Tevredenheidsmeting personeelsresto, broodjeszaak en bistro
Tevredenheidsmeting personeelsresto, broodjeszaak en bistro
Beste vrijwilligers,
We willen peilen hoe tevreden onze medewerkers en bezoekers zijn over het personeelsrestaurant/broodjeszaak/bistro. We polsen daarbij naar jullie mening over het aanbod, aanbod, prijs-kwaliteit, duurzaamheid, vriendelijkheid, inrichting ... Dit zijn de links naar de vragenlijsten:
Bij deze hieronder nogmaals de mail i.v.m. de passessies voor de nieuwe arbeidskledij, voor die mensen die deze niet zouden ontvangen hebben.
Bovendien wil ik toch even opmerken dat de aard van de uniformen niet wijzigen!
Mensen die vandaag een broek + vest dragen, blijven ook bij de invoer van de nieuwe tenues een broek + vest dragen.
Mensen die vandaag enkel een vest dragen, blijven enkel een vest dragen.
Dus ook de ,nieuwe broeken dienen wel degelijk gepast te worden door de mensen die vandaag een broek dragen.
Lukt het niet om tijdens de vooropgestelde passessies langs de linnenkamer te passeren, dan kan je het ook gerust op een ander moment proberen.
Vriendelijke groeten
Chantal
22-06-2023 om 15:00
geschreven door Pikuurtje
14-06-2023
HELPENDE HANDEN VOOR DE ZOMERBAR...
Beste vrijwilligers,
De opkomst op onze uitnodiging tot de zomerbar op donderdag 22/06 is heel groot.
Vooral veel beroepskrachten schreven zich in voor het 1ste tuinfeest van sint lucas.
Een hele organisatie op poten gezet door zowel directie, diensthoofden als de beroepskrachten zelf…
Door het grote succes komen we echter nog wat helpende handen tekort, we zouden ontzettend dankbaar zijn mochten we voor het invullen van volgende taken op onze vrijwilligers mogen rekenen.
Eigenlijk heb ik al stiekem beloofd dat het mij zou lukken nog de nodige helpende handen te vinden … Maken jullie mijn statement waar?
Bonnetjes: is aan de ingang de gratis bonnetjes geven aan de medewerkers op vertoon van badge: 2 drankbonnetjes / 1 eetbonnetje
Leegmaken bakken: we gaan werken met plastieken bakken waar de mensen hun vuile bekers / flesjes in zetten, het is de taak van de vrijwilliger om te checken of de bak vol is met lege flesjes en deze dan vervangen door een nieuwe lege bak.
TAAK/
TIJDSBLOK
Bonnetjes
Leegmaken bakken
14u00 – 15u00
2 Vrijwilligers
2 vrijwilligers
15u00 – 16u00
2 Vrijwilligers
2 vrijwilligers
16u00 – 17u00
2 Vrijwilligers
2 vrijwilligers
17u00 – 18u00
2 Vrijwilligers
2 vrijwilligers
18u00 – 19u00
2 vrijwilligers
19u00 – 20u00
2 vrijwilligers
Kom je graag helpen, beantwoord huidige mail en laat weten welke taak in welk tijdsblok je wilt opnemen.
Alvast een dikke MERCI voor de medewerking!
Vriendelijke groeten
Chantal
14-06-2023 om 09:40
geschreven door Pikuurtje
NIEUWE WERKKLEDIJ
Beste vrijwilligers,
Binnenkort wordt er nieuwe arbeidskledij gelanceerd.
Verschillende vrijwilligersteams zoals onthaal, centraal patiëntenvervoer, palliatieve zorg, pastorale dienst en de verpleegafdelingen zullen dus ook letterlijk in een nieuw jasje gestoken worden.
Over het algemeen blijken de maten, toch zeker van de boven kledij, van de huidige uniformen te matchen met de maten van de nieuwe tenues.
Wil je toch 100% zeker zijn dan kan je tijdens volgende passessies je kledingmaat gaan controleren in de linnenkamer in de kelder. LET OP! Vergeet je badge niet!
Woe 14 Juni, vanaf 15u tot 18u Woe 21 Juni tussen 9u tot & 10u Vrij 23 juni vanaf 15u tot 18u
Di 27 juni van 15u tot 17u Woe 28 juni van 16u tot 18u.
Vriendelijke groeten
Chantal
14-06-2023 om 09:37
geschreven door Pikuurtje
07-06-2023
ZOMERBAR 22 JUNI
HERINNERING Zomerbar donderdag 22 juni
Beste vrijwilligers,
We nodigen jullie uit op ons eerste tuinfeest!
Onze zomerbar is geopend op donderdag 22 juni van 14u tot 22u.
Kom voor of na het werk gezellig iets drinken met collega's. Wij trakteren de eerste drankjes! Hongertje? Aan de foodtruck kun je een snelle hap kopen.
Enkele collega's zorgen voor de muzikale omlijsting. Sfeer gegarandeerd!
GOOD TO KNOW:
Inschrijven is noodzakelijk en doe je via: chantal.deboel@azstlucas.be of voor wie niet over pc beschikt telefonisch op het nr. 09/224 63 10 op dinsdag- of woensdagnamiddag.
Vermeld het aantal personen die samenkomen èn het tijdsblok waarin we jullie mogen verwachten (Vb Chantal Deboel, Alice Van Daele & Martine Lottefier = 3 personen komen tussen 16u & 17u)
LET OP Je kunt er enkel elektronisch betalen.
UITERLIJKE INSCHRIJFDATUM is maandag 12/06/2023
We hopen jullie allemaal te mogen verwelkomen onder een stralend zonnetje!
Tot dan!
Groeten
Chantal
07-06-2023 om 10:01
geschreven door Pikuurtje
25-05-2023
NIEUWSBRIEF MEI 2023
Hieronder kunnen jullie de 'Nieuwsbrief van mei 2023' lezen. Klik de link aan en jullie vinden zo alle informatie.
FW: Dag van de medewerker 2023: afhalen attenties - CORRECTIE!
FW: Dag van de medewerker 2023: afhalen attenties - CORRECTIE!
Beste vrijwilligers,
In de planning voor het afhalen van de attenties welke ik dinsdag 09/05 mailde (zie hieronder), staat er dat jullie ook donderdag 18/05 terecht kunnen.
Helaas donderdag 18/05 is Hemelvaartsdag en op feestdagen zijn we niet aanwezig…
Ter compensatie voor de mensen die enkel op donderdagen naar SL komen voorzien we nog 1 bedeling op donderdag 25/05 – 10u -12u + 13u -15u.
Excuses voor het misverstand!
Vriendelijke groeten
Chantal
16-05-2023 om 11:01
geschreven door Pikuurtje
09-05-2023
DAG VAN DE MEDEWERKER
Beste vrijwilligers,
Donderdag 11/05 is het dag van de medewerker en daar horen attenties bij!
De directie voorziet een heel tof geschenkdat jullie kunnen afhalen in het lokaaltje achter het ziekenhuiswinkeltje op volgende momenten:
Maandag 15/05
Dinsdag 16/05
Woensdag 17/05
Donderdag 18/05
Vrijdag 19/05
10u – 12u
10u – 12u
10u – 12u
10u – 12u
10u – 12u
13u – 15u
13u – 15u
13u – 15u
13u – 15u
13u – 15u
Vriendelijke groeten
Chantal
09-05-2023 om 15:43
geschreven door Pikuurtje
02-05-2023
NIEUWSBRIEF APRIL 2023
Beste vrijwilligers,
Weinig nieuws te melden in de voorbije maand april, in bijlage toch een korte nieuwsbrief. Enkel klikken op de link.
Op 26 januari starten de opnames van het tweede seizoen van Helden van Hier: de MUG waarbij een unieke inkijk wordt gegeven in het werk van hulpverleners.
Productiehuis Geronimo realiseert deze docu-realityreeks waar een unieke inkijk wordt gegeven in het werk van hulpverleners. Het doel is om het werk van de hulpverleners op een authentieke en positieve manier in beeld te brengen.
De reeks zal aan de kijker tonen hoe de interventies verlopen van de MUG, de ambulance van de brandweer en de Pit, en de verdere zorgen die worden toegediend op de spoedafdeling in het AZ Sint-Lucas. Soms kan het echter nuttig zijn om ook op andere afdelingen van het ziekenhuis te filmen als dit voortvloeit uit de opname op de spoedafdeling. Dit kan het geval zijn voor het verloskwartier, medische beeldvorming, IZ (non-COVID) en het hart-en vaatcentrum.
Kom je de cameraploeg tegen maar wens je niet in beeld te komen? Laat het hen dan zeker weten. Dit kan ook achteraf via ruben@geronimo.be
De opnames zullen minstens 5 maanden duren tot aan de zomer.
Geronimo hecht veel belang aan de bescherming van de persoonsgegevens van de personen die betrokken zijn bij de interventies van de hulpverleners waarvan opnames worden gemaakt. Er wordt steeds uitdrukkelijke toestemming gevraagd, voor of na de interventie. Zonder toestemming van de patiënt en de hulpverleners zullen de opnames op geen enkel moment gebruikt of uitgezonden worden. Alle gemonteerde beelden zullen steeds op voorhand bekeken worden door een visiecomité bestaande uit o.a. directie, artsen, communicatie en de gezondheidsinspecteur van Oost-Vlaanderen
Nieuwe parkeertarieven
Sinds 31 januari gelden nieuwe tarieven op de parking. We maken voortaan een onderscheid tussen bezoekers en patiënten. Patiënten scannen hun parkeerticket aan de inschrijfbalie, waardoor ze een lager tarief toegekend krijgen. Ook de prijzen van een weekabonnement en meerbeurtenkaart zijn gewijzigd.
Aandachtspunten:
Deze tarieven zijn van toepassing op onze parkeertoren. Op straat (bv. Groenebriel) gelden de stadstarieven.
Patiënten moeten hun parkeerticket scannen aan de inschrijfkiosk om te genieten van het lager tarief.
Vergeet de patiënt het parkeerticket te scannen bij inschrijving? Verwijs hem/haar naar het onthaal in straat 60. De onthaalmedewerkers kunnen het ticket alsnog scannen.
Bij het verlaten van het ziekenhuis moet de patiënt altijd nog langs de betaalautomaat. De aanrekening gebeurt dus niet via de factuur. Parkeren is ook niet gratis.
Heb je nog prints van het autorisatiedocument voor een meerbeurtenkaart? Gooi die dan in de vuilbak, want daar staan foutieve tarieven op. Print de meest recente versie van eNora: Autorisatiedocument meerbeurtenkaart parking (versie 4)
De 10 parkeertickets die de patiënt ontvangt bij de aankoop van een meerbeurtenkaart, moeten niet gescand worden. Het zijn gratis uitrijtickets die je gewoon aan de slagboom moet inbrengen.
Heb je nog vragen over de tarieven, neem dan contact op met Ann Olyslaegers, dienstverantwoordelijke opname en onthaal (dect 5120).
Nieuwe algemeen directeur gestart
Op 1 februari is Thierry Freyn (zie foto bovenaan) gestart als nieuwe algemeen directeur. Voordien was hij algemeen directeur van AZ Jan Portaels in Vilvoorde. We wensen hem van harte welkom!
Tot 2018 was Thierry Freyne als magistraat actief binnen Justitie. Van 2014 tot 2018 was hij Procureur des Konings van Halle-Vilvoorde. Sinds 2018 is hij algemeen directeur van AZ Jan Portaels in Vilvoorde.
Thierry Freyne: “Ik kijk uit naar deze nieuwe uitdaging in het mooie Sint-Lucasziekenhuis waarvan ik de waarden deel. Ik zal alles doen om bij te dragen aan de realisatie van zijn missie, namelijk het leveren van kwaliteitsvolle en betaalbare geneeskunde. Ik ben ervan overtuigd dat Sint-Lucas - met zijn ruim aanbod van specialismen - een onmisbare plaats heeft die verder kan worden ontwikkeld door in te spelen op innovatie, persoonsgerichte dienstverlening en samenwerking."
Tramlijn 1 onderbroken
Door onderhoudswerken in de omgeving van de Kortrijksepoortstraat rijdt lijn 1 van maandag 20 februari tot en met zondag 5 maart niet naar het station. Wie tussen het station en het centrum pendelt, kan gebruik maken van lijn 2.
22/2 Aswoensdagviering
Woensdag 22 februari om 18 uur: Aswoensdagviering-begin van de veertigdagentijd. We zenden deze viering voor de patiënten uit via het tv-kanaal van het ziekenhuis: kanaal 13.
Na de viering kunnen de patiënten op hun kamer een askruisje ontvangen.
25/02 – 03/03/2023 WEEK VAN DE VRIJWILIGER
Bovenop de interessante vorming op maandagnamiddag en donderdagnamiddag verwent Present alle vrijwilligers met een leuk cadeau naar aanleiding van hun 60ste verjaardag.
Geschenk af te halen in het lokaaltje achter het ziekenhuiswinkeltje op volgende momenten:
Maandag 27/02
Dinsdag 28/02
Woensdag 01/03
Donderdag 02/03
10u – 12u
10u – 12u
10u – 12u
10u – 12u
13u – 15u
13u – 15u
13u – 15u
13u – 15u
LET WEL! De mensen die zijn ingeschreven voor de vorming ‘Eenzaamheid herkennen en ermee omgaan’ zowel op maandag als donderdag,zullen hun geschenk aansluitend op de vorming ontvangen, zij hoeven het dus niet af te halen.
Vriendelijke groeten
Chantal
21-02-2023 om 10:23
geschreven door Pikuurtje
20-02-2023
VRIJWILLIGERSWEEK
Beste vrijwilligers,
We kunnen beginnen aftellen, zaterdag 25/02 start “ONZE WEEK” en het belooft een gezellige week te worden…
Bovenop de interessante vorming op maandagnamiddag en donderdagnamiddag verwent Present alle vrijwilligers met een leuk cadeau naar aanleiding van hun 60ste verjaardag.
Jullie kunnen het geschenk afhalen in het lokaaltje achter het ziekenhuiswinkeltje op volgende momenten:
Maandag 27/02
Dinsdag 28/02
Woensdag 01/03
Donderdag 02/03
10u – 12u
10u – 12u
10u – 12u
10u – 12u
13u – 15u
13u – 15u
13u – 15u
13u – 15u
LET WEL! De mensen die zijn ingeschreven voor de vorming ‘Eenzaamheid herkennen en ermee omgaan’ zowel op maandag als donderdag,zullen hun geschenk aansluitend op de vorming ontvangen, zij hoeven het dus niet af te halen.
Vriendelijke groeten
Chantal
20-02-2023 om 12:48
geschreven door Pikuurtje
14-02-2023
FW: Week van de vrijwilliger 25/02 - 03/03/2023 - HERINNERING
Ter herinnering, morgen 15/02 worden de inschrijvingen op onderstaande uitnodiging afgesloten…
Groeten
Chantal
Week van de vrijwilliger 25/02 - 03/03/2023
UITNODIGING – Vorming ‘Eenzaamheid herkennen en ermee omgaan’
Beste vrijwilligers,
In je contacten als vrijwilliger, kom je wellicht al eens in aanraking met eenzaamheid. Een bezoeker geeft het zelf aan of je hebt een vermoeden…
Maar die eenzaamheid, wat is dat eigenlijk?
Hoe kun je daarop reageren?
Vraag je daarnaar of bespreek je dat beter niet? Wat kan je doen en waar ligt de grens?
Naar aanleiding van de week van de vrijwilliger biedt de dienst Regie Gezondheid en Zorg van de stad Gent een interactieve vorming aan, ‘Eenzaamheid herkennen en ermee omgaan’.
De heer Nuriël Milleville (Regisseur Eenzaamheid & Sociaal Isolement) staat tijdens deze vorming stil bij heel wat aspecten van eenzaamheid, we wisselen ervaringen uit, gaan in op jullie vragen.
We leren hoe je verbindend in gesprek kunt gaan en je als vrijwilliger sterker staat in wat je graag doet…
WANNEER?
In 1ste instantie donderdag 2 maart 13.30u – 15u vorming, aansluitend 15u – 17u praatcafé met koffie en gebak.
Alleen indien de maximale inschrijvingen van 25 personen worden overschreden komt er een 2de sessie.
2de sessie maandag 27 februari 13.30u – 15u vorming, aansluitend 15u – 17u praatcafé met koffie en gebak.
Inschrijven is noodzakelijk en kan door deze mail te beantwoorden met bevestiging van je deelname tot UITERLIJK woensdag 15 FEBRUARI.
De inschrijvingen worden chronologisch bijgehouden, de 1ste 25 volgen sowieso op do 03/03 en de volgende 25 op ma 27/02/2023.
In de week van 20 februari krijgen alle ingeschrevenen een bevestiging.
WAAR?
Straat 31 Baudelo 3 zaal
Alvast een warm welkom!
Vriendelijke groeten
Chantal
14-02-2023 om 14:26
geschreven door Pikuurtje
Maaltijdbudget vrijwilligers az sint lucas
Beste vrijwilligers,
Naar aanleiding van enkele opmerkingen rond het maaltijdbudget ben ik te rade gegaan bij mijn dienstverantwoordelijke Henk Maes en mevrouw Karin Carlier adjunct diensthoofd facilitaire diensten.
Het is zo dat de prijzen in het personeelsrestaurant enkel werden aangepast voor de ”grote” desserts.
De soep, dagschotels en drank bleven ongewijzigd.
Een volwaardige maaltijd binnen het bestaande budget van 6.45€ is dus nog altijd perfect mogelijk. Het budget blijft ongewijzigd, wees alleen aandachtig bij de keuze van uw dessert.
In bijlage de prijslijsten van het resto en de broodjeszaak. Klikken op de link.
Leentje Slock dankt jullie voor de verschillende responsen die ze reeds kreeg op onderstaande oproep in verband met de wafelbak.
Er is echter nog behoefte aan kandidaten specifiek voor het bakken van de wafels…
Wie graag met het wafelijzer aan de slag gaat, twijfel niet en Bevestig dan je medewerking via mail aanleentje.slock@azstlucas.be .
Alvast een dikke MERCI!
Groeten
Chantal
Beste vrijwilligers,
Eerst en vooral mijn beste wensen voor 2023!
De feestdagen zijn nog maar net gepasseerd en we denken al aan Valentijn. En bij de vzw palliatieve zorg betekent dat maar één ding… Wafelbak! Ook hier mogen we eindelijk na enkele jaren stilte weer eens invliegen.
Voor zo’n activiteit hebben wij uiteraard weer vele helpende handjes nodig, daarom deze warme oproep.
Medewerkers kunnen t.e.m. 6 februari hun hartwafeltjes bestellen. Deze worden dan gebakken en meegegeven op maandag 13 februari. Op dinsdag bakken we de wafeltjes opnieuw en worden deze aan het onthaal verkocht.
Het bakken en inpakken zal doorgaan in de Baudelozalen.
Voor deze activiteit zijn wij op zoek naar vrijwilligers die ons zouden kunnen helpen met onderstaande:
- Maken van de deeg
- Bakken
- Inpakken
- Verkopen
Kom jij graag helpen op maandag 13/02 en/of dinsdag 14/02? Bevestig dan je medewerking via mail aanleentje.slock@azstlucas.be .
Het werkschema zit in bijlage, geef in je mail jouw voorkeur van soort werk + welke shift mee.
Alvast bedankt voor jullie medewerking. Klik de link onderaan en je ziet het werkschema!
Groetjes,
Leentje
NB: ik heb de affiche en het bestelformulier in bijlage toegevoegd. Stuur dit gerust door!
UITNODIGING – Vorming ‘Eenzaamheid herkennen en ermee omgaan’
Beste vrijwilligers,
In je contacten als vrijwilliger, kom je wellicht al eens in aanraking met eenzaamheid. Een bezoeker geeft het zelf aan of je hebt een vermoeden…
Maar die eenzaamheid, wat is dat eigenlijk?
Hoe kun je daarop reageren?
Vraag je daarnaar of bespreek je dat beter niet? Wat kan je doen en waar ligt de grens?
Naar aanleiding van de week van de vrijwilliger biedt de dienst Regie Gezondheid en Zorg van de stad Gent een interactieve vorming aan, ‘Eenzaamheid herkennen en ermee omgaan’.
De heer Nuriël Milleville (Regisseur Eenzaamheid & Sociaal Isolement) staat tijdens deze vorming stil bij heel wat aspecten van eenzaamheid, we wisselen ervaringen uit, gaan in op jullie vragen.
We leren hoe je verbindend in gesprek kunt gaan en je als vrijwilliger sterker staat in wat je graag doet…
WANNEER?
In 1ste instantie donderdag 2 maart 13.30u – 15u vorming, aansluitend 15u – 17u praatcafé met koffie en gebak.
Alleen indien de maximale inschrijvingen van 25 personen worden overschreden komt er een 2de sessie.
2de sessie maandag 27 februari 13.30u – 15u vorming, aansluitend 15u – 17u praatcafé met koffie en gebak.
Inschrijven is noodzakelijk en kan door deze mail te beantwoorden met bevestiging van je deelname tot UITERLIJK woensdag 15 FEBRUARI.
De inschrijvingen worden chronologisch bijgehouden, de 1ste 25 volgen sowieso op do 03/03 en de volgende 25 op ma 27/02/2023.
In de week van 20 februari krijgen alle ingeschrevenen een bevestiging.
WAAR?
Straat 31 Baudelo 3 zaal
Alvast een warm welkom!
Vriendelijke groeten
Chantal
31-01-2023 om 08:42
geschreven door Pikuurtje
26-01-2023
26-01-2023 om 00:00
geschreven door Pikuurtje
24-01-2023
WAFELBAK
Beste vrijwilligers,
Eerst en vooral mijn beste wensen voor 2023!
De feestdagen zijn nog maar net gepasseerd en we denken al aan Valentijn. En bij de vzw palliatieve zorg betekent dat maar één ding…Wafelbak! Ook hier mogen we eindelijk na enkele jaren stilte weer eens invliegen.
Voor zo’n activiteit hebben wij uiteraard weer vele helpende handjes nodig, daarom deze warme oproep.
Medewerkers kunnen t.e.m. 6 februari hun hartwafeltjes bestellen. Deze worden dan gebakken en meegegeven op maandag 13 februari. Op dinsdag bakken we de wafeltjes opnieuw en worden deze aan het onthaal verkocht.
Het bakken en inpakken zal doorgaan in de Baudelozalen.
Voor deze activiteit zijn wij op zoek naar vrijwilligers die ons zouden kunnen helpen met onderstaande:
- Maken van de deeg
- Bakken
- Inpakken
- Verkopen
Kom jij graag helpen op maandag 13/02 en/of dinsdag 14/02? Bevestig dan je medewerking via mail aanleentje.slock@azstlucas.be .
Het werkschema zit in bijlage, geef in je mail jouw voorkeur van soort werk + welke shift mee.
Alvast bedankt voor jullie medewerking.
Groetjes,
Leentje
NB: ik heb de affiche en het bestelformulier in bijlage toegevoegd. Stuur dit gerust door!
Leentje Slock – AZ Sint-Lucas
Coördinator vzw Palliatieve Zorg Sint-Vincentius
Ik werk enkel op maandag en dinsdag
Leentje Slock – AZ Sint-Lucas
Coördinator vzw Palliatieve Zorg Sint-Vincentius
Ik werk enkel op maandag en dinsdag
24-01-2023 om 13:23
geschreven door Pikuurtje
PARKEERTOREN
Parkeertoren
Beste,
Vanaf maandag 6 februari zullen een aantal extra veiligheidsmaatregelen genomen worden aan de parkeertoren. Deze kaderen in de preventie van overlast en vandalisme.
Toegang met de wagen
Op weekdagen is de parkeertoren met de wagen steeds toegankelijk tussen 5u en 23u.
Op weekdagen tussen 23u en 5u én in het weekend of op feestdagen (24/24) zal tussen de 4de en de 5de verdieping een rolpoort de toegang afsluiten. Concreet:
Wie na 23u nog geparkeerd staat op een hogere verdieping (vanaf de 5de verdieping) kan met de wagen de parking nog steeds verlaten. Zodra u aan een sensor passeert, zal de poort automatisch opengaan. Rij dus steeds voorzichtig en wacht tot de poort volledig open is – een lichtbalk zal u de juiste info verschaffen.
Wie tussen deze tijdstippen toekomt, kan niet langer naar de 5de verdieping rijden.
Toegang te voet
Op week- en weekenddagen (incl feestdagen) is de parkeertoren te voet steeds toegankelijk tussen 5u en 2
Op week- en weekenddagen (incl feestdagen) zal de toegang tot de parkeertoren te voet tussen 23u en 5u enkel mogelijk zijn met de badge
Er zal een badgelezer staan op de gelijkvloers (om toegang te krijgen tot de toren) en in de toren op het 5de, 6de, 7de of 8ste verdieping (om de trappen-/lift-hal te verlaten).
Bezoekers kunnen aanbellen aan de parlofoon naast de betaalautomaat en worden doorverbonden met een onthaalmedewerker:
Voor een wagen geparkeerd op het 1ste tem 4de verdieping kunnen ze vervolgens via de lift / trap tot op de juiste parkeerplaats.
Voor een wagen geparkeerd vanaf de 5de verdieping zal een medewerker van de dienst veiligheid ingeschakeld worden om de bezoeker te begeleiden tot zijn/ haar voertuig.
Het parkeerbeleid blijft ongewijzigd:
Artsen en ASO’ers kunnen parkeren op de 3de verdieping van Toren “West” (kleine toren) op voorbehouden plaatsen. Indien deze plaatsen volzet zijn, maken ze gebruik van de andere parkeerplaatsen vanaf de 3de verdieping.
Medewerkers, studenten, uitzendkrachten en vrijwilligers kunnen parkeren op beide torens vanaf de 3de verdieping.
Medewerkers die opkomen tijdens een nachtshift kunnen hun wagen parkeren vanaf de 1ste verdieping.
Medewerkers die opkomen tijdens de wacht kunnen hun wagen parkeren vanaf de 1 ste verdieping of op de voorbehouden plaatsen voor kort parkeren aan de materniteit (P7), dit mits parkeerschijf (max 2u).
Voor meer informatie mbt de aanpassingen aan de parkeertoren kan u terecht bij de dienst veiligheid.