Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    10-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Follow up on 1592/2002
    Today i was again present at the TRA in the EP to follow up the proposed adaptions to COM(2005)579 in vieuw to adept the EASA 1592(2002) EU regulation witch was on the agenda on 09/10/2006

    I circulated the  Document with the 4 suggested changes by IAOPA to a number of the MEP and their assistants:
    -HAUG J PSE
    -CRAMER M VERTS/ALE
    -EVANS R PSE
    -LICHTENBERGER E  VERT/ALE
    -SIMPSON B PSE
    -ATKINS R  PPE-DE
    -AYALA SENDER I  PSE
    -LIBERADZKI B  PSE
    -SAVARY G  PSE
    -BECSY  Z  PPE-DE
    -ROCARD M  PSE
    -HENNIS-PLASCHAERT  J  ALDE 
    -EL KHADRAOUI    PSE
    -GROSCH M  PPE-DE
    -TOUSSAS  G   GUE/NGL
    -EURLINGS  C  PPE-DE
    -FRIEDRICH  I  PPE-DE
    - OOMEN-RUIJTEN  R PPE-DE
    -RUBIG P    PPE-DE
    -JARSENBOWSKI G  PPE-DE
    -BRADBOURN P  PPE-DE
    -COSTA P  ALDE
    -SPERONI  F   IND/DEM
    -THYSSEN  M    PPE-DE
    -VATANEN A  PPE-DE
    -WORTMAN-KOOL  C  PPE-DE

    a UK MEP reported thad a certification witch in the past by UK CAA took 6 weeks and cost 600 £ took by EASA now 6 month an 10.000 £

    A other A/C with a USA STC took initialy 10 month and was solved within 2 day's after assigment to the NATIONAL AUTHORITY

    A number of MEP have the opinion thad the EASA has not the  quailified manpower to do the present assigments.
    -

    10-10-2006 om 17:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADAPTION (EC) No 1592/2002
    On 09/10 took place in the TRAN of the EP the first introduction of 2005/0228 by MR JORG LICHTFRIED on the EASA

    In the presence of Mr PATRICK GOUDOU of the EASA there was a very intresting debate in witch a number interventions where made by:

    -JARZENBOWSKI  G. PPE-DE
    -KRAMER M. VERT/ALE
    -BECSEY Z PPE-DE
    -DEGUTIS A  ALDE
    -SIMPSON B PSE
    -BRADBOURN P  PPE-DE
    -EVANS R PSE
    -TOUSSAS G  GUE/NGL
    -LIBERADZKI B  PSE
    -Mr SAVARINI DG-TREN
    - and conclusions by  Mr LICHTFRIED J of PSE

    Next discution on this subject on 21 Nov at 1500
    The present documentation was only avaible in Englisch and ther was a lot of confusion in the translations on the subject SAFETY and SECURITY
    the definition LICHT AIRCRAFT and RECREATIONAL AVIATION.

    The Minister of  TRANSPORT of FINLAND was also present in the meeting but dit not participate in the debate.

     Although it is not realy part of the debate a major element hidden in this document is the BUDGET EASA and where te recover the cost of the EASA activity, also the competences and task between the EASA and the NATIONAL AUTHORITY
     Also the possiblity of OUTSOURCSNG assigments was very intresting aspect.

    The intrest of the SME in the EU involved was also mentioned in the debate

     I noticed a number of visitors in the room who where very mutch intrested in this point of the agenda

    I sugest strongly the NON CAT AIRSPACE USERS  ORGANISATIONS to be very actively involved ASAP acros the major POLITICAL GROUPS in the EP since there are a number of very negative developments in progres  at POLITICAL leven !!!!!!

    10-10-2006 om 04:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIS AGORA
    In het jaar 1999 brachten wij als IAOPA liaison officer  in de AIS vergadering een aspect naar voor aangaande onjuistheden en verkeerde informatie in de LUCHTVAART INFORMATIE die de PILOTEN gebruikten om hun vluchten voor te bereiden??

    Dit werdt toen door de NATIONALE AUTORITEITEN betwist, maar via EUROCONTROL onder inpuls van PAUL BOSMANS werdt een project uitgewerkt waar de PILOTEN en ook andere gebruikers van de LUCHTVAARTINFORMATIE terecht konden met open vragen in een AIS FORUM genoemd  "AIS AGORA"
    Nu 5 jaar later vieren we het vijfjarig bestaan  met 2353 inschrijvers van 104 Nationaliteiten, 345 Airlines,89 AIS diensten, 181 firma's21 militaire organisaties en de volgende internationale organisaties ICAO,IATA,IAOPA,NATO en de EU.

    tijdens de 5 jaar zijn er meer dan 10.000 problemen behandelt

    Proficiat voor PAUL BOSMAN, CONRAD CLEASBY ,CHRISTER OSTLUND en JACQUES MARTINEZ van EUROCONTROL

    Samen kunnen we iets bereiken !!!

    10-10-2006 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BRAZILIAN CRASCH
    Some Questions are asking us who is to BLAME for this MIDAIR ???

    Some questions and somme statements about the MIDAIR between the B737 and the LEGACY JET in BRASILIA are whe completly unabel to answer until al the facts have been recorded after the investigation.

    According the annexe 13  of ICAO is our target to find out what whent rong in vieuw to avoid such dissaster in the future, whe are not going to try to evaluate who is to blame this is a task for the INSURANCEs and the LEGAL SERVICES in witch we dont want to be involved

    Sorry for this NEGATIVE reaction to some of YOUR QUESTIONS !!!!!

    09-10-2006 om 05:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW 09 OKTOBER
    Vandaag de GANSE DAG naar de EU INSTELLINGEN in BRUSSEL.

    Zal enkel deze avond terug bereikbaar zijn!!

    I will ONLY be BACK avaible this evening at 20.00b( 1800 UTC)to follow up any URGENT      E-MAIL

    09-10-2006 om 04:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING
    Mijn collega  PILOOT-INSTRUCTEUR    Jos VERMEIREN welk sedert vele jaren actief was als INSTRUCTEUR ZWEEFVLIEGEN te SAINT HUBERT en INSTRUCTEUR VLIEGTUIG in SOTRAMAT en RAAC te ANTWERPEN voorziet zich nu toe te leggen op de verkoop van luchtvaartbenodigheden:

    zie  WWW.VERMEIREN-AVIATION.COM

    08-10-2006 om 19:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. G KRACHT
    In functie van een gestelde vraag over "G" ging ik initieel in mijn oude  en stoffige studieboeken zoeken en begon op deze blog een uitleg te geven.

    Gezien mijn cursussen in de jaren 50 allemaal in het frans waren vroeg ik aan een mijner ex-leerlingen of hij de juiste nederlandstalige termen kende en een minuut later kreeg ik van hem een gans klaar uitgedrukte tekst door in  www.google.be de term " G KRACHTEN " in te typen.
    Dus raad ik de vragers aan dit ook te doen en krijgt ge daar via WIKIPEDIA   een zeer goede tekst.
    Bijkomende vragen mogen nog steeds hoor!!!

    WWW.WIKPEDIA.BE

    06-10-2006 om 17:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.8,33 KHZ below FL195
    The progres in AVIATION on the aspect of FREQUENCY assigment below FL195 is a topic of vital intrest  for  GENERAL AVIATION , AERIAL WORK  and any AVIATION SPORT

     See:  WWW.IAOPA-EUR.ORG

      also www.eurocontrol.int/vhf833/public/news/businesscase_belowFL195.html

    05-10-2006 om 19:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGTUIGMECHANIEKER
    Heden ZATERDAG  7 oktober is er op de TV op kanaal " één"   om 21u05 een uitzending van Witte Raven BV  waar RONNIE MOSUSE  vliegtuigmechanieker wordt .

    Een intresante poging om deze artiest  en droomer om te kunnen vormen  in de bloednuchtere  en hypergestructereerde wereld van de LUCHTVAART

    Deze uitzending werdt opgenomen op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN te DEURNE bij de firma VLM

    05-10-2006 om 18:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RECHTBANK van EERSTE AANLEG
    Enkele E-MAILERS vragen mij de violledige uitleg over de rechtszaak SABAM versus SENIORENNET!!

    Het heeft betrekking met het beschikbaar maken van muziek voor cdownloading via een der MAILGROEPEN op SENIORENNET

    Het is niet zo eenvoudig omdit hier in t'kort volledig uit de boeken te doen

    05-10-2006 om 18:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING RECHTBANK
    Enkele E-MAILS vragen mij naar de juiste uitspraak van de RECHTBANK, deze heb ik niet in mijn bezit en het was voor ons nogal een verwarende vertoning.
    De zitting begon om 0930 in de zaal waren er een 20 tal YSBEREN  van BOEKENBERPARK aanwezig en ik telde er 28 advocaten.
    De zitting begon met een echtscheidingszaak en dan een zaak achter gesloten deuren.
     Een der aanwezige journalisten kwam ons vragen over SENIORENNET en onze reden van aanwezigheid en vroeg ons zelf of hij een foto van ons mocht maken als aanwezige lid van SENIORENNET.
    Op een zeker moment gaf de grifier aan twee voor ons onbekende advocaten inzicht in een 5 bladzijden uitspraak waarna ik mondeling vernam welk de uitspraak was en vermelde men mij dat de rechter het niet ging voorlezen wegens gebrek aan tijd !!

    meer kan ik heden niet over mede deelen dan dat dit voor mij een nogal onbegrijpbaar gebeuren is waar ge als toeschouwer niet veel kunt van verstaan laat staan begrijpen.

    05-10-2006 om 17:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    De uitspraak van de rechter is ten voordele van SABAM tegen SENIORENNET.
    Een dwangsom van 1000€ per dag dat er muziek wordt aangeboden
    REDEN: SENIORENNET heeft niet de nodige maatregelen genomen om dit te voorkomen.

     Dit is enkele korte woordenhet vonnis zoals ik deze mondeling vernam  tijdens de zitting deze voormiddag over een document met een 5 tal bladzijden;

    later hierover meer en vermoedelijk morgen in de STANDAARD en het NIEUWSBLAD door Mr HEUVELMANS

    05-10-2006 om 13:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GENERAL AVIATION & AERIAL WORK

    Wat gebeurt er in de LUCHTVAART, volgens mijn gegevens over de toestand in EUROPA :

    CAT of met andere woorden de lijnvluchten welk IFR opereren is er weer een toename ten opzicht van het vorige jaar!!!( SCHEDULED, CHARTER en AIRTAXI)

    GA het gedeelte BUSINESS FLYING met TORBOPROP enTURBOJET is er een sterke toename van aantal toestellen en vlieguren

    GA is er een afname in het klasieke vliegclub vliegen (RF)waarwe een afname vaststellen wegens de administratieve rompslomp en de hoge kosten

    AW in de KMO(SME) zoals FTO zien we een toename van FTO,VLIEGTUIGEN en VLIEGUREN!!!

    Helicopters zien we een toename van het aantal privaat en commercieel gebruikte toestellen maar hebben we geen inzicht in het aantal vlieguren

    DPM heb ik de indruk van een stabilisatie

    ULM daar zien we een toename van toestellen en ook een toename der vlieguren

    BALLONS zien we ook een toename van het aantal

    GYRPCOPTER zien we er nu ook meer in het luchtruim verschijnen

    PARAPLANE(motorise) zien we er ook meer en meer verschijnen

    DELTA en PARAPLANE  zien we ook een toename

    ZWEEFVLIEGEN het aantal toestellen neemt toe maar het aantal vlieguren en afstanden is sterk afhankelijk van het weder en heb de indruk dat alhoewel het geen succesjaar op gebied van weder was er toch een toename bezig is

    AIRSCHIPS hebben we dit jaar niet veel toename gezien

    PARACHUTISME ook zeer afhankelijk van het weder zien we in bepaalse streken een afname in andere weer een toename

    VLJ men kijkt uit wat hier gaat gebeuren in de USA??

    VLA beginnen er ook een aantal op de markt te komen gebouwd door EUROPEESE SME(KMO)

    VLIEGTUIGBOUW
     
    AIRBUS ???

    ULM/VLA zijn er nu een aantal KMO(SME) in EUROPA zeer aktief en ook de HELICOPTER en BALLONBOUWERS zijn zeer aktief

    Dit is een inieteele reactie op de gestelde vragen over de LUCHTVAART in EUROPA, kommentaar,adviezen of opmerkingen zijn steeds welkom

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    05-10-2006 om 05:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BIEN VENUE
    Je viens d'aprendre que des personnes de language francais vienne visiter mon BLOG.

     Pour le moment mont BLOG est surtout en neerlandais et l'anglais et surtout concernant L'AVAITION. et mais activite aux INSTITUTIONS EUROPEAN a BRUXELLES

     Les personne du  WWW.CANAL50.BE qui ont des questions peuve les posser en francais et j'esairais de leur repondre en francais.

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    03-10-2006 om 16:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVAN B737
    Het ongeval van een B737 in BRAZILIA van de GOL airline met 155 dodelijke slachtoffers in de streek van CACHIMBO geeft in de kranten weer aanleiding tot een aantal geheel ongegronde verhalen.

    Wij moeten afwachten wat het onderzoek zal uitwijzen gezien het hier twee zeer recente vliegtuigen betreft welk uitgerust zijn met de meest moderne middelen om aanvaringen met elkaar te vermijden ( TCAS)zonder tussenkomst van de verkeersleiding(ATCO)

    het probleem is dat dit enkele maanden tot een jaar  kan in beslag nemen om al de elementen van deze puzzel te onderzoeken en dan heeft de pers geen intresse meer in het onderwerp

    03-10-2006 om 10:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLJ
    Whe receive a lot of request o,n information of the new evolution in GENERAL AVIATION the development of the VLJ.

    Whe located a lot of usefull information in the folowing magazine:

      -AVIATION INTERNATIONAL NEWS
        WWW.AINONLINE.COM
      -BART
      -PROFESSIONAL  PILOT

    Whe are always intrested in comments ,sugestions, advise and avaible for dialogue and questions

    01-10-2006 om 19:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CANAL50
    Je viens de mettre mes premier message en francais sur le CANAL50

     Je propose aux neerlandosphone de visiter de temps en temp nos SENIOR francophone sur:

      WWW.CANAL50.BE

    01-10-2006 om 18:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HOOGTEMETERS

    Een belangrijk instroment in de cockpit voor de PILOOT is de SNELHEIDSMETER (AIRSPEED) en de HOOGTEMETER(ANTIMETER)

    De hoogtemeter werkt op de meting van de heersende luchtdruk op de vlieghoogte en een ingestelde referentiedruk zijnde:

    1)-1013.2 Hpa of de STANDAARDDRUK geebruikt in de kruisvlucht boven de TRANSITION ALTITUDE en dan spreken we van FLIGTT LEVELS.

    VB Vliegend op 5000ft met 1013,2 Hpa in de drukvenster spreekt men van FL 050

     2)- staande op de QNH meet men de hoogte(ALTITUDE) ten opzichte van de MSL( gemiddelde zeenivieau) en spreekt men van 5000 ft ALTITUDE

     3)- In bepaalde gevallen gebruikt men de QFE instelling en dan spreekt men van  HEIGTH

    Op de navigatiekaarten en naderingskaarten vermeld men de ELEVATION van de grond of het vliegveld in FEET ten opzichte van MSL

    opgelet sommige landen gebruiken nog METERS voor hoogtemeter en elevatie of voor de hoogtemeter instelling INCHES/MERCURE(USA)

    voor het juist gebruik van de HOOGTEMETER verwijs ik u naar de opleidingsboeken voor de piloten, want er komen nog veel andere aspecten welk een rol spelen bij het hoogtemetergebruik.

    hoop dat dit de gestelde vragen heeft beantwoord zoniet hoor ik nogmaals uw bijkomende vragen!!

    30-09-2006 om 16:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.COMMERCIAL PRESURE
    In the present AVIATION world do I regret to see thad a number of very qualified persons in SAFETY are leaving this activity for other area's of AVIATION
    The main raison is thad they have problems with the POLITICAL and COMMERCIAL influance on the subject SAFETY

    SAFETY is a nice word but cost a lot of money and does not create any revenue  for the investors or has no visible intrest for  electoral purposes for the politicians

    Also the SAFETY in AVIATION has obtained a hich level, lets hope thad whe can maintain the same level of SAFETY  in EUROPE with  the increasing activity in the AVIATION WORLD

    29-09-2006 om 10:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPORTING and RECREATIONAL AVIATION
    Gelieve nota te nemen dat er op  Vrijdag 01 DECEMBER 2006 in HQ EUROCONTROL  te BRUSSEL ( RAKETSTRAAT  te EVERE in de nabijheid van de NATO)een CONFERENCE wordt gehouden aangaande Alle niet COMMERCIELE LUCHTVAART ACTIVITEITEN 

    ttz over SPORTVLIEGEN en VRIJTIJDSBESTEDING.

    De deelname is GRATIS maar men moet wel inschrijven via:

        WWW.EUROCONTROL.INT/EATM/PUBLIC/EVENT/011206_EAS.
     telfoon 02-729.36.75
     fax 02-729. 90 72
     E-MAIL: GAELLE.EVRARD@eurocontrol.int

    Je mag ook steeds contact met mij opnemen via E.MAIL:

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    28-09-2006 om 15:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!