Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    28-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    01 OCT   STAN OCKERS herdenking
    03 OCT EUROCONTROL
    04 OCT ANTWERP AIRPORT
    05 OCT  RECHTBANK  SENIORENNET !!
    06 OCT  EP
    O7 OCT ANTWERP AIRPORT
    08  OCT  VERKIEZINGEN
    09/10 OCT  EP
    11 OCT EUROCONTROL
    14 OCT  VLRI
    15 OCT  JEUGD en LUCHTVAART

    28-09-2006 om 04:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    27-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PROJECT voor 2007
    Via JEUGD en LUCHTVAART op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN zijn we met een kleine ploeg aan het onderzoeken of we in SEPTEMBER 2007 de 27Th DAG VOOR MINDERVALIEDEN kunnen organiseren door het bekomen van de nodige sponsering om over een 5 tal lijnvliegtuigen en brandstof  alsook de nodige snoepjes om een 1000 tal mindervaliden kinderen een aangename dag op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN en een RONDVLUCHT te kunnen aanbieden??

    opmerkingen of voorstellen zijn welkom !!!!!

    27-09-2006 om 20:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MICHEL AERTS
    Verneem zo juist via de website van de LVZC dat MICHEL AERTS op 26 AUGUSTUS overleden is na een slepende ziekte.

    Het verwonderde mij reeds een tijdje dat ik niets meer van hem vernam over het zweefvliegen want onafgezien hij zich had teruggetrokken bleef hij bepaalse aspecten bij mij naar voor brengen ten behoeve van het ZWEEFVLIEGEn in het toekomstige EU-SES gebeuren.
     Hier verliest de VLAAMSE en ook BELGISCHE ZWEEFVLIEGWERELD een gedreven en zeer kundige persoon welk heel wat verwezelijkte te behoeven van LVZC,ACRB,EGU en FAI

     MICHEL wij denken aan U

    27-09-2006 om 08:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZWEEFVLIEGTUIGEN
    Aan de eigenaars van "D" gerigistreerde VLIEGTUIGEN en ZWEEFVLIEGTUIGEN gelieve aandacht te besteden aan de nieuwe voorschriften!!!

     Contact ;    LVZC@ONLINE.BE 

      asap

     WWW.LVZC.BE

    27-09-2006 om 08:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WINTERTIJD
    Krijg vele vragen over wanneer de WINTERTIJD terug in voege komt??

        De NACHT van ZATERDAG 28 OCTOBER op ZONDAG 29 OCTOBER

       Dan wordt het om 0100 uur UTC van 0300 uur lokaal terug 0200 uur lokaal

     De hoe en warom heb ik reeds vroeger in deze BLOG toegelicht ( 30 OCTOBER 2005)

    27-09-2006 om 05:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KLACHTEN
    Enkele bezoekers beklagen zich per E-MAIL dat ik de laatste dagen geen luchtvaart  of EU onderwerpen in het NEDERLANDS heb behandelt.

     Mijn bijwerking van mijn BLOG gebeurt enkel in functie van bekomen vragen ,opmerkingen of onderwerpen die tijdens mijn aanwezigheid in het LUCHTVAART midden of EU ARENA in BRUSSEL aan bod kwamen.

    Ook onderwerpen die vroeger aan bod kwamen en vermeld werden in mijn BLOG ga ik niet terug behandelen, men kan deze opzoeken in mijn BLOG

    26-09-2006 om 19:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TURKIJE
     Heden  was er in het EP te STRASBOURG een debat over het verslag van  Camiel EURLINGS van het PPE-DE( Nederlanse CDA).  over TURKIJE

     Ik kan de tekst van dit debat bezorgen aan degene die mij hun E-MAIL bezorgen

    26-09-2006 om 19:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPECTRUM
    Een der problemen waaraan men schijnbaar in de LUCHTVAART te weinig aandacht aan besteet is de dreiging om in de toekomst te moeten betalen voor het gebruik van het SPECTRUM welk wij gebruiken voor RADIOVERBINDINGEN,enRADIONAVIGATIE
    dit onder de inpuls voor de nieuwe mobiele telefonie en andere gebruikers van het spectrum welk steeds nieuwe toepassingen aanbieden tegen betaling

    Op gebied van RADIOVERBINDINGEN voor de LUCHTVAART is de heden gebruikte VHF in de toekomst door een nieuwe vorm van radioverbindingen  te vervangen maar men voorziet geen overgang voor 2020 ???

    De eertskomende I.T.U vergadering  moet grondig voorbereid worden ??

    26-09-2006 om 17:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.COST RECOVERY
    In the present development of cost recovery from the AIRSPACE USERS for INFRASTRUCTURE and SERVICES VIA ENROUTE and APROCHE CHARGES is the UK CAA under inpuls of the BA the major iniator to recover cost also from the IFR below 2000kgr and all the VFR.

    The other CAA  nor IATA are of this opinion since they are of the vieuw thad GENERAL AVIATIOn & AERIAL WORK and al the other NON COMMERCIAL AIRSPACE USERS are having some vital intrest for them in promoting AVIATION toward the GENERAL PUBLIC.

    26-09-2006 om 17:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FINANCING AVIATION
    A vital aspect of the EU-SES and the SESAR project concerns the future financing of the INFRASTRUCTURE , THE SERVICES and the EQUIPAGE of the AIRCRAFT of the future.

     In the past in general the INFRASTRUCTURE and SERVICES on the ground where in the public budget.
     The AIRCRAFT and their equipment where on the budget of the AIRLINE OPERATOR.

     Since the 1960 there has been a change in this way of financing by the state authority , that via ENROUTE CHARGES and AIRPORT CHARGES to be paid by the AIRCRAFT OPERATORS  and via this systeme recovered from the IFR operating aircraft, from the VFR this was recovered via maintaining acise on the 100LL fuel or in certain country by a anual fee from the aircraft owner.

    At EU level trying to develop a homogene EU systeme a number of study's are made!!!

    One of this study witch I was abel to consult has a very new vieuw on the recovering of the cost for INFRASTRUCTURE and SERVICES

    A number of the new required equipage of the GENERAL AVIATION & AERIAL WORK or the NON-COMMERCIAL AIRSPACE USERS are not needed for the VFR OPERATIONS but required to increase the safety and regularity of the GAT/CAT operating IFR .

    In this study witch give a number of proposals there is some intresting possiblity for the COST RECOVERY , but also for the equipage of the GA/AW operator s flying VFR in GAT.

    Making it possible to LEASE some of this very costly avionics for the NON CAT GAT VFR OPERATORS.

    Making funds avaible from the CAT IFR OPERATORS for the purchase of the sofisticated  avionics for the GAT NON COMMERCIAL operations in VFR

    In this study is there also a number of proposals to have the banking world active in this financing of the future aviation !!!

    Of cours this is only a study and the decisions are to be made by the POLITICAL WORLD and the influance of the AERONAUTICAL INDUSTRY


    I ame trying to obtain the full study avaible for futher evaluation on this very intresting subject for the AVIATION in EUROPE

     

    26-09-2006 om 16:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UPDATED 25/09/2006
    Heden MAANDAG 25 September 2006  om 17:00 uur heb ik de laatste E-MAILTJE beantwoord, en nu moeten al de gestelde vragen weer beantwoord zijn.
     Indien uw vraag niet beantwoord werdt betekent dit dat zij via de SPAM verdween en vraag ik u om uw bericht terug te zenden

    Heb tevens vandaag mijn ganse BLOG eens doorlopen

    25-09-2006 om 21:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.R/T met FIC,AFIS,A/G
    Bij het gebruik van de RADIOVERBINDINGEN moet men een duidelijk onderscheidt maken met welke soort dienst men in verbinding is en in welk soort luchtruim (ICAO class  A,B,C,D,E,F of G)

     In het ongecontroleerde LUCHTRUIM zijnde class F of G heeft men de volgende diensten beschikbaar welk geen ATC zijn:
      FIC
      AFIS
      A/G

    en hier bekomt men enkel INFORMATIE geen ATC

    Bepaalde personen denken dat als zij radiocontact hebben dat dit steeds een verkeersleiding betreft, maar dit is geheel foutief !!!!!!!

     Ik ga hier geen volledige toelichting geven en verwijs u naar de HANDBOEKEN of INSTRUCTEURS om u dit duidelijk te maken.

    25-09-2006 om 16:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AOPA GA frequency card 2006
    Heden krijg ik weer een klacht van een leerling piloot die tijdens zijn examen faalde omdat hij de verkeerde frequency gebruikte om EBAW ANTWERP TOWER op te roepen.

    Gelieve nota te nemen dat deze kaart duidelijk vermeld dat dit de toestand was opb 20060101 en dat raadplegen van AIP en NOTAMS voor elke vlucht noodzakelijk is.

    EBAW TOWER werdt op 13 APRIL  2006
    verandert naar 135,200

    Gelieve als INSTRUCTEUR de leerlingen te begeleiden op een correcte manier want de FI die de kandidaat voorstelde  maakte gebruik van een FREQUENCY CARD  2004 van AOPA-BENELUX  en was ook niet op de hoogte van deze verandering welk via NOTAM en publicatie in de AIP werd kenbaar gemaakt !!!!

    25-09-2006 om 11:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LEKTUUR

    Enkele stellen vragen naar lektuur over VLJ, ik heb in deze "ZOEKEN IN BLOG onder het woord MAGAZINES een lange lijst van MAGAZIES en onder het woord "VLJ" een aantal aspecten van de VLJ

    Op gebied van VLJ kijk ik vooral naar:

      - AIN

      -BART

     -PROFESIONAL PILOT

     -AOPA-PILOT

    25-09-2006 om 11:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLJ
    Zoals reeds vroeger gemeld zijn we nu aktief betrokken bij een studie over de mogelijkheden van de VLJ in EUROPA via het EPATS R&D project.

    Opmerkingen of vragen zijn welkom over dit zeer intresant onderwerp der toekomst van dit soort luchtvaartuigen in het GENERAL AVIATION wereldje van de toekomst.

    25-09-2006 om 09:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CBT of DISTANT LEARNING
    Ik verneem zo juist dat in de RAAC-ECHO van juli-augustus-september  een artikel staat door een der leerlingen welk zojuist zijn JAA/JAR vliegopleiding met het CBT heeft volbracht.

    Ik stel belang in hoe dit in het BURGERMIDDEN  in CLUBVERBAND  werkt gezien ik betrokken was aan het iniatief in het 3th EU FRAMEWORK program  van DG7,DG12 en DG13 vele jaren geleden om dit als project in te dienen , en het werdt weerhouden om te worden bestudeert, later vernam ik dat de commercieele luchtvaart firma's dit hadden overgenomen en dat het operationeel in gebruik was.
    Ik heb er wel enkele demonstraties van gekregen en vond het zeer goed, maar ik stel belang hoe dat een kandidaat dit heeft ondergaan en of dat het zijn nut kan bewijzen in de LUCHTVAARTOPLEIDING ???

    Kommentaar steeds welkom hoor via mijn E-MAIL of BLOG of zou ik het  in de toekomst als een onderwerp op het FORUM plaatsen ???

    25-09-2006 om 08:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVAL ROBIN-DR500
    Het dodelijk ongeval van een ROBIN DR-500 op 23 september met 4 dodelijke slachtoffers te SAMADAN en Switzerland  4 minuten na het opstijgen was de aanleiding tot enkele intresante gespreken tussen enkele PILOTEN-INSTRUCTEURS aangaande enkele zeer ernstige problemen betreffende:

     1)-  WEIGTH & MASS bepaling voor de vlucht
     2)-   AIRCRAFT PERFORMANCES
     3)-   Efect of wind in MOUNTAIN AREA
     4)-   DENSITY ALTITUDE
     5)-   Evaluation of LOCAL CONDITIONS for visiting pilots
     6)-    Familirisatie in BERGVLIEGEN

    Dit is geen standpunt aangaande de oorzaak van dit ongeval maar de aspecten die ons tot nadenken stemden over de opleiding van de PILOOT

    24-09-2006 om 17:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONTMOETINGEN
    Had gisteren een zeer intresante dag op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN en zeer intresante gespreken met enkele collega piloten waaronder een der jonge dames welk aktief is als piloot op A320 in de ARABISCHE wereld en ook een collega militaire piloot welk ik uit het oog verloor seder 1964( of was het 1965)
     Boomen ontmoeten elkaar niet maar MENSEN gelukkig wel !!!!

    24-09-2006 om 04:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HELI WING Te LIEGE/BIERSET
    Tijdens ons verblijf bij de HELI WINGvan het vroeger LICHTE VLIEGWEZEN der LANDMACHT ( LT/AVN) vernamen wij dat er heden nog 32 A109 en 8 ALII in gebruik zijn en dat de ALII vermoedelijk einde 2007 buiten gebruik wordt gesteld.
     Ook de nieuwe aanpassing der infracstructuur te LUIK voor de  HELI WING  is nog steeds niet bevestigd door de hogere overheid ???

    de HELI  WING voorziet terug een HELI-MEETING in 2007 op 2 en 3 juni 2007 indien zij hiervoor de nodige toelatingen bekomt van de MINISTER van LANDSVERDEDIGING

    www.mil.be/aircomp/units.

    23-09-2006 om 15:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BENAMINGEN
    Regelmatig stelen wij vast dat men in de MEDIA( TV,RADIO of KRANT) vermeld dat de piloot een NOODLANDING uitvoerde waar het echter enkel een VOORZORGSLANDING betreft die de piloot uitvoert wegens een gebrek of een toestand aan boord welk geheel geen gevaar voor personen aan boord of op de grond inhoud.

     Een NOODLANDING wordt uitgevoerd (MAYDAY) als er LEVENSGEVAAR is voor de personen aan boord of voor derden op de grond

    23-09-2006 om 15:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!