Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    03-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BIEN VENUE
    Je viens d'aprendre que des personnes de language francais vienne visiter mon BLOG.

     Pour le moment mont BLOG est surtout en neerlandais et l'anglais et surtout concernant L'AVAITION. et mais activite aux INSTITUTIONS EUROPEAN a BRUXELLES

     Les personne du  WWW.CANAL50.BE qui ont des questions peuve les posser en francais et j'esairais de leur repondre en francais.

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    03-10-2006 om 16:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVAN B737
    Het ongeval van een B737 in BRAZILIA van de GOL airline met 155 dodelijke slachtoffers in de streek van CACHIMBO geeft in de kranten weer aanleiding tot een aantal geheel ongegronde verhalen.

    Wij moeten afwachten wat het onderzoek zal uitwijzen gezien het hier twee zeer recente vliegtuigen betreft welk uitgerust zijn met de meest moderne middelen om aanvaringen met elkaar te vermijden ( TCAS)zonder tussenkomst van de verkeersleiding(ATCO)

    het probleem is dat dit enkele maanden tot een jaar  kan in beslag nemen om al de elementen van deze puzzel te onderzoeken en dan heeft de pers geen intresse meer in het onderwerp

    03-10-2006 om 10:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLJ
    Whe receive a lot of request o,n information of the new evolution in GENERAL AVIATION the development of the VLJ.

    Whe located a lot of usefull information in the folowing magazine:

      -AVIATION INTERNATIONAL NEWS
        WWW.AINONLINE.COM
      -BART
      -PROFESSIONAL  PILOT

    Whe are always intrested in comments ,sugestions, advise and avaible for dialogue and questions

    01-10-2006 om 19:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CANAL50
    Je viens de mettre mes premier message en francais sur le CANAL50

     Je propose aux neerlandosphone de visiter de temps en temp nos SENIOR francophone sur:

      WWW.CANAL50.BE

    01-10-2006 om 18:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HOOGTEMETERS

    Een belangrijk instroment in de cockpit voor de PILOOT is de SNELHEIDSMETER (AIRSPEED) en de HOOGTEMETER(ANTIMETER)

    De hoogtemeter werkt op de meting van de heersende luchtdruk op de vlieghoogte en een ingestelde referentiedruk zijnde:

    1)-1013.2 Hpa of de STANDAARDDRUK geebruikt in de kruisvlucht boven de TRANSITION ALTITUDE en dan spreken we van FLIGTT LEVELS.

    VB Vliegend op 5000ft met 1013,2 Hpa in de drukvenster spreekt men van FL 050

     2)- staande op de QNH meet men de hoogte(ALTITUDE) ten opzichte van de MSL( gemiddelde zeenivieau) en spreekt men van 5000 ft ALTITUDE

     3)- In bepaalde gevallen gebruikt men de QFE instelling en dan spreekt men van  HEIGTH

    Op de navigatiekaarten en naderingskaarten vermeld men de ELEVATION van de grond of het vliegveld in FEET ten opzichte van MSL

    opgelet sommige landen gebruiken nog METERS voor hoogtemeter en elevatie of voor de hoogtemeter instelling INCHES/MERCURE(USA)

    voor het juist gebruik van de HOOGTEMETER verwijs ik u naar de opleidingsboeken voor de piloten, want er komen nog veel andere aspecten welk een rol spelen bij het hoogtemetergebruik.

    hoop dat dit de gestelde vragen heeft beantwoord zoniet hoor ik nogmaals uw bijkomende vragen!!

    30-09-2006 om 16:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.COMMERCIAL PRESURE
    In the present AVIATION world do I regret to see thad a number of very qualified persons in SAFETY are leaving this activity for other area's of AVIATION
    The main raison is thad they have problems with the POLITICAL and COMMERCIAL influance on the subject SAFETY

    SAFETY is a nice word but cost a lot of money and does not create any revenue  for the investors or has no visible intrest for  electoral purposes for the politicians

    Also the SAFETY in AVIATION has obtained a hich level, lets hope thad whe can maintain the same level of SAFETY  in EUROPE with  the increasing activity in the AVIATION WORLD

    29-09-2006 om 10:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPORTING and RECREATIONAL AVIATION
    Gelieve nota te nemen dat er op  Vrijdag 01 DECEMBER 2006 in HQ EUROCONTROL  te BRUSSEL ( RAKETSTRAAT  te EVERE in de nabijheid van de NATO)een CONFERENCE wordt gehouden aangaande Alle niet COMMERCIELE LUCHTVAART ACTIVITEITEN 

    ttz over SPORTVLIEGEN en VRIJTIJDSBESTEDING.

    De deelname is GRATIS maar men moet wel inschrijven via:

        WWW.EUROCONTROL.INT/EATM/PUBLIC/EVENT/011206_EAS.
     telfoon 02-729.36.75
     fax 02-729. 90 72
     E-MAIL: GAELLE.EVRARD@eurocontrol.int

    Je mag ook steeds contact met mij opnemen via E.MAIL:

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    28-09-2006 om 15:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STAATSBLAD
    Bekwam heden een uittreksel van het STAATSBLAD van 14 SEPT 2006 met het KB 05/09/2006 welk  het KB 21 FEBRUARY 1939 opheft betreffende de  LUCHTFOTOGRAFIE en vervoer van FOTOTOESTELLEN aan boord van LUCHTVAARTUIGEN.

    Ik vermoed dat dit voor de meeste onder ons geen verschil zal maken , maar het is intresant te weten dat in 1964 mij reeds werdt verteld dat dit een veroudert KB was dat kortelings zou verdwijnen!!!

    28-09-2006 om 05:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    01 OCT   STAN OCKERS herdenking
    03 OCT EUROCONTROL
    04 OCT ANTWERP AIRPORT
    05 OCT  RECHTBANK  SENIORENNET !!
    06 OCT  EP
    O7 OCT ANTWERP AIRPORT
    08  OCT  VERKIEZINGEN
    09/10 OCT  EP
    11 OCT EUROCONTROL
    14 OCT  VLRI
    15 OCT  JEUGD en LUCHTVAART

    28-09-2006 om 04:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    27-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PROJECT voor 2007
    Via JEUGD en LUCHTVAART op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN zijn we met een kleine ploeg aan het onderzoeken of we in SEPTEMBER 2007 de 27Th DAG VOOR MINDERVALIEDEN kunnen organiseren door het bekomen van de nodige sponsering om over een 5 tal lijnvliegtuigen en brandstof  alsook de nodige snoepjes om een 1000 tal mindervaliden kinderen een aangename dag op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN en een RONDVLUCHT te kunnen aanbieden??

    opmerkingen of voorstellen zijn welkom !!!!!

    27-09-2006 om 20:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MICHEL AERTS
    Verneem zo juist via de website van de LVZC dat MICHEL AERTS op 26 AUGUSTUS overleden is na een slepende ziekte.

    Het verwonderde mij reeds een tijdje dat ik niets meer van hem vernam over het zweefvliegen want onafgezien hij zich had teruggetrokken bleef hij bepaalse aspecten bij mij naar voor brengen ten behoeve van het ZWEEFVLIEGEn in het toekomstige EU-SES gebeuren.
     Hier verliest de VLAAMSE en ook BELGISCHE ZWEEFVLIEGWERELD een gedreven en zeer kundige persoon welk heel wat verwezelijkte te behoeven van LVZC,ACRB,EGU en FAI

     MICHEL wij denken aan U

    27-09-2006 om 08:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZWEEFVLIEGTUIGEN
    Aan de eigenaars van "D" gerigistreerde VLIEGTUIGEN en ZWEEFVLIEGTUIGEN gelieve aandacht te besteden aan de nieuwe voorschriften!!!

     Contact ;    LVZC@ONLINE.BE 

      asap

     WWW.LVZC.BE

    27-09-2006 om 08:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WINTERTIJD
    Krijg vele vragen over wanneer de WINTERTIJD terug in voege komt??

        De NACHT van ZATERDAG 28 OCTOBER op ZONDAG 29 OCTOBER

       Dan wordt het om 0100 uur UTC van 0300 uur lokaal terug 0200 uur lokaal

     De hoe en warom heb ik reeds vroeger in deze BLOG toegelicht ( 30 OCTOBER 2005)

    27-09-2006 om 05:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KLACHTEN
    Enkele bezoekers beklagen zich per E-MAIL dat ik de laatste dagen geen luchtvaart  of EU onderwerpen in het NEDERLANDS heb behandelt.

     Mijn bijwerking van mijn BLOG gebeurt enkel in functie van bekomen vragen ,opmerkingen of onderwerpen die tijdens mijn aanwezigheid in het LUCHTVAART midden of EU ARENA in BRUSSEL aan bod kwamen.

    Ook onderwerpen die vroeger aan bod kwamen en vermeld werden in mijn BLOG ga ik niet terug behandelen, men kan deze opzoeken in mijn BLOG

    26-09-2006 om 19:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TURKIJE
     Heden  was er in het EP te STRASBOURG een debat over het verslag van  Camiel EURLINGS van het PPE-DE( Nederlanse CDA).  over TURKIJE

     Ik kan de tekst van dit debat bezorgen aan degene die mij hun E-MAIL bezorgen

    26-09-2006 om 19:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPECTRUM
    Een der problemen waaraan men schijnbaar in de LUCHTVAART te weinig aandacht aan besteet is de dreiging om in de toekomst te moeten betalen voor het gebruik van het SPECTRUM welk wij gebruiken voor RADIOVERBINDINGEN,enRADIONAVIGATIE
    dit onder de inpuls voor de nieuwe mobiele telefonie en andere gebruikers van het spectrum welk steeds nieuwe toepassingen aanbieden tegen betaling

    Op gebied van RADIOVERBINDINGEN voor de LUCHTVAART is de heden gebruikte VHF in de toekomst door een nieuwe vorm van radioverbindingen  te vervangen maar men voorziet geen overgang voor 2020 ???

    De eertskomende I.T.U vergadering  moet grondig voorbereid worden ??

    26-09-2006 om 17:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.COST RECOVERY
    In the present development of cost recovery from the AIRSPACE USERS for INFRASTRUCTURE and SERVICES VIA ENROUTE and APROCHE CHARGES is the UK CAA under inpuls of the BA the major iniator to recover cost also from the IFR below 2000kgr and all the VFR.

    The other CAA  nor IATA are of this opinion since they are of the vieuw thad GENERAL AVIATIOn & AERIAL WORK and al the other NON COMMERCIAL AIRSPACE USERS are having some vital intrest for them in promoting AVIATION toward the GENERAL PUBLIC.

    26-09-2006 om 17:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FINANCING AVIATION
    A vital aspect of the EU-SES and the SESAR project concerns the future financing of the INFRASTRUCTURE , THE SERVICES and the EQUIPAGE of the AIRCRAFT of the future.

     In the past in general the INFRASTRUCTURE and SERVICES on the ground where in the public budget.
     The AIRCRAFT and their equipment where on the budget of the AIRLINE OPERATOR.

     Since the 1960 there has been a change in this way of financing by the state authority , that via ENROUTE CHARGES and AIRPORT CHARGES to be paid by the AIRCRAFT OPERATORS  and via this systeme recovered from the IFR operating aircraft, from the VFR this was recovered via maintaining acise on the 100LL fuel or in certain country by a anual fee from the aircraft owner.

    At EU level trying to develop a homogene EU systeme a number of study's are made!!!

    One of this study witch I was abel to consult has a very new vieuw on the recovering of the cost for INFRASTRUCTURE and SERVICES

    A number of the new required equipage of the GENERAL AVIATION & AERIAL WORK or the NON-COMMERCIAL AIRSPACE USERS are not needed for the VFR OPERATIONS but required to increase the safety and regularity of the GAT/CAT operating IFR .

    In this study witch give a number of proposals there is some intresting possiblity for the COST RECOVERY , but also for the equipage of the GA/AW operator s flying VFR in GAT.

    Making it possible to LEASE some of this very costly avionics for the NON CAT GAT VFR OPERATORS.

    Making funds avaible from the CAT IFR OPERATORS for the purchase of the sofisticated  avionics for the GAT NON COMMERCIAL operations in VFR

    In this study is there also a number of proposals to have the banking world active in this financing of the future aviation !!!

    Of cours this is only a study and the decisions are to be made by the POLITICAL WORLD and the influance of the AERONAUTICAL INDUSTRY


    I ame trying to obtain the full study avaible for futher evaluation on this very intresting subject for the AVIATION in EUROPE

     

    26-09-2006 om 16:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UPDATED 25/09/2006
    Heden MAANDAG 25 September 2006  om 17:00 uur heb ik de laatste E-MAILTJE beantwoord, en nu moeten al de gestelde vragen weer beantwoord zijn.
     Indien uw vraag niet beantwoord werdt betekent dit dat zij via de SPAM verdween en vraag ik u om uw bericht terug te zenden

    Heb tevens vandaag mijn ganse BLOG eens doorlopen

    25-09-2006 om 21:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.R/T met FIC,AFIS,A/G
    Bij het gebruik van de RADIOVERBINDINGEN moet men een duidelijk onderscheidt maken met welke soort dienst men in verbinding is en in welk soort luchtruim (ICAO class  A,B,C,D,E,F of G)

     In het ongecontroleerde LUCHTRUIM zijnde class F of G heeft men de volgende diensten beschikbaar welk geen ATC zijn:
      FIC
      AFIS
      A/G

    en hier bekomt men enkel INFORMATIE geen ATC

    Bepaalde personen denken dat als zij radiocontact hebben dat dit steeds een verkeersleiding betreft, maar dit is geheel foutief !!!!!!!

     Ik ga hier geen volledige toelichting geven en verwijs u naar de HANDBOEKEN of INSTRUCTEURS om u dit duidelijk te maken.

    25-09-2006 om 16:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!