelden in  DE MEDIA !!

    Vliegen met ULM is NIET GEVAARLIJK men moet echter een degelijke OPLEIDING VOLGEN en zich houden een DE BEPERKINGEN van het gebruikte ULM en de ERVARING van DE PILOOT

    Ongevallen met ZWEEFVLIEGTUIGEN en LICHTE VLIEGTUIGEN  komen ook voor maar in zeer beperkte maten, vooral de beginperiode van het VLIEGSEIZOEN gebeuren er ongevallen door het gebrek aan recente ervaring na de winterperiode

    SORRY verder geen commentaar of reactie nu !!

    05-07-2010 om 08:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ULM ongeval te KIEWIT
    Wat het dodelijk ULM ongeval betreft te HASSELT/KIEWIT   kan ik u heden niets 

    meer meedelen dan wat in de kranten is verschenen

     Het is onodig mij hier vtagen per E-mail te zenden., tevens moest ik goed bevriende persmensen hierover teleurstellen!!


     IK GA ME NIET BEZIG HOUDEN MET VERONDERSTELLINGEN

    Mijn DEELNEMING aan de familie van JONNY EECKELS en  aan deze van de leerling

    05-07-2010 om 06:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VOLDOENING voor SDW
    Ik heb in het verleden nooit geen intresse gehad voor TITELS

    Deze week tijdens een vergadering werd ik enkele malen door een MEP  van EVP, LIB en SP en ook

     door buitenlandse hoge functionarissen in de INTERNATIONALE LUCHTVAART aangesproken als

    "MISTER GENERAL AVIATION" 

     Dit doet zeer veel plezier!!

    03-07-2010 om 18:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.100 LL for GA & AWO
    I advise very strongly the ORGANISATIONS representing the NON CAT AIRSPACE USERS in

     GAT to coordinate the proposal for  R & D in a commen effort in the various MEMBERSTATES in

     vieuw to keep the required budget low and a commen solution

     I also sugest to look at the SWEDISCH solution with the 90/100 UL

    Get info from LARS HELMBERG at AOPA-SWEDEN

     Their is a urgent need to  develop in this period of crisis commen cost reducing efforts

    ADVISE TO;
     -FAI
    -EAS
    -IAOPA
    -PPL/IR
    -GAMMA

    02-07-2010 om 20:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IAOPA representation in EU at BRUSSELS
    I receive now confirmation thad  HOGAN LOVELLS is the consult for IAOPA in BRUSSELS

    Information to made avaible via    WWW.IAOPA-EUR.ORG   NEWSLETTER

    02-07-2010 om 05:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. UAS CONFERENCE 01 JULI 2010
    Krijg heden een aantal vragen over dit onderwerp

     ONBEMANDE LUCHTVAARTUIGEN in de EU en GLOBAAL in de BURGERLUCHTVAART


    HTTP://EC.EUROPA.EU/ TRANSPORT/AIR/EVENTS/2010_07_01_UAS_EN.HTM

    http://ec.europa.eu/transport/air/events/2010_07_01_uas_en.htm

    Tevens zal de debriefing beschikbaar zijn in

    -ENGLISCH

    -FRANCAIS

    -NEDERLANDS

    02-07-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI info about WAKE TURBULENCE
    Recently I ame requested some advise on WAKE TURBULENCE and the efect on GA & AWO??

     As ex FAA INSTRUCTER in the 70 and also as MILITARY ARMY AVIATION was I made aware of this phenomene and how to avoid it.

     For this i refered then to
     - WWW.AOPA.ORG
     - WWW.ASF.ORG

     Also intresting and very detailed information is obtained by GOOGLE by typing in:
    -  WAKE TURBULENCE PROCEDURE at TAKE OFF and LANDING

    I recal alco information circulated by the FAA as  EX-O-GRAMS  and a AC

    AC90-23F àf 02/20/2002   AFS430

    WWW.FAA.GOV

    30-06-2010 om 17:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ABI info VERMELDING op uw VERGUNNING
    Gelieve nota te nemen dat op de huidige VERGUNNING het niet enkel de R/T RATING dient
     
    vermeld maar tevens   ENGLISCH LANGUAGE KNOWLEDGE

     Gelieve aandacht hieraan te besteden uit juridische gronden

     zie  WWW.FGOV.BE

    30-06-2010 om 12:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2011 NOTIFICATION ???
    Heb me vandaag na een aantal overtuigende e-mailtjes toch weer laten overhalen om mijn
     toegangsbadge als EU-LOBYIST te hernieuwen tot 31 JULI 2011

    I have renewed my BADGE for ACCES at the EU as INDIVIDUAL LOBYIST for GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS  until  31  JULY 2011

    28-06-2010 om 15:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. SDW UPDATE
    PRESENTLY I have reacted to ALL outstanding E-mails, if you have not receiver a reaction it means thad I have lost your message......PLEAS SENT AGAIN ASAP

    HEDEN heb ik al mijn openstaande mailtjes beandwoord, indien u geen antwoord bekwam dan heb ik uw bericht verloren..........STUUR het nogmaals.....ASAP

    28-06-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EUROPESE POLITIEK
    Heden ga ik nogmaals herhalen dat ik niet ga reageren op de verschillende zeer 

    onredelijke E-mailtjes die een bepaald publiek uit de groep politiek mij bereiken

    Tevens is het onwezelijk de begripen die men heeft over de werking van de

     EUROPESE UNIE  (EU)

     en over wat er gebeurt in het EUROPESE PARLIAMENT ( EP) 

    en door de MEP ( MEMBERS EUROPEAN PARLIAMENT)

     WAAR ZOU BELGIE zowel WALONIE, VLAANDEREN ,BRUSSEL 

    en DUITSTALIG BELGIE  staan zonder de EU  ..??

    27-06-2010 om 19:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!