Foto
Foto

Chantal DEBOEL
Verantwoordelijke
vrijwilligers

Inhoud blog
  • MEDEWERKERS DEMENTIEKEUKEN
  • VRIJWILLIGERSFEEST 25 OKTOBER 2025
  • Zelfscankassa's in het personeelsrestaurant
  • NIEUWSBRIEF AUGUSTUS 2025
  • OPGERUIMD STAAT NETJES, DOE JIJ MEE?
  • WERELDDAG DEMENTIE 15/9/2025
  • EXTRA nieuws
  • NIEUWSBRIEF JULI 2025
  • NIEUWSBRIEF JUNI 2025
  • Samen sterker - EEN NIEUWE NAAM VOOR HET FUSIEZIEKENHUIS!
  • DAG VN DE MANTELZORG 23 JUNI
  • Helpende handen za 20/09/2025 (14u - 19u), 
  • Onderwerp: Nieuwsbrief MEI 2025
  • FW: BRIFF 2025 // Oproep voor vrijwilligers
  • UITNODIGING Dag v/d zorg/medewerker ma 12/05
  • Nieuwsbrief APRIL 2025
  • NIEUW ASSORTIMENT BROODJESZAAK
  • UITNODIGING Verplichte Basisvorming PRESENT Di 13/05/2025
  • Nieuwsbrief MAART 2025
  • Supplementen medische beeldvorming
  • Nieuwsbrief FEBRUARI 2025
  • BREINSTUDIE UGent
  • DOE-METER: communicatieset
  • VRIJWILLIGERSCAFE 4 MAART 2025
  • NIEUWE LUNCHBOX
  • NIEUWSBRIEF JANUARI 2025
  • SAMEN LEZEN
  • Bericht van collega vrijwilliger Jean Wattenberge...
  • NIEUWSBRIEF NOVEMBER-DECEMBER 2024
  • UITNODIGING NIEUWJAARSFEEST 2025
  • HET STRATEGISCH HUIS
  • CADEAUBONNEN
  • WAFELBAKKERS voor de week van de oudere zorgvrager
  • NIEUWSBRIEF OKTOBER 2024
  • VACCINATIES tegen griep én COVID-19
  • RE-VRAAG NAAR VRIJWILLIGERS
  • VRAAG NAAR VRIJWILLIGERS
  • DAG TEGEN KANKER
  • Enthousiaste vrijwilligers project strategisch huis november & december 2024
  • Helpende handen Sinterklaasfeest 30 november 2024
  • NIEUWSBRIEF SEPTEMBER 2024
  • Winterreflex 2024-2025: Bescherm jezelf tegen griep én COVID-19!
  • UITNODIGING VRIJWILLIGERSFEEST 25 OKTOBER (correctie)
  • Nieuwsbrief JULI/AUG 2024
  • GEZOCHT:ONTHAALVIJWILLIGERS STRATEGISCH HUIS
  • STRATEGISCH HUIS
  • VERPLICHTE VORMING SL 2024
  • Onderwerp: Save the date.
    Zoeken in blog

    'T PIKUURTJE
    VRIJWILLIGERSNIEUWS AZ St-Lucas Gent
    01-10-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SAVE THE DATE! VRIJWILLIGERSFEEST
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

      

    Beste vrijwilligers,

     

    In normale omstandigheden ontvangen jullie in de maand augustus de “save the date” voor ons jaarlijks vrijwilligersfeest, een moment waar we allemaal samen zo verlangend naar uitkijken…

    Jammer, maar helaas is ook hier COVID-19 spelbreker. Geen groot feest zoals jullie gewoon zijn dit jaar, maar… Sint Lucas zou Sint Lucas niet zijn mocht er niet aan een coronaproof alternatief gewerkt worden….

     

    Een heus bedankingsmoment, een moment van waardering en kleine verwennerijen is in de maak… Noteer alvast in jullie agenda’s volgende data:

    •  Maandag 2 november – 16u
    •  Vrijdag 6 november – 16u
    •  Maandag 9 november 16u
    •  Zaterdag 14 november – 14u

     

    LOCATIE: az sint lucas – Gent - Baudelozalen – straat 31

    De plaatsen zijn beperkt, maximaal 20 personen per moment!

    Snel inschrijven per kerende mail is de boodschap! Zorg dat je erbij bent , het wordt vast de moeite.

     

    Vriendelijke groeten

    Chantal

     

    01-10-2020 om 17:40 geschreven door Pikuurtje


    12-09-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GRIEPVACCIN

     

    Beste vrijwilliger,

     

     Als zorgmedewerker loop je niet alleen zelf een groot risico om griep te krijgen, maar kan je ook anderen, zoals verzwakte patiënten of kwetsbare familieleden, besmetten.

    Met het griepvaccin bescherm je dus niet alleen jezelf, maar ook iedereen in je omgeving.

    Net zoals vorige jaren bieden we alle artsen, medewerkers en vrijwilligers een gratis griepvaccin aan. Het vaccin kan toegediend worden tijdens één van de centrale priksessies.

    Nieuw: dit jaar moet iedereen die een griepprik wil ook een contact laten aanmaken aan de kiosk in straat 60. Dat kan tussen 12 oktober en 15 november. Dat hoeft niet op de dag van de vaccinatie te zijn. Meer instructies hierover volgen later.

    Studenten en vrijwilligers kunnen zich laten vaccineren tijdens een centrale priksessie en hoeven zich niet te registreren via het fotoboek, neem uw badge mee naar de priksessie. Ze moeten zich vooraf wel met hun eID aanmelden aan de kiosk.

    De vaccinatiesessies en data kan je vinden op de foto.

     

    Vriendelijke groeten

    Chantal

                                                                

    12-09-2020 om 15:57 geschreven door Pikuurtje


    04-09-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Speciale mondmaskers maken: handleiding

    Klik op de link, die kan je downloaden, onderaan je scherm kan je die download ook openen.

    Bijlagen:
    venstermasker-latest.pd.pdf (1.2 MB)   

    04-09-2020 om 13:56 geschreven door Pikuurtje


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MASKERS EN OPVOLGING VERVOER

     

    Onderwerp: maskers voor doven en slechthorenden <+ opvolging van nieuw project vervoer van bewoners van WZC Domino naar AZSL

    Beste vrijwilliger,

     

    1)  In het kader van het diversiteitsbeleid – extra steun voor wie het nodig heeft willen we specifieke mondmaskers voorzien voor hulpverleners die bezig zijn met doven en slechthorenden.

     

    Wie kan eventueel zo’n masker naaien?


    Kandidaten kunnen zich melden bij Chantal Deboel (cc Henk Maes)
    Indien het haalbaar is willen we 50 stuks maken.

    Dank voor jullie respons en bijdrage in warme zorg.

     

    2)   Wie nog interesse heeft om deel te nemen aan het project – vervoer door vrijwilligers
       van bewoners van WZC Domino kan zich nog steeds melden bij Henk Maes (cc Chantal
       Deboel)

    - er zijn reeds 6 kandidaten en we zoeken graag 10 tot 15 personen die ½ dag per week beschikbaar zijn voor een gepland zittend vervoer (de dag voordien wordt je verwittigd)
    - we willen starten op 1 oktober 2020

    We vragen ook geïnteresseerden via andere vrijwilligersorganisaties en bij de medewerkers.
    Je mag het dus ruim rondvertellen!

    Met vriendelijke groeten,

     

    Henk Maes
    Diensthoofd patiëntenbegeleiding

    04-09-2020 om 13:27 geschreven door Pikuurtje


    03-09-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PILOOTPROJECT PEDIATRIE
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Beste vrijwilliger,

     

    Naar aanleiding van een pilootproject in de wachtzaal pediatrie – straat 61, zijn we op zoek naar 10 begeleiders, ma-vrij 2 pers/dag. 1 iemand in de voormiddag en 1 iemand in de namiddag.

     

    HET PROJECT:

    De consultatiedienst Pediatrie (straat 61) start als pilootproject met een wachtzaalbeheersysteem.

    Patiënten krijgen aan de inschrijfkiosk (of aan de balie) naast hun patiëntenklevers ook een route-etiket met een QR-code. Deze code dient gescand te worden op het moment dat de patiënt de wachtzaal pediatrie binnenkomt. Hierdoor weet de arts dat de patiënt aanwezig is.

    De patiënt mag dan in de wachtzaal plaatsnemen en moet zich niet aanmelden aan het secretariaat. De arts kan dan de patiënt oproepen.

    De patiënt ziet op de schermen in de wachtzaal wanneer zijn/haar volgnummer verschijnt en kan zich dan naar de juiste consultatieruimte begeven.

     

    DE TAAK VAN DE VRIJWILLIGER:

    Na eerst zelf de nodige demonstraties gekregen te hebben,

    -          Tonen hoe het route-etiket dient gescand te worden

    -          Uitleg geven aan de patiënten hoe het systeem werkt (scannen – plaatsnemen wachtzaal – volgnummer verschijnt op scherm – naar consultatieruimte)

    UURROOSTER:

    MA-VRIJ

    Voormiddag: 9.00u – 12.00u

    Namiddag: 14.00u – 16.00u

     

    STARTDATUM:

    Voorziene start: Maandag 7 september 2020

     

    EINDDATUM:

    Voor de opstart van het pilootproject zouden we de vrijwilligers voorlopig dagelijks inplannen voor een periode van 6 weken.

    Concreet wil dat zeggen tot en met 18 oktober 2020.

     

    OPMERKING:

    Bij opstart andere consultatiediensten met het wachtzaalbeheersysteem kan de vraag volgen om ook daar vrijwilligers in te zetten.

     

    Bent u kandidaat om dit project uit de startblokken te helpen? Meld je dan snel aan per kerende mail.

     

    Alvast bedankt voor uw medewerking.

    Vriendelijke groeten

    Chantal

     

    03-09-2020 om 10:40 geschreven door Pikuurtje


    28-08-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrijwilligers die halve dag beschikbaar zijn.

    Beste vrijwilliger,

     

    Voor het najaar 2020 willen we een nieuwe service aanbieden aan personen met een sociale kwetsbaarheid.
    Als wij naar het ziekenhuis komen nemen we de wagen of het openbaar vervoer en hebben we hulp nodig dan vragen we dat aan familie of vrienden.
    Het is anders voor personen die geen familie hebben om chauffeur te zijn als ze zelf niet meer kunnen autorijden of over beperkte financiële middelen beschikken.

    Wij zoeken vrijwilligers die graag (oudere) personen helpen om naar het ziekenhuis te komen en met de wagen kunnen rijden!

     

    Concreet zetten we een project op met verschillende partners om minimaal de bejaarde bewoners van Domino voor geplande onderzoeken of voor een opname  in het ziekenhuis te vervoeren.

    •  We hebben reeds een wagen met een lift voor rolstoelgebruikers die klaar staat op de parking van het ziekenhuis
    •  We hebben een plan, ideeën en goesting om belevingsgerichte zorg verder uit te bouwen.
    •  Het gaat om ‘zittend’ vervoer zonder verpleegkundig toezicht
    •  Een glimlach, een arm en een vriendelijk contact doen wonderen

     

    Ben je geïnteresseerd: dan mag je mailen naar Henk.Maes@azstlucas.be

    Heb je vragen of twijfel je, neem contact want ook jij kan het verschil maken!

    Concreet:
    - we zoeken vrijwilligers die een halve dag per week willen beschikbaar zijn om een transport op zich te nemen
    - gepland, zittend vervoer tussen 08.00 en 17.00 uur
    - de vrijwilliger beschikt over rijbewijs B
    - begeleidt de persoon naar het zh en terug naar het WZC
    - ondersteuning door de vrijwilligersverantwoordelijke en het diensthoofd patiëntenbegeleiding
    - de wagen, verzekering, richtlijnen over (corona) hygiëneafspraken worden voorzien door AZ Sint-Lucas
    - een halve dag per week beschikbaar waarbij u de dag vooraf de afspraak met uur wordt gemeld door de coördinator in AZ Sint-Lucas
    - u maakt deel uit van het vrijwilligersteam van AZ Sint-Lucas en kan een maaltijd gebruiken als je in het ziekenhuis aanwezig bent

     

    Jouw vragen?

    Wanneer starten?

    Graag starten we eind september en uiterlijk tegen oktober 2020.

     

    Met vriendelijke groeten,

     

    Henk Maes

    28-08-2020 om 10:39 geschreven door Pikuurtje


    04-07-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FEEDBACK VORMING STANDAARDVOORZORGSMAATREGELEN


    Beste vrijwilligers,

     

    Naar aanleiding van de mail van Henk Maes rond de regels op de handhygiëne wil ik graag  als aanvulling de interessante bundel “Standaard voorzorgsmaatregelen” In bijlage met jullie delen.

    Deze bundel omvat:

     Basisvereisten

     Wassen versus ontsmetten

     Persoonlijke hygiëne

     Het mondmasker correct dragen

     Reinigen en desinfecteren van de zorgomgeving

     Bijkomende afspraken

     

    Niet alles zal letterlijk in jullie takenpakket van toepassing zijn, maar het is wel een heel interessante basis om onszelf en onze medemens te beschermen tegen het vervelende coronavirus waar we allemaal willen van gespaard blijven.

     

    Vriendelijke groeten

    Chantal

     

    04-07-2020 om 15:29 geschreven door Pikuurtje


    30-06-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Opvolging van hygiënische maatregelen tijdens heropstart vrijwilligerswerk
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Beste vrijwilliger,

    Wij zijn tevreden dat jullie stapsgewijs terug kunnen bijdragen aan onze warme en betrouwbare zorg. We kunnen weer beter zorg dragen voor alle aspekten in de zorg maar het coronavirus is nog niet verdwenen. We blijven dus alert door heel nauwkeurig te handelen. We zijn genoodzaakt strikt toe te zien op de naleving van de hygiënemaatregelen. Daarom wil ik via deze mail een oproep maken naar alle vrijwilligers!

    De vrijwilligers aan het onthaal zijn reeds gestart, op 5 juli verwelkomen we de vrijwilligers voor de communie te brengen en op 15 juli starten de meeste vrijwilligers op de afdelingen…. . We kunnen goed starten als iedereen onderstaande boodschap wil helpen herhalen.

    In het ziekenhuis draagt elke vrijwilliger een jasje met korte mouwen en JUWELENVRIJE HANDEN !!!!!

    Dwz: geen uurwerk, geen ringen, geen nagellak en kortgeknipte nagels
    We wassen regelmatig onze handen en ontsmetten na elk contact, na niezen, na aanraken van andere materialen….

    De dienst infectiepreventie en alle verantwoordelijken zien naast de verpleegkundigen erop toe dat we die veilige omgeving samen creëren.
    We hopen op jullie medewerking en geven elkaar feedback want de patiënt en de collega heeft recht op zo veilig mogelijke zorg.

     

    Dank voor jullie inzet en aandacht!

      

    Met vriendelijke groeten,

    Henk Maes
    Diensthoofd patiëntenbegeleiding

    AZ Sint-Lucas & Volkskliniek
    Groenebriel 1, 9000 Gent
    09/224.63.02 | dect 6302

    30-06-2020 om 15:24 geschreven door Pikuurtje


    19-06-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BROODJESZAAK, BISTRO EN PERSONEELSRESTAURANT

     

    Beste vrijwilligers,

     

    Er bestaan wat misverstanden rond het gebruik van onze broodjeszaak, Bistro en personeelsrestaurant, ter verduidelijking:

     

    Alle drie de gelegenheden zullen vanaf komende maandag 22/06 open zijn, MAAR gezien de coronamaatregelen die we nog altijd correct dienen na te leven is er een beperking aan capaciteit.

    Dit wil zeggen dat er enkel en alleen ruimte is voorzien voor medewerkers die effectief aan het werk zijn.

    Vrijwilligers kunnen dus een maaltijd genieten zoals dit vóór het coronatijdperk van toepassing was, MAAR enkel en ALLEEN wanneer ze die dag gewerkt hebben en ingeschreven staan op de aanwezigheidslijst.

     

    Komen eten op vrije dagen aan voordeeltarief is voorlopig niet meer mogelijk!

     

    Alvast bedankt voor jullie aandacht en begrip.

    Vriendelijke groeten

    Chantal

    19-06-2020 om 14:33 geschreven door Pikuurtje


    17-06-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STAPPENPLAN HEROPSTART VRIJWILLIGERSWERK

        

    Beste vrijwilliger,

     

    Zoals Henk Maes in zijn mail van woensdag 10/06 ll. al meldde hebben we overleg gehad met de mensen van infectiepreventie en er werd  volgend stappenplan uitgewerkt voor de verdere heropstart van de vrijwilligerswerking:

     

    Fase 1: reeds gestart 2 juni ll. vrijwilligers triagepunt, inschrijfkiosken en voorbereiding mondmaskers.

    Fase 2: start ten laatste 1 juli, vrijwilligers zonder patiëntencontact. vb: P&O, administratie, communicatie, linnenkamer…

    Fase 3 : start 15 juli, vrijwilligers met patiëntencontact op maximum één afdeling.

     

    Fase 4 en 5 is bepaald, maar blijft voorlopig on hold.

     

    Fase 4 : startdatum nog te bepalen, vrijwilligers met patiëntencontact op verschillende afdelingen, vb: patiëntenvervoer…

    Fase 5: startdatum nog te bepalen, vrijwilligers met intenser patiëntencontact, vb: patiënten viering, boekenronde BIB, …

     

    Alle betreffende vrijwilligers zullen per fase gecontacteerd worden via mail, per brief of telefonisch om te beluisteren of hij/zij klaar is voor de heropstart.

     

    Wie graag heropstart doet dit VOLLEDIG VRIJWILLIG en dient zich bewust te zijn van volgende afspraken en veiligheidsregels:

     

     U BENT FIT EN IN GOEDE GEZONDHEID!

     Bent u EX-COVID-19 patiënt, dan dient u dit te melden vóór u van start gaat.
     U doet enkel vrijwilligerswerk in az Sint Lucas.

     U registreert zich op de aanwezigheidslijst die voorzien is in het gekende vakje in het
     postlokaal achter het winkeltje.

     Bij uw eerste beurt dient u zich te melden bij de verantwoordelijke van uw afdeling.

     U kunt net zoals vroeger een middagmaal of een broodje kopen met uw badge.

     Arbeidskledij (indien van toepassing bij uw taak).

     Mondmasker.

     Waar mogelijk 1,5m afstand.

     Regelmatig handen ontsmetten.

     VERMIJDT absoluut fysiek contact.

     Van zodra u zich ziek voelt of koorts maakt blijft u 14 dagen thuis.

     

    In bijlage een laatste up date betreffende het verloop van de coronacrisis in de voorbije 4 weken zoals die ook per brief aan de mensen zonder e-mail adres wordt toegestuurd.

     

    De vrijwilligers die onder fase 2 en 3 vallen kunnen mij per kerende mail bevestigen of ze al dan niet klaar zijn voor een heropstart. Aan de hand van deze respons spreken we dan een concrete datum af.

     

    Wij kijken er in elk geval naar uit jullie opnieuw te mogen verwelkomen!

     

    Vriendelijke groeten

    Chantal

     

    17-06-2020 om 13:03 geschreven door Pikuurtje


    11-06-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BERICHT VAN HENK MAES
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Beste vrijwilliger,

     

    We zien uit naar een periode na corona en volgende week is er overleg met infectiepreventie over een stappenplan van wat mogelijk wordt.

    Dank alvast aan de vrijwilligers die aan de kiosken  en de triage, zoveel mogelijk op afstand, met masker en frequente handhygiëne de patiënten begeleiden.
    Stapsgewijs worden de maatregelen in overleg met de overheid aangepast en gaan we naar een nieuw normaal.
    Na de bespreking zal Chantal Deboel jullie informeren wat er mogelijk wordt. We zullen steeds instaan voor een veilige zorgverlening – zowel voor de patiënt en zijn naaste als voor jezelf.
    Niet alles zal mogelijk zijn zoals vieringen in een ruimere groep.
    Bij het herstarten zullen we in kleinere groepen met social distancing informeren hoe het ziekenhuis werkt zodat we samen blijven gaan tegen corona.

    We vragen dus nog even om vol te houden op afstand om de heropstart in het ziekenhuis volgens afspraken te laten verlopen. Volgende week kunnen we heel praktische informatie verstrekken.

    Met vriendelijke groeten,

     

    Henk Maes
    Diensthoofd patiëntenbegeleiding

    AZ Sint-Lucas & Volkskliniek
    Groenebriel 1, 9000 Gent
    09/224.63.02 | dect 6302

     



    Dank alvast voor jullie hernieuwde interesse!

    11-06-2020 om 09:22 geschreven door Pikuurtje




    WELKOM OP DE BLOG VAN DE VRIJWILLIGERS VAN AZ ST-LUCAS GENT!


    Foto

       Blogmeester:
       Ed Bruyninckx


    Archief per week
  • 08/09-14/09 2025
  • 01/09-07/09 2025
  • 25/08-31/08 2025
  • 11/08-17/08 2025
  • 04/08-10/08 2025
  • 28/07-03/08 2025
  • 23/06-29/06 2025
  • 16/06-22/06 2025
  • 26/05-01/06 2025
  • 12/05-18/05 2025
  • 05/05-11/05 2025
  • 28/04-04/05 2025
  • 21/04-27/04 2025
  • 24/03-30/03 2025
  • 10/03-16/03 2025
  • 24/02-02/03 2025
  • 17/02-23/02 2025
  • 10/02-16/02 2025
  • 03/02-09/02 2025
  • 27/01-02/02 2025
  • 13/01-19/01 2025
  • 06/01-12/01 2025
  • 23/12-29/12 2024
  • 02/12-08/12 2024
  • 18/11-24/11 2024
  • 11/11-17/11 2024
  • 28/10-03/11 2024
  • 21/10-27/10 2024
  • 14/10-20/10 2024
  • 07/10-13/10 2024
  • 23/09-29/09 2024
  • 09/09-15/09 2024
  • 05/08-11/08 2024
  • 22/07-28/07 2024
  • 08/07-14/07 2024
  • 01/07-07/07 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 18/12-24/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019

    Mijn favorieten
  • seniorennet.be
  • FACEBOOKPAGINA AZ ST-LUCAS

  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!